De buurvrouw

14-07-2009 18:17 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 jaar heb ik nieuwe buren.

Een jong stel ,kindje van 1 en een op komst.

Vorig jaar is het begonnen,als ik op mijn werk was,kwam ze elke dag koffie drinken met mijn man.

na een aantal maanden ben ik daar achter gekomen,ik was best boos,vooral om het feit dat mijn man mij dit niet heeft verteld ,maar ik er via iemand anders achter kwam.

Onder het motto,ik weet dat je het niet leuk zou vinden ,daarom heb ik je het niet verteld.

Nee mijn man weet idd dat ik dat niet leuk zou vinden,helemaal niet als dingen achter mijn rug gaan.

Oke,ik ben naar de buurvrouw gestapt en heb gevraagd waarom ze het nodig vind dat ze bij mijn man koffie komt drinken.

haar antwoord was,ja ik was zo eenzaam,maar ik doe het niet meer want ik h ad het idee dat je man verliefd op mij is.

Nu is het sinds enkele maanden weer zo,dat als ik even mijn hielen licht( winkel,naar een vriendin) dat ze steeds op die momenten WEER op de stoep staat.

Zie ik spoken???

Wat zou jij doen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Het is duidelijk; je vraagt of wij spoken zien?

Jij wel anders zou je niet zo onzeker zijn en geen topic openen.

Dan vertrouw je je vent dus niet is de conclusie.
Brown_eyes, als ik ooit een relatieprobleem heb mag ik jou dan om advies vragen?

Jij ziet het altijd zo helder en duidelijk, echt petje af!
quote:Brown_Eyes schreef op 14 juli 2009 @ 18:40:

Je zou juist blij moeten zijn met zo'n buurvrouw.

Ieder normaal mens wil toch contact met buren?

Volgens mij ben je echt asociaal wat contact betreft en heb je zelf geen vrienden of behoefte eraan.

Ze is ook nog eens bezet en heeft kids.Hoezo naiëf
quote:mamalief schreef op 14 juli 2009 @ 20:08:

Brown_eyes, als ik ooit een relatieprobleem heb mag ik jou dan om advies vragen?

Jij ziet het altijd zo helder en duidelijk, echt petje af! Thanks, ik zal er voor je zijn.
En het buurvrouwmens is ook nog zwanger, begrijp ik? Van wie, als ik het vragen mag??
quote:bosaapje schreef op 14 juli 2009 @ 20:11:

[...]

Hoezo naiëf

Maar dan nog?

Als hij niks met haar wil kan zij niks.

Maar daar zit het 'm nou juist..
quote:gianna schreef op 14 juli 2009 @ 20:29:

En het buurvrouwmens is ook nog zwanger, begrijp ik? Van wie, als ik het vragen mag??hmm ik dacht het en denk zeg niks doe jij het

En het buurvrouwmens is ook nog zwanger, begrijp ik? Van wie, als ik het vragen mag??

En het buurvrouwmens is ook nog zwanger, begrijp ik? Van wie, als ik het vragen mag??Daar was ik met mijn briljante brein nog niet op gekomen
Nu, vraag ik mij af of zij zelf wel weet van wie?

Misschien een goed onderwerp voor het volgende bakkie??
quote:Brown_Eyes schreef op 14 juli 2009 @ 20:35:

Nu, vraag ik mij af of zij zelf wel weet van wie?

Misschien een goed onderwerp voor het volgende bakkie??Dat bedoelde ik nu met: hoezo naiëf.....
Je kan er kort of lang over praten maar als de buuf steeds komt als TO net haar hielen heeft gelicht is de buuf niet zuiver op de graad. Als ze echt alleen behoefte heeft aan contact dan komt ze ook als de TO thuis is.

Ik zou de buuf met man uitnodigen en hun onomwonden vertellen wat ik van deze graagloze vistick zou vinden en haar de keuze geven: of nooit meer komen of als TO en man beiden thuis zijn. Ze heeft al te veel verknald om in haar onschuld te geloven. Korte metten maken met deze achterbakse buuf die meer wil dan een bakkie koffie.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:Brown_Eyes schreef op 14 juli 2009 @ 20:03:

[...]

Zou niet weten waarom ik dat niet leuk zou vinden?Dan gun ik jou zo'n buurvrouw.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 14 juli 2009 @ 21:24:

[...]

Dan gun ik jou zo'n buurvrouw.

jij niet alleen, ik gun BE nu precies alles wat ze aan onzin schrijft.

Ik stel dus bij deze weer mijn negeer modus aan wat betrefd BE.
Raar verhaal.

Je man moet haar maar eens goed duidelijk maken dat hij hiervan niet gediend is. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk!

Of hij vind het stiekum veel te gezellig.
Dit topic doet me denken aan een ander topic over een buurvrouw, de TO had een nicknaam met "anders" erin, volgens mij. Was een zeer goedlopend topic! Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat. Ze werd helaas in haar topic lastig gevallen door trollen en andersoortig ongedierte.

Wat dit topic en de stelling betreft. Diaantje schop die vent van je eens goed onder de kont zeg! Wat een ***** zeg! In elk geval een heel goed gesprek voeren en die buuf even laten voor wat ze is, als die kerel van je haar niet blieft dan komt ze ook niet meer op de koffie hoor. Aanpakken die hap!!
ondanks haar mss ontactische bewoording kan ik niet anders dan de conclusie van brown_eyes onderschrijven. To vertrouwt haar vent niet, dus moet ze hem aanpakken en niet de buuf. Want het ligt echt aan haar vent of buuf meer krijgt dan koffie. Ik neem tenminste aan dat buuf m niet bedreigt, vastbindt en verkracht.

Buuf heeft haar geen eeuwige trouw beloofd, manlief wel. Als To nu de buuf gaat bedreigen, slaat ze trouwens ook een behoorlijk pleefiguur als manlief vervolgens achter haar rug om buuf weer vrolijk binnenlaat. Dus inderdaad manlief maar goed duidelijk maken dat buuf nu even alleen welkom is als TO ook thuis is. En maar hopen dat man straks geen werk vind met vrouwelijke collega's want secretaresses zijn mss nog veel opdringeriger dan buurvrouwen.
Is het gesprek met je man nog geweest TO?
Ben te getrouwd met de buurvrouw of met je man?

Juist, en dáár moet je het mee oplossen.
wat is er aantrekkelijk aan 'n vrouw die er 'eentje op komst heeft'?

of bestaat de kans dat hij er de vader van is?
quote:elninjoo schreef op 15 juli 2009 @ 08:35:

wat is er aantrekkelijk aan 'n vrouw die er 'eentje op komst heeft'?

of bestaat de kans dat hij er de vader van is?Geloof me, ik heb nog nooit zoveel aandacht van mannen gehad als toen ik zwanger was. Heeft iets met hormonen te maken ofzo.
Brown_eyes ,als je niks zinnigs te zeggen hebt,kan je beter je mondje houden,je bent behalve oorstom ,ook erg lachwekkend!!

@return of the kreng, ik bedreig niemand,ben een volwassen mens en probeer dingen op een volwassen manier op te lossen!

Ik ben een mens en ben soms onzeker,is dat zo erg???

Het lijkt me een menselijk gevoel.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
En dikke memmen natuurlijk;-)
Diaantjeik vind het volkomen terecht dat je onzeker bent in deze situatie. Ik zou in jouw geval echt ontploffen en mijn man eens goed aan de tand voelen.

Vind dit echt heel, heel raar......
Diaantje, natuurlijk is het menselijk dat je onzeker bent.

Je richt je onzekerheid echter op de verkeerde persoon. Het is niet de buuf die jou onzeker maakt, maar het feit dat je niet zeker weet dat jouw man het niet verder laat komen dan koffiedrinken. En dat los je op met je man. Anders is op een onbewoond eiland gaan zitten de enige manier om van je onzekerheid af te komen.

Heb je redenen om je man te wantrouwen? Heeft ie je al eens bedrogen? Heb je m al vaker betrapt op liegen en/of verzwijgen van contacten? Of komt de onzekerheid uit jezelf, omdat JIj denkt dat jonge mooie buuf wel interesaanter moet zijn dan jijzelf? Ben je bang dat buuf mss de waarheid spreekt als ze zegt dat je man verliefd op haar is? En als dat zo is, zou hij dan niet uit respect voor jou uit zichzelf afstand moeten nemen en niet omdat jij dat eist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven