Vraagje...

dinsdag 30 juni 2009 om 16:00
dinsdag 30 juni 2009 om 16:01
quote:Annet84 schreef op 30 juni 2009 @ 13:39:
Hoi! Heb het gevraagd en hij zei dat hij ze in zn toilettas heeft standaard en ze er daar uit hefet gehaald en los in zn koffer heeft gestopt. Heel geloofwaardig en ben blij het gevraagd te hebben.
Hoor ik later van een goede vriend van hem dat het stel (ex + nieuwe vriend) waarmee hij op vakantie ging, geen stel is maar een vrouw alleen (zn ex)........
Blijkbaar is mn vriend dus een kei in liegen.
Morgen maar eens hard aan de tand voelen...Morgen even aan de tand voelen? Ik zou hem maar eens direct aan de tand voelen. Je laat wel met je sollen zeg. Pfff.
Hoi! Heb het gevraagd en hij zei dat hij ze in zn toilettas heeft standaard en ze er daar uit hefet gehaald en los in zn koffer heeft gestopt. Heel geloofwaardig en ben blij het gevraagd te hebben.
Hoor ik later van een goede vriend van hem dat het stel (ex + nieuwe vriend) waarmee hij op vakantie ging, geen stel is maar een vrouw alleen (zn ex)........
Morgen maar eens hard aan de tand voelen...Morgen even aan de tand voelen? Ik zou hem maar eens direct aan de tand voelen. Je laat wel met je sollen zeg. Pfff.
...
dinsdag 30 juni 2009 om 17:25
quote:Annet84 schreef op 30 juni 2009 @ 13:39:
Morgen maar eens hard aan de tand voelen...Kan je nog een goede reden bedenken om niet bij je vriend weg te gaan? Ik kan er in ieder geval al een stuk of 5 opnoemen om je spullen te pakken... Wat een droeftoeter die vent
Morgen maar eens hard aan de tand voelen...Kan je nog een goede reden bedenken om niet bij je vriend weg te gaan? Ik kan er in ieder geval al een stuk of 5 opnoemen om je spullen te pakken... Wat een droeftoeter die vent
woensdag 1 juli 2009 om 17:26
donderdag 2 juli 2009 om 08:16
quote:HansHier schreef op 29 juni 2009 @ 16:28:
Kan hij ze niet op zn vakantie hebben gekocht om zamen met jou te gebruiken?
sure, als souveniertje.
Mister X gaat alleen op vakantie, zegt naar een bevriend stel te gaan, maar dat blijkt z'n ex te zijn. To wordt niet meegevraagd/mag niet mee. Bij weggaan geen condooms in de koffer, bij thuiskomst wel, geen pakje maar 3 losse.
Die bleken achteraf al láng in zijn toilettas te zitten maar die had hij daaruit gehaald (want? de toilettas was zo zwaar als hij naar de douche liep ofzo?).
Rara wie wordt er hier bedrogen?
Kan hij ze niet op zn vakantie hebben gekocht om zamen met jou te gebruiken?
sure, als souveniertje.
Mister X gaat alleen op vakantie, zegt naar een bevriend stel te gaan, maar dat blijkt z'n ex te zijn. To wordt niet meegevraagd/mag niet mee. Bij weggaan geen condooms in de koffer, bij thuiskomst wel, geen pakje maar 3 losse.
Die bleken achteraf al láng in zijn toilettas te zitten maar die had hij daaruit gehaald (want? de toilettas was zo zwaar als hij naar de douche liep ofzo?).
Rara wie wordt er hier bedrogen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 12 juli 2009 om 23:02
Ik begrijp ook niet zo goed waarom je hem nog aan de tand wilt voelen. Condooms in de koffer, liegen over naar wie hij toe is gegaan in de vakantie. Het is toch duidelijk. Of wil je eigenlijk dat hij op zijn knieën valt om jou om vergiffenis te smeken en te zeggen dat het echt niks voorstelde en dat hij natuurlijk bij jou blijft. Of dat hij het wel van plan was maar het niet kon toen hij er was. Dit soort types mogen van mij nog een kant op. Het gat van de deur. Jammer dat jij nog niet zover bent. Je zou jezelf daarmee een hoop extra verdriet besparen.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)