het gedrag van mijn man

05-07-2009 21:50 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik moet dit even kwijt.

Net ben ik samen met mijn man en kind samen op stap.De bedoeling was om naar en natuur gebied te gaan om lekker te gaan wandellen. Ik had sigaretten nodig en ik vroeg aan mijn man of hij even kon stoppen met de auto. Ik loop de videotheek in om mijn pakje sigaretten te kopen. Ik stop in totaal 5 euro in de automaat die het achteraf niet bleek te doen.Ik riep de medewerkster erbij en zij had mij beloofd de vijf euro terug te geven, alleen had zij geen wisselt geld dus stuurde zij 1 van haar collegas om te wissellen. Ineens komt mijn man de winkel in helemaal opgefokt. Ennuh waar blijf je nou??? toen legde de cassiere uit dat ik aan het wachten was op mn geld omdat er geen wisselgeld meer was. Ik liep even met hem naar buiten om te praten. Hij vond dat ik niet op mijn geld hoefde te wachten en anders zou hij met mijn kind naar huis rijden. Ik vond het niet leuk om te horen maar tegelijker tijd had ik zoiets als jij daarbij beter voelt dan doe je dat maar. Hij liep op dat moment naar de auto en ik stond nog te wachten op mijn geld. 3 minuten later kreeg ik mijn geld terug.Ikl iep naar buiten en zag dat hij idd is weggereden. Ik vond het wel balen want het was wel een half uur lopen naar huis. Ik begon te lopen en ineens zie ik ze voorbij rijden. Ik stap de auto in en kijk naar het kinder stoeltje zie ik mijn kind snikkend toen ik hem vroeg wat er aan de was, zei hij dat ie het niet leuk vond datbstiefvader zonder mij is weggereden. Komen we eenmaal thuis aan, heeft ie al zijn spullen bijelkaar verzameld en is naar zijn huis gegaan. volgens hem had ik rekening met hem moeten houden en niet op het geld moeten wachten. Ik ben zo geschrokken van zijn gedrag, dit heb ik nooit eerder met hem meegemaakt. Ik vind dit onberekenbaar en dat vind ik nogal angstig. Ik heb hem net nog aan de telefoon gehad. Hij vind dat ik mij gehoorzamen tegenover mijn man en dat ik mijn vijf euro had moeten laten zitten, inplaats hem op mijte laten wachten.

Hij vind dat ik hem moest gehoorzamen en ik vind dat hij best wat geduld kon hebben. Wat vinden jullie ervan?
dumpen die hap. Een vent die van mening is dat jij hem moet gehoorzamen en die er met een snikkend kind vandoor gaat, mag zn sleutels inleveren en op sodemieteren.
Ik vind dat hij knettergek is en dat zijn gedrag schadelijk is voor je kind bovendien. Doet hij wel vaker zo raar?
Laat hem lekker opzouten. Wat een loser.

En wat ontzettend vervelend en vast ook eng voor je kind, rijdt die sukkel zomaar weg zonder jou.

Sterkte.
Weg met die mafkees!!!

Je kind helemaal overstuur omdat hij niet ff geduld heeft en zo overdreven reageerd.Jij verdient beter !!!
Dat je hier nog vraagt wat je moet doen ...

eens met gizz, je bent verantwoordelijk voor je kind, niet onderdanig aan n man
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Sorry?!

Je moet hem gehoorzamen? Zei ie dat echt?

Lijkt me duidelijke zaak dan....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Griezel. "Gehoorzamen", brrr. Controlerend en neerbuigend. Wegwezen!
Ik ken hem zo niet en dat is wat mij enorm afschrikt. Hij vind dat ik zijn gedrag wel kon verwachten als ik zo laat wachten. Ik hem gevraagd of hij misschien ergens mee zit en dat is niet het geval.

Ik ken hem als een zorgzame man die ook van het begin mijn kind accepteerde en leuk met hem speelt en praat.
ik vind het maar een engerd. Jij moet helemaal niemand gehoorzamen. zo een vent zou ik maar héél gauw lozen!
Gehoorzamen? Is dat echt het woord dat hij gebruikte? Dan is hij niet goed snik.

Ik zou als ik jou was nog eens goed nadenken of dit wel zo'n leuke man is. En of je hem wel als voorbeeld voor je kind wil hebben.
Ik vond het wel balen want het was wel een half uur lopen naar huis.

understatement of the year, lijkt mij....

en hij rijdt weg met jouw kind!!! (ik lees dat hij de stiefvader is)

WTF??
Dat moet de mijne eens proberen...

Maar hij is je man en heeft nog een eigen huis?

En heeft hij dit gedrag eerder vertoond? Dat je hem moet gehoorzamen? Ik leef godzijdank in de 21e eeuw, jij toch ook? En hij ook hoor, dit zijn begrippen voor begin vorige eeuw, niet van deze.

Ik zou toch nog eens een goed gesprek met hem aangaan want dit is in en in triest. Wegrijden met JOUW kind in de auto!!!!
Gehoorzamen!? Onder welke steen komt hij vandaan dan?
Niemand komt aan mn kind, ik zou hem echt meteen de deur uitsturen. Wat een raar en onberekenbaar gedrag en je kindje is er duidelijk van geschrokken, ook voor je kindje is het angstig gedrag.

Kies voor je kind en jezelf, pfffffff, het woord "gehoorzamen" alleen al!!!
'Mijn man vindt dat ik hem moet gehoorzamen'. Eh, wat vind je daar zelf van? Ik denk dat je de reacties hier op het forum zelf al kan inschatten. Ik snap niet dat je hier überhaupt een topic over opent.
Je bent z'n hondje toch niet? En met welk recht reed hij weg met jouw kind?
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Jij moet het gehoorzamen, en dat rijdt hij ook nog weg met jouw kind. Heel snel een einde maken aan deze relatie. Dit gedrag is echt niet normaal!
quote:rebekka27 schreef op 05 juli 2009 @ 21:58:

Ik ken hem zo niet en dat is wat mij enorm afschrikt. Hij vind dat ik zijn gedrag wel kon verwachten als ik zo laat wachten. Ik hem gevraagd of hij misschien ergens mee zit en dat is niet het geval.

Ik ken hem als een zorgzame man die ook van het begin mijn kind accepteerde en leuk met hem speelt en praat.Leuk met m spelen en praten valt in het niet bij zomaar zonder jou met je kindje wegrijden, terwijl er niets aan de hand is en je kindje dit niet wil. Je kende hem niet zo, maar nu wel, dus trek je conclusies.
Sorry? Gehoorzamen? Is dit een moderne Nederlandse man?

Jij moet wat halen, en hij heeft daar gewoon op te wachten....waar slaat het op dat jij 5 euro weg moet gooien omdat meneer geen zin heeft om te wachten? En dan nog je kindje overstuur maken ook.... Echt belachelijk, sorry.
t zal wel
Gehoorzamen? Is dit serieus?
quote:rebekka27 schreef op 05 juli 2009 @ 21:58:

Ik ken hem als een zorgzame man die ook van het begin mijn kind accepteerde en leuk met hem speelt en praat.Gebruikt hij drugs, drank, medicijnen? Heeft hij veel stress op het moment?
Typisch gevalletje van de ware aard die nu naar boven komt. Dat heeft hij goed weten te verbergen tot nu toe blijkbaar. Maar dit is écht onacceptabel gedrag. Je hebt alle tijd (gaat lekker ontspannen beetje wandelen, hij hoeft nergens heen ofzo) en dan zo'n belachelijke reactie?! Echt niet oké.

Zeker niet omdat hij met je kind weg is gegaan (en dat ook heel bewust, hij gaf het namelijk aan van te voren dat hij dat zou doen).

Fijn dat hij zijn spullen al mee heeft genomen. Bij mij zou hij er niet meer inkomen.
Maar jullie zijn dus getrouwd en hij heeft nog ergens anders een huis?
En wat ik ook niet helemaal snap....hij is je man maar heeft nog zn eigen huis?
t zal wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven