Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
Doegdoeg

Ben BBQen met de buren/straat.

Niet te veel schrijven hé....dat moet ik allemaal later weer bijlezen..
Nou bieb, al zeker 4 minuten geen berichten speciaal voor jou!
Oh drie in forumtijd zie ik.
Och wat een dotje.

Ja, Yas, ik snap dat je een teringhekel aan gamingclans hebt.
Gamingclans????

*ziet gangbangs voor zich in een virtuele wereld met virtuele mannetjes en vrouwtjes*

Wat zijn gamingclans in hemelsnaam?
Geen idee maar het klinkt iig eng!
Je weet toch!
Volgens mij zijn dat clans die zich met gamen bezig houden....

quote:Yraatje schreef op 04 juli 2009 @ 16:30:

Volgens mij zijn dat clans die zich met gamen bezig houden....

Ja, maar wat voor een games, he?
Meen je niet!
Je weet toch!
Een groepje mensen die samen gamen ( en dat kan allerlei spelletjes zijn op PC Xbox end.)
De enige echte vraag in dit topic is dus ; mag ik op je hyves ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 16:31:

De enige echte vraag in dit topic is dus ; mag ik op je hyves ?Nee, wie lust er hotdogs?
quote:Zwieber schreef op 04 juli 2009 @ 16:32:

[...]

Nee, wie lust er hotdogs?Samenvatten is nooit mijn sterkste punt geweest .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dat mag wel, maar heb ik alleen niet.

ja eigenlijk wel, door een vriendin aangemaakt, maar paswoord ben ik gelukkig kwijt en zij ook

De enige echte vraag in dit topic is dus ; mag ik op je hyves ?
Je weet toch!
quote:saartje1980 schreef op 04 juli 2009 @ 14:06:

[...]

Absoluut een lekker wijf, had ook niet anders verwacht natuurlijk

Natuurlijk zijn de meeste profielen afgeschermd. En zie je dus alleen een profielfoto, maar vaak ook een echte naam.

Stelde deze vraag eigenlijk ook met de gedachte in mijn achterhoofd dat iemand zou kunnen denken, jee, die Saar vind ik zo'n trut, wil echt niet dat zij erachter kom wie ik irl ben.

Maar goed, degenen die hier reageren zullen daar wel over nagedacht hebben en zich niet zo'n zorgen hierover maken.

Nee, zo heb ik er niet over nagedacht. Ik ben misschien heel naïef maar zelf heb ik niet de behoefte om te gaan zoeken naar mensen om ze vervolgens bijvoorbeeld lastig te vallen en zo.

En ik vind jou helemaal geen trut, moet dat?
quote:Zwieber schreef op 04 juli 2009 @ 16:31:

[...]

Ja, maar wat voor een games, he?

Ehm.... tja.... Catan denk ik niet....

Nee ff alle gekheid op een stokje... Ik denk (denk, want ik weet het niet zeker) dat het te maken heeft met computerspellen die je online kunt spelen.

Er zijn van die spellen (mijn ex speelde die ook wel eens op internet) waar je de vijand moet uitschakelen door middel van een vuurgevecht e.d. (Ik geloof dat het spel wat hij toen speelde Halfblood heette). Je loopt dan in een spel, wordt vanuit jouw ogen gekeken, en jij schiet dan iemand neer ofzo...

Hierbij is het mogelijk (dat was toen alleen een chatfunctie.... maar misschien, vanwege het snelle moeten reageren, is tegenwoordig een soort telefoonverbinding) dat je met elkaar communiceert....

Maar goed... dat weet ik dus niet zeker.... Maar dat is wat ik me nu voorstel bij dat team dinges....

En gamesclans zijn dan volgens mij clubjes met mensen die zich met hetzelfde spel bezighouden en dan tegen elkaar spelen (of zoiets...) maar pin me er niet op vast...
quote:Olijfje_ schreef op 04 juli 2009 @ 14:20:

Ik lach me dood, ik zie bij allerlei mensen op Hyves krabbels vanwege dit topic

*heeft Leo gespot*Mocht je zin hebben dan mag je zo op mijn hyves hoor Olijfstra......
Hyves is voor tieners.
quote:Yraatje schreef op 04 juli 2009 @ 16:38:

[...]

Ehm.... tja.... Catan denk ik niet....

Nee ff alle gekheid op een stokje... Ik denk (denk, want ik weet het niet zeker) dat het te maken heeft met computerspellen die je online kunt spelen.

Er zijn van die spellen (mijn ex speelde die ook wel eens op internet) waar je de vijand moet uitschakelen door middel van een vuurgevecht e.d. (Ik geloof dat het spel wat hij toen speelde Halfblood heette). Je loopt dan in een spel, wordt vanuit jouw ogen gekeken, en jij schiet dan iemand neer ofzo...

Hierbij is het mogelijk (dat was toen alleen een chatfunctie.... maar misschien, vanwege het snelle moeten reageren, is tegenwoordig een soort telefoonverbinding) dat je met elkaar communiceert....

Maar goed... dat weet ik dus niet zeker.... Maar dat is wat ik me nu voorstel bij dat team dinges....

En gamesclans zijn dan volgens mij clubjes met mensen die zich met hetzelfde spel bezighouden en dan tegen elkaar spelen (of zoiets...) maar pin me er niet op vast...
Jeetje Leo, je lijkt wel een hoer...
Je weet toch!
quote:shining schreef op 04 juli 2009 @ 16:39:

Hyves is voor tieners.Voel ik me soms ook nog wel eens hoor.... eigenlijk ben ik al 22 jaar 10
quote:Ligeia schreef op 04 juli 2009 @ 15:46:

Ik vraag me af of er forummers zijn die er alles voor over hebben (lees: inlikken etc.) om Hyvesaccounts te oogsten om zich vervolgens te verliezen in Google...Vast en zeker. Die mensen moet je ook hebben....
quote:flint schreef op 03 juli 2009 @ 20:02:

Ik vraag me altijd af wat de forummers doen die om 3 uur 's nachts nog aan het forummen zijn. Werken ze 's nachts, hebben ze weinig slaap nodig?ik ben hier soms schuldig aan... heb een onregelmatig leven, paar dagen niet werken, dan weer wel, dan weer niet....daardoor dus.

De enige echte vraag in dit topic is dus ; mag ik op je hyves ?Jij wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven