Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Seseo ziet er gaaf maar saai uit op tv.
Weltrusten saaie maiden, ik ga nog even de dj versieren
quote:Dushi74 schreef op 05 juli 2009 @ 01:03:

Zo bom vol suiker Snjo? Of zijn het happy de peppy pillen?

Weltrusten, fijne saaie dromen over frikandellen en dropjes.

Kleurstof en suiker

Fijn feessie nog en weltrusten voor straks.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:MissMara schreef op 05 juli 2009 @ 00:18:

Ha, lekker Doezepoes!

Jammer dat Dezz er niet bij kan zijn, die heeft toch heel veel ervaring met tupperwhore en andere ondeugende parties?jaaaa ben inmiddels weer thuis en FF doet zn werk!!!yeaahhh eindelijk weer echt saai forummen.Doessss; gefeliciflapstaart met je 35 ste verjaardag.nog vele jaren dr bij met veel saai stoute speeltjes
nou Doesss volgens mij zit of lig jij je DJ te Ne***N...

kheb zelf maar een saai wijntje in geschonken en wat saaie kippevleugeltjes gebakken.Proooooooost moppie!!!
Djiezus, wat kunnen jullie een herrie maken. Ik had de slaapkamerdeur dicht en nòg kon ik de muziek en het gelach horen.

Klonk enorm gezellig, dat wel, heur!

Nou, ik ga maar weer eens aan het werk...

Doesjke, fijne dag, meid!

Dezzzzz: hhhhhhhhhh
Known to cause insanity in laboratory mice
goedemiddag saaie mutzzzen.

ja ut was een kabaal vannacht Lyzzz,dat komt door jarige saaie doess,jezzzus wat maakt dat mens een kabaal!!!

nou mn saaie huisje is helemaal schoon,

al ut eten is klaar,we gaan saai-bbq-en.nu maar wachten op mn saaie bezoek.

ennuuhh ik hoef vandaag lekker niet te werken,mag een glaasje wijn of 2,3,4,5,6 yeaahhhh!!!

Doesss ben je al uitgene**T??? hhhhhh
Goeiemiddag,

Ondanks de herrie heb ik heerlijk geslapen, alleen die zoooi die hier nog ligt (zucht diep).

Net m'n bed uit en zit nog even te bedenken wat ik als ontbijt wil eten. Daarna naar de grote stad. . .

Tot later
Nogmaals gefeliciteerd Dushi, en nu écht!!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Nou die dj heb ik alle hoeken van mijn saaie huis laten zien. Hij heeft het geweten dat ik jarig was. Jammie jammie.

Meiden nog bedankt voor jullie lieve saaie felicitaties. Ik ben er erg blij mee.
Dez ouwe zuipschuit drink jij maar een glas of 2,3,4,5,6 of meer want niet werken betekent feesten. En zeker vandaag deze saaie dag!!! Fijne bbq en veel plezier met bezoek.

De rotzooi is zo onderhand wel opgeruimd door de cleaningboy's (van de ladiesroom geleend) Wat een feest wat een feest!!
nou hier is de zooi ook weer opgeruimd en naar huis.was errugg gezellie en lekker.alles viel goed in de smaak.

heb 2glaasjes wijn op,best saai zo,n beschaafd aantal glaasjes.neem er straks nog wel 1tje
'k Ben weer terug van het shoppen. De uitverkoop is hier begonnen (vind ik niet saai, m'n bankrekening wel).
oww das echt saai met geld smijten,maar wel heeeeeerlijk he

ik ga mn mandje in,tis tijd,gelukkig morgen niet zo belachelijk vroeg op.doeiiii saaie mutzzzen,slaap lekker!!!
Trusten Des, ik ga ook zo hoor. Moet ook werken morgen en m'n collega is op vakantie.
He he, we zijn eindelijk weer ontopic met een heerlijk saai avondje! Ik ga de Eendsjul vragen om heel gisteravond uit de annalen te schrappen, vanwege offtopic.
Door alle wijn en andere alcoholische versnaperingen is heel gisteravond bij níemand blijven hangen. Hoeft dus ook niet weggehaald te worden.

Wat was er eigenlijk aan de hand gisteravond?
Shining heeft verteld over de Deltawerken en Pensioenen, Snjoko! Mooie avond was dat.
Ik ben nog steeds saai hoor Mara Mijn. En alles van gisteren blijft mooi staan. Shi heeft mooie bloemlezing gegeven. Slaapverwekkend saai maar vooral zeer leerzaam.
Mogge!

Is jullie ochtend net zo saai als die van mij?
Goedemorgen!

Er komt zo heel saai een elektricien bij me langs, binnen nu en 5 minuten. Voor een doorgebrande stekker/ wand doos, whatever.. het is allemaal saai.

Moet ik nog koffie voor hem gaan maken ook.

Daar is ie al!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Linndaatje schreef op 06 juli 2009 @ 07:53:

Mogge!

Is jullie ochtend net zo saai als die van mij?ja ben op gang aan ut komen,mag zo weer saai gaan werken
quote:La Vie en Rose schreef op 06 juli 2009 @ 07:59:

Goedemorgen!

Er komt zo heel saai een elektricien bij me langs, binnen nu en 5 minuten. Voor een doorgebrande stekker/ wand doos, whatever.. het is allemaal saai.

Moet ik nog koffie voor hem gaan maken ook.

Daar is ie al!als ie goed zn werk doet,heeft hij de koffie wel verdiend,linke soep door gebrande stekkers !!!
owww saai;ik moet nog een rapport op maken van zaterdagavond,nou ff vlug dan maar,waren toch weinig bijzondere dingen.
zooo braaf mn saaie huiswerk gedaan,fijn saaie dag allemaal!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven