Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt, even denken... Dat is alweer een tijdje geleden

Wat een leuke dingen gebeuren er toch maar weer bij allemaal mensen hier - voorstellingen en buitenspeeldagen en kletsen en fijne rokjes. Leuk, leuk.

School ontruimen en uitgestelde stress bij Freule is dan weer niet leuk. Arm meiske, wat een volwassen reactie, gelukkig kon ze weer meisje zijn bij jullie. Eng hoor, zoiets, bah.

Ik probeer een presentatie in het gareel te krijgen (voor morgen, voor een heel groot en kritisch MT en ik draai normaal gesproken m'n hand er niet voor om maar nu vind ik het toch wel eng...), maar bij iedere aanpassing loopt het kreng vast en moet ik een paar minuten wachten. Daar moet wel iets mee gebeuren, ik kan me dit soort ongein morgen niet permiteren, maar nu moet ik dus steeds rondjes lopen (of forummen) voordat ik weer iets kan doen, manman, heb geen caffeine meer nodig vandaag, adrenaline zát op deze manier.

Shit, en mijn haar is veeeeel te lang maar ik weet niet wanneer ik naar de kapper moet!
Jeeee ik ben er weer! Na 5 uur internetloos me zitten vervelen op werk ben ik weer online! Hehe dat voelt lekker :-)

Suup ik kan je nu al zeggen dat ik rond 2-en niet ga halen :-S
Welcome back Darly.

met de auto kunnen we later weg, zo rond 3uur als we direct naar locatie rijden, maar als om 3uur blijkt dat jij nog een uur later vertrekt red ik het zingen niet meer.
Presentatie af, Lil? Komt goed, heus! Avondkapper een optie? Of anders kek platleggen met een hele hoop gel, zo'n beetje francaise-achtig koppie

Lekker gewerkt, want toen was het nog koel en vanmiddag een waterspeelmiddag met hangerige kindjes gehad.

Mochten er nog mensen meuk nodig hebben om kinderen tijdens vakantiereis koest te houden, dan kan ik de zeeman aanraden. Bijna al het speelgoed is nu de helft van de prijs ;)

(Dus we kwamen met meer thuis dan alleen een pet en een zwembroek voor Jom. Ook met waterballonnetjes )
Zoooo weer een avondje Parade er op zitten :-) En leuk alvast kaartjes gekocht voor Suup en mij as vrijdagavond zodat we niet in de drukte hoeven.

Ik denk dat we er voor het gemak er maar van uit moeten gaan dat ik het niet ga redden Suup. Ik moet nl ergens tijdens het shoppen ook de Grote-Parade-Passepartouts-Wissel-Truuk doen zodat een andere vriendin dit weekend ook nog kan. Maar ik breng je absoluut veilig, comfortabel en helemaal tot aan de deur weer thuis hoor :-)

Spannend Lil morgen! Ik ga heel veel sterke en positieve vibes naar je telepatie-en. En je kent die tip van je publiek naakt voorstellen he
Lil, is de presentatie af gekomen? Succes morgen!
.
Leuk, waterballonnen zijn Goed met dit weer. Ik was in de Kruidvat en ook daar was er teveel leuks voor mijn portemonee. Ik heb mezelf deze maand al verwend nl met een paar boeken, de Dvd Everything is illuminated en ik heb ook de Dvd-box gekocht van Morse (met de 3 cd's met de muziek van de serie, heeeeeeel fijn). En zo blijkt samenwonen met de man waar je van houdt nóg een voordeel te kennen; nl dat ik soms geld overhoud om aan mezélf te besteden.

Hoe is het met de bedrijfsuitjes-kneuzingen, Suup? Moeten we de Nachtzuster bellen voor je?

Dat kapperprobleem heb ik trouwens ook! (we doen álles synchroon, me zus en ik ) Nu heb ik afgesproken voor over 2 weken en ik moet echt gaan want mijn grijs moet ingestopt worden.

Vandaag was heel leuk. Ik had het eerst over het benaderen van potentiële klanten met de Baas en het nut daarvan, in mijn ogen. Een heel betoog gehouden, uitgelegd dat ze dat van ons mogen verwachten en dat het niet heel ingewikkeld en flitsend hoeft te zijn. En prompt daarom verbindt Mims me door. Met een mevrouw die ik benaderd heb in januari en nu kennis wil maken met ons. Ik loop nu naast mijn schoenen, hoor. Maar goed, eerst maar eens binnenhalen die Vis, dan pas borstenkloppen.

Wat ik me afvraag; WIE heeft er géén hangerige kindjes nu? Sjesus zeg, als de temperatuur omhoog gaat, gaat de gevoelstemperatuur bij kinderen volgens mij naar beneden hoor. Ik hoorde vandaag 3 keer; "Ik haat jou!" of iets van dezelfde strekking... Pffffffffffff

Ik heb een hele lieve kiek van mijn Neefje van mijn zwagert gehad. Op de vriendjessite staat ie, als je wilt kwijlen.

Hoe is het met de cheffin, Dar? Nog niet overleden aan aanval Hysterica Abnormalia?
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 01-07-2009 23:43
Reden: d's en t's, is het te warm voor hoor....
% gewijzigd

Dames, hij staat koud, geniet ervan!
Wat wilde ik nou toch typen?

Lieve lieve Mims, van harte!!!!

*Zet feestelijk ontbijt klaar*

Lekker Bloes om jezelf zo te verwennen.

Enne hangerigheid niet alleen bij kindjes hoor.

Pfff ben niet vooruit te branden.

En pluim voor jou!

Darly ok, dan ga ik met de trein heen. Handig zo'n passepartout .

Lil succes!

Ik moet wat gaan doen, want zo de trein.

Gefeliciteerd Mims!!!! Hieperdepiep!!!
Chefin doet het nog. Helaas. Iedereen denkt als ze op ons kantoor binnen lopen dat die winderige koelte van de airo komt..maar tis gewoon de sfeer Aangrenzende afdeling spreekt er schande van en gaat opnieuw proberen iets met de OR te doen. Zieke collega heeft om 11.00 een gesprek met directeur over de hele ellende en is van plan om flink van leer te trekken. Spannend laatste kantoordagje zo!
Gefeliciteerd, Mimsey! Verjaardagskussen voor jou!

Bloes: hier zijn de kinderen ook hangerig en staan ze kort voor de wagen. Komt ook door slaapgebrek: 's avonds kunnen ze niet slapen en 's ochtends kunnen ze hun bed niet uitkomen. Heee, wacht even, dat heb ik ook!

Vandaag een werkdag waar ik geheel geen zin in heb, maar vanavond lekker winkelen en bijkletsen en eten met vriendinnetje, dus het leven is alsnog zeer goed.

Nu werken!
.
Werkse Marie.

Darly sterkte met de kou op hetwerk.
Thnx :-) Er ligt zoveel werk nog dat ik niet relaxed de vakantie in kan gaan dus ik plak er morgen nog een kantoordagje achteraan. Ff doorbijten.

Suup, neem je morgen wel een pasfoto mee voor de passepartout?

En mag ik 1...1 klein...1 heel klein...onweersbuitje alstublieft? Wat een benauwde hitte vandaag!
Mims, dikke zoen! **Smak** gefeliciteerd!

**gooit een waterballonnetje tegen Darly aan**

Verkoelend he!

I feel your pain heb vandaag het vlierinkje op werk opgeruimd, zodat over anderhalve week de rekwisieten er ook daadwerkelijk kunnen staan. Aangezien het het rekwisietenvlierinkje is, en niet de opslag voor mega-hoeveelheden oude flyers enzo. Mijn haar is niet droog geweest, vandaag, ik bleef zweten!

Wat klote dat de sfeer zo slecht is! Als dat mens nou gewoon even de drol doorslikt en gewòòn aan het werk gaat...

Iemand een bakkie (ijs?)koffie?
Nu dan koffie?
Jummie: koffie!
Koffie!

En knakworstjes, voor de liefhebber
Mag een waterijsje ook?

*snif voel me heel zielig en naar, slikken doet pijn en praten ook* Wil even wachten met een ibu tot ik bij de dokter ben geweest.

*trekt zich terug in lappenmand*
**zet een paraplu boven de lappenmand**

Het regent! Heel hard En Mk is net al streakend in haar blootje, maar met regenjas en regenlaarsjes, de dikke druppels gaan trotseren
En wordt het door de regen ook wat koeler?

In suupstad heeft het even geregend.

Wel schattig gezicht waarschijnlijk MK in de regen
Nooit geweten dat ik aan een rivier woon

Straat staat helemaal blank, van huis tot huis
Woon je nog steeds aan de rivier of inmiddels in? Dat klinkt niet goed Tila.

Goede beslissing om naar de huisarts te gaan. Ik had de aaa nog niet uitgesproken of ze zag het al. Ontstoken amandelen. Penicilinekuur, vandaag nog mee beginnen en een dieet van waterijs en appelsap. Oftewel veel koud drinken in kleine hoeveelheden.

Maar ik baal wel. Parade met Darly, morgen Ubervinex. Het gaat hem allemaal niet worden :(
Agossie, Suup, wat naar. Heb je gister in stamkroeg de appelsap wel goed ingeschat... en AB werkt meestal snel

Zie blog voor geweldige foto's van mijn rivier alle kindjes uit de buurt doken er middenin en toen kwamen de putjesreparateurs, en was het uit met de pret. Binnen 10 minuten al het water weg!
Jémig Tila, wat een water zeg! Hier niets van dat al en volgens de buienradar komt dat voorlopig ook niet. Gelukkig voor MM want die was in Provinciestad om een trekhaak onder de Gezinsbak te zetten en omdat dat 3 uur zou duren, heeft hij zijn racefiets meegenomen en lekker in zijn oude omgeving gefietst.

Ik heb vanmorgen, ipv aan de apparaten hangen in de sportschool, gefietst in de bossen. Was heerlijk! Moet ik vaker doen. Nu ben ik alleen wel een beetje leeg want behoorlijk warm geworden.

Neefje (en oh ja, mijn zus ook en Opa Bloes) waren straks hier. Heb alweer prachtige foto's van hem gemaakt. Het lijkt erop dat hij mij herkent als zijn Tante; hij blijft naar me kijken en lachen, dat doet ie niet bij iedereen. Lekker joch, met zijn spekbillen!

Dadelijk komt de Aso weer en ik heb al een paar uur een bal in mijn maag. Hij is nogal high maintenance weer tegenwoordig. En laat Breiblad steeds mailen en als ik daar dan een keurig antwoord op geformuleerd heb (of een ghostwriter zo soms ) dan komt er weer een gogische reactie terug. "het kan heel helpend zijn dat...." "De Bloesjes moeten leren dat......." :puke: Hoepel op met je pedagogisch geleuter; dat zou het leven een stuk aangenamer maken.

Suup; nu wel aan de ibu? Mooi shit zeg, nu ziek worden..... Dikke zoenen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven