Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
quote:jasmine schreef op 04 juli 2009 @ 17:20:

Inmiddels wat over en weer gemaild met Elle; we kwamen vroeger in dezelfde kroeg! Niet dat we het wisten!!
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 17:18:

Olijf, heb ik jou nou ook op Hyves, of niet?

Wat een puinbak hier

Nee, ik sta nog niet op jouw hyves. Ik ga je ff opsnorren en toevoegen ok?
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 17:22:

[...]

ga jij maar zoeken op BGB hoor .........cu in a week .

Ik forum graag anoniem , en dat blijf ik niet meer als jij als slettebakkie alles en iedereen maar toevoegt .Is zo. Ik zie je wel gewoon op MSN dan (not).
quote:eleonora schreef op 04 juli 2009 @ 17:28:

[...]

Is zo. Ik zie je wel gewoon op MSN dan (not).vanavond kijk ik of je er bent ( sta nu te frituren koken ben creatief bezig in de keuken )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ah zaterdag, vette bek avond dat betekent bij jou thuis altijd uitgebreid kokkerellen.......

Is goed hoor lieve schat, ik vind je altijd weergaloos, of je nou online bent of niet. Dat weet je.
HA! Eleonora & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten! toch grappig (hoewel er wat jaartjes tussen zitten..)
When in doubt, add glitter.
quote:Swhite schreef op 04 juli 2009 @ 17:52:

HA! Eleonora & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten! toch grappig (hoewel er wat jaartjes tussen zitten..)Waarmee je ei-gen-lijk wil zeggen dat ik al een ouwe doos ben natuurlijk....
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 04-07-2009 18:46
Reden: 1 x 'natuurlijk' lijkt me wel genoeg...
% gewijzigd
quote:Ainne schreef op 04 juli 2009 @ 14:19:

Hyves is zooo 2007...

Iemand hier op facebook?Yep, zoek me maar
quote:Swhite schreef op 04 juli 2009 @ 17:52:

HA! Eleonora & ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten! toch grappig (hoewel er wat jaartjes tussen zitten..)Dan wij dus ook....op dezelfde middelbare school
Bianca, ik ben trouwens ook benieuwd naar jouw lijstje.
quote:jessy schreef op 04 juli 2009 @ 18:32:

[...]

Dan wij dus ook....op dezelfde middelbare school

Geinig he?

Ik heb het er erg leuk gehad hoor....
quote:Star schreef op 04 juli 2009 @ 18:17:

[...]

Yep, zoek me maar All stars, Patrick Star, Star Wars en Star Trek.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Zwieber schreef op 04 juli 2009 @ 15:53:

Twitter doet me op de een of andere manier aan tamagotchi's denken. Ook zo'n nutteloze rage.

He he eindelijk een omschrijving die de lading dekt (voor mij dus) Goed gevonden Zwieb.

Ooh en Vinyl....het was mij.....
quote:eleonora schreef op 04 juli 2009 @ 18:47:

[...]

Geinig he?

Ik heb het er erg leuk gehad hoor....Ja, ik vond het ook een leuke school. Maar ben nu wel benieuwd wie Swhite is, staat ze op jouw Hyves?
Yasmijn! Jij bent zó anders dan ik me had voorgesteld..haha, wat leuk om je te zien

En Leo, ik zie jou bij Yasmijn staan, jou MOET ik natuurlijk ook in mijn vriendenlijssie hebben.. mag 't, mag 't ?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
La Vie, ben ik zoals je verwacht had, of totaal niet? Of had je helemaal geen beeld bij mij, kentuukook
Jessy, ik ken je hier eerlijk gezegd niet zo goed, dus had totaal geen beeld van je inderdaad hahaha, sowwy
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:La Vie en Rose schreef op 04 juli 2009 @ 19:27:

Jessy, ik ken je hier eerlijk gezegd niet zo goed, dus had totaal geen beeld van je inderdaad hahaha, sowwyNah...lekker dan!
quote:jessy schreef op 04 juli 2009 @ 19:20:

[...]

Ja, ik vond het ook een leuke school. Maar ben nu wel benieuwd wie Swhite is, staat ze op jouw Hyves?

Ik heb het er ook erg naar mijn zin gehad!!

...en ik sta inderdaad tussen de vriendjes van Leo.

Eleo, natuurlijk vind ik je geen oude doos , maar je kan niet ontkennen dat de mogelijkheid dat wij bij elkaar in de klas hebben gezeten er gewoon niet is.
When in doubt, add glitter.
quote:Swhite schreef op 04 juli 2009 @ 19:32:

[...]

Ik heb het er ook erg naar mijn zin gehad!!

...en ik sta inderdaad tussen de vriendjes van Leo.

Eleo, natuurlijk vind ik je geen oude doos , maar je kan niet ontkennen dat de mogelijkheid dat wij bij elkaar in de klas hebben gezeten er gewoon niet is. Gevonden! En toegevoegd
Lieve forummaiden,

*pling, plong: saaie mededeling

Jullie beseffen wel dat het voor meelezers van dit topic ook erg makkelijk is jullie via hyves te vinden?!? En dat niet iedereen even normaal is?!

pling, plong: einde saaiheid*
Jeetje zeg.... ik ben gister op pagina één begonnen, eindigde op pagina 21, toen ging ik naar bed. Mijn vrienden zijn net weg, heb het erg gezellig gehad en denk Jaaaah lekker verder.... zijn we op pagina 54!!!! Vierenvijftig... Ik ga t niet meer allemaal lezen zeg.

Dames, ik vond het erg gezellig gisteren, nu zijn er weer allemaal anderen, zijn er nog vragen?
Ik begrijp dat iedereen nu hyvesvriendjes van elkaar is?
quote:Ratteke schreef op 04 juli 2009 @ 19:45:

Ik begrijp dat iedereen nu hyvesvriendjes van elkaar is? Ik niet hoor. Ik hou dat in mijn bejaardentempo niet bij. Ik heb wel een hyves maar gebruik hem niet zo veel.
quote:Dushi74 schreef op 04 juli 2009 @ 19:44:

Lieve forummaiden,

*pling, plong: saaie mededeling

Jullie beseffen wel dat het voor meelezers van dit topic ook erg makkelijk is jullie via hyves te vinden?!? En dat niet iedereen even normaal is?!

pling, plong: einde saaiheid*Ja, jouw hyves wil ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven