Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Ja, dat wil ik ook weten!

Tsssk, GG spoort niet. Da's de kift zeker he?!

Om eerlijk te zijn: ik vat het ook niet, maar ik ben ruimdenkend: als de man wil strijken in de snikhitte, dan mág de man strijken in de snikhitte. Zo denk ik er dan over.

En nu ga ik met uitgestreken man en al even in de tuin van iets koels genieten (sja Bam - aard van ons beestjes denk ik...)
Op het feit na dat één van de gastjes toch niet naar de film durfde (achgossie....) was het erg geslaagd allemaal. Jongetje dat niet durfde werd opgehaald door zijn moeder en grote broer. Grote broer zit bij Meis in de klas en durfde wel naar de film. Graag zelfs. Dus is hij maar mee geweest :-)

Kleine broer was al helemaal tevreden met de picknick, het spelen in de park en het van binnen hebben gezien van de bios (we werden onthaald door een (nep)sneeuwbui, met grote dinobek waar we doorheen moesten lopen, rode loper, welkomstdrankjes en een heuse speurtocht naar de eikel (die weer ingewisseld kon worden voor een ijsje)., dus dat was al leuk voordat de film nog maar begonnen was!). Toen we buiten op zijn moeder wachten heb ik maar vast het eindefeestzakje gegeven en zijn pauzedrankje en popcorn. Dus volgens mij vond hij het wel prima zo. En zijn broer helemaal!
Een uitgestreken man klinkt heel niet leuk eigenlijk....
Jij krijgt de Ubermutti-award van deze maand, Toet! Lief dat je het kleine mannetje met allerlei lekkers naar huis hebt laten gaan.. volgens mij zou ik dat vergeten hebben in alle hectiek..

Een uitgestreken man.. nee, daar krijg ik ook allerlei niet-geile gedachtes bij maar ik ben er meer dan 1000% van overtuigd dat Lil dat zó niet bedoeld heeft, haar kennende.

Nighty night!
Bam ,duik je er nu al in dan, het is nog maar half twaalf?

Ik vind het nu pas een lekker temperatuurtje eigenlijk. En Lief maakt er geloof ik nachtwerk van wegens iets heul belangrijks morgen dat nog niet af is. Dus denk niet dat ik er vroeg in lig...
Ik zap wat en kom bij Ivo Niehe terecht. Die ontmoet allemaal kinderen die van alles kunnen. Pianospelen, acteren, een rubik kubus in 14 seconden goed krijgen, prijzen winnen met stijldansen. Zou ik nou wat fout doen bij mijn kinderen?
Je moet hun handjes loslaten als ze aan de keukenstoel zitten vastgebonden. En dan in die handjes een piano/wiskundeboek/viool/kubus/taalcursus lijmen. En bij hoofdstuk 5 krijgen ze een hapje spinazie, of een spercieboon als beloning annex avondeten. Dubbele winst, want zo geef je ze ook nog de kans op eigen keuzes leren maken.

Ik word zoooo geil van zinnen met frases als 'hetgeen genoegzaam blijkt'. Maar dat terzijde.

Voorderest:

BOE!
Schrik!
Hmm, mijn plaatje schrikt zo dat het nu opeens weer weg is!
quote:lilian02 schreef op 01 juli 2009 @ 09:35:

Pim, R.E.S.P.E.C.T. ook hier, ik kon me er gisteravond niet meer toe zetten (moest eigenlijk wel en nu stresssss maar komt goed komt goed). Je sport nu echt vaak geloof ik? Wat doe je nou precies? ~ziet in gedachten in totaal gestroomlijnde, gespierde Pimpel verschijnen op de volgende Slemp~

Hey! Was ik dat de laatste slemp nog niet dan???

Ik spin en ik bodypump, in principe beide 1x per week, dus dat valt best mee. Soms nog even gewoon apparaten, maar daar vind ik niet zoveel aan. Ik begin al wel verschil te merken, maar vooral op plekken waar het niet persé hoeft, mijn armen zijn gespierder (van Pompel mag het niet erger worden ) maar op mijn buik zit nog altijd een plak pudding. Ik voel dat het daaronder wel harder wordt, maar ja je ziet er dus nix van...

Dream, met nietroken gaat het wel. Ik rook bij een borrel een sigaartje (en bij heel veel borrels heel veel sigaatjes.. ) en vind dat voor nu wel prima zo. Maar heb wel besloten dat ik daar eigenlijk ook van af moet. Maar dan wel pas na de vakantie..

Toet, dat klinkt als een geweldig feest!

Ben vanavond wezen spinnen, maar trok het slecht, had me gisteren al iets teveel uitgesloofd en merkte tijdens het spinnen al dat het niet helemaal lekker ging (zag vlekker) wel afgemaakt (en het was héét en ik zag páárs!) en heb nu al de hele avond koppijn, had moeten werken, maar kon echt niet. Jammer.

Morgen moeten we afscheid nemen van onze Twiggy, ~snif~ Wat zullen Mims en Mops blij zijn met dat prachtbeest!

Strijken is normaliter al gekkenwerk, maar met dit weer helemaal bizar!

Bam, fijn dat het meeviel in het zwembad.

Wij hebben sinds vorige week tijdelijk een andere oppas (onze gewicht-in-goud-waard oppas is geopereerd aan haar kaak en een paar weken er tussen uit) het is een dochter van mijn collega. Leuke meid en gaat ook wel goed. Wel vertelde ze vandaag dat Lien en Loen niet naar haar luisteren: bloedirritant vind ik dat! Dus daar is al een gesprekje over gevoerd en morgen nog maar eens, hoop echt dat het vrijdag beter gaat, want krijg hier een kutgevoel van.

En verder... verder... tja. Ik ben echt aan vakantie toe (en vind het belachelijk van mezelf, want heb nog nooit zo veel vakantie gehad als het afgelopen jaar...) ben een beetje op en moe en zo walgelijk onrustig.
Hetgeen genoegzaam blijkt.. hoe kon je dáár nou weer op, wat mis ik?

Nope, niet naar bed lieve Toet, dat was slechts mijn voornemen. Whoehaha, lachen met mij, as íf! Met vriendinnetje gebeld (dagelijks iedere avond ter afsluiting van de dag, gedurende de dag ook een keer of 10 maar dat telt niet meer want Bambo denkt dat we slechts 1x per dag bellen en dat vind hij al veel.. truste Bambo ) en huis compleet opgeruimd en schoongemaakt (jullie kunnen trots op me zijn!) en weer een werkelijk kúnstwerk geschilderd die ooit na mijn dood zeker kapitalen op gaat brengen maar de rosé smaakt me zo lekker dat ik nog één klein afzakkertje neem voordat ik me naar dreamland begeef, mits dit uw aller goedkeuren kan wegdragen. (word je daar ook geil van, Kjong? Grrrrrrrr... miauw..!)

Tijd voor een rondje! Ik trakteer...
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik wil je best poezen Bam.
Hoe en wat en waarom onrustig, Pimp? Je weet al een tijdje niet zeker of je op je plek zit qua werk, dat weet ik. Is dat het, of meer dingen?
Wat voor rondje geef je?

Hoofddoekjes? Frisse lucht? Klokkespel?
Ordinaire drank, Kjong.. veel ook.

~klokklokklokklok~
Lang zal Mims leven, lang zal Mims leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaa.

Zien jullie mijn plaatjes nou wel? Of zit ik hier voor de kat zijn ... te plakken?

Gefeliciteerd Meisje Mimsey. ZOEN!
MIAUW in het kwadraat!

Waarom hebbie je hoofddoek om, Mims!
Ha, ik zie nu pas dat Mims hier gewoon al was toen ik plaatjes zat te zoeken
HOERAAAAAAAAAAAAAAAA Onze Mims is TWEEËNDERTIG jaar!!!!!!!!!!!!

Ennnn, daar moet op gedronken worden HI HA HO!!

En ik besef met nu pas, dat je dus op jouw eigen verjaardag hier bij mij komt!!! Ook maf. Ik zal de rosé vast koud leggen.

Bam, ik weet het niet met mijn onrust.. werk, misschien... vooral.. ik weet het gewoon niet en dat maakt me zo onrustig. Logisch toch?
Waarom doet mijn MSN het niet?

Waarom spelen er 3 vliegen tikkertje rond mijn hoofd??!!

Waarom heb ik koppijn?

Waarom lig ik niet met koppijn gewoon in bed?

Waarom heb ik nog niet geneukt vandaag?

Waarom laat ik mijn vent dan wel gewoon naar bed gaan en blijf ik hier dom zitten koppijn te hebben met vliegen die tikkertje spelen rond mijn hoofd?

WAAROM??

Tja, dat zijn zo van die levensvragen...
Moet je die leeftijd nou vet en onderstreept neerzetten, PIm? Oef...

En ja, ik kom gewoon op mijn verjaardag het liefste verjaardagscadeautje ophalen. Heb dus een kostbare lading in de auto, dus laat die rose maar zitten...

Toet, dat ziet er lekker uit, dank!
Ik heb hem ook nog ff rood gemaakt voor je.

Jouw liefste verjaardagscadeautje heeft vanavond mijn behang aan gort gewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven