Vraag het de mods, deel 6!

24-01-2023 09:29 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En na zo'n 10 maanden in een hand vol te hebben geschreven zijn we toe aan het volgende deel! :cheer:

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden ;) .

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.

Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag :P .

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#

Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem ;) .

Hoe plak je een plaatje?

Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716

OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#

Met vriendelijke groetjes,

Het mod team!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
27-07-2023 16:45
Klopt. Niet meer doen dus.
Ook jouw persoonlijke eigendom?
Ik heb gewoon gelijk.
Bromtol schreef:
27-07-2023 16:44
Ik krijg een beetje het gevoel dat ik met mijn tengels aan jouw persoonlijke eigendommen heb gezeten.
Yas is de voorzitter van de Napraat.
Bromtol schreef:
27-07-2023 16:48
Ook jouw persoonlijke eigendom?
Yep.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
WollenStone schreef:
27-07-2023 16:49
Dit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
WollenStone schreef:
27-07-2023 16:45
Een napraatconsulent. Dank denk ik eerder aan een troostrijke mod waar forumsters die zich miskend voelen door de napraters, vooral door het groepje, kunnen uithuilen.

Heeft hij/zij dan dagelijks inloopconsult op Napraat zonder geklets?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Oh jee.
Disclaimer in het “vraag het de mods topic” “ vragen over de Napraat eerst ter goedkeuring aan Yasmijn en Noushi voorleggen?
Ik heb gewoon gelijk.
Bromtol schreef:
27-07-2023 16:55
Oh jee.
Disclaimer in het “vraag het de mods topic” “ vragen over de Napraat eerst ter goedkeuring aan Yasmijn en Noushi voorleggen?
Nouschi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Inmiddels is dit modstopic ook een aardige Napraat aan het worden ;-)
PoesmetLaarzen schreef:
Heeft hij/zij dan dagelijks inloopconsult op Napraat zonder geklets?
Ja, met een virtueel kopje thee, een koekje, even aandacht en dan een "zo, nu niet meer huilen" klopje op het bolletje.
Rocky schreef:
27-07-2023 16:56
Inmiddels is dit modstopic ook een aardige Napraat aan het worden ;-)

Handig voor de vindbaarheid.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Bromtol schreef:
Oh jee.

Aan NousChi (je vergat de C) Zij is de rechterhand van Yas en een van haar taken is een schifting maken tussen zinvolle en onzinnige verzoeken. Zodat Yas niet wordt overspoeld met die laatsten.
anoniem_64f4621f1b20d wijzigde dit bericht op 27-07-2023 17:00
0.12% gewijzigd
Bromtol schreef:
Oh jee.

1x volstaat.
Nouschi schreef:
27-07-2023 16:56
Nouschi.
Oh die ook?
Ik heb gewoon gelijk.
WollenStone schreef:
27-07-2023 16:49
Hahaha, dat mocht ze willen.
Je moet Yas niet bevestigen in haar grootheidswaanzin hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
27-07-2023 18:02
Hahaha, dat mocht ze willen.
Je moet Yas niet bevestigen in haar grootheidswaanzin hè.
Ze werd zojuist zonder tegenspraak gedegradeerd van Queen naar voorzitter.
Imagine
De vorige napraat stond toch ook bij elke pijler bovenaan?
Only dead fish go with the flow
Bromtol schreef:
27-07-2023 16:06
Nou, om er een beetje meer aandacht/bekendheid aan te geven, bijvoorbeeld?
Haha, wat een.. Apart idee. Echt iedereen die hier al even meeloopt, weet dat napraat er is hoor.
apppie schreef:
27-07-2023 18:15
Haha, wat een.. Apart idee. Echt iedereen die hier al even meeloopt, weet dat napraat er is hoor.

Ja die wel inderdaad maar nieuwe Forummers niet... maar goed het topic staat werkelijk 9/10 keer bij actieve topics dus lijkt me dat iedereen het weet te vinden tenzij je de pijler Overig hebt laten blokkeren. In dat geval vind je napraten dus ook onnodig.

Als er stemmen geteld gaan worden voor het voorstel van bromtol is de mijne een Nee.
MrsMorrison schreef:
27-07-2023 18:20
Ja die wel inderdaad maar nieuwe Forummers niet... maar goed het topic staat werkelijk 9/10 keer bij actieve topics dus lijkt me dat iedereen het weet te vinden tenzij je de pijler Overig hebt laten blokkeren. In dat geval vind je napraten dus ook onnodig.

Als er stemmen geteld gaan worden voor het voorstel van bromtol is de mijne een Nee.
Volgens mij kan dat niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
27-07-2023 18:35
Volgens mij kan dat niet.

Oohh nou dan is er al helemaal geen probleem. Dan is napraat voor iedereen vindbaar in de actieve topics lijst.
Wat een onzin. Het topic staat veelal bovenaan. Prima te vinden.
Dit lijkt wel napraat 3.0 met een beetje ass kissing richting mods.
Napraat met geklets en napraat 2.0 blijven gezellig op, en enkel alleen op, de overige pijler staan.

Deze pijler kan ook niet geblokkeerd worden. Dus is voor iedereen altijd zichtbaar.

De topics staan ook op sticky dus het is appeltje eitje om ze te vinden. Verder verwijzen wij en ook geregeld forummers mensen naar napraat inclusief linkjes.
Ik ben er van overtuigd dat een gemiddelde forummer het gemakkelijk kan vinden, naast de vaste schrijvers zijn er ook forummers die nieuw zijn en komen schrijven, forummers die af en toe binnenwandelen. Daarnaast is de hoeveelheid meelezers minimaal het tienvoudige van het aantal schrijvers.

Ik wil best af en toe een bak koffie met jullie drinken, gezellig! Maar om dan tijdens die koffie voor psych te gaan spelen, weet niet of mensen daar nou beter van worden. @(
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hartelijk bedankt voor dit antwoord.
Ik heb gewoon gelijk.
Marianneke schreef:
24-07-2023 21:21
Wat bijzonder dat jij je hier, zo fris net op het forum, direct zo in vastbijt dat je er 4 posts aan wijt (en verder alleen maar posts in spelletjestopics plaatst)

Als jij en Vanelle zo overtuigd zijn, stuur dan mailtjes aan de communitymanager, ipv hier door te drammen
Dat ga ik idd doen.
Ik heb gewoon gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven