Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
dinsdag 30 juni 2009 om 18:45
quote:elleinspe schreef op 29 juni 2009 @ 14:55:
Ja inderdaad, wel zelf om proefjes vragen!
Is dat niet te veel van het goede kiddoo?
Ik vind Karma een heerlijke geur, maar "durf " eigenlijk de parfum niet te bestellen, bang dat ie tegenvalt.
Ik heb wel de karmazeep en de karma kream, maar de parfum dus niet!!
Nee,vind ik niet hoor.
Maar ik gebruik de Karma parfum ook wel eens als ik geen tijd heb om het hele Karma programma te doen
Ja inderdaad, wel zelf om proefjes vragen!
Is dat niet te veel van het goede kiddoo?
Ik vind Karma een heerlijke geur, maar "durf " eigenlijk de parfum niet te bestellen, bang dat ie tegenvalt.
Ik heb wel de karmazeep en de karma kream, maar de parfum dus niet!!
Nee,vind ik niet hoor.
Maar ik gebruik de Karma parfum ook wel eens als ik geen tijd heb om het hele Karma programma te doen
dinsdag 30 juni 2009 om 21:05
quote:elleinspe schreef op 30 juni 2009 @ 16:58:
[...]
Altijd fijn Maroetje, jezelf een pakketje geven
Moest ik ook eens vaker doen
Een extra pakketje in mijn grote pakket. Ben ondertussen behoorlijk verslaafd geraakt aan Lush. En nog zoveel te proberen.
Iemand trouwens ervaring met die Flying Fox of zoiets?
[...]
Altijd fijn Maroetje, jezelf een pakketje geven
Moest ik ook eens vaker doen
Een extra pakketje in mijn grote pakket. Ben ondertussen behoorlijk verslaafd geraakt aan Lush. En nog zoveel te proberen.
dinsdag 30 juni 2009 om 21:45
quote:Maroetje schreef op 30 juni 2009 @ 21:05:
[...]
Ik hou van zoete geuren zoals Rockstar en Miranda, maar vind deze zo vies zoet, te veel suiker in honing geur, weet niet hoe ik 'm moet omschrijven
Ik heb 'm weer weggedaan dus.
Fris zoete geur is Slammer, net iets minder zwaar dan Happy Hippy.
[...]
Ik hou van zoete geuren zoals Rockstar en Miranda, maar vind deze zo vies zoet, te veel suiker in honing geur, weet niet hoe ik 'm moet omschrijven
Ik heb 'm weer weggedaan dus.
Fris zoete geur is Slammer, net iets minder zwaar dan Happy Hippy.
woensdag 1 juli 2009 om 13:10
donderdag 2 juli 2009 om 14:02
donderdag 2 juli 2009 om 14:21
donderdag 2 juli 2009 om 20:37
vrijdag 3 juli 2009 om 06:21
dinsdag 7 juli 2009 om 22:36
quote:elleinspe schreef op 07 juli 2009 @ 18:59:
Heb je alles al geprobeerd van je bestelling Jasmine??
Nee heb nog niet alles geprobeerd, eerlijk gezegd nog heel weinig. Had een eczeemplek en ben even voorzichtig met nieuwe produkten.
Buffy heb ik wel gebruikt omdat ik die al kende.
Heb jij alles al geprobeerd en nog nieuwe favorieten ontdekt?
Oh ja, ben nu weer wakker , jij had voornamelijk bekende spullen besteld toch? En nog nieuwe proefjes waar je enthousiast over bent dan?
Heb je alles al geprobeerd van je bestelling Jasmine??
Nee heb nog niet alles geprobeerd, eerlijk gezegd nog heel weinig. Had een eczeemplek en ben even voorzichtig met nieuwe produkten.
Buffy heb ik wel gebruikt omdat ik die al kende.
Heb jij alles al geprobeerd en nog nieuwe favorieten ontdekt?
Oh ja, ben nu weer wakker , jij had voornamelijk bekende spullen besteld toch? En nog nieuwe proefjes waar je enthousiast over bent dan?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.