De buurvrouw
dinsdag 14 juli 2009 om 18:17
Sinds 2 jaar heb ik nieuwe buren.
Een jong stel ,kindje van 1 en een op komst.
Vorig jaar is het begonnen,als ik op mijn werk was,kwam ze elke dag koffie drinken met mijn man.
na een aantal maanden ben ik daar achter gekomen,ik was best boos,vooral om het feit dat mijn man mij dit niet heeft verteld ,maar ik er via iemand anders achter kwam.
Onder het motto,ik weet dat je het niet leuk zou vinden ,daarom heb ik je het niet verteld.
Nee mijn man weet idd dat ik dat niet leuk zou vinden,helemaal niet als dingen achter mijn rug gaan.
Oke,ik ben naar de buurvrouw gestapt en heb gevraagd waarom ze het nodig vind dat ze bij mijn man koffie komt drinken.
haar antwoord was,ja ik was zo eenzaam,maar ik doe het niet meer want ik h ad het idee dat je man verliefd op mij is.
Nu is het sinds enkele maanden weer zo,dat als ik even mijn hielen licht( winkel,naar een vriendin) dat ze steeds op die momenten WEER op de stoep staat.
Zie ik spoken???
Wat zou jij doen
Een jong stel ,kindje van 1 en een op komst.
Vorig jaar is het begonnen,als ik op mijn werk was,kwam ze elke dag koffie drinken met mijn man.
na een aantal maanden ben ik daar achter gekomen,ik was best boos,vooral om het feit dat mijn man mij dit niet heeft verteld ,maar ik er via iemand anders achter kwam.
Onder het motto,ik weet dat je het niet leuk zou vinden ,daarom heb ik je het niet verteld.
Nee mijn man weet idd dat ik dat niet leuk zou vinden,helemaal niet als dingen achter mijn rug gaan.
Oke,ik ben naar de buurvrouw gestapt en heb gevraagd waarom ze het nodig vind dat ze bij mijn man koffie komt drinken.
haar antwoord was,ja ik was zo eenzaam,maar ik doe het niet meer want ik h ad het idee dat je man verliefd op mij is.
Nu is het sinds enkele maanden weer zo,dat als ik even mijn hielen licht( winkel,naar een vriendin) dat ze steeds op die momenten WEER op de stoep staat.
Zie ik spoken???
Wat zou jij doen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
dinsdag 14 juli 2009 om 18:22
dinsdag 14 juli 2009 om 18:30
Ik zou maar eens een hartig woordje met je man gaan praten. Of het wel of niet zo is dat hij meer gevoelens voor haar heeft, het contact afkappen doet hij ook niet. Dus heel erg vind hij het niet.
Is hij op dit moment werkloos of ziek dat hij maanden overdag thuis is?
Zou het uit verveling kunnen zijn dat hij toch met haar afspreekt?
Is hij op dit moment werkloos of ziek dat hij maanden overdag thuis is?
Zou het uit verveling kunnen zijn dat hij toch met haar afspreekt?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 14 juli 2009 om 18:33
dinsdag 14 juli 2009 om 18:35
ja klopt,ik heb aangegeven bij mijn man dat ik me dus echt zeer ongemakkelijk voel.
Zijn antwoord daarop was"ja maar ik kan er toch niks aan doen"
Ik heb duidelijk mijn grenzen gesteld,als ik er niet ben heeft ze hier NIKS te zoeken.
Idd mijn is ziek thuis,wegens omstandigheden ik nu ook,en op de momenten dat ik er even niet ben,dan staat ze er weer.
En de schuld leg ik zeker niet alleen bij de buurvrouw,alleen is er toen een gesprek geweest,waarbij ze in janken is uitgebarsten,ze heeeeeeeeeeeeeeeel veel spijt had,maar het nu gewoon weer van voor af aan begint
En dat snap ik dan weer niet
Zijn antwoord daarop was"ja maar ik kan er toch niks aan doen"
Ik heb duidelijk mijn grenzen gesteld,als ik er niet ben heeft ze hier NIKS te zoeken.
Idd mijn is ziek thuis,wegens omstandigheden ik nu ook,en op de momenten dat ik er even niet ben,dan staat ze er weer.
En de schuld leg ik zeker niet alleen bij de buurvrouw,alleen is er toen een gesprek geweest,waarbij ze in janken is uitgebarsten,ze heeeeeeeeeeeeeeeel veel spijt had,maar het nu gewoon weer van voor af aan begint
En dat snap ik dan weer niet
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
dinsdag 14 juli 2009 om 18:38
dinsdag 14 juli 2009 om 18:40
Je zou juist blij moeten zijn met zo'n buurvrouw.
Ieder normaal mens wil toch contact met buren?
Volgens mij ben je echt asociaal wat contact betreft en heb je zelf geen vrienden of behoefte eraan.
Ze is ook nog eens bezet en heeft kids.
Ben je echt zo onzeker??
Ik zou daar maar aan werken ipv aan je buurvrouw
Ieder normaal mens wil toch contact met buren?
Volgens mij ben je echt asociaal wat contact betreft en heb je zelf geen vrienden of behoefte eraan.
Ze is ook nog eens bezet en heeft kids.
Ben je echt zo onzeker??
Ik zou daar maar aan werken ipv aan je buurvrouw
dinsdag 14 juli 2009 om 18:42
quote:diaantje1971 schreef op 14 juli 2009 @ 18:40:
maar weer eens een hartig gesprek voeren hier.
Nee, een laatste goed gesprek aangaande dit onderwerp.
* je kan nu eenmaal niet de buurvrouw neuken 24/7 op de koffie houden én jouw eigen vrouw niets vertellen, zo werkt het gewoon niet. Ongeacht je smoesjes redenen*
maar weer eens een hartig gesprek voeren hier.
Nee, een laatste goed gesprek aangaande dit onderwerp.
* je kan nu eenmaal niet de buurvrouw neuken 24/7 op de koffie houden én jouw eigen vrouw niets vertellen, zo werkt het gewoon niet. Ongeacht je smoesjes redenen*