Jarig en teleurgesteld

30-06-2009 13:21 494 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben benieuwd wat men hier nou van vind:

Ik word deze week 24. Ieder jaar is mijn verjaardag een grote flop. nooit komt er eens iemand, niemand bied het aan, en niemand denkt eraan. Dat is op zich heel vervelend want bij mij in de familie is het niet gebruikelijk om elkaar uit te nodigen: je komt gewoon! Zo ook ga ik trouw naar alle verjaardagen, uit mijzelf, en men vind het altijd leuk dat ik er ben.

Vorig jaar werd ik 23 en zat alleen op de bank. Zelfs mijn vader moeder broer en zus kwamen niet. Andere dingen te doen.

Als ik ze daarmee confronteerde was het: oh ik dacht dat je het niet vierde!!! mijn zusje is 2 weken later jarig en mjin moeder had voor haar een enorme suproseparty georganiseerd en echt IEDEREEN was er, familie, vrienden , zelfs mijn moeder haar vrienden waren er. Ik voelde me zoooo alleen! Ben na een paar uur weggegaan en dat heef t niet eens iemand gemerkt, mijn toenmalige vriend kwam mij halen (die mij mishandelde, dat wist iedereen) en ik ben nar huis gegaan. Hij zei toen: zie je wel, je wil voor je familie kiezen in plaats van mij maar ze houden helemaal niet van je, en ik wel.

Ik heb een hele moeilijke tijd gehad en ben eindelijk van die lul af na een hoop gezeik. Ik wilde dit jaar EINDELIJK mijn verjaardag eens goed vieren en toen hoorde ik dat mijn oma, die notabene in Mei jarig is, 1 dag na mij haar verjaardag gaat vieren, IVM het lekkere weer. Nou, ik heb mijn plannen maar laten gaan aangezien we nogal uit elkaar wonen, gaat men niet 2 dagen achter elkaar op en neer, en tegen mijn oma haar feesten leg ik het af.

Heb dus een ketting mail gestuurd naar iedereeen dat ik het graag had gevierd maar om deze reden dus niet deed, en kreeg geen reactie.

Had met mijn zusje afgesproken om te gaan zwemmen op mijn verjaardag aangezien het 28 graden word, ik dacht dan heb ik overdag tenminste wat leuks te doen, dan maar alleen in de avond, maar die wil niet meer omdat ze haar bikinilijn de volgende dag gaat harsen, dus die wil niet meer gaan zwemmen. Ik heb een kantoor baan en verlang naar de buitenlucht en wilde dit heel graag, maar nee hoor haar ***haren zijn belangrijker....

Ik voel me echt rot over dit alles is er niemand die mij kan zeggen dat dit niet nodig is of dat ik me aanstel of is het echt zo lullig en egoistisch van ze?

Vriendinnen heb ik wel maar die kunnen helaas niet, wel met een goede reden, alleen mijn beste vriendin maar die wil ik niet als enige zien omdat ik me schaam dat er niemand is.
De enige die ik heb zien schelden is ...... Mutsie
Mutsie heeft vooral in het begin van dit topic genoeg bijval gekregen, dat ze daar niet op reageerde zegt m.i. genoeg. Aandachtsjunk...
over onsypathiek gesproken Minny. gelijken riepen er mensen naar TO dat ze zich aanstelde, dat vind ik echt niet normaal.

vervolgens nemen mensen het voor haar op, ze hebben een andere mening, en dan wordt je een huilie genoemd, weer niet erg sypathiek.

volgens mij heb jij geen idee wat dat met mensen doet, ik zit daar nog steeds overin, ik heb juist geleerd dat ik mijn eigen mening mag hebben, maar als ik die uit, word ik een huilie genoemd, heel jammer, en ik ervaar het als kwetsend.

wat is dat toch, ik heb het idee dat er hier op het forum een norm wordt gehanteerd, sommigen mogen zich absoluut niet aanstellen en anderen worden de hemel ingeprezen.

de één is nou eenmaal kwetsbaarder dan de ander, het zou fijn zijn als daar rekening mee gehouden word, althans dat vind ik niet meer dan normaal, dat doe ik in IRL ook!

Ainne, het was een grapje, ik snap wel wat je bedoelde.
Haha de Huilie Rescue Squad.
Blijkbaar ben je HRS als je het niet eens bent met het gedrag van de grootst gemene deler van de "vaste" forummers.

Dan zijn we maar HRS. Volgens mij is helemaal niemand van ons onbeschoft geweest. Wel vragen wij een aantal mensen om ook eens naar hun eigen posts te kijken, omdat die bol staan van de ongefundeerde aannames en wij best begrijpen dat TO zich daar aan ergerde. Laten we even wel wezen, jullie vragen toch ook gewoon om zelfreflectie van TO? Op basis van aannames nota bene. Maar de hemel verhoede dat jullie ergens op aangesproken worden. En dan ook nog door mensen die minder posten. O schande schande.
gaaaaaaaan we weer

het is nooit leuk om te horen dat je niet zo over komt als dat je zelf denkt, maar als er meer mensen onafhankelijk van elkaar hetzelfde zeggen, kun je heel hard gaan roepen dat die mensen allemaal niet sporen, gemeen zijn of weet ik wat, maar je zou ook kunnen kijken of die mensen misschien ergens gelijk hebben. TO heeft vanaf het begin alle positieve, meelevende postings genegeerd en om zich heen gemept, dan krijg je op een gegeven moment daar een reactie op. Liep dat een beetje uit de hand wat betreft geiten, misschien, maar het is actie-reactie en naar mijn idee is die actie ingezet door TO
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
GVD zeg, dacht ik ff leuk feestje te komen vieren als afleiding, is er weer het oude-nieuwe forummers gezeik.

Zucht!

* IvyRosa schenkt zichzelf een Mojito in.
Ivy, doe mij ook maar een Mojito. Als er maar lekker veel ijs in zit.

Waarom het zo belangrijk is hoe lang je hier al post zie ik ook niet helemaal.
Kan me best voorstellen dat je teleurgesteld bent in je familie, of dat nu (objectief gezien) terecht is of niet. Zo voelt dat soms gewoon. Jij kent ze beter dan ik, maar waarschijnlijk houden ze wel van je en (hopelijk) houdt je moeder net zoveel van jou als van je zus (die van de surpriseparty).

Het is al een keer genoemd, maar neem de touwtjes zelf in handen. Als je iets leuks wilt doen, doe dat dan, ook al krijg je niet iemand mee. Wil je je verjaardag vieren; organiseer dat dan, en laat je niet zo snel uit het veld slaan.
* IvyRosa geeft mfihlo een Mojito met veel ijs

(hoe kom je aan die nick? moest 3x kijken om hem goed te typen )
Djieezzz......het is maar een verjaardag........

HRS
Thanx Ivy, hij is lekker.

Mfihlo betekent geheim. Het komt uit het Fanagalo, dat is een syntetische taal die is ontwikkeld voor de zuid Afrikaanse mijwerkers.

Ik had ooit een vriend die in zijn jonge jaren in de mijnen werkte. (hij was 20 jaar ouder dan ik en BWK op een Boeing 747 toen ik hem ontmoette, zo kwam hij als Zuid Afrikaan in Nederland verzeild) van hem kreeg ik zijn Fanagalo woordenboek. Daar heb ik mijn nick vandaan.

Je spreekt het uit als hmfiesjloh. Met de klemtoon op de eerste lettergreep.
Wat een leuk verhaal achter jouw nick zeg
Thanx. eigenlijk wilde ik een andere. Niemand kan deze onthouden en dat is best lastig. Maar hij is zo vertrouwd dat ik er geen afstand van kan doen :-D

Ik heb ook nog een hele tijd kaarten gestuurd in Fanagalo, maar dat was wel zo verschrikkelijk veel werk iedere keer, om alles weer op te zoeken. Ik sprak het natuurlijk nooit, en dus onthield ik ook niets.
Mutsie85,

Heel vervelend!

Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb de laatste jaar ook geen verjaardag gevierd.

Ik wilde het graag vieren, had mensen uitgenodigd, maar mijn vrienden wonen allemaal wat verder weg en hadden geen zin om ervoor te reizen...wat ik trouwens een belachelijke reden vind. Maar goed, het gaat nu niet om mij.

Geef alsnog een feestje, nodig iedereen persoonlijk uit zodat ze weten dát je een feest geeft, en dan komt het vast allemaal goed! Succes!
En toen las ik de rest van het topic...

Ja het is vrij irritant als niemand er uitzichzelf aan denkt. Het is nou niet bepaald leuk om iedereen er ieder jaar maar weer aan te herinneren!

Mijn verjaardag is altijd een ramp geweest, al van jongs af aan. Ik ben in de zomer jarig en iedereen had met het mooie weer wel wat beters te doen: zwemmen, bbq-en, op vakantie etc.

Nouja daar leg ik mij gewoon bij neer. Geen drama van maken. Ga zelf wat leuks doen! In je eentje (of anders zoek je nieuwe contacten??) is het leven heus niet saai. Maak er wat van!
Oja mensen die ver weg wonen zijn ook erg.. Mijn twee beste vriendinnen konden niet komen op de dag zelf (geheel begrijpelijk). Maar 2 maanden later was er nog geen initiatief getoond. Beetje jammer. Ik verwacht het toch wel een beetje terug, als ik zelf ook moeite doe voor iemand

Oh ik heb trouwens niet al die pagina's doorgelezen hahahah! Dus misschien sluit mijn reactie niet bepaald meer aan. Ben in een nutteloze type-bui
sweetcandy, TO heeft al lang een ban

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven