De buurvrouw

14-07-2009 18:17 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 jaar heb ik nieuwe buren.

Een jong stel ,kindje van 1 en een op komst.

Vorig jaar is het begonnen,als ik op mijn werk was,kwam ze elke dag koffie drinken met mijn man.

na een aantal maanden ben ik daar achter gekomen,ik was best boos,vooral om het feit dat mijn man mij dit niet heeft verteld ,maar ik er via iemand anders achter kwam.

Onder het motto,ik weet dat je het niet leuk zou vinden ,daarom heb ik je het niet verteld.

Nee mijn man weet idd dat ik dat niet leuk zou vinden,helemaal niet als dingen achter mijn rug gaan.

Oke,ik ben naar de buurvrouw gestapt en heb gevraagd waarom ze het nodig vind dat ze bij mijn man koffie komt drinken.

haar antwoord was,ja ik was zo eenzaam,maar ik doe het niet meer want ik h ad het idee dat je man verliefd op mij is.

Nu is het sinds enkele maanden weer zo,dat als ik even mijn hielen licht( winkel,naar een vriendin) dat ze steeds op die momenten WEER op de stoep staat.

Zie ik spoken???

Wat zou jij doen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
hahahaha brown_ eyes

helaas voor jou moet ik zeggen,dat ik heeel veel vrienden en goede contacten in de buurt heb

Maar geen behoefte aan een buurvrouw die zegt dat mijn man verliefd op haar is

Als dat al het geval zou zijn,dan moet ZE juist afstand houden en zich niet mengen in een relatie,dat is pas ASOCIAAL
stel je voor dat de buurvrouw ook op jouw man is, dan is ze toch zielsgelukkig dat hij haar iedere keer weer binnen laat...

Nogmaals, jouw buurvrouw heeft geen verantwoording aan jou af te leggen, je man wel.

Grijp hem bij z'n lurven.
DTEEZ!
quote:Eefke90 schreef op 14 juli 2009 @ 18:38:

Ga een paar keer op bezoek bij haar man zodra zij er niet is... Eens kijken of zij dat zo grappig vind..Mijn idee
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Brown_Eyes schreef op 14 juli 2009 @ 18:40:

Je zou juist blij moeten zijn met zo'n buurvrouw.

Ieder normaal mens wil toch contact met buren?

Volgens mij ben je echt asociaal wat contact betreft en heb je zelf geen vrienden of behoefte eraan.

Ze is ook nog eens bezet en heeft kids.

Ben je echt zo onzeker??

Ik zou daar maar aan werken ipv aan je buurvrouw

Dit méén je niet.
TO, waarom zouden ze stiekem moeten afspreken zonder jou erbij tenzij ze iets te verbergen hebben.
Jawel Zwieber, dat meent ze wel. Dat krijg je namelijk als je niet gehinderd bent door werkende hersencellen.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
"Werken aan je buurvrouw"
quote:setter schreef op 14 juli 2009 @ 18:59:

Jawel Zwieber, dat meent ze wel. Dat krijg je namelijk als je niet gehinderd bent door werkende hersencellen.Het is wel echt in en in triest als ze het echt meent, zeg.
quote:setter schreef op 14 juli 2009 @ 18:59:

Jawel Zwieber, dat meent ze wel. Dat krijg je namelijk als je niet gehinderd bent door werkende hersencellen. (sorry, verder geen nuttige tips, maar ik klotste mijn laatste slok thee tegen mijn beeldscherm hierdoor)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eens zien of Brown eyes het leuk vindt als ze zo'n ondernemende buurvrouw heeft.
bedankt voor jullie tips

Ga er mee aan het werk

Nou ja die kerel van mij zeggen dat als hij haar nog een keer binnen laat ik zn zaakje eraf haal,aan een heliumballon bind en die we dan fijn samen gaan uitzwaaien!!!
Of jij gelijk hebt meid! Hij is in jullie relatie degene die fout zit. Wat de buurvrouw doet moet zij weten, maar je man laat haar binnen en stelt geen grenzen. En ik vraag me af waarom niet.

Sterkte ermee!
quote:diaantje1971 schreef op 14 juli 2009 @ 19:07:

bedankt voor jullie tips

Ga er mee aan het werk

Nou ja die kerel van mij zeggen dat als hij haar nog een keer binnen laat ik zn zaakje eraf haal,aan een heliumballon bind en die we dan fijn samen gaan uitzwaaien!!!
Zwieber
[quote]diaantje1971 schreef op 14 juli 2009 @ 19:07:

bedankt voor jullie tips

Ga er mee aan het werk

Nou ja die kerel van mij zeggen dat als hij haar nog een keer binnen laat ik zn zaakje eraf haal,aan een heliumballon bind en die we dan fijn samen gaan uitzwaaien!!![/quote

Je denkt dat jouw mening er nu wel toe doet?
whahahahahhaha en wie het UT vind,vooral NIET terug brengen AUB
Brwon eyes mens, ik wil ergens echt nog blijven geloven dat je graag zo ongelofelijk je best doet om de meest achterlijke reacties te plaatsen die je niet echt meent... Het is namelijk echt zo triest wat ik tot nu toe van jou gelezen heb...

Diaantje: Hoe jong is jouw buurvrouw dan eigenlijk? Als ze toch al wel zwanger is van de 2e...
ja zeker doet mijn mening er toe,hoe dan ook

Meneer betaald niet alleen de huur,ik ook!
@ kltsmajoor ze is bijna 24
Zo te lezen heeft hij niet eens iets om aan een ballon te hangen en uit te zwaaien..
quote:diaantje1971 schreef op 14 juli 2009 @ 19:17:

whahahahahhaha en wie het UT vind,vooral NIET terug brengen AUB
quote:diaantje1971 schreef op 14 juli 2009 @ 19:17:

whahahahahhaha en wie het UT vind,vooral NIET terug brengen AUBQue?
Als je je man vertrouwt hoef je toch nergens bang voor te zijn?

Blijkbaar geniet hij er wel van, anders zou hij het niet toelaten.

Ze drinkt toch ook wel eens koffie met jou erbij?
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 14 juli 2009 @ 19:03:

Eens zien of Brown eyes het leuk vindt als ze zo'n ondernemende buurvrouw heeft.Zou niet weten waarom ik dat niet leuk zou vinden?
quote:diaantje1971 schreef op 14 juli 2009 @ 18:42:

hahahaha brown_ eyes

helaas voor jou moet ik zeggen,dat ik heeel veel vrienden en goede contacten in de buurt heb

Maar geen behoefte aan een buurvrouw die zegt dat mijn man verliefd op haar is

Als dat al het geval zou zijn,dan moet ZE juist afstand houden en zich niet mengen in een relatie,dat is pas ASOCIAALZe mengt zich toch niet in je relatie door een kop koffie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven