Jarig en teleurgesteld

30-06-2009 13:21 494 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben benieuwd wat men hier nou van vind:

Ik word deze week 24. Ieder jaar is mijn verjaardag een grote flop. nooit komt er eens iemand, niemand bied het aan, en niemand denkt eraan. Dat is op zich heel vervelend want bij mij in de familie is het niet gebruikelijk om elkaar uit te nodigen: je komt gewoon! Zo ook ga ik trouw naar alle verjaardagen, uit mijzelf, en men vind het altijd leuk dat ik er ben.

Vorig jaar werd ik 23 en zat alleen op de bank. Zelfs mijn vader moeder broer en zus kwamen niet. Andere dingen te doen.

Als ik ze daarmee confronteerde was het: oh ik dacht dat je het niet vierde!!! mijn zusje is 2 weken later jarig en mjin moeder had voor haar een enorme suproseparty georganiseerd en echt IEDEREEN was er, familie, vrienden , zelfs mijn moeder haar vrienden waren er. Ik voelde me zoooo alleen! Ben na een paar uur weggegaan en dat heef t niet eens iemand gemerkt, mijn toenmalige vriend kwam mij halen (die mij mishandelde, dat wist iedereen) en ik ben nar huis gegaan. Hij zei toen: zie je wel, je wil voor je familie kiezen in plaats van mij maar ze houden helemaal niet van je, en ik wel.

Ik heb een hele moeilijke tijd gehad en ben eindelijk van die lul af na een hoop gezeik. Ik wilde dit jaar EINDELIJK mijn verjaardag eens goed vieren en toen hoorde ik dat mijn oma, die notabene in Mei jarig is, 1 dag na mij haar verjaardag gaat vieren, IVM het lekkere weer. Nou, ik heb mijn plannen maar laten gaan aangezien we nogal uit elkaar wonen, gaat men niet 2 dagen achter elkaar op en neer, en tegen mijn oma haar feesten leg ik het af.

Heb dus een ketting mail gestuurd naar iedereeen dat ik het graag had gevierd maar om deze reden dus niet deed, en kreeg geen reactie.

Had met mijn zusje afgesproken om te gaan zwemmen op mijn verjaardag aangezien het 28 graden word, ik dacht dan heb ik overdag tenminste wat leuks te doen, dan maar alleen in de avond, maar die wil niet meer omdat ze haar bikinilijn de volgende dag gaat harsen, dus die wil niet meer gaan zwemmen. Ik heb een kantoor baan en verlang naar de buitenlucht en wilde dit heel graag, maar nee hoor haar ***haren zijn belangrijker....

Ik voel me echt rot over dit alles is er niemand die mij kan zeggen dat dit niet nodig is of dat ik me aanstel of is het echt zo lullig en egoistisch van ze?

Vriendinnen heb ik wel maar die kunnen helaas niet, wel met een goede reden, alleen mijn beste vriendin maar die wil ik niet als enige zien omdat ik me schaam dat er niemand is.
Mutsie, alvast een fijne verjaardag.
anoniem_55143 wijzigde dit bericht op 01-07-2009 16:35
Reden: Post weg gehaald, laat maar.
% gewijzigd
Nou, chill een eind op dan!
quote:mutsie85 schreef op 01 juli 2009 @ 16:29:

oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dammeeeeessssssssss

gvd

ik ben niet eenzaam schatjes echt niet

zelfs ben ik na het weekend moeier dan ervoor omdat ik van hot naar her ren om met iedereen te chillen

verlang vaak juist naar een dagje alleen op de bank en lekker schoonmaken eten maken maar ik heb het veel te druk met chillen het is gewoon zo

het hele topic gaat alleen maar over mijn ouders en gezin. eigenlijk. ik erger me gewoon in het hoeren topic aan de naiviteit van de dames die denken dat hun man dus alleen oog voor hun heeft. iedereen denkt dat! hoe dom kan je zijn? Iedereen denkt dat, behalve jij. Hoe dom kun jij zijn? maar goed. blijf denken want het doet natuurlijk pijn om te beseffen dat mannen gewoon naar alle vrouwen kijken maar goed.

ok ok ok ik heb een grote bek en ik scheld wel eens.... ik ben een beetje ordinair draag pumps heb blond haar en een rokje aan. gebruik wel eens een pilletje in het weekend en rook wel eens een blowtje. als ik dronken ben vecht ik wel eens en sla wel eens iemand total loss als ze me uitlokken. tja, ik ben een anita. maar eenzaam ben ik niet en emoties heb ik als het gaat om mijn familieleden. beetje triest dat ik er zo een ophef over maak, maar ik ben gek op ze en wil gewoon dat ze gvd op me verjaardag komen!!! ;)

goed nou huisvrouwen en studentes.... moet nog ff wat doen en dan is het voor mij weeekkkeeeeeennnndddd ik ga genieten en lekker in mijn ordinaire rokje over straat zodat mijn benen lekker bruin worden... hmmmGa je nu éindelijk weg???? Alsjeblieft?
-dubbel-
Eigenlijk ben je echt wel een enorme muts ..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Kelov schreef op 01 juli 2009 @ 16:32:

-dubbel-Je mag het best twee keer zeggen hoor
quote:Liv schreef op 01 juli 2009 @ 16:37:

[...]

Je mag het best twee keer zeggen hoor Zou het helpen?
Denk het niet. Ik vrees dat mutsje niet snapt wanneer ze ongewenst is......
quote:Kelov schreef op 01 juli 2009 @ 16:38:

[...]

Zou het helpen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Christiane04 schreef op 01 juli 2009 @ 16:22:

[...]

Even voor mijn duidelijkheid: een trol is toch iemand die een fake topic opent?

Denken jullie dat dit topic fake is? Ik niet namelijk. De OP vind ik behoorlijk serieus. Al haar reacties daarna ten spijt. Denk dat het begon met een serieuze vraag, maar waarna iemand vervolgens enorm is gaan schoppen.

Een troll is iemand die bewust loopt te zieken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

Ik geloof inderdaad niet dat dit een fake topic is (was).

zelfs ben ik na het weekend moeier dan ervoor omdat ik van hot naar her ren om met iedereen te chillen

Nou, hier spreekt voor mij dus wel eenzaamheid uit. En Mutsie, ik had het dus wel met je te doen. Ik vind het wel verdrietig dat niemand uit je familie moeite voor je wil doen.

Ik vind het ook jammer dat je reageert zoals je reageert. Niet voor mezelf. Niet voor het forum. Maar voor jou. Uit jouw reacties blijkt dat er iets mis met je is, dat je emotioneel verwond bent of dat je gewoon niet meer weet hoe normaal te reageren.

En nee. Ik ben geen huilie. Ik spreek alleen uit ervaring.
En tot zover mijn bijdragen. Ik merk dat ik hier helemaal akelig van word.
Christiane

oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dammeeeeessssssssss

gvd

verlang vaak juist naar een dagje alleen op de bank en lekker schoonmaken eten maken maar ik heb het veel te druk met chillen het is gewoon zo

het hele topic gaat alleen maar over mijn ouders en gezin. eigenlijk. ik erger me gewoon in het hoeren topic aan de naiviteit van de dames die denken dat hun man dus alleen oog voor hun heeft. iedereen denkt dat! hoe dom kan je zijn? maar goed. blijf denken want het doet natuurlijk pijn om te beseffen dat mannen gewoon naar alle vrouwen kijken maar goed.

ok ok ok ik heb een grote bek en ik scheld wel eens.... ik ben een beetje ordinair draag pumps heb blond haar en een rokje aan. gebruik wel eens een pilletje in het weekend en rook wel eens een blowtje. als ik dronken ben vecht ik wel eens en sla wel eens iemand total loss als ze me uitlokken. tja, ik ben een anita. maar eenzaam ben ik niet en emoties heb ik als het gaat om mijn familieleden. beetje triest dat ik er zo een ophef over maak, maar ik ben gek op ze en wil gewoon dat ze gvd op me verjaardag komen!!! ;)

goed nou huisvrouwen en studentes.... moet nog ff wat doen en dan is het voor mij weeekkkeeeeeennnndddd ik ga genieten en lekker in mijn ordinaire rokje over straat zodat mijn benen lekker bruin worden... hmmmWat een rare reactie is dit
Christiane, volgens mij heb je gelijk. Er is inderdaad iets mis met TO en dat is eigenlijk alleen maar heel erg triest.

Ik stop ook maar met reageren, want dat maakt het uiteraard alleen maar erger.....

Erg als je zo bent zeg.... pffff
Mutsie, ik heb gisteravond gezegd dat ik het allemaal toch lullig voor je vind. Ik neem dat terug. Wat ben jij een onaardig persoon zeg. Ik zie hoe je op een ander topic tekeer gaat, is dat nou nodig?

Ik vind dat jij behoorlijk verknipt overkomt, misschien moet je hulp gaan zoeken ofzo, dan heb je volgend jaar weer een fijne verjaardag. In een gesloten inrichting wellicht.
vermoeid van chillen?

chill je toch niet goed....

daarnaast als je werkelijk 24 wordt dan zou ik me als ik jou was toch echt doodschamen voor je laatste posting... klinkt niet echt als een vrouw van bijna 24 maar als een opstandige puber...

wees er maar trots op...
bespaar je de moeite, TO heeft een ban
quote:fleurtje schreef op 01 juli 2009 @ 17:14:

Mutsie, ik heb gisteravond gezegd dat ik het allemaal toch lullig voor je vind. Ik neem dat terug. Wat ben jij een onaardig persoon zeg. Ik zie hoe je op een ander topic tekeer gaat, is dat nou nodig?

Ik vind dat jij behoorlijk verknipt overkomt, misschien moet je hulp gaan zoeken ofzo, dan heb je volgend jaar weer een fijne verjaardag. In een gesloten inrichting wellicht.*kuch]* says *kuch* who *kuch*
Wat een triest persoon zeg...

*Gaat lekker chill beneden eten en daarna van het zonnetje genieten *
Uhhh, kom net binnen vallen! Is 't nog nodig dat ik een hiephiephoera-topic voor Muts open?
Om te vieren dat ze een ban heeft? Ja, goed plan!
...
Heeft ze een ban?
Peas on earth!
Zag 't net ook ja. Heb al geklaagd!

Nog nooit zo blij geweest dat iemand een ban heeft gekregen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven