Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wat? Nou is toch vreemd of niet?
Heel vreemd!
Eindelijk kan mijn pc uit het raam gesodemieterd worden, heb sinds vandaag een nieuwe. Manlief is hem nu aan het instaleren, ik ben er helemaal happy van. Ik irriteerde me echt aan dat rotding.

Voor prive is het een prima ding, maar voor werk echt niks.

Dus ik zeg vanguhhhh... haha

Hoe lang gaan jullie Amalia. Italie lijkt me erg mooi!
Zo. Kinders op bed, vent is weg dus ik op de bank. Even kijken of er nog flutseries te zien zijn vanavond!

Leuk Bam, nieuwe comp. Een mooie? (wou zeggen wat voor een maar goed, merken of zo zeggen me toch niets...)
Er komt niets vanavond, ik moet verplicht bank hangen.

Het is een dell, en verder heb ik er ook geen verstand van. En hij is snel... Ik vind computers niet mooi, gewoon een zwarte kast!
Dan moet je hem pimpen!

Ik ga maar die 25 iets met audities kijken. Moet er wel steeds om grijnzen. En verder website maar eens proberen bij te werken...
Ik heb een witte hoor. En hij is er ook in het roze, maar lief gaf een witte.. had zelf liever een roze maargoed.

Wat hoe waar en wanneer ik ga staat op Hyves Bam! Ik verwijs je door

Bah bij die audities zie je alleen maar die lelijke HJ Smith. Zag hem laatst IRL en hij had weer die zonnebril in. Ik wilde nog zeggen dat dat er dus echt niet uitziet maar toch maar niet gedaan ha ha.
Ach je mopet toch wat op zo'n avond hè... Heb ondertussen onze website weer eens bijgewerkt dus toch nog nuttig!
ik en hyves....... maar ik zal eens gaan spieken

hij hoeft niet mooi te zijn, als ie maar functioneert.

Dat doe je geod, Bridges. Zal binnenkort weer eens gaan spieken.

Heb toevallig gisteren een paar foto's bijgewerkt!
Ja Compu! Ik heb je gespot! Kom maar vertellen hoe je vakantie was!!!
Je wordt overal gezien hier!

Ben speed aan het kijken. Heb hem al 100 x gezien, maar hij blijft spannend!
Hmm Bam, hier staat de Deerhunter op, word je ook niet vrolijk van. Nieuwe computer, fijn!

Kokos, wat lief, dat geklets van LIanne met haar knuffel (doet dat pijn, knijpers aan je oren - aaaaaahhhh!). Lichtblond, haha, fotootje? Ben wel benieuwd. Staat je vast goed, lekker zomers.

Naatie, wow, onder welke steen had die gelegen zeg (ivm overlijden MJ)?! Vast niet op het Viva forum geweest de afgelopen week. Fijn dat het met praten beter gaat. Goh, en dat hij zo verlegen is. Laatste x dat ik hem zag was het een onwijze bink! (maar dat was twee zomers geleden bij Enka in de tuin)

Mamax, ik wou dus schrijven nesteldrang voor de vakantie:altijd lekker om in een schoon huis thuis te komen. Maar het gaat dus om de buren, haha! Zou hetzelfde hebben hoor! Prachtige foto trouwens.

Enka, wat leuk, Thijmen in de Sintfolder. Krijgen wij die ook in de bus of is 'ie niet landelijk?

Bridges, wat schreef je nou, smeerpoets ofzo? Hier (althans in vriend z'n plaats) zeggen ze oezel, prachtig woord vind ik dat, heel beeldend ook op de ene of andere manier. Ha ha, ik ben ook van het optisch schoonmaken hoor!

Star, heb je nog wat gehoord op die cv's enzo? Of wil je de eerstkomende drie maanden uberhaupt niet mee aan werken denken? ;)

Jinny, heel weekend schoonfamilie, heftig. Ik zie mezelf dan ook al een week in de weer om alles voor te bereiden en doen. Ik doe bij dat soort dingewn altijd maar focussen op zondagavond (of maandagochtend - weet niet meer precies wat je had geschreven dat ze weer weggaan). Jammer van vienden. Troost je met de gedachte dat ze zich de haren uit het hoofd zullen trekken als ze over een tijdje nog eens dat mooie kado van je inkijken (erg lief!)...

Mal, is he slechte nieuws een beetje bezonken? Zijn jullie al verder aan het denken, of nog even helemaal niet? Het is ook ondoenlijk om niet te hopen, en dat is maar goed ook.

Hier weinig nieuws. Vandaag gezwommen met Mare, succes verzekerd. Vriend morgen bezig dus eens denken wat we kunnen ondernemen. Hoor dat het weer beter wordt, hopelijk kunnen we gewoon lekker een stuk fietsen en een leuke speeltuin opzoeken.
Goeiemorgen!

kindjes zijn met opa en oma (jaaaa, schoonouders...) naar de dierentuin dus hier even lekker rust. Lief komt zo terug (brengt ze even weg) en dan gaan we ergens een kop koffie drinken ofzo. Gezellig.

Hel, wat schrijft jij toch altijd lief, positief en attent over iedereen. :-)

Ja, je schrijft altijd iets opbeurends, of aardigs ofzo.

Verder weinig te melden. Ik ga de uren maar eens aftellen tot aan de vakantie ha ha.

Hel, maandag of woensdagochtend vrij??
Hel, Deerhunter is niet om vrolijk van te worden, maar het is natuurlijk wel een prachtfilm. Christopher Walken is briljant

Ceetje vannacht weer bij opa en oma geslapen en ik heb zowaar kunnen slapen

Hel, hoe is het bij jullie dan? Had op Hyves ook al gevraagd? Doe eens een update?

Heb contact gehad met een aantal uitzendbureau's, maar die kunnen nu uiteraard nog niet zo veel, omdat het pas over een maand of vier is

Bam, nieuwe pc, daar zat je al een tijdje om verlegen. Lekker!

Even teruglezen.
Star, fijn dat je lekker hebt geslapen! Ceetje weer verwend bij opa en oma zeker? Gaat ze daar ook heen als de bevalling begint?

Leuk Amalia, welke dierentuin, die in Amft?

Kokos, ooo dat je dat durft om zelf je haar te kleuren. Maar ja, je hebt kort haar he, dat groeit zo weer uit.

Hele, het gaat wel iets beter, nog wel veel huilen. Is lastig soms ook dat M er heel anders mee om gaat dan ik, op een andere golflengte. Voor hem gaat het leven al sneller weer door. Nou ja Jonathan is de laatste dagen echt veel aan het knuffelen dus dat is wel fijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
En Jonathan is stoer met gebaren las ik

Kan je met iemand anders praten?

Yep, als bevalling begint gaat ze naar opa en oma. Of die komen hier, afhankelijk van het tijdstip waarop het begint
Jonathan is een boef. Die heb ik al 5 keer van de tafel moeten halen omdat hij met de kroonluchter aan het spelen was . Maar hij doet nu sinds kort echt heel lang knuffelen, met de armpjes om mijn nek heen en zich dan helemaal tegen me aandrukken. Hij was altijd al dol op op schoot zitten en geknuffeld worden, maar nu doet hij het ook terug, zo schattig
Stressed is just desserts spelled backwards
Oooh Mal, kan je mijn kinderen dat ook leren LANG knuffelen ?

Star, goed zeg dat Cee was logeren! Beterrrr. Je begint er al aan te wennen dus

Grrr, dat dierentuinverhaal... zucht.

Ze gaan dus nooit daarheen en al helemaal niet slapen. Maar nu wilde ze met de kinderen naar de dierentuin. Prima. Ik stelde voor dat ze daar dan al de avond ervoor heen konden zodat ze ook op tijd weg konden. En wij lekker een avondje voor onszelf. Nou, dat was schrikken, beetje teveel van het goede (denk ik; komen ze een keer, grijp het dan met beide handen aan!).

Lief vanmorgen al op tijd de kinderen gebracht, lopen ze nog in pyama!

Goed, 10 voor half 2 nog niets gehoord. Ik maar eens voorzichtig aan lief gevraagd: had je nog een tijd afgesproken, B had al in bed moeten liggen. Nee, toch maar even bellen. Oh, ze gingen nu naar huis poffertjes eten. Oh, en dan naar in bed? Maar er is toch geen kinderbed? Ha, even op het grote bed.

Lief hangt op, ik kookte al. Dus kon hij terugbellen dat het echt geen goed idee is en ze nu hier moeten komen.

Zijn ze er pas na een uur! 10 voor half 3 dus. Gevolg: B loopt nu nog mama mama te roepen en gaat niet slapen.

Nouja, niet zo heel erg dat hij niet gaat slapen maar ik vind het zooo irritant dat áls ze er dan een keer heen gaan het nog niet goed gaat.

Maar ik heb wel eindelijk op mijn vrije ochtend een geweldige zonnebril gekocht

Hel, hoe is het idd? Ik ga je even sms-en in antwoord op jouw sms. Maar ik was op zonnebrillenjacht dus had nog geen tijd
Joh Amaal, chill
Hier ben ik! Was gisteren zooo moe. Nu ben ik weer fit. Nouja, vanmorgen om 6 uur was CG weer het vrouwtje...

Het was...leuk. Huisje leuk, parkje leuk, een week goed (warm weer) en het andere deel van de vakans was a la Hel met vriend. Moet ik meer vertellen?

Anyway, we zijn weer thuis!

CV is nu met dame op de fiets en ik moet schoonmaken..

Zie ik dat Jonathan aan het gebaren is? Wat leuk!!
Bevalling Star? Ben je daar al mee bezig? Oh..ik weet je datum niet meer.. Sorry!

Nog even melden dat de Veluwe prachtig is!! We waren allebei onder de indruk. Heide, hertjes, wilde paarden, superfietspaden.
Even kort, Twan heeft hoge koorts en wil niet zoveel, ligt weer even in bed nu. Kevin is even met papa mee, zodat ik even wat tijd aan Twan kon besteden, want dat was echt een hangaapje, zo zielig.

Mal: hoe gaat het nu? Kunnen jullie er samen wel over praten?

Compu: fijn, leuke vakantie gehad dus.

Amalia: leuk, jongens naar de dierentuin geweest, tenminste ik ga ervan uit dat ze het leuk vonden? Begrijpelijk dat je zo reageert hoor, zou ik ook hebben. Ik kan er ook slecht tegen als mensen geen rekening houden met de middagslaap van jongste. Ze hebben het gewoon nodig om de dag door te komen toch! En jij zit er weer mee als tie aan het eind van de dag moe en vervelend wordt!

Gistermiddag/avond bruiloft gehad, wij waren van 17 tot 22 uur uitgenodigd, ze hielden het buiten in de tuin na het officiele gedeelte in het gemeentehuis. Erg sneu, bijna de hele dag regen regen regen gehad! Erg koud ook, vond het zo sneu ook dat ze al tegen 18 uur de jurk uittrok om iets warmers aan te doen!

Maargoed, was wel gezellig verder, BBQ en muziek en wat tenten. Low-budget, maar ieders zijn eigen keus toch?

Ik ga weer, Twan huilt!

Oja, link van huis staat op hyves!

Doeiiii
Sterkte met Twan, CD! Hoop dat hij gauw herstelt.

Star, was jij nog onder de indruk van MJ's dood? Jij was ook fan (wilde graag naar het concert toch?) en hormonen enzo..

Ik ben er echt ff stuk van geweest. Stom misschien, maar ik was echt helemaal maf van hem toen ik jong was..
Mal, moeilijk de situatie die je op H. hebt gepost.

Gelukkig een goed bericht ook erbij (t.a.v. tumor).

Heb je nog nieuws over J. verder? Zat je ff in een dip las ik?

Oja, over de gebaren.. Moet je eens iets aan hem leren wat hij leuk of lekker vindt (zijn knuffel?). Die leert hij vast heel snel haha. CG favo: chocola. :-)
Ben wel aanwezig he. Zul je zien dat ik hierna weer dagen wegblijf..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven