Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Indi, het is uit - dus geen kaartje. Voor een man betekent een kaartje 'wil me nog eens zien!' en dat wil je niet...
Alle reacties Link kopieren
Nee...je hebt gelijk..vorig jaar heb ik wel een sms gestuurd, maar volgens mij doe ik het meer uit beleefdheid..

Ik moet eens voor mezelf kiezen en hem lekker laten..

Overigens wil hij niets meer hoor..hij heeft een nieuwe vriendin en die is ook al zwanger...Auw..
Indi, eens met MP. Gewoon niks meer doen. Het is niet voor niets uit, dus gewoon lekker laten gaan.

(het ging trouwens toch niet helemaal goed met die zwangerschap van die nieuwe vriendin?)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Nou..dat verhaal was dus zwaar overdreven door die oude vriend..

De nekplooi is te dik..maar er is geen afwijking in de chromosomen..ze moeten de 20 weken echo afwachten..
Cafe de Liefde op ned 2 aant kijken, erg leuk.

Bij mn broer wezen eten en tv gekeken. Best vreemd; kennen elkaar eigenlijk alleen van thuis aan tafel. Nu we beide uit huis wonen is het wel vreemd om het zonder pa en ma te moeten doen; je samen amuseren. Maar het was wel gezellig. :-)

Indi; beetje pijnlijk die verjaardag van je ex... zou persoonlijk waarschijnlijk alleen een smsje sturen, maar niets doen is ook prima lijkt me.

Pop; klinkt goed dat kastje; zwart met effecten. Waar heb je de symbolen-dinges vandaan gehaald?

Voor de rest; leuke avond gehad?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
@Ingel: Dat lijkt me inderdaad gek..zo met je broer..Wel gezellig??

En over mijn ex ben ik nu min of meer opgelucht..ik hoef niks van me te laten horen..hij heeft mij pijn gedaan en ik heb geen zin meer in contact...dat moet ik me eens meer gaan beseffen!
Goed zo Indi: klinkt goed!
Nou het heeft wat voeten in de aarde gehad hoor, Ingel..

Ben blij dat ik het nu eindelijk eens kan zeggen..

Ben je helemaal klaar voor je vakantie???
Heb je strijd een beetje kunnen volgen de afgelopen tijd. Daarom nogmaals complimenten! Hoe is het nog afgelopen met het bezoek wat je laatst kreeg/zou krijgen van iemand van je ex?

Koffer staat bijna klaar, morgen nog wat uitprinten en wat regelen. Mis Mr Piano nu al, en ik moet nog op vakantie.... :-)
Dat was heel gezellig! En we hebben het zeker over ex gehad..dat ging vanzelf. Heb ook wel weer wat traantjes moeten laten, maar dat geeft ook niet..

Mooi dat je koffer gepakt is..je bent er helemaal klaar voor! Gewoon een grote foto van Mr. Piano meenemen..het gaat wel goed tussen jullie he? Leuk hoor!
JA, gaat zeker goed. Ben echt nog wel verliefd en onzeker. Best mooi.

Heb potdomme geen foto.... Dan maar in gedachte he?

Indi: weltruste, mn batterij is bijna op, vandaar.

Kom morgen nog ff langs.

x
Trusten Ingel! Goed uitgerust op vakantie gaan!

Ik ben nog niet moe..komt wel..
Indi: geen kaartje sturen hoor..

WM : hoe is het nu met je en je ouders nu oma zo *slecht* ligt ?

Ing: gezellig met broer een avondje vermaakt.

Wanneer ga je nu op vakantie ?

Ik ga maar eens aan het werk vandaag.. Gisteravond kwam vriendin even langs mijn koffer terug brengen en bakkie koffie gedronken.

Contact met MrAap is volledig hersteld, goed gesprek gehad per telefoon over het hebben van dates e.d. Hij begrijpt mij nu beter en ik hem ook. Gisteren was ik mijn telefoon vergeten naar mijn werk mee te nemen , kwam ik thuis aantal lieve smsjes en paar gemiste oproepen van MrAap. a.s woensdag (morgen dus) gaan we uiteten , ben benieuwd hoe dat zal gaan verlopen.

Fijne dag allemaal
Ingel veel plezier op je reis!!!!!

Indi goed bezig meid!!! Jij komt op de eerste plaats niet druk maken over hoe en wat met ex als je dit of dat nu net wel of niet doet!!!!

Vleer leuk date hou ons op de hoogte he
Mijn oma is gister overleden...

Na mijn laaste berichtje van de vorige keer ben ik weer terug gereden naar het ziekenhuis. Hier heb ik samen met mijn moeder en mijn tante over haar gewaakt. Dit hebben we tot 05:15 gedaan en toen kwamen mijn papa en oom ons aflossen en zijn wij naar huis gegaan. 2uurtjes geslapen en weer richting oma. Ze ademde eerst 5/6 achter elkaar en dan 30sec niet. De pauze's van niet ademen werden steeds groter, maar elke keer haalde ze na zo'n pauze heel diep adem en was ze er weer. Ze was zo aan het vechten!!

Mijn opa is bijna 15jaar geleden overleden. Die ligt op de begraafplaats tegenover het ziekenhuis. Mijn opa en oma waren (zijn) echte maatjes van elkaar, onverwoestbare liefde. Oma heeft ook sinds hij is overleden elke dag een kaarsje voor hem gebrand! Ik ben rond 13u naar opa gegaan, want oma bleef vechten. Daar bij opa heb ik gevraagd of hij oma kwam halen. Zodat ze weer samen konden zijn en dat het goed zo was........ Ruim een uur later blies ze haar laatste adem uit.....

We hebben zondag alles tegen haar gezegd wat we wilde zeggen. Haar 3 kinderen dat ze een geweldige moeder was, de kleinkinderen dat ze een fantastische oma was.

Toch op het moment van overlijden, breek je.....

Ik heb de dood nog nooit van zo dichtbij meegemaakt, ongelovelijk dat iemand 2,5 minuut niet ademt en daarna gewoon weer begint. Omdat ze zo krachtig was en zo ons niet wilde verlaten!

Gisteravond de begrafenis geregeld, die vrijdag is. Ik ga daarom zaterdag gewoon op vakantie, op aansporen van de familie. Het zal wel emotioneel zijn maar toch. Daarom gister voor de laatste keer in haar huisje geweest waar ze zo trots op was.

Vanavond ga ik samen met 1 neef een stuk schrijven voor oma. Deze ga ik namens ons beide voordragen op de begrafenis....

Het verdriet dat ik voel is vreselijk, maar mjn moeder heeft nu geen ouders meer en voelt zich intens verdrietig. Om dat aan te zien is vreselijk zwaar, samen met je eigen verdriet.

Maar het is goed zo, ze is nu samen met opa. Iets wat ze heel graag wilde. Ze heeft rust en kunnen weer samen genieten ergens wat groter is dan de aarde......
Ingel, fijne vakantie! Mooi bruin worden, daar in Bulgarije!

Indi, goed zo! Dat klinkt goed, laat je ex maar in het verleden. Ga jij lekker naar de toekomst kijken.

Zes, leuk dat je morgen een date hebt met Mr. Aap. Ik heb morgen ook een date met mijn date (moet eens een leuke naam voor hem gaan bedenken)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Gecondoleerd, WM..ik had het al op Hyves gelezen..ik vind het een heel mooi idee dat opa en oma weer samen zijn...

En die vakantie, het klinkt misschien raar, zal goed voor je zijn..Ik denk ook dat je oma gewild zou hebben dat je gewoon op vakantie gaat..

Sterkte!!
Pffff..en ik heb beroerd geslapen..ben een beetje mijn ritme kwijt. Liggen woelen en dromen..ook over ex. Dan blijkt maar weer hoe erg je er onbewust mee bezig bent..bah!

Ik ga lekker douchen en loop zo even naar de markt..

Fijne dag allemaal!
WM...gecondoleerd Veel sterkte, er komen nog zware dagen aan. Net als Indi denk ik ook dat je op vakantie moet gaan. Zou je oma ook willen denk ik en je hebt het verdiend
Gecondoleerd WM. Je hebt het mooi beschreven hier.

Sterkte meis!
Wm gecondoleerd..Veel sterkte !

Het is inderdaad bizar dat iemand 2 min niet ademt en dan in ene weer begint. Ik kan nu een heel medisch verhaal gaan afsteken over de Cheynes Stokes ademhaling. Maar WM dat gebeurde er met je oma , deze ademhaling komt heeeeeeeel vaaaak (bijna altijd) voor wanneer mensen stervende zijn.

Deze ademhaling kan iemand zelfs dagen volhouden met steeds langere tussenpozen. Wanneer deze ademhaling begint (of een hele snelle ademhaling) is voor ons verpleegkundigen/verzorgenden altijd een teken dat iemand wel snel overlijd.
Ja dat weet ik zes, ik heb het er ook met de verpleegsters over gehad. Maar wist daardoor ook dat dit dagen kon duren. Daarom ben ik 's middags naar opa gegaan.

We zijn trouwens wel uitstekend begeleid in het ziekenhuis waar mijn oma lag. De verpleegsters waren stuk voor stuk zo lief en medelevend. Kregen gewoon avondeten aangeboden, in de nacht dingen, 's middags weer eten. Voordurend koffie en thee, opkikkers etc. De verpleegsters hebben heel hard gewerkt om het draagelijker voor ons te maken, stuk voor stuk.

Dat was toch ook wel heel fijn en hebben we zo ook voor bedankt...
WM: Wat ontzettend fijn zo'n steunende verzorging inderdaad. Dat scheelt zker in de verwerking en dergelijke. Hoop dat je desondanks een fijne vakantie hebt in het prachtige Jordanie!

Vertrek pas over een uurtje, maar verveel me scheef. Bij deze al voor iedereen een dikke knuffel, fijne werk- of vakantiedagen en tot over een dag of 8!
ingel... Indi gaat naar Jordanië en ik ga naar India en Nepal

Fijne vakantie Ingel...
@WM: Wat fijn dat jullie zo goed geholpen werden in het ziekenhuis...

@Ingel:Een hele fijne vakantie gewenst!

Ik ga trouwens naar Jordanie..WM naar India en Nepal..als ik zo vrij mag zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven