Jarig en teleurgesteld

30-06-2009 13:21 494 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben benieuwd wat men hier nou van vind:

Ik word deze week 24. Ieder jaar is mijn verjaardag een grote flop. nooit komt er eens iemand, niemand bied het aan, en niemand denkt eraan. Dat is op zich heel vervelend want bij mij in de familie is het niet gebruikelijk om elkaar uit te nodigen: je komt gewoon! Zo ook ga ik trouw naar alle verjaardagen, uit mijzelf, en men vind het altijd leuk dat ik er ben.

Vorig jaar werd ik 23 en zat alleen op de bank. Zelfs mijn vader moeder broer en zus kwamen niet. Andere dingen te doen.

Als ik ze daarmee confronteerde was het: oh ik dacht dat je het niet vierde!!! mijn zusje is 2 weken later jarig en mjin moeder had voor haar een enorme suproseparty georganiseerd en echt IEDEREEN was er, familie, vrienden , zelfs mijn moeder haar vrienden waren er. Ik voelde me zoooo alleen! Ben na een paar uur weggegaan en dat heef t niet eens iemand gemerkt, mijn toenmalige vriend kwam mij halen (die mij mishandelde, dat wist iedereen) en ik ben nar huis gegaan. Hij zei toen: zie je wel, je wil voor je familie kiezen in plaats van mij maar ze houden helemaal niet van je, en ik wel.

Ik heb een hele moeilijke tijd gehad en ben eindelijk van die lul af na een hoop gezeik. Ik wilde dit jaar EINDELIJK mijn verjaardag eens goed vieren en toen hoorde ik dat mijn oma, die notabene in Mei jarig is, 1 dag na mij haar verjaardag gaat vieren, IVM het lekkere weer. Nou, ik heb mijn plannen maar laten gaan aangezien we nogal uit elkaar wonen, gaat men niet 2 dagen achter elkaar op en neer, en tegen mijn oma haar feesten leg ik het af.

Heb dus een ketting mail gestuurd naar iedereeen dat ik het graag had gevierd maar om deze reden dus niet deed, en kreeg geen reactie.

Had met mijn zusje afgesproken om te gaan zwemmen op mijn verjaardag aangezien het 28 graden word, ik dacht dan heb ik overdag tenminste wat leuks te doen, dan maar alleen in de avond, maar die wil niet meer omdat ze haar bikinilijn de volgende dag gaat harsen, dus die wil niet meer gaan zwemmen. Ik heb een kantoor baan en verlang naar de buitenlucht en wilde dit heel graag, maar nee hoor haar ***haren zijn belangrijker....

Ik voel me echt rot over dit alles is er niemand die mij kan zeggen dat dit niet nodig is of dat ik me aanstel of is het echt zo lullig en egoistisch van ze?

Vriendinnen heb ik wel maar die kunnen helaas niet, wel met een goede reden, alleen mijn beste vriendin maar die wil ik niet als enige zien omdat ik me schaam dat er niemand is.
Queenie, doe geen moeite, Mutsie heeft nogal een bord voor d'r kop wat betreft haar eigen handelen.
Ja nou ik vind sommige forummers ook niet bepaald netjes reageren. Maar zelf roep je het ook op je af met hoe je erop terug reageerd.

Snap je?
quote:mutsie85 schreef op 01 juli 2009 @ 14:05:

ik zeg een keer het woord bitch en ik ben opgefokt?

ga even voor de grap een paar paginas terug kijken dan ga je zien wie er opgefokt is, ik niet in ieder geval.

nogmaals: als ik zeg dat iets niet gebrukelijk is, dan is dat ook zo. kan jij 100 keer roepen dat het wel gebruikelijk is, maar dat maakt het niet meer waar. Als jij je verjaardag 3 maanden na de eigenlijke dag wil vieren lijkt het me inderdaad handig ja dat je dat even doorgeeft.

gaaaaaaaapppppHeb ik gedaan meid, en hier heb ik een paar(!!!) berichtjes van je gequote. Sterkte!
...
Komt niet goed meer denk met dit topic. Vandaar dat ik je even aangeef hoe je het zou kunnen laten verwijderen.

Als ik zelf in jouw schoenen zou staan en zo'n topic als deze heb. Ongeacht hoe ik zelf gedaan heb. Dan zou ik het zo snel mogelijk weg willen hebben.
En daarna het topic vergeten...

En gewoon van je verjaardag proberen te maken wat er van te maken valt...

Alsnog ik hoop dat je een leuke verjaardag gaat hebben
quote:Miss Moneypenny schreef op 01 juli 2009 @ 14:18:

Queenie, doe geen moeite, Mutsie heeft nogal een bord voor d'r kop wat betreft haar eigen handelen.Ik weet het. Ik lees het. Onvoorstelbaar.
...
nou ik schaam me er niet voor hoor......

ik vind namelijk dat het allemaal wel meevalt hoe ik reageer.

en volgens mij heeft iedereen het hier best naar zijn zin!
Ik zeg ook niet dat je je schamen moet voor je topic. Ik zeg alleen dat als ik zelf zo'n topic zou hebben dat ik het dan weg zou willen hebben. En niet omdat ik me ervoor schamen zou.

Ik kan me ook best wel voorstellen dat je zin hebt om uit te halen naar bepaalde forummers hier omdat je zoiets hebt van dit heb je me niet te zeggen. En ja als je erop gaat reageren dan krijg je garant zo'n topic als deze.

Maar misschien heeft het topic dan nog nut om wat verder uit te razen?

Kweet het ook niet hoor moet je zelf maar uitzoeken.
.
Ben jij ook 24 Pure_vanity?

Kunnen we zo nog de club van 24 aanmaken
kijk ik vind het fijn dat je me begrijpt

ik verveel me nogal op mijn werk iedereen is op vakantie dus was ff aan het doorgaan maar het is inderdaad beter dat dit topic word verwijderrd, ik had het al eerder aangegeven maar goed, ik ga het dus ff doen.
Tja dat krijg je ervan he. Denk dat een groot deel dat gister achter de computer zat zich ook aan het vervelen was. Of lam van de zon geworden was .
vanity meisje, ik denk dat als jij iets verteld war je mee zit en men reageert zo ,(ga alsjeblieft even kijken voor de grap naar de onbechofte en lullige reacties) dat je dan ook wel zo iets heb van : fuck off

ik ben zeker niet onvolwassen en weet dat heel goed van mezelf. maar je mag best met de rest meelullen hoor, ik weet dat dat een heel veilig en goed gevoel geeft. mensen zijn nu eenmaal kuddedieren.
Meid, zet jezelf niet zo voor schut. Pak een sauna/zonnebank/achtertuin & een borrel en relax.
Ik ben ook niet volwassen... ik geef het toe
quote:mutsie85 schreef op 01 juli 2009 @ 14:29:

ik verveel me nogal op mijn werk iedereen is op vakantie dus was ff aan het doorgaan maar het is inderdaad beter dat dit topic word verwijderrd, ik had het al eerder aangegeven maar goed, ik ga het dus ff doen.Ik zeg: regel het hier
.
quote:mutsie85 schreef op 01 juli 2009 @ 14:23:

nou ik schaam me er niet voor hoor......

ik vind namelijk dat het allemaal wel meevalt hoe ik reageer.

en volgens mij heeft iedereen het hier best naar zijn zin!Waarom vraag je eigenlijk naar de mening van anderen als het je toch totaal niet boeit?
Dan ben ik al een oude 24'er vergeleken met jullie

Ja ik doe ook aan kuddedieren... zo vaak mogelijk!
quote:lapin schreef op 01 juli 2009 @ 13:22:

Maarrehhhh BGB, wat schuift het nou om aardig te doen op dit forum? Want die duobaan met Ainne als topicverwijderaar, daar worden we niet rijk van.

En ik zit hier dus eigenlijk iedere dag al aardig te doen zonder dat ik er voor betaald word. Daar worden we niet blij van

Daarom ben ik aan het leren minder aardig te zijn. Betaalt namelijk ruck.....

Muts fijne verjaardag! Zet een feestneus op en relativeer een beetje, dat maakt je leven zo veel makkelijker.
Leo, je wou zeggen dat ze de feestmúts al had?
ik weet niet of jullie het weten, maar op mijn verjaardag word het gewoon druk hoor ...

enne er over nadenken probeerde ik totdat ik zag dat jullie een virtueel feestje begonnen ja vind je het heel raar dat ik dan niet meer zo heel veel waarde hecht aan de menign van die personen?

bovendien waren er genoeg die het wel met mij eens zijn en waren, en ook na dat moddergooi gebeuren.

in mn eentje mokken nou nee.... geloof dat jullie het nog steeds niet snappen: maar dat maakt niet uit. fijn leven nog mensen die op een forum de hele dag zitten te neuzen en wroeten in andermans gedoe en denken alles beter te weten,

dag lieve mensen die een probleem hebben en er met iemand over willen praten(kijk uit want meesten hier zijn er nit op uit om elkaar te helpen, eerder om populariteit te winenn bij de rest van hun virtuele vriendjes die ze nooit zullen ontmoeten omdat ze eeuwig achter een pc zitten gekluisterd)

dag mensen die tenminste wel normaal en volwassen hebben gereageerd nadat ik het woord bitch liet vallen (ahahahah het hele forum gelijk in rep en roer)

dag dag dag

ik ga lekker werken (ongeloofelijk maar waar: beter dan dit heb er nog zin in ook ) en vanavond lekker zuipen (wat ordinair en kinderachtig) met me meissie om morgen lekker de bbq aan te steken (zonder ouders helaas maar jullie hebben me helemaal opgepept) laterrrrr
. Jij denkt wel dat je hier heel wat teweeg hebt gebracht he?

Anyway... fijne verjaardag!

Peas on earth!
Mutsie, ik hoop voor je dat je een Rete Coole verjaardag hebt!
Ik nodig nooit mensen persoonlijk uit op mijn verjaardag eigenlijk,ze komen gewoon..en andersom ook,als je weet dat iemand jarig is bel ik altijd even of ze het nog vieren ofzo.......en je hoeft je ouders toch niet uit te nodigen,die weten toch wanneer je jarig bent en het is toch vanzelfspreken dat die komen??

Raar hoor,zulke mensen,krijg er een koud gevoel bij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven