Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat denk je dan van 40 tot 48 zoals het nu bij mij is Hans?

De hel ?

HPL, wij gaan in de winter naar Cuba. Ben helemaal in mijn sas met mijn vooruitziende blik maar heb ze hier nog niet gebruikt haha.
En dan al die mensen die ergens zuidelijk van hier vakantie gaan vieren. Dan spoor je toch niet?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Margaretha2 schreef op 02 juli 2009 @ 18:54:

De hel ? Ja, de hel! Goed dat ik daar niet zit. Heb niet gekeken naar je vorige berichten, maar waar zit je nu dan? In Bakmaarweggistan?
World of Warcraft: Legion
quote:Margaretha2 schreef op 02 juli 2009 @ 18:54:

De hel ?

Voor mij zou dat inderdaad hoogstwaarschijnlijk de hel zijn. Pff Margaretha, hou je koest en voet-badder ze!
quote:Solomio schreef op 02 juli 2009 @ 18:59:

En dan al die mensen die ergens zuidelijk van hier vakantie gaan vieren. Dan spoor je toch niet?lekker man! Op het strand onder je parasolletje. Boekje erbij, je lief die lekker wat te drinken haalt en af en toe een plons in de zee.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik vind het ook de hel hoor, maar gek genoeg went je lichaam er wel aan, ik ga bv. ook gewoon sporten, werken (met mijn pumps en make up en bedekte kleding) en dat soort dingen.

Ik zit in Zuid Spanje, een klein beetje het binnenland in (aan zee is het wel goed te houden met dat windje) en dan midden in de stad. Autovrije zone bestaat hier niet, maar zelf heb ik geen auto en doe dus noodgedwongen alles te voet. Of op de scooter, en dan voelt het alsof ik door een föhn rijd.

You gotta love it
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 juli 2009 @ 18:07:

[...]

En jij hebt in de tropen gewoond?

Dat zeg ik; ik kom niet voor niets terug naar NL!

Toen we in Honduras woonde was het elke dag dit weer, 3 jaar lang. Altijd zweten. Ik woonde daar in hempjes, shorts en slippers. Elke 5 minuten je kop afdoen met een zakdoek. Toen we daar weggingen dacht ik: Dit! Nooit! Meer!

Meer nee, echt. Ik ben geen liefhebber van de warmte. Nooit geweest. Ondanks mijn tropenjaren.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 juli 2009 @ 19:04:

[...]

lekker man! Op het strand onder je parasolletje. Boekje erbij, je lief die lekker wat te drinken haalt en af en toe een plons in de zee.Volgens mij zit jij echt in het verkeerde topic hoor.
Ik ging ook naar spinninglessen in honduras. S Avonds om 7 uur, als het al donker was, dat wel. Maar dan deden ze gewoon het raam open, dus niks geen airco ofzo.

en zweten maar met zn allen. Met bakken.
Op het verkeerde topic zitten is Kous dr favoriete hobbie, Solomio.
Dat je het dan nog zo lang hebt volgehouden Nijn

Solo, story of my life
Ha, ben ik mooi toch baas boven baas, ik ga in mijn lunchpauze
quote:Nijntje schreef op 02 juli 2009 @ 19:17:

Op het verkeerde topic zitten is Kous dr favoriete hobbie, Solomio.
En ik ga nu naar Zumba. Mét airco
Nog 1 dag afzien en dan is het (hopelijk echt!) ff voorbij! Yesssss.

Wat ben ik blij dat ik 1e klas reis in een luxe trein, waar het dus gewoon bijna koud is. Vanmiddag moest ik nog even naar het toilet in de trein en daar knal je dus echt tegen een muur aan. En gelukkig opgehaald, dus hoefde ook niet in een warme bus te zitten. Thuis broek uit, sokjes uit en blouse uit en lekker alleen in een shirt en slip rondlopen.

Ik heb wel een airco aanstaan, alleen dat ding maakt zo'n enorme herrie? Is dat bij jullie ook?

Verder heb ik nog een ventilator aanstaan, die staat gericht op de bank. En daar ga ik dus weer lekker op hangen
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 juli 2009 @ 19:17:

Dat je het dan nog zo lang hebt volgehouden Nijn

Ja, dat vind ik zelf ook knap. Mijn moeder snapt er ook niks van. Die vond die verplichte familievakanties in H niet te harden.
quote:Nijntje schreef op 02 juli 2009 @ 19:17:

Op het verkeerde topic zitten is Kous dr favoriete hobbie, Solomio. Op een ander forum ben ik moderator, dus ik let onwijs op offtopic. Daarom blijf ik zelf altijd zo keurig ontopic. :puke:
quote:Margaretha2 schreef op 02 juli 2009 @ 18:46:

Limonade is trouwens veel lekkerder en verkoelender dan water met limoen!Pfffffff ggggghhhh nah vind jij. Ik wil geen suiker drinken...dusssssssssss
Ik word zo schijtziek van dit kutweer.

Gatverdegatver!

Voor de horeca is dit ultiem, maar dan moet je òp het terras zitten en nìet hoeven bedienen! Pfffffff, ben haske dood! zit nu ook ongelovelijk te zweten en dan bewegen alleen maar mijn vingers.....
Oh, huh, zei ik dat, nee limonade, bleeeghhhhh vies hoor.

Weet je wat echt lekker is: ijskoud water met wat schijfjes limoen erin! Kan niets tegenop.

Ik heb mn waterairco gevuld met water en ijsklonten ...

yammini's kamertje was binnen een half uurtje lekker fris om goed te kunnen slapen.

en nu staat t lel te blazen in mijn kamer voor een frisse duik in bed straks
Zo, dames en heer, hoe staat het jullie zoutgehalte? Als ik het van vandaag allemaal opgevangen had, had ik er van de winter mooi m'n stoepetje ijs/sneeuw-vrij van kunnen houden.

Godschristusnogantoe zeg! Wat een graftakke schijt weer! Ik ben serieus aan het overwegen om naar Lapland te verhuizen. Dan neem ik zo'n slee met honden en ga ik de hele dag op de slee door de sneeuw.

Wat voor taal spreken ze trouwens in Lapland? Laps?

Ziet het er niet onwijs verkoelend uit? Oh wat lijkt het me heerlijk om daar nu met m'n nakendeniksi doorheen te rollen
O jessy, wat ziet dat er heerlijk uit. En o, wat zullen we weer klagen als het echt gaat sneeuwen van de winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven