Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Wat Ivyrosa zegt, hier ook een zwart scherm. Lezen kon idd alleen door uit te loggen. Hier in IE7.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:IvyRosa schreef op 05 juli 2009 @ 23:30:

En zo'n 10 minuten naar dit scherm zitten staren:

[afbeelding]

Door uit te loggen was lezen iig mogelijk. Totdat ik weer inlogde. Klachten zowel in FF, Chrome en IE.Ik een half uur, heb mij hele pc maar even opnieuw opgestart want het bleef zwart. Ik begin het echt strontzat te worden.
Ik word schijtziek van het iedere keer hier problemen te moeten melden. Het schiet echt voor geen meter op!!! En het houdt ook maar niet op.

Wat een narigheid, zeg.
ik heb weer wat nieuws na het inloggen kom ik op deze pagina

En vanaf hier kom ik niet verder want de menubalken/ links doen het niet. Nooit gehad, wat moet ik hier nou weer mee?

Viva - Onderwerpen van forum Actueel

Viva

* Actieve onderwerpen

* Zoeken

* Vragen?

Ga naar een onderdeelActueelDigiEntertainmentEtenGeld & RechtGezondheidKinderenLijf & LijnMode & BeautyOverigPsycheReizenRelatiesSeksThuisWerk & StudieAangebodenContactGevraagdViva zoektDoenHorenLezenZien

Welkom meds. Je laatste bezoek was maandag 06 juli 2009 01:35.

Klik hier voor meer informatie over de foutmelding 'bewerking afgebroken'.

* MyReact

* Wijzig profiel

* Favorieten

* Voorkeuren

* Uitloggen

1. Viva

2. Forum

3. Actueel

Actueel

Dit forum heeft 1065 onderwerpen met in totaal 118514 berichten.

* Plaats een nieuw onderwerp

* Voeg een notificatie toe

Sorteer op

*

Zoek in dit item

Trefwoorden

Soort zoekopdracht

Zoek

Overzicht van itemsStatus Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie

Status Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie

* Er zijn geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek

* Dit topic is Sticky

Moderator Actueel

*

Pagina's:

1, 2, 3, …9, 10, 11,
Hier een link van de pagina waar ik ineens vertoef want ik snap dat je van mijn onderste bericht geen kaas kan maken.

http://forum.viva.nl/forum/list_topics/9
Gisteravond had ik hetzelfde zwarte scherm en nu is het forum echt ongelooflijk t r a a g.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik ben vandaag al een paar keer tegen een totaal wit scherm aangekopen...met onderin de mededeling: Gereed.

Juist...gereed my ass!
Chrome begint bij mij nu ook te haperen; icoontjes boven reageervenster sind verschwunden...
had ik van de week ook ja, zowel in IE8 als in Chrome.
Na het verversen van mijn scherm kreeg dit vandaag tegen in FF

Nog nooit eerder gezien trouwens in firefox. Vandaag voor het eerst
Bedankt voor de meldingen. Die van het zwarte scherm zijn interessant, en houden misschien ook verband met de rare layout. De pagina wordt dan maar gedeeltelijk geladen, en de browser weet niet wat hij met de rest aanmoet, dus maakt hij alles zwart.

Even een verzoek. Mocht iemand weer tegen zo'n zwart scherm aanlopen, zouden zij dan kunnen kijken of er tekst erin staat? Het zou kunnen dat de tekst er wel degelijk is, maar dat het zwarte tekst op een zwarte achtergrond is, dus zie het je niet. Als je in het zwarte vak klikt en dan Ctrl+A doet, dan zou alle tekst op de pagina moeten oplichten.

Bedankt voor de meldingen, ze gaan door naar de techiek!
Bij mij nu voor de eerste keer, hartstikke langzaam.

De paginas duren lang, of verschijnen helemaal niet.
Het is op dit moment zo traag als dikke s****t!
Dag allemaal. Om de laadtijd proberen te verkorten, zullen wij deze week enkele widgets uitzetten. Graag horen wij van jullie of dit uitmaakt.
Ik ben maar in de mobiele versie gaan zitten want het is echt geen doen zo met constant die foute lay-out. Ik wist trouwens niet dat je ook vanaf je pc met de mobiele versie kon frummen (tot een paar weken geleden) maar dat is dus wel mogelijk .
quote:TheWendy schreef op 06 juli 2009 @ 13:02:

Dag allemaal. Om de laadtijd proberen te verkorten, zullen wij deze week enkele widgets uitzetten. Graag horen wij van jullie of dit uitmaakt.

Wat zijn widgets?

Ik ben maar een hele gewone niksnut dus graag GEEN jargon!
quote:TheWendy schreef op 06 juli 2009 @ 13:02:

Dag allemaal. Om de laadtijd proberen te verkorten, zullen wij deze week enkele widgets uitzetten. Graag horen wij van jullie of dit uitmaakt.Ik zal mijn bevindingen melden aan je!
quote:Helaholalalala schreef op 06 juli 2009 @ 13:22:

[...]

Wat zijn widgets?

Ik ben maar een hele gewone niksnut dus graag GEEN jargon!Dat zijn de blokjes rechts, met dingen als Viva lastminutes, de weekup, enz.
Ik krijg net het bericht dat de layout bug is verholpen. Indien je hier toch nog last van hebt, graag melden.
De layout bug is nog steeds actief, op dit moment heb ik er dus last van. Oh, en het forum is verschrikkelijk traag.
ik heb er last van

Normaal nooit gehad en nu ineens steeds wel

Dit was een minuut geleden
Ik krijg de layout nu helemaal niet meer op normaal.
quote:Jaschenca schreef op 06 juli 2009 @ 14:20:

De layout bug is nog steeds actief, op dit moment heb ik er dus last van. Oh, en het forum is verschrikkelijk traag.

Er zijn een paar layout bugs (helaas!). De bug die is opgelost is dat de widgets (bijvoorbeeld, Waterweetjes, Weekup enz) niet meer over de volle breedte van de pagina getoond worden.

Als de dropdowns (bijv. van de pijlers) nog steeds de layout verzieken, dan hoor ik dat graag, en geef ik het weer door.
@David: De andere layout bugs die je noemt heb/had ik geen last van, alleen die zoals in de schermafbeelding van Lien. Het lijkt er wel op dat die layout bug steeds hardnekkiger wordt want ik krijg hem op dit moment niet meer op normale layout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven