Vraag het de forummer
vrijdag 3 juli 2009 om 19:41
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2009 om 17:28
zaterdag 4 juli 2009 om 17:31
zaterdag 4 juli 2009 om 18:17
quote:Swhite schreef op 04 juli 2009 @ 17:52:
HA! Eleonora & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten! toch grappig (hoewel er wat jaartjes tussen zitten..)Waarmee je ei-gen-lijk wil zeggen dat ik al een ouwe doos ben natuurlijk....
HA! Eleonora & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten! toch grappig (hoewel er wat jaartjes tussen zitten..)Waarmee je ei-gen-lijk wil zeggen dat ik al een ouwe doos ben natuurlijk....
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 04-07-2009 18:46
Reden: 1 x 'natuurlijk' lijkt me wel genoeg...
Reden: 1 x 'natuurlijk' lijkt me wel genoeg...
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2009 om 19:10
zaterdag 4 juli 2009 om 19:22
zaterdag 4 juli 2009 om 19:32
quote:jessy schreef op 04 juli 2009 @ 19:20:
[...]
Ja, ik vond het ook een leuke school. Maar ben nu wel benieuwd wie Swhite is, staat ze op jouw Hyves?
Ik heb het er ook erg naar mijn zin gehad!!
...en ik sta inderdaad tussen de vriendjes van Leo.
Eleo, natuurlijk vind ik je geen oude doos , maar je kan niet ontkennen dat de mogelijkheid dat wij bij elkaar in de klas hebben gezeten er gewoon niet is.
[...]
Ja, ik vond het ook een leuke school. Maar ben nu wel benieuwd wie Swhite is, staat ze op jouw Hyves?
Eleo, natuurlijk vind ik je geen oude doos , maar je kan niet ontkennen dat de mogelijkheid dat wij bij elkaar in de klas hebben gezeten er gewoon niet is.
When in doubt, add glitter.
zaterdag 4 juli 2009 om 19:42
quote:Swhite schreef op 04 juli 2009 @ 19:32:
[...]
Eleo, natuurlijk vind ik je geen oude doos , maar je kan niet ontkennen dat de mogelijkheid dat wij bij elkaar in de klas hebben gezeten er gewoon niet is. Gevonden! En toegevoegd
[...]
Eleo, natuurlijk vind ik je geen oude doos , maar je kan niet ontkennen dat de mogelijkheid dat wij bij elkaar in de klas hebben gezeten er gewoon niet is. Gevonden! En toegevoegd
zaterdag 4 juli 2009 om 19:44
Jeetje zeg.... ik ben gister op pagina één begonnen, eindigde op pagina 21, toen ging ik naar bed. Mijn vrienden zijn net weg, heb het erg gezellig gehad en denk Jaaaah lekker verder.... zijn we op pagina 54!!!! Vierenvijftig... Ik ga t niet meer allemaal lezen zeg.
Dames, ik vond het erg gezellig gisteren, nu zijn er weer allemaal anderen, zijn er nog vragen?
Dames, ik vond het erg gezellig gisteren, nu zijn er weer allemaal anderen, zijn er nog vragen?
zaterdag 4 juli 2009 om 19:47
quote:Dushi74 schreef op 04 juli 2009 @ 19:44:
Lieve forummaiden,
*pling, plong: saaie mededeling
Jullie beseffen wel dat het voor meelezers van dit topic ook erg makkelijk is jullie via hyves te vinden?!? En dat niet iedereen even normaal is?!
pling, plong: einde saaiheid*Ja, jouw hyves wil ik ook!
Lieve forummaiden,
*pling, plong: saaie mededeling
Jullie beseffen wel dat het voor meelezers van dit topic ook erg makkelijk is jullie via hyves te vinden?!? En dat niet iedereen even normaal is?!
pling, plong: einde saaiheid*Ja, jouw hyves wil ik ook!