Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
En mijn date is bij mooi weer op het strand en bij slechter weer in de stad. Heel 2008 gewoon een hapje eten. Ik begreep dat het tegenwoordig in is om een eerste date in het museum te laten plaatsvinden.

Leuk zo'n thuiskomst Lil. Al flink aan het passen geslagen?

Marie beetje uitgerust vandaag?

Tila fijn dat je goed gesprek op werk had. Is het gelukt met de kasten?

Ik heb mezelf net even sinds week weer in het buitenleven gestort. Mijn koffie was op en die kan ik alleen in de Bijenkorf halen, of via internet maar daar heb je een creditcard voor nodig

en die heb ik niet. Pfff ben kapot van even twee uurtjes stadten.

En een mogelijk kinkje in mogelijke vakantiekabel. Zet het zo wel even in de kelder, is iets te ingewikkeld en herkenbaar voor bovengronds.
eitje gelegd in de kelder
Ik snap dat dat niet zo lekker zit, Suup. Maar even gesprek afwachten?

En, Lil, passen ze?

Kasten zitten in elkaar en ik ben zomaar toevalligerwijs met iemand aan het mailen over de babykamer! Ik zat op MP te kijken wat 'onze' kamer zo'n beetje opbrengt, tegenwoordig, blijkt ie nu hasske hip te zijn (want lijkt een pietsie op sloophout) en was er iemand op zoek naar een complete 'onze' kamer stel je voor zeg, dat zou snel verkopen zijn
Ja inderdaad ik kan nu toch niets doen. *diepe zucht*

En wat ik graag zou willen voelt voor mij op zich ook niet goed, dus dat gevoel snap ik wel, maar wanneer dan wel weet ik ook niet.

Babykamer al verkocht? Dat zou wel lekker snel zijn zeg
ARGH, wáár in de Kelder?? Ik snap die Kelder niet hoor.... Nix te zien in Inbox, ook niet onder eerdere berichten.

Nou ja, in elk geval voor je zorgen.

Hoop dat het lukt, Tila! Is wel heel makkelijk inderdaad om zo te verkopen.
Bij halloooo
Kat is nog steeds niet helemaal blij met nieuw kattenluik, het kost hem een moeite om erin te komen, eigenlijk hangt het iets te hoog doordat de vorige door de bouwvakker te hoog is gemonteerd. Maar met veel lawaai lukt het hem wel. En het werkt wel, andere katten blijven buiten nu.
Gevonden!

Ik ben trots op mijn liefste! Hij heeft vandaag een interim-klus aangeboden gekregen bij een bedrijf waar hij nu een consultancy-klus doet! Hij vind het leuk, het is goed voor zijn loopbaan, in de Provincie en het verdient ook nog eens aardig. Hopen dat ze snel een contract tekenen, dan kan de kurk uit de fles.
Knappe MM

En jij ook zoen
Ik heb de datehoek ook even ververst
Knappe MM!

Iemand koffie?

Bijna weekend zin in
*zet laat lunchhapje op tafel*

Nog plannen voor het weekend Tila?

En de rest?
werken

en zondag naar vrienden

**neemt lunchhapje**
Oh ja laatste voorstelling he?

Ben jij weer helemaal opgeknapt?
Geen idee of ik met goed fatsoen in de zaal kan zitten: als ik eenmaal aan het hoesten ga, houdt het niet zo snel op... Maar voorafgaand aan de voorstelling gaan we met z'n allen eten, dus dat is leuk
Hallo hallo, het is vaahaakaantie (voor de kindjes dan), we hebben het gehaald!

Ga zo even in Kelder kijken.

Verder kleren gepast en tot mijn grote verdriet bevonden dat met name de fijne rokjes toch beetje te ruim zijn voor kabouter Lil. Voel me lichtelijk gnoom nu. O shoot, Dot huilt heel hard, even kijken hoe of wat.
Kabouter Lil

Zijn de rokjes eventueel nog in te nemen? Beetje kleermaker moet dat kunnen en als het hele mooie rokjes zijn....

Wanneer reis jij nou af naar Grieks eiland?
Tila heb jij nou nog een deal gesloten via marktplaats?
In laten nemen, Lil, in laten nemen. Zoals Suup zegt, een beetje kleermaker kan dat.

Nog geen deal, Suup. Ze wilden eerst de foto's zien en die kon ik pas vanmorgen mailen. We wachten dus af
Is het geen raar gevoel om de babykamer weg te doen? Echt een afsluiting van een periode denk ik.
Ik heb er wel zin in, om het huis te ontbaby-en is wel een afsluiting van een periode, dat klopt, maar wel een fijne

De geinteresseerden deden net een veel te laag bod. Terwijl ik zag dat ze op een andere bied-site wel mijn vraagprijs boden voor een identieke kamer. Eens zien wat ze nu doen.
Ola chica´s! Even een mailtje uit zonnig Portugal. Na eerst twee dagen op een luchtbed in ons prive-zwembad te hebben gedobberd, ben ik nu in Porto. Morgen is hier een festival met een concert van Depeche Mode waar we naar toe gaan. Verder is het hier zonovergoten en erg relaxed!

Heb een beetje vluchtig bijgelezen. De herdenking van MJ is helemaal aan mij voorbij gegaan maar ik zag de foto van zijn kinderen op alle kranten hier prijken. Zag er heftig uit.

En ja hoor, ga ik op vakantie hebben Mims en Suup een date! En vanavond nog wel! Spannend!

Fijn dat het gesprek nu beter ging Tila. Denk je dat ik mijn kaarten voor Depeche Mode op mijn werk kan declareren ?
He Darly goed om van je te horen. Wow Depeche mode, klinkt goed!

Genietse!

Van mims weet ik het niet, maar mijn date is pas volgende week vrijdag. Kreeg net weer een heel grappig mailtje van hem.
Porto is zooooo mooi! en depeche mode is zooooo cool! (iig vroegah, kweeniewat ze nu doen )

Ben kijkafspraak aan het maken met bieders
Tegenwoordig zeggen de mannen van Depeche Mode vooral heel vaak optredens af, grijns.

Darly: wat lekker, in de zon op een luchtbed! Hier is het koud en ga ik zo de haard aansteken en een portje drinken. Wat een verschil!

Tila: ont-baby-en, wauw! Ik vond dat altijd best een grote stap. Ik heb ons huis 3 maal ontbabied, trouwens. De eerste keer was na Oudste Zoon, toen we zeker wisten dat we geen kinderen meer wilden en de huisarts overigens weigerde een verwijzing voor een bepaalde operatie aan Man te verstrekken. Jaren later bleek die huisarts een vooruitziende blik te hebben gehad, want we wilden heel graag nog 1 kind en dat werd de Freule. Toen zij uit de luiers was, wisten we zeker dat we geen kinderen meer wilden en .... nou ja, jullie snappen de strekking van het verhaal. Na Jongste Zoon hebben we voor de laatste keer alle babyspullen weggedaan.

Over Jongste Zoon gesproken: jullie weten waarschijnlijk wel dat hij wat problemen had/heeft. Toevallig zag ik van de week een oud filmpje terug, van toen we nog in gebarentaal met hem communiceerden. Dat was zo bizar, want hij praat nu heel erg goed, en je vergeet dat soort dingen snel. Vandaag kregen we zijn verslag van school en GODSAMME, ik zwol ongeveer van trots. Het liefst zou ik dat verslag willen inscannen en hier neerpleuren, zo prachtig is het. Ons jongetje, altijd al de mooiste en geweldigste van de hele wereld maar nu zo ver af van dat kind dat diep verstandelijk gehandicapt leek en waarschijnlijk nooit zou kunnen praten.

Zojuist heeft-ie me kledingadvies gegeven: "Mama, doe jij morgen een mooie jurk aan, 1 waar rood in zit, en dan met die mooie zwarte laarzen met die rode zool en je haar los want een staartje vind ik niet mooi en die grote oorbellen die je van oma hebt gekregen, ja mama, doe je dat, dan vind ik je zooooo moooooooooi". Nog maar heel kort geleden zei hij niet eens "mama" en gebruikten we gebarentaal. Nu heeft-ie een rapport waarop staat dat hij bezig is met leesaanbod, getallen tot 900 kan lezen en niet zo van dansen houdt. Jemigdepemig. Ik ga straks zijn onvermoeibare juf, die zoveel plezier beleeft aan het begeleiden van Jongste Zoon en daarin zo ongelooflijk veel wonderen verricht, eens een mooie brief sturen.

Weekend!!!!!!!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven