!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Frans.. Vergeet Bojan de wiebelkoning (wipkoning staat zo raar..) niet.. (maar dat wist je zelf natuurlijk al), en Noah die zooo lief voor Thomas is!

Ik vond alle oudere broers en zussen trouwens lief, ze hadden het maar druk met speentjes geven en wiebelen..

Heb nu 150 cakejes in de maak staan.. Kwam er alleen achter dat ik geen kleine vormpjes meer heb om ze in te gieten, ik ga het nu direct in de siliconenvorm gieten, hoop dat dat goed gaat..

Aaah Ibbel, ik denk er steeds ook wel aan om bijv. te gaan oppassen net als Bokito hoor, maar ik denk dat ik mijn werk toch leuker vind.. (zeker met nieuwe opleiding in het vooruitzicht)

Jullie hebben een goede invloed op Linn. Ze draaide zich net voor het eerst om. Trouwens, ze sliep toen Bagheera de deur uit ging op mijn schouder, maar na een half uur was ze weer klaarwakker. En supervrolijk..

Hihi, Konela, Ja, Linn had niet haar beste bui vandaag, maar dat heeft ze al een paar dagen niet, dus ik heb het idee dat het een sprongetje is. En dat ze nu ineens draait van buik naar rug, hoort daar ook wel bij denk ik..

Jaa, Bagheera, je leest het goed, ook hier van buik naar rug.

Ah, de meeste spulletjes is in elk geval de herkomst van bekend nu.. Komt helemaal goed!

Oooh, een CARSauto.. ja, dat is het.. Nou, als ik weer eens in de grote plaats vlakbij jouw dorp ben van de zomervakantie, kom ik hem misschien wel even brengen en een bakkie koffie drinken.. Als je het goed vind dan he! Ik ga er denk ik trouwens niet volgende week dinsdag maar die erna heen, dus ik weet niet of jullie nog weg gaan, Bokito?

Floor, Freek had toch nog wel een plasje gedaan op de pot he! En die tanden zeg, echt veel al!
OOohja, dank jullie wel allemaal voor de lekkere hapjes en drankjes die nog over zijn.. We laten de spullen voor nasi morgen maar lekker in de koelkast staan en we hebben brood+tzaziki, hartige taart (errrrrug lekker, Floor, wat zat er allemaal in, ham, broccoli (Dochter van Lein vond dat er Broccoli in het aquarium groeide.. )) en de rest van de snoeperijen op en toen zaten we eigenlijk wel vol..
Ik vond het ook super!

Mara: ik dacht de hele tijd dat jij Fesa was, die kwam tegelijk met frans binnen. En ik wist toen nog niet dat je niet kon komen.

Hoe is het nu met I?

Sorry, Fesa: voor de verwarring.

Pfff, gelukkig heb ik niks laten liggen.

Hier was het bij thuiskomst ook erg schoon geworden. Eten was voorbereid. Zoon heeft op de terugweg liggen slapen en na de fles hoppa weer naar bed. Voor mij is bevestigd dat zoon idd erg weinig huilt. En als hij huilt huilt hij erg zachtjes. Heb (sorry) hoofdpijn ervan gekregen, wat een lawaai kunnen sommige kleintjes maken zeg!

Frans: Bedankt voor je kleertjes!
in de hartige taart zit kaas, ui en spek plus wat eieren, room etc
Ik vond het ook heel gezellig! Y. viel al in slaap toen we naar de auto liepen en werd 5 kwartier later hier voor de deur pas weer wakker Heb een paar fotos gemaakt, die zal ik even op de hyves zetten.

Sjaanie: Nogmaals bedankt voor je gastvrijheid! Had je veel op te ruimen? Je hebt goede winst gemaakt met die spulletjes zeg

Lein: Jij bedankt voor je cadeautje, echt ontzettend lief! Heb 'm aan de luiertas gehangen En wat is jouw meisje stoer zeg!

Frans: Monchoutaart was errrug lekker!

Floor: Al uitgehobbeld?

Ibbel: Wat is Mila een prachtige meid zeg! En die doek die je omhad, wat is dat er voor eentje? Wil er ook een aanschaffen.

Bagheera: Helemaal niet gevraagd, maar heb je je vermaakt gisterenavond? Je zag er goed uitgeslapen uit!

Bokito: Knappe kindjes heb jij joh!

Skoempie: Zullen we vast gaan sparen voor het trouwfeest?

DN: Ben echt blij dat het zo goed gaat met T! Hij zag er hartstikke lief en tevreden uit!

Kabouter: Wat is Tessa een lief en zoet meisje zeg, zoals ze heerlijk lag te kijken naar alles.

Nu lig ik naast manlief in bed. Hij was vannacht ziek geworden. Maar hij wist hoeveel zin ik had in vandaag dus hij stond erop dat ik wel ging. Nu maar even lekker saampjes-tijd.
puckababy, check

tractor met aanhanger plus paard, check

graafauto, check.

Zal het mar wijten aan de hormonen

Vond t leuk om jullie te zien!!

En vooral al die verschillende gezichtjes, huiltjes, lachjes....super!

Ha ha, sjaanie, je hebt echt een gillende keukenmeid

En wat leuk om alle oudere broertjes, zusjes te zien.

Vriend was toch niet zo blij met mijn dag vrij, maar dan had ie dikke pech, gna gna
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Wat ik zo lees is het erg gezellig bij jullie geweest!

Hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn wordt best nieuwsgierig zo naar iedereen.

Sjaan Jesse gilt ook vaak is voor hem denk ik een manier om te uiten.

Hij gilt dan ook als een meisje en het is niet eens huilen.

Hier begint hij zich ook eindelijk wat te draaien.

Tot een week geleden deed hij eigenlijk nog niet veel met de speeltjes en het draaien en nu doet die alles tegelijk.

Hij gooit zijn beentjes in de lucht en kiept dan op zijn zij na de buik erg grappig om te zien.

Hij wil ook heel graag zitten maar begreep van het cb dat dat nog erg slecht is.

Maar sommigen gebruiken de kinderstoel hier toch al?

En hij heeft ook erg de behoeft om te gaan staan als die op schoot zit.

Konela hoe gaat het nu met Veerle wil het allemaal een beetje lukken?

Pfff ik las net een topic over iemand waarbij het kindje met 27 weken zwangerschap overleden is.

Lijkt me echt een van de grootste nachtmeries die er bestaat.

Hebben jullie ook nog elke keer zoveel last van de foutmeldingen ik kan bijna niet terug lezen omdat hij dan weer vast loopt.
Ja, B12, had ik ook, die meldingen, nu heb ik firefox gedownloaded en nu gaat het prima. Werkt ook wel fijn!

Haha, vriend zei al: Jullie vrouwen zijn allemaal hetzelfde, vergeten van dingen bij anderen. Als het bij één van jullie was geweest, hadden jullie wrs een dop vd fles, een poedertoren, een spuugdoek en een knuffeltje van Linn gevonden.

Lein, ik ga ook zo'n rammeldingetje kopen, die houten! En ik doe de groen-gepette-man bij de rest vd spulletjes! Het zijn toch die 3 jassen (jes) van de foto?

Ooh ja, ik heb het ook gelezen, echt erg! Struisvogelen maar.. want ik vind dat echt verschrikkelijk!

Ohja, en ik wil die draagdoek die Ibbel had ook wel graag, dan kan je haar daar toch tot best wel lang in dragen? Jij zei ook dat ie niet zo duur was he, Ibbel? Das helemaal mooi!
Haha DN± Idd een gillende keukenmeid. Dat merkte iemand bij het CB ook al op. Het is eigenlijk nooit een ander huiltje dan dit, of dit, of niet huilen. Maar dat lieve jammertje van Thomas.. Nee, dat hebben we hier niet..
Nou, dat lieve jammertje kan ook doorslaan, hoor. En bovendien heb ik noah al, die heeft een stemgeluid, niet normaal, toen hij geboren werd wilde ik mijn ouders bellen, maar die konden mij niet verstaan door zijn gillen

En dat is nooit veranderd.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Ah, dus dit is blijvend..

Ik heb weer eens een bak/ontploffing in de oven.. Dat wordt daar even puinruimen..
Oh en wat ook zo lief was. Er was een kindje aan het huilen in het wipstoeltje en toen duwde Seppe een speen in zijn/haar mond. Haha dat was echt lief en grappig werd het toen Ibbel vroeg: Het is toch wel de speen van die baby?

Bojan houdt het al 4!! uur uit op een voeding. Jee, hij was echt moe dus .

Oh en Lein, Milena is heel blij met de stickers.Ze ging meteen aan het plakken. Ze wilde weten van wie ze waren en toen vertelde ik dat ze van je dochter waren aan wie we een keer tijdschrijft hadden opgestuurd omdat ze in het ziekenhuis lag. Oh zei ze. Toen vroeg ik of ze het kunstwerk (want Mileen vindt dat ze kunstwerken maakt) voor je dochter aan het maken was. Nee, zei ze, die is voor mezelf. Hmm.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Het klinkt zo gezellig!!! En ik dacht nog "als ik zou gaan, wedden dat Veerle net die dag weer gaat laten horen hoe hard ze kan gillen". Maar ik lees dus al dat ze helemaal niet de enige zou zijn geweest. Heerlijk, lotgenootjes, haha.

Frans wat grappig van dat zwembad. Dan zouden Veerle en Bojan elkaar dus al ontmoet hebben zonder dat wij het zouden hebben geweten. Een stiekeme zwembad date!
Hihi nee Konela, Veerle is niet de enige dan.. Hebben we weer iets hetzelfde..

Alleen Bojan was hier al en is al gereserveerd denk ik. Hij lag zo lief met Tessa in de box. Trouwens, Frans, het viel best mee met zijn onderkinnen?

Ohja en Fesa, wat een superleuk jurkje had Y aan, waar komt die vandaan? En wat kan ze lekker lachen met dat geluidje zeg!

Pff, lange dag vandaag, moet straks van 15.30 tot 00.00 met uitloop werken.. Dus het zal wel weer nachtwerk worden.. (en morgen gewoon weer de 1e fles.. al is die wel pas rond half 8/8uur).

Ik wilde eerst nog drukke dingen gaan doen vandaag, maar dat laat ik maar even tot morgen staan. Oh, kan ook niet, want morgenmiddag weer op bezoek bij een vriendin om haar huis te bekijken. En woensdag weer werken.. Dus dan pas donderdag met Linn op pad.
Ooh, echt erg: ik heb net monchoutaart op (kon het niet laten bij de koffie..) en 1 ferrero rocher. De rest laat ik in het bakje zitten.

Oh, de sirene gaat weer.. Bedtijd..
Sjaan, lekker hoor monchoutaart bij de koffie. Dat jurkje dat Y aan had ligt hier ook in de kast. Als Mila er uit gegroeid is komt ie naar je toe. Het is een maatje 62 en hij zit nu al aan de krappe kant, maar Mila is dan ook een stuk steviger dan Linn.

Die bruine draagdoek was een korte BBslen geknoopt tot sling, je kan ook kant en klare slings kopen, die zijn echt niet duur als je ze via MP koopt. Zoiezo kun je doeken het best tweedehands kopen, want dan zijn ze al lekker zacht en ingedragen. De roze lange doek was een Vatanai Maruyama, die is speciaal voor de zomer en daar kun je super veel knopen mee doen, deze was wel duur, bijna 80 euro, en ik heb hem nieuw gekocht, maar ik weet zeker dat als ik hem weer verkoop, dat ik er nog best een boel voor terug kan krijgen. Op het forum van dragen en voeden, google maar weer eens, is een doekenmarkt en daar staan nu ook weer hele mooie doeken te koop. Ook een boel roze speciaal voor Sjaan.
op mp staat een bbsling te koop in jouw kleuren bij jou om de hoek Sjaanie, is niet duur!
Ahhh lief Ibbel thnx, ik heb net die bovenste op MP gemaild.. Wacht even op antwoord, die vind ik erg leuk. Dan moet ik nog even handig worden met knopen.. Maar dan kan ik Linn wel lekker zo dragen als jij Mila had!

OOoh, heb jij die ook? Nou, dat vind ik echt super als Mila hem niet meer past! Thnx alvast!
Het handige aan een ringsling is dat je hem niet hoeft te knopen... de banen stof worden door twee ringen geleid, je hoeft hem alleen maar om te hangen, Linn er in te zetten, banden aantrekken en klaar is Sjaan...
had jij twee doeken bij je Ibbel?

Helemaal niet opgemerkt!

Ik ben best alternatief maar die draagdoeken kunnen mij niet echt bekoren. Ik vind onze kindjes nu al zwaar. Ik zou ook niet weten wanneer ik hem erin moet doen. Heb nooit van die momenten dat ik hem mis. De babybjorn is voor kleine stukjes zoals gisteren of tijdens het boodschappen doen als ik met de auto ben.

Maar de draagdoeken zagen er geweldig uit! Zo lief en intiem!

Mila geniet er volgens mij behoorlijk van!

Wat mij betreft is zo'n meeting zeker voor herhaling vatbaar! Wat leuk al die "bekenden"live te zien en te spreken met bijbehorende kindjes.

Ben nu weer aan de huishoudelijke dingen begonnen, manlief had behoorlijk wat gedaan gister dus nu lekker afmaken, ramen zemen dat soort dingen...

Werk ze Ibbel! Ik ben gelukkig vrij vandaag.
Ik ook Floor , kinderen zijn op het kdv, huis is aan kant, luiertjes hangen in de zon te drogen en ik hoef pas in augustus weer aan het werk...
Oh wat klinkt het gezellig. Volgende keer zijn we zeker van de partij! Ik had gister ochtend nog speciaal een hartige taart voor jullie gebakken... die hebben we maar met zijn tweeën op gesmikkeld.

I is weer een beetje aan het opknappen ze had vanochtend geen verhoging meer maar is wel een dagje thuis van het kdv. Papa is namelijk vrij en dan kan hij ook eens met haar keuvelen Ik ben benieuwd hoe het hem bevalt. Ik zit nu op mijn werkplekje klaar om aan mijn scriptie te werken. Ben er dus weer snel vandoor.

*En ik hoop dat ik niet blijf plakken bij andere o zo interresante topics *
Jaa, ik ga hem morgen ophalen!! Dan nog even handig worden, want jij was er wel heel handig in, Ibbel..

ik ga even naar het draagdoekentopic..
Oefen eerst eens met een grote knuffel voor de spiegel, dat is relaxter dan met een krijsend kind , oooh, ik hoop zo dat het je bevalt!

op www.babylonia.be vind je trouwens aanwijzingen over hoe je de sling moet gebruiken.
De foto's van mij staan erop! Heb er maar weinig gemaakt en er is niet eens een groepfoto gemaakt... Nou ja de volgende keer dan maar :-)

Hahaha Ibbel wat leuk om te horen, word er helemaal verlegen van...

Lein ik bedoelde het lief hoor! Je had wel slagroom zeg, wat is je mannetje een lekkere beer!

Dat viel me wel op, we heben allemaal hele verschillende kinderen maar allemaal zijn het mooie/lieve/leuke baby's! En die meiden die ik om zag rollen, zo leuk om te zien!

Ik ga eens even op het net zoeken naar leuke buitenactiviteiten. Heb hier 4 jongens die alleen maar tv willen kijken,op de xbox willen op op de gameboy..(ohnee dat heet anders tegenwoordig he ;p)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven