10 dagen overtijd.

23-06-2009 11:02 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 10 dagen overtijd. Ik ben zojuist gestript. Tweede keer nu. Vk gaf 50/50 kans dat het vannacht doorzet.

Maar ik voel -as we speak- nog helemaal niks.

Ik raak moedeloos. Ben ik al.

Ik moet a.s donderdag naar het ZH voor een ctg. En dan begint de ellende. Het gaat harstikke medisch worden.

Ik voel me gewoon zo k*t. Ik blijf in herhaling vallen. Het huis is schoon. Alles heb ik nu al gedaan, Alles voor de baby is klaar.

Alles al een keer gedaan;

Lekker winkelen, ontspannen, filmpje kijken, veel slapen, wandelen, slapen, hyves, emailen, bellen, voor me uit staren.

Ik kan het niet meer.

Ik wil bevallen!!!

Hoe kwam jij de dagen door vlak voor de bevalling? Bij overtijd lopen dan..

En, inleiden? Is dat nou echt zo erg?

Mijn vk zei van wel....

En, bestaat het? Dat ik zelf -onbewust- de bevalling- tegenhoud?

Mijn vorige kindje is heel ziek geboren en heeft het maar nét gered

Uiteindelijk is dit wel goed gekomen.

Opzich heeft dit echt wel een plekje gekregen. Ik vond zelfs die bevalling heel mooi, maar wat er daarna gebeurde was allemaal best heftig.

Kan mijn onderbewustzijn zo sterk zijn dat ik deze bevalling uit stel?

Ik heb ook wel eens helemaal niet meer aan de bevalling gedacht. Maar ook dat helpt niet.

Ben zo bang. En het afwachten. En het niet weten.....

Sorry moest het even kwijt.
Mag ik nog mee doen?
quote:MamaD schreef op 02 juli 2009 @ 21:25:

Haha was toevallig. het zijn weer dezelfde mensen die weer een TO afslachten... En natuurlijk weer roerend met elkaar eens zijn. Ik denk dat ik eens een score ga bijhouden hoe vaak deze mensen een TO gaan dwarsliggen totdat er een nare sfeer ontstaat, is toch minstens wekelijks!

Daar moet dan maar eens snel iets aan gedaan worden.

Ik zet in op dagelijks.
( mag ik ipv een klapstoel een strandstoel neer zetten ? of krijg je dan ook een ban ? )

en nu ga ik bij lezen en even vertellen wat ik er allemaal van vind.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Sow... bijgelezen!

Ik vind TO een zeikerd en een dramaqueen! Die opmerkingen maakt die ver uit de pas lopen.

Ik heb best begrip voor de angst, maar je moet niet doorslaan en al helemaal niet anderen ermee kwetsen.

Ik hoorde een dag voor mijn uitgerekende datum dat het een KS werd. Ook niet lollig, een gezonde baby daarentegen wel!
precies Floor !

Ik heb 2x een ks gehad. Waarvan 1x met hele grote spoed omdat ik en mijn baby anders dood zouden gaan. En ik dank op mijn blote knieen de artsen dat ze ingegrepen hebben.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Sjonge, welke bevalling is nu wel prettig? We moeten er toch allemaal doorheen. FF heeft zo'n beetje d'r hele zwangerschap de meest dramatische topics en posts geplaatst. Ik hoop van harte dat het d'r hormonen waren en anders heb ik zeer veel medelijden met vader en kinders!!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven