10 dagen overtijd.

23-06-2009 11:02 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 10 dagen overtijd. Ik ben zojuist gestript. Tweede keer nu. Vk gaf 50/50 kans dat het vannacht doorzet.

Maar ik voel -as we speak- nog helemaal niks.

Ik raak moedeloos. Ben ik al.

Ik moet a.s donderdag naar het ZH voor een ctg. En dan begint de ellende. Het gaat harstikke medisch worden.

Ik voel me gewoon zo k*t. Ik blijf in herhaling vallen. Het huis is schoon. Alles heb ik nu al gedaan, Alles voor de baby is klaar.

Alles al een keer gedaan;

Lekker winkelen, ontspannen, filmpje kijken, veel slapen, wandelen, slapen, hyves, emailen, bellen, voor me uit staren.

Ik kan het niet meer.

Ik wil bevallen!!!

Hoe kwam jij de dagen door vlak voor de bevalling? Bij overtijd lopen dan..

En, inleiden? Is dat nou echt zo erg?

Mijn vk zei van wel....

En, bestaat het? Dat ik zelf -onbewust- de bevalling- tegenhoud?

Mijn vorige kindje is heel ziek geboren en heeft het maar nét gered

Uiteindelijk is dit wel goed gekomen.

Opzich heeft dit echt wel een plekje gekregen. Ik vond zelfs die bevalling heel mooi, maar wat er daarna gebeurde was allemaal best heftig.

Kan mijn onderbewustzijn zo sterk zijn dat ik deze bevalling uit stel?

Ik heb ook wel eens helemaal niet meer aan de bevalling gedacht. Maar ook dat helpt niet.

Ben zo bang. En het afwachten. En het niet weten.....

Sorry moest het even kwijt.
Allejezus zeg

Wát een gejank, en wát een überidiote uitspraken doe je. Ik hoop dat je hier gauw je oprechte excuses aan komt bieden zodra je je hormonen weer wat in bedwang hebt.

*handen jeuken om uitgebreider te reageren, maar laat het hier maar bij* Beval-se.

En Riz: Ik wens je een fijne zwangerschap en een gezond broertje/zusje voor Lois!
Trouwens, niemand dwingt je ergens toe hoor. Je hebt nog steeds het volste recht om thuis in bed te gaan liggen tot de baby verschijnt. Inleiden is geen plicht.

Waarom doe je dat eigenlijk niet? Als de zw. nog wel gaat, en inleiden toch alleen vanwege het ziekenhuisrooster is en niet omwille van je kindje?
quote:FleurtjeFee schreef op 24 juni 2009 @ 02:11:

Sorry hoor. Juist het feit dat jij reageert maakt het voor mij allemaal nog afschuwelijker.

De suggestie alleen al.

Want wat denk je hoeveel angst ik al in mijn lijf hád?

.

PARDON???

FleurtjeFee, wat een walgelijke reactie geef jij idd zeg. En aan de reacties te zien ligt dat niet aan mij. kijk maar ff....:ass: Ik maak er geen woord meer aan vuil. Je zoekt het maar uit met je 10 dagen overtijd. Wat mij betreft blijf je er nog 6 weken mee lopen.

Lieve mensen, dank je wel.....
anoniem_56093 wijzigde dit bericht op 24-06-2009 18:33
Reden: nuance ;-)
% gewijzigd
Riz, dikke knuffel voor jou! Dat gezonde broertje of zusje voor Lois gaat er komen hoor, die groeit nu al lekker in je buik!

En FF, je bent duidelijk een slaaf van je hormonen...Ik zou inderdaad doen wat Jemamem zegt en je gewoon niet laten inleiden. Je bent nog altijd de baas over je eigen lichaam. Maar dan hoop ik wel van harte dat je de juiste keuze maakt.....
Pff...moet echt op mn handen gaan zitten om niet een heel verhaal te gaan typen, maar ik geloof eerlijk dat mensen als Fleurtjefee dat niet waard zijn. Kan mn energie beter in mn kindje stoppen.....zorgen dat ik bij 37 weken ingeleid kan worden, en als het even kan plan ik het zo dat het in de agende van mn favoriete gyn ook kan en zij mij kan begeleiden
quote:Riz schreef op 24 juni 2009 @ 20:56:

Pff...moet echt op mn handen gaan zitten om niet een heel verhaal te gaan typen, maar ik geloof eerlijk dat mensen als Fleurtjefee dat niet waard zijn. Kan mn energie beter in mn kindje stoppen.....zorgen dat ik bij 37 weken ingeleid kan worden, en als het even kan plan ik het zo dat het in de agende van mn favoriete gyn ook kan en zij mij kan begeleiden

Laat je inderdaad niet opnaaien.

Is ze niet waard
Frankly my dear, I don"t give a damn
TO; ik heb overigens medelijden met de verpleegsters die jou moeten verzorgen.

Liegen en bedriegen? Tssss
Ik zit net vol verbijstering dit topic te lezen. Man o man zeg... Wat een idioterie!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
ik erger me al maanden aan je onnozele topics, maar deze spant de kroon. Meid boek een hutje op de hei en ga daar nog weken wachten op je bevalling. Je hoeft niet naar het ziekenhuis hoor. Agenda van de gyneacoloog, ja hoor tuurlijk. Dat is de reden voor inleiden. Ik kan nu al voorspellen welke 300 topics je opent in de eerste weken na de bevalling. En dan je opmerking naar riz, echt beneden alle peil.
Op 10 juni schreef je dit nog:quote:

Bedankt voor jullie verhalen. Op de één of andere manier vind ik het altijd fijn om wat verhalen te lezen en uiteindelijk de conclusie te trekken dat ik vertrouwen moet hebben. Het komt ook wel goed.

Maar...

N.a.v de groei-echo paar weken terug lag de baby op dezelfde lijn als de eerste twee kinderen. Toen werd al geconcludeerd dat áls ik overtijd ga hij alleen nog maar groter word.

Ik dacht serieus dat een groot kind voor meer complicaties zou zorgen.

En ik kan niet zo goed tegen die afwachtende houding binnen de verloskunde. En waar niet? Is wellicht onzin hoor.

Maar ik zag me al met 42 weken bij de gynaecoloog lopen en dan; ''Oh, mevrouw, ja nu is hij tegen de 10 pond, dat word een ks/tang/vaccuum''.

Dan denk ik: Zoiets kan voorkomen worden.

Maar goed, de vk zei al; nee hoor, we doen niks.

Het zal mij benieuwen.

Oftewel, toen was je bang dat ze je te lang zouden laten lopen en nu wil je juist te lang blijven lopen? Ik snap er niks van.
Ik denk dat ze het zelf niet meer begrijpt
Is het kindje er al?
Ja zover ik begrepen heb is het kind geboren, maar FF wil niet meer hier forummen...
...
Nee, FF vond de mensen hier niet zo aardig denk ik.

Hoop dat kind niet net zo'n zeikerd wordt als moeders.
Wil niet meer of durft niet meer?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Jeutje sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind jullie juist een stel zeikerds.

Als zij het zo beleeft dan beleeft zij het zo, dan hoeven jullie nog niet zo te reageren op dr.

Volgens mij hebben sommigen hier echt geen leven buiten dit forum, zijn ook altijd dezelfde mensen die op zulke manier reageren. Get a life.

Kom niet met het antwoord ze vraagt hier zelf om , want daar vraagt ze niet om in haar openingsbericht.

"wli hier niemand persoonlijk mee aanvallen, maar ik denk dat sommigen hier ophet forum ook even kunnen kijken naar de manier waarop zze zelf dingen formuleren/mensen aanvallen"
quote:xpreciousx schreef op 02 juli 2009 @ 17:31:

Jeutje sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind jullie juist een stel zeikerds.

Als zij het zo beleeft dan beleeft zij het zo, dan hoeven jullie nog niet zo te reageren op dr.

Volgens mij hebben sommigen hier echt geen leven buiten dit forum, zijn ook altijd dezelfde mensen die op zulke manier reageren. Get a life.

Kom niet met het antwoord ze vraagt hier zelf om , want daar vraagt ze niet om in haar openingsbericht.

"wli hier niemand persoonlijk mee aanvallen, maar ik denk dat sommigen hier ophet forum ook even kunnen kijken naar de manier waarop zze zelf dingen formuleren/mensen aanvallen"Sorry, maar de dingen die ze tegen Riz heeft gezegd, gaan al mijn boeken te buiten. Als je zoiets uit je strot weet te krijgen hoef je van mij geen inlevingsvermogen of medemenselijkheid meer te verwachten.
The time is now
Vind inderdaad dat sommige hier wel heel hard oordelen. Iedereen heeft andere "problemen" en gaat er weer anders mee eens, heel menselijk lijkt mij.
quote:queenie1 schreef op 02 juli 2009 @ 15:12:

Ja zover ik begrepen heb is het kind geboren, maar FF wil niet meer hier forummen...Sorry zeggen is ook gruwelijk moeilijk....babybrabbel heeft er weer een klantje bij.
Lees even terug Banba, misschicken of hoe ze heet reageert meteen als een kip erop (doet haar naam eer aan)...vervolgens gaat de hele reut er achteraan. Dan zou ik ook niet meer netjes blijven.

En hoe ze op Riz reageert...kijk eerst eens naar het berichtje van Riz (hoe zij dingen omschrijft). In het bericht erna van FF toont ze eerst begrip voor Riz haar situatie maar geeft ze een reactie van Riz haar commentaar op FF.

Als iemand op iemand zijn of haar topic reageert..meldt dan iets nuttigs. Doet deze persoon er verder niks mee, dan reageer gewoon niet meer en ga niet je gal staan spugen. Daar vraagt ze niet om. Laat iemand in zijn of haar waarde. Als zij dit op deze manier uit, het zij zo, is haar manier om met dingen om te gaan.

Verder ken ik FF niet hoor, maar ik stoor me soms aan reacties van sommigen in berichten. Maar daar schijnen mensen dan niet over na te denken. liggen kankeren op anderen is natuurlijk altijd makkelijker en leuker.
Misschicken..dat je dit nog durft te zeggen..kijk eens naa rje eigen reacties.
quote:xpreciousx schreef op 02 juli 2009 @ 17:48:

Lees even terug Banba, misschicken of hoe ze heet reageert meteen als een kip erop (doet haar naam eer aan)...vervolgens gaat de hele reut er achteraan. Dan zou ik ook niet meer netjes blijven.

En hoe ze op Riz reageert...kijk eerst eens naar het berichtje van Riz (hoe zij dingen omschrijft). In het bericht erna van FF toont ze eerst begrip voor Riz haar situatie maar geeft ze een reactie van Riz haar commentaar op FF.

Als iemand op iemand zijn of haar topic reageert..meldt dan iets nuttigs. Doet deze persoon er verder niks mee, dan reageer gewoon niet meer en ga niet je gal staan spugen. Daar vraagt ze niet om. Laat iemand in zijn of haar waarde. Als zij dit op deze manier uit, het zij zo, is haar manier om met dingen om te gaan.

Verder ken ik FF niet hoor, maar ik stoor me soms aan reacties van sommigen in berichten. Maar daar schijnen mensen dan niet over na te denken. liggen kankeren op anderen is natuurlijk altijd makkelijker en leuker.

Ik heb het hele topic gelezen en als je dat zelf ook even doet, zul je zien dat Misschicken wel degelijk 'iets nuttigs' te melden heeft, namelijk haar eigen ervaringen met het inleiden van een bevalling.

Maar blijkbaar is dat niet de bedoeling van dit topic, blijkbaar is het de bedoeling dat we met z'n allen meehuilen met FF, omdat ze het zo ontzettend zwaar heeft allemaal.
The time is now
Okeeee, nou sta ik eventueel wellicht niet bekend als de meest tactische forummer, eventueel dus, maar eigenlijk vond ik het wel een beetje sneu voor FF hoe er hier tekeer gegaan werd tegen haar.

Ja, ze liep te zeiken en te mekkeren, geen twijfel mogelijk, en het was ook niet het eerste mekkertopic van haar hand, maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat je, als je tien dagen overtijd loopt, in de hitte, en je hebt al geen goede ervaring door je eerste bevalling, en je voelt je kut en zielig, dat je even lekker ongegeneerd van je af wil zeiken. Eigenlijk stiekem vind ik dat een hoogzwangere dat best mag.

Hoop dat ze een positieve ervaring heeft gehad deze keer in ieder geval en dat alles goed is met kind en haarzelf. Schrijft ze toevallig in het juni-topic? Ze komt vast wel terug joh, die zit nu in haar baby blues waarschijnlijk, maar ook daar komt ze vast overheen.
De bedoeling van het topic is hoe zij het beleefd. En ze vraagt hoe anderen het beleven. Ze vraagt niet om vanaf pagina 3 veroordeeld te worden.

(en ja het topic heb ik gelezen en ook de eerste normale reacties van misschicken, daar hoor je me absoluut niet over)
O god, (Minny, ik leen 'm even), de Huilie Resue Squad had arrived.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven