Be ik te oud voor het forum?

23-05-2023 09:00 122 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo maar een gedachte, vandaag is m'n jongste 41 geworden. Nostalgisch word ik ervan, en tegelijkertijd vroeg ik me af terwijl ik even aan het scrollen was op het forum: ben ik hier eigenlijk niet te oud (voor) inmiddels?
Of zijn er nog meer 50/60 plussers die hier nog, al dan niet actief, meelezen of meeschrijven?
Gefeliciteerd met je jongste en nee joh, je bent helemaal niet te oud!
Je bent zo oud als je je voelt toch?
En levenservaring is nodig hier op dit forum om al die panikerende eerste keerders te helpen daar doorheen te komen en te laten zien dat het allemaal helemaal niet zo dramatisch is als het lijkt :)
Jouw vraag en dan Elisabeth(ie) heten :hihi:
Hier ook oud. Boeien.
Ik googelde laatst “ben ik te oud voor Ibiza?” Het antwoord was nee. Dus dan zal het voor het forum vast ook wel goed zitten.
Nee joh, we gaan hier lekker samen oud worden!
Hier ook een gepensioneerde .
Onderwerpen die mij als oudere 😀 niet intereseren reageer ik niet op en stop ik met het lezen .
Denk ook niet dat ik zo interessant ben dat ze op mijn mening zitten wachten .
Gewoon n leuke dagelijke bezigheid .
chrisjoh wijzigde dit bericht op 23-05-2023 09:12
79.14% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
50+ hier !
Hier ook oud(er). Lezen hoe de jongere generaties over dingen denken houd mij ook jong. En ik hoop dat ik met mijn levenservaring hier af en toe ook wat kan bijdragen.
pokkewijf schreef:
23-05-2023 09:08
Hier ook oud(er). Lezen hoe de jongere generaties over dingen denken houd mij ook jong. En ik hoop dat ik met mijn levenservaring hier af en toe ook wat kan bijdragen.
Ik verbaas me dan weer enorm over de jongere generaties. Ze kunnen niks meer hebben en het lijkt wel alsof ze decennia terug leven.
Ik ben 53 jaar en hier nog maar net begonnen :biggrin:
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
yasmijn schreef:
23-05-2023 09:10
Ik verbaas me dan weer enorm over de jongere generaties. Ze kunnen niks meer hebben en het lijkt wel alsof ze decennia terug leven.
ik vind vooral l die onzekerheden zo vervelend voor ze
Had ik ook hoor, ooit
Dat geneuzel over vriendjes.
Het zoveelste afvaltopic
etc

zo vervelend, dat iedere generatie daar weer doorheen lijkt te moeten
Hier 60. Ik ga door tot mijn 80’e, als ik dat haal natuurlijk. Daarna ben ik wel te oud.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
yasmijn schreef:
23-05-2023 09:10
Ja.
Maar ik ben optimistisch, als die jongere generaties oud zijn zal de dan jonge generatie zich weer verbazen over de gevoeligheid van die, dan, vijftigers.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
52 jaar, forumfossiel.
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
oudebaas schreef:
23-05-2023 09:17
Ja.
Maar ik ben optimistisch, als die jongere generaties oud zijn zal de dan jonge generatie zich weer verbazen over de gevoeligheid van die, dan, vijftigers.
O ja 😁
Dik over de 55 jaar, het enige waar je het echt aan merkt is mijn fysiek maar dat ziet hier toch niemand.
Zo leuk om jullie reacties te lezen. Oude baas, laten we gewoon na ons 80e ook doorgaan :cheer:
Elizabethie schreef:
23-05-2023 09:30
Zo leuk om jullie reacties te lezen. Oude baas, laten we gewoon na ons 80e ook doorgaan :cheer:
We gaan er voor! :proud:
Bijna 50 maar niet weg te krijgen. Ik vind het ook wel fijn om te zien dat vele van het vaste meubilair hier al jarenlang dezelfde nickname hebben. Lekker herkenbaar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haha, ik ben hier lid geworden toen het Libelle-forum werd opgeheven (2016 dacht ik) en lees dus bijna 7 jaar mee en reageer heel af en toe. Heb al die jaren gedacht dat ik de oudste was en dat ik maar nooit mijn leeftijd moest melden. Dus nee .. je bent niet (te) oud .. je bent 'gerijpt' op onze leeftijd :yes:

Ik leer hier nog dagelijks en zoals sommigen zeggen .. ik verbaas me over dingen waarover met name de hele jonkies (meestal <25) zich druk maken. Aan de andere kant heb ik enorm veel bewondering voor al die (meestal) vrouwen die zoveel ballen in de lucht houden.

Maarre .. het is toch óók wel iets om 'trots' op te zijn dat je op je (bijna) 70e nog zo bij de tijd bent dat je weet hoe een computer, tablet of smartphone werkt en niet achter de geraniums zit te verpieteren (zoals de generaties voor ons?). Mijn oma overleed toen ze net zo oud was als ik nu en die zag er echt uit als een moeke (met het befaamde permanentje en bloemetjesjurk).

Gefeliciteerd met je jongste en hopelijk geniet je nog jaren van dit (of een ander) forum!
Weedbee schreef:
23-05-2023 09:37
Haha, ik ben hier lid geworden toen het Libelle-forum werd opgeheven (2016 dacht ik) en lees dus bijna 7 jaar mee en reageer heel af en toe. Heb al die jaren gedacht dat ik de oudste was en dat ik maar nooit mijn leeftijd moest melden. Dus nee .. je bent niet (te) oud .. je bent 'gerijpt' op onze leeftijd :yes:

Ik leer hier nog dagelijks en zoals sommigen zeggen .. ik verbaas me over dingen waarover met name de hele jonkies (meestal <25) zich druk maken. Aan de andere kant heb ik enorm veel bewondering voor al die (meestal) vrouwen die zoveel ballen in de lucht houden.

Maarre .. het is toch óók wel iets om 'trots' op te zijn dat je op je (bijna) 70e nog zo bij de tijd bent dat je weet hoe een computer, tablet of smartphone werkt en niet achter de geraniums zit te verpieteren (zoals de generaties voor ons?). Mijn oma overleed toen ze net zo oud was als ik nu en die zag er echt uit als een moeke (met het befaamde permanentje en bloemetjesjurk.

Gefeliciteerd met je jongste en hopelijk geniet je nog jaren van dit (of een ander) forum!
Wat mij soms wel verbaasd is het stereotiepe beeld dat sommige jongeren over 60+ hebben. Toen ik in 1990 terug kwam van zwangerschapsverlof had ik drie automatiseringscursussen gemist en later ingehaald natuurlijk.
Computers,internet, telefoons ed hebben weinig geheimen voor mij.
Overigens wel geraniums op mijn balkon maar ik zit er niet achter :biggrin:
Gefeliciteerd met je jongste! En zolang je nog kan typen ben je niet te oud :-D
Je richting is belangrijker dan je snelheid
Natuurlijk ben je niet te oud. Juist leuk dat je op een forum mensen van alle leeftijden treft.
Ik vind het leuk om te lezen wat er leeft onder de mensen en hoe mensen (van een hele andere leeftijd) met dingen omgaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven