Saai topic
zaterdag 11 juli 2009 om 00:06
quote:Lys schreef op 11 juli 2009 @ 00:01:
[...]
Oeh... je bent heeeeeel warm!
Ik ga het nog even niet vertellen, eerst kijken of anderen de korte hint snappen.
Ik geef nog een aanwijzing: ze bestelt er meestal ca 12 tegelijk!pssst Lys, het zijn er 20 tegelijk (en als je nú naar het goeiemorgentopic gaat ben je zeker weten op tijd....
[...]
Oeh... je bent heeeeeel warm!
Ik ga het nog even niet vertellen, eerst kijken of anderen de korte hint snappen.
Ik geef nog een aanwijzing: ze bestelt er meestal ca 12 tegelijk!pssst Lys, het zijn er 20 tegelijk (en als je nú naar het goeiemorgentopic gaat ben je zeker weten op tijd....
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 11 juli 2009 om 00:07
zaterdag 11 juli 2009 om 00:08
quote:MissMara schreef op 11 juli 2009 @ 00:04:
[...]
Dan moet het Snjokorn zijn! Rekent ze wel netjes af of gaat het weer op de pof?
Ze roept echt al jaaaaren dat ze nu gauw zal betalen...
Ze kijkt er altijd zo oprecht en betrouwbaar bij, tja, dan kan ik het haar niet weigeren.
De zaak kan binnenkort wrs opgedoekt worden.
[...]
Dan moet het Snjokorn zijn! Rekent ze wel netjes af of gaat het weer op de pof?
Ze roept echt al jaaaaren dat ze nu gauw zal betalen...
Ze kijkt er altijd zo oprecht en betrouwbaar bij, tja, dan kan ik het haar niet weigeren.
De zaak kan binnenkort wrs opgedoekt worden.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 11 juli 2009 om 00:08
zaterdag 11 juli 2009 om 00:16
quote:snjokorn schreef op 11 juli 2009 @ 00:14:
Bijna op de helft dus. Hoelang hebben we daar over gedaan?? Ik zie het al, net iets meer dan 3 maanden. Dan moeten we rond mijn verjaardag een nieuw topic openen (beginnen vast met een titel verzinnen).Geopend door Nijn op 6 april!
Bijna op de helft dus. Hoelang hebben we daar over gedaan?? Ik zie het al, net iets meer dan 3 maanden. Dan moeten we rond mijn verjaardag een nieuw topic openen (beginnen vast met een titel verzinnen).Geopend door Nijn op 6 april!
Known to cause insanity in laboratory mice