Bar Too Much *** 176 ***
zondag 12 juli 2009 om 09:51

zondag 12 juli 2009 om 11:38

zondag 12 juli 2009 om 12:39
Middag!
Ben net een uurtje wakker.
Lag er laat in, dan krijg je dat he?
Lekker hoor, al die heerlijke gerechten voor m'n neus. Alleen jammer dat ik na 2 croissantjes niets meer op kan eten, zit al weer vol.
Dag Winx! Jij een fijne vakantie!
Leuk hoor Wiesje, met hondje fietsen!
Solomio, het is helaas niet anders, maar in de weekenden moet ik werken anders ging ik lekker Barhangen!
Hela, jij ook lekker aan het wakker worden, nachtbrakert?
Ben net een uurtje wakker.
Lag er laat in, dan krijg je dat he?
Lekker hoor, al die heerlijke gerechten voor m'n neus. Alleen jammer dat ik na 2 croissantjes niets meer op kan eten, zit al weer vol.
Dag Winx! Jij een fijne vakantie!
Leuk hoor Wiesje, met hondje fietsen!
Solomio, het is helaas niet anders, maar in de weekenden moet ik werken anders ging ik lekker Barhangen!
Hela, jij ook lekker aan het wakker worden, nachtbrakert?
zondag 12 juli 2009 om 12:42
Ow, Wies, wat heerlijk. Heb net broodjes gebakken, maar beleg heb ik nog niet. Dus ik kies lekker wat uit.
Heb net de haren van de cavia's geknipt. Weet ik gelijk weer waarom ik mijn kinderen door de kapper laat knippen.
8e koffie.
Heb net de haren van de cavia's geknipt. Weet ik gelijk weer waarom ik mijn kinderen door de kapper laat knippen.
8e koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 12 juli 2009 om 12:56
zondag 12 juli 2009 om 13:08
Had gisteren een gast die zijn laaste slokje koffie niet lekker vond. Zat een beetje prut in. Vroeg ik of meneer een nieuw kopje koffie wilde. Moest hij erg lang over nadenken. Ben ondertussen het kopje gaan zetten, en heb het m gewoon maar gegeven. Dacht zeker dat hij ervoor moest betalen. Nee hoor, service van de zaak!