Ik vind alle mannen vreselijk

zondag 14 mei 2023 om 19:19
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
woensdag 17 mei 2023 om 22:35
Je verkeert dus wel in een kring.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 22:05Niet per se denk ik. Recent kwamen we erachter dat een vriendin al 3 jaar een affaire heeft met een collega. Wist ook niemand uit de vriendengroep. Dat heeft ze al die tijd verzwegen, ook naar collega's etc. Je weet gewoon niet wat iemand precies uitspookt.
Geen bijzonderheden

woensdag 17 mei 2023 om 22:35
Hoe breed is jouw brievenbus dan wel niet.Roozeboom_ schreef: ↑17-05-2023 22:25Net even in mijn brievenbus gekeken, Jason Momoa zit er weer niet in vandaag![]()

woensdag 17 mei 2023 om 22:43
Nee maar wel dingen waar je pas echt achter komt tijdens een date.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-05-2023 19:48Wat moet ze bijstellen ; ook mannen die ze niet aantrekkelijk vindt maar op date vragen ?
Want sommige dingen kan dus een ander verhaal achter zitten, terwijl mannen andere dingen helemaal niet goed op hun profiel invullen omdat ze zelf eerder op andere dingen afgaan. Dus je kan een man beter in het echt spreken voordat je hem afserveert, is mijn theorie.

woensdag 17 mei 2023 om 22:45
Die je klep even dicht, het tocht.

woensdag 17 mei 2023 om 22:47
woensdag 17 mei 2023 om 22:51
Ik met mijn geldfetisj vind Ralph Lauren poloshirts dan weer best leukChienandalou schreef: ↑17-05-2023 22:07Dat poloshirtje is natuurlijk een eufemisme voor je bent te dik/stom/oud/jong. Of een reden voor een uitgebreide psychologische analyse want er moet echt wel iets mis met je zijn, wil je dat poloshirtje laten lopen. Dat kun je Ralph Lauren niet aandoen.
![]()

Am Yisrael Chai!
woensdag 17 mei 2023 om 22:53
woensdag 17 mei 2023 om 22:54
Dus helemaal niemand meer uitsluiten ? Overal kan wel een verhaal achterzitten. “ ja, als foetus was ik echt bijzonder knap maar mijn moeders bekken was heel smal daarom ben ik nu zo lelijk “ .deadpoetssociety schreef: ↑17-05-2023 22:43Dus je kan een man beter in het echt spreken voordat je hem afserveert, is mijn theorie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 17 mei 2023 om 22:55
Wat een schatje. Fijn dat jij jezelf opoffert.fashionvictim schreef: ↑17-05-2023 22:53Nou vooruit, sometimes you have to take one for the team. Shawn Mendes, kom maar door!
woensdag 17 mei 2023 om 22:55
blijfgewoonbianca schreef: ↑17-05-2023 22:54Dus helemaal niemand meer uitsluiten ? Overal kan wel een verhaal achterzitten. “ ja, als foetus was ik echt bijzonder knap maar mijn moeders bekken was heel smal daarom ben ik nu zo lelijk “ .

Am Yisrael Chai!

woensdag 17 mei 2023 om 22:56
blijfgewoonbianca schreef: ↑17-05-2023 22:54Dus helemaal niemand meer uitsluiten ? Overal kan wel een verhaal achterzitten. “ ja, als foetus was ik echt bijzonder knap maar mijn moeders bekken was heel smal daarom ben ik nu zo lelijk “ .

Mijn kind hielt daar wel flaporen aan over. Gelukkig bestaat er plastische chirurgie

woensdag 17 mei 2023 om 22:57
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
woensdag 17 mei 2023 om 23:02
Ik wil even zeggen dat ik veel vrouwen hier weer erg leuk vind
Beter met jullie daten dan met 90% van de mannen.
Hier trouwens nog zo iemand die op oudere mannen valt - ik zie dat echt als een vloek. Het komt ook absoluut voort uit 'daddy-issues', die inmiddels met therapie wel redelijk opgelost zijn maar de voorkeur blijft helaas.
Ik vind het verschrikkelijk, want wil gewoon een gezin opbouwen met een vent in dezelfde leeftijdscategorie. Maar ik vind ze gewoon écht niet aantrekkelijk, tot nog toe geen enkele.
Mijn momentele grote wederzijdse verliefheid is 20 jaar ouder, en we hebben niet eens seks dus daar draait het ook allemaal niet om. Soms gebeurt het ook gewoon dus, hij is echt niet het type goorlap dat bewust op zoek was naar naïeve kneedbare jonge vrouwen.

Hier trouwens nog zo iemand die op oudere mannen valt - ik zie dat echt als een vloek. Het komt ook absoluut voort uit 'daddy-issues', die inmiddels met therapie wel redelijk opgelost zijn maar de voorkeur blijft helaas.
Ik vind het verschrikkelijk, want wil gewoon een gezin opbouwen met een vent in dezelfde leeftijdscategorie. Maar ik vind ze gewoon écht niet aantrekkelijk, tot nog toe geen enkele.
Mijn momentele grote wederzijdse verliefheid is 20 jaar ouder, en we hebben niet eens seks dus daar draait het ook allemaal niet om. Soms gebeurt het ook gewoon dus, hij is echt niet het type goorlap dat bewust op zoek was naar naïeve kneedbare jonge vrouwen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

woensdag 17 mei 2023 om 23:22
Ik weet het. In mijn single/date periode is mijn beeld van mannen wel wat verstoord. Werd veel benaderd door of heel jong of een stuk ouder. En toch een hoop figuren met ego problemen. Ook wel wat fijne stabiele mannen hoor maar het viel me wel tegen en ik kan me voorstellen dat je na een zooi hopeloze dates zoiets hebt van ‘goh, laat maar’. Ik zou zelf niet meer beginnen aan online daten, te vermoeiend.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-05-2023 20:51Serieuze, realistische mannen waarschijnlijk ook.
Ik denk dat je voor de gein eens zou moeten kijken wat mannen voor zoekopdracht mbt leeftijd invullen op datingsites. ( zo leuk om mee te kijken met collega’s )

woensdag 17 mei 2023 om 23:27
Als je een fijne emotionele band of klik hebt gewoon lekker van genieten.
woensdag 17 mei 2023 om 23:54
Jeetje, wat een gedoe lijkt me dat ook. Helpt het niet om dan dingen te visualiseren? Bijv over 7 jaar ben ik zo jong en hij zo oud, dan doe ik nog dit en dat en hij is dan op die en die leeftijd en die en die bijpassende gezondheidskwalen.. zoiets?LaFolie schreef: ↑17-05-2023 23:02Ik wil even zeggen dat ik veel vrouwen hier weer erg leuk vindBeter met jullie daten dan met 90% van de mannen.
Natuurlijk een wat flauwe reactie op wat je eigenlijk inhoudelijk verteld

Ik vind dat 'daddy' ook gewoon zo weerzinwekkend klinken.
Die man is 20 jaar ouder. Geen idee hoe oud jij bent, maar wat is daar nu in vredesnaam lekker aan als je even realistisch nadenkt. Stel je voor dat jij 50 bent en hij dus 70.
Je wilt nog een gezin opbouwen. Dat kan niet met zo'n ouwe knakker
Heeft nog plenty energie om de kinderen te vermaken overdag, te werken en voor jullie samen tijd te maken. Dat trekt zo'n oude kerel toch allemaal helemaal niet.
woensdag 17 mei 2023 om 23:55
Ik ook, dus in die zin herkenning (hoewel ik niet val op 20-25 jaar jonger, maar het nu idd ook wat jonger zijn). Maar er is een "onderzoek" gedaan (geen doorsnee man, want het was een onderzoek bij ik meen Tinder) naar verschil tussen mannen en vrouwen en mannen vallen als ze jonger zijn vaak op jonger, maar dan idd nog wel met een kleiner leeftijdverschil. Zeg man van 25, vindt vrouwen leuk tussen 17/18 en 23. Man van 30 vindt vrouwen leuk tussen 20-25. Man van 40 vindt vrouwen leuk van 22-28. Man van 50 vindt vrouwen leuk tussen 25-30. Man van 60 vindt vrouwen leuk van 27-32.
Zoiets sufs was het qua opbouw. Maar de gemiddelde man viel toen hij in de jongste categorie zat wel op de meisjes. Ik vraag me af of als het niet zo werd afgekeurd, is dit type man niet ook 16 jaar had gezegd.
De opbouw bij vrouwen lag meer zo. Vrouw van 25 vindt man leuk tussen 23 en 27, Vrouw van 30 vindt man leuk tussen 28 en 35. Vrouw van 40 een man tussen 37 en 45, vrouw van 50 een man van 45-55. Zij blijft veel meer in haar range van eigen leeftijd en toen ze jong was, ook in de ruimschoots volwassen range van de man (boven de 20). Je zult een vrouw van 25 die valt op een 16 jarige jongen niet snel tegenkomen. Terwijl een man van 25 regelmatig geen enkele moeite heeft met een meisje van 16.
donderdag 18 mei 2023 om 00:08
Heel bizar. En vooral de manier van denken; alsof dat compleet logisch is en dat maakt het mi compleet gestoord.
Maar ach, zoals opoe zei 'onze lieve heer heeft vreemde kostgangers'
donderdag 18 mei 2023 om 00:11
Evolutionair vallen álle mensen in principe op jong. Mannen en vrouwen. En met vallen op, bedoel ik, seksueel aantrekkelijk(er) om iig naar te kijken. Ik zie ook jonge mannen waarbij ik denk 'damn', dat ziet er goed uit. En ik kan dan op extreem bescheiden wijze genieten van het moois wat ik zie. Je zou het een zekere mate van seksuele aantrekking kunnen zien. Maar er is tegelijkertijd in mijzelf zoveel bewustzijn van dat wat ik zie (en kan waarderen aan de natuur), dat dat leuk is om naar te kijken (zeer onopvallend, want geen haar op mijn hoofd die de jongeling een rotgevoel wil geven, dus deze merkt 0,0). Maar mijn behoefte om er naar te handelen is ook 0,0. En dat heeft met heel veel dingen te maken.vaniteifear schreef: ↑17-05-2023 21:54Dat snap ik allemaal. Ik heb ook nergens gezegd dat mannen dan direct álle jongere vrouwen neukbaar vinden. Er is ook zoiets als persoonlijke voorkeur.
Overigens (los daarvan) zegt het artikel dit:
"Volgens de onderzoekers is de voorkeur van mannen voor jongere vrouwen evolutionair te verklaren. Door natuurlijke selectie sluiten mannen vruchtbare vrouwen niet uit, ook niet als ze zelf ouder worden. Maar doordat vrouwen kieskeuriger zijn, kunnen veel oudere mannen geen jonge, vruchtbare vrouw vinden. Zij kunnen oudere vrouwen daarom niet helemaal uitsluiten als bedpartner."
Ik lees dit als: Evolutionair vallen mannen op jongere vrouwen, maar die willen hen meestal niet (te kieskeurig). Dus moeten ze het noodgedwongen met oudere vrouwen doen.
En ja, dat is echt wat er staat als je goed leest.
Ten eerste het zeer grote bewustzijn dat ik in mijn hoofd welliswaar kan vinden dat ik nooit ouder ben geworden dan 28

donderdag 18 mei 2023 om 00:18
Hij heeft wel een lief hoofdje. Arm jong haha. Hij moest eens weten.fashionvictim schreef: ↑17-05-2023 22:53Nou vooruit, sometimes you have to take one for the team. Shawn Mendes, kom maar door!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in