Saai topic
zondag 5 juli 2009 om 01:19
zondag 5 juli 2009 om 02:52
quote:MissMara schreef op 05 juli 2009 @ 00:18:
Ha, lekker Doezepoes!
Jammer dat Dezz er niet bij kan zijn, die heeft toch heel veel ervaring met tupperwhore en andere ondeugende parties?jaaaa ben inmiddels weer thuis en FF doet zn werk!!!yeaahhh eindelijk weer echt saai forummen.Doessss; gefeliciflapstaart met je 35 ste verjaardag.nog vele jaren dr bij met veel saai stoute speeltjes
Ha, lekker Doezepoes!
Jammer dat Dezz er niet bij kan zijn, die heeft toch heel veel ervaring met tupperwhore en andere ondeugende parties?jaaaa ben inmiddels weer thuis en FF doet zn werk!!!yeaahhh eindelijk weer echt saai forummen.Doessss; gefeliciflapstaart met je 35 ste verjaardag.nog vele jaren dr bij met veel saai stoute speeltjes
zondag 5 juli 2009 om 08:52
zondag 5 juli 2009 om 12:02
goedemiddag saaie mutzzzen.
ja ut was een kabaal vannacht Lyzzz,dat komt door jarige saaie doess,jezzzus wat maakt dat mens een kabaal!!!
nou mn saaie huisje is helemaal schoon,
al ut eten is klaar,we gaan saai-bbq-en.nu maar wachten op mn saaie bezoek.
ennuuhh ik hoef vandaag lekker niet te werken,mag een glaasje wijn of 2,3,4,5,6 yeaahhhh!!!
Doesss ben je al uitgene**T??? hhhhhh
ja ut was een kabaal vannacht Lyzzz,dat komt door jarige saaie doess,jezzzus wat maakt dat mens een kabaal!!!
nou mn saaie huisje is helemaal schoon,
al ut eten is klaar,we gaan saai-bbq-en.nu maar wachten op mn saaie bezoek.
ennuuhh ik hoef vandaag lekker niet te werken,mag een glaasje wijn of 2,3,4,5,6 yeaahhhh!!!
Doesss ben je al uitgene**T??? hhhhhh
zondag 5 juli 2009 om 12:16
zondag 5 juli 2009 om 15:22
maandag 6 juli 2009 om 07:59
maandag 6 juli 2009 om 08:33
quote:La Vie en Rose schreef op 06 juli 2009 @ 07:59:
Goedemorgen!
Er komt zo heel saai een elektricien bij me langs, binnen nu en 5 minuten. Voor een doorgebrande stekker/ wand doos, whatever.. het is allemaal saai.
Moet ik nog koffie voor hem gaan maken ook.
Daar is ie al!als ie goed zn werk doet,heeft hij de koffie wel verdiend,linke soep door gebrande stekkers !!!
Goedemorgen!
Er komt zo heel saai een elektricien bij me langs, binnen nu en 5 minuten. Voor een doorgebrande stekker/ wand doos, whatever.. het is allemaal saai.
Moet ik nog koffie voor hem gaan maken ook.
Daar is ie al!als ie goed zn werk doet,heeft hij de koffie wel verdiend,linke soep door gebrande stekkers !!!