Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Turkse Pizza was weer heerlijk!

Pop: Ik ga niks doen vanavond, althans nog geen plannen... Heb op zich wel zin om te gaan stappen, maar kan nog geen slachtoffers vinden. En om nou alleen te gaan is ook weer zo wat

Aan de andere kan is een avondje rust misschien geen overbodige luxe voor me, hihihi.

Jij ook een rustig avondje toch Pop? En ja... veel te warm om te stofzuigen, heb een poging gedaan maar na de huiskamer ben ik er mee gestopt...

Hi LM!!!
Olive, lastig he? Als er niemand mee wil. Mijn oplossing is de buurtkroeg waar ik veel mensen ken en iedereen aan kan sluiten, hoef je ook niet met andere af te spreken. Ik ga inderdaad voor de rustige avond, heb ik ook wel verdiend!
Is inderdaad heel lastig. Buurtkroeg heb ik hier wel, maar ken hier niemand hahaha. Na het verhaal van Erykah heb ik ook zin om te dansen en te sloerieën
HI Olive!

Pop, mannenarmen? vertel...
kort inkijkje: 30 jaar, rotterdam, 194cms, sportief gebouwd
Oh getver, had ik een hele lap tekst getypt, gaat het weer eens fout.....

Anyway, nog maar eens een keer.

Misspoez, die regio ken ik zo niet uit mijn hoofd, zal eens zoeken. Ik zit zelf in west-brabant.

Miranda, dat klinkt best ingewikkeld met je sv. Heb je gevoelens voor hem? En vind je het niet lastig dat hij alleen bij zijn vriendin blijft omdat hij anders zijn kinderen kwijtraakt?

Pop, dank voor je introductie, leuk om jullie allemaal te leren kennen.

Ben trouwens wel voor om wat leuke mannen uit te wisselen

BM, jij on the market??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
It's getting hot in here
haha... zie ik hier iets moois opbloeien?
waar is iedereen overigens?? allemaal van het mooie weer aan het genieten. ik blijf thuis vanavond.
weet iemand of het morgen ook nog mooi weer wordt... wil morgen naar het strand nl... zo anders maar ff het weerbericht bestuderen...
Ben ik weer....kater is de deur uit

Mijn verlanglijstje...

leeftijd: 37+

lengte: 180cm>

haar: haar? welk haar? (kaal dus)

ik zoek een grote stoere vent met een klein hartje haha...een ssort levensgrote knuffelbeer. KSV heeft dat alles, maar die zit in de puberteit en da's nie handig hahaha
morgen wordt het ook nog heerlijk weer volgens mij LM
wat bedoel je met on the market:-) anders zat ik hier toch niet:-)
hahaha gaan we hier een soort van contactadvertentietopic maken
Ohhh echt Appel, hoop het echt. Echt zin in zon, zee, strand!
Hey Camel...kom je ook weer eens kijken?

Ja we doen mannenruil LM...leuk toch?

Ik blijf vanaaf lekker thuis! Heb wat makkelijks gegeten en hang lekker op de bank met de ventilator vol aan. FF helemaal niks...heeeeerlijk!
Hi LM

Aha BM denkt dat dit een datingsite is......
Oh, ik was in slaap gevallen op de bank!

LM, tja, kennis van me, leuke aardige jongen, meer niet, wel gezoend, verder niks, heerlijk geslapen!
hi ben ik weer even, kleine mannetje ligt lekker te slapen in zijn stoeltje. Oh hij is weer wakker! oh nee valt toch weer in slaap hahahaha

Mijn verlanglijstje:

Liefst jonger dan ik, NIET kaal, hele leuke humor hebben, beetje een nonchi type qua kleding en uiterlijk..gewoon zon chille dude zeg maar. WEten jullie wat ik bedoel?

Ja ik heb mijn broer in de aanbieding...wie o wie? hahahah

Hee Camel hoe gaat met jou?
Mijn lijstje,

vanaf 35 jaar, sportief, humor, sterk karakter, redelijk ambiteus is leuk, en minstens 1.90 eigenlijk....en een verwerkte scheiding graag
En hij moet erg lekker zijn haha, en ik val op tikkie kakkers en zeker geen kale mannen, graag haarrrr (borsthaar hoeft dan weer niet......)
Oh Miran dan is mijn broer niets voor jou...zit nog midden in een scheiding maar hij is wel echt heel erg leuk. Hee Appeltie?
Ja jouw broer moet ff wachten toch ?
Heeft Camel ook wat leuks te vertellen ?
Erykah's broer is echt een leuke vent...en kaal, maar ja...die zussies hey

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven