De buurvrouw

14-07-2009 18:17 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 jaar heb ik nieuwe buren.

Een jong stel ,kindje van 1 en een op komst.

Vorig jaar is het begonnen,als ik op mijn werk was,kwam ze elke dag koffie drinken met mijn man.

na een aantal maanden ben ik daar achter gekomen,ik was best boos,vooral om het feit dat mijn man mij dit niet heeft verteld ,maar ik er via iemand anders achter kwam.

Onder het motto,ik weet dat je het niet leuk zou vinden ,daarom heb ik je het niet verteld.

Nee mijn man weet idd dat ik dat niet leuk zou vinden,helemaal niet als dingen achter mijn rug gaan.

Oke,ik ben naar de buurvrouw gestapt en heb gevraagd waarom ze het nodig vind dat ze bij mijn man koffie komt drinken.

haar antwoord was,ja ik was zo eenzaam,maar ik doe het niet meer want ik h ad het idee dat je man verliefd op mij is.

Nu is het sinds enkele maanden weer zo,dat als ik even mijn hielen licht( winkel,naar een vriendin) dat ze steeds op die momenten WEER op de stoep staat.

Zie ik spoken???

Wat zou jij doen
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik geloof dat ik een keer mijn hielen zou lichten met de bedoeling een minuut of 10 weg te blijven. Als de buuf dan idd op de stoep zou staan zou ik na een tijd naar binnen gaan, hopend op een heterdaadje. Dan zou ik haar met mijn man erbij zo uit het raam van de 1e verdieping bonjouren.
anoniem_39749 wijzigde dit bericht op 15-07-2009 10:57
Reden: sppelvaut
% gewijzigd
Wat vindt je man er van? Waarom heeft hij het eerder verzwegen?
quote:Zwieber schreef op 15 juli 2009 @ 08:47:

[...]

Geloof me, ik heb nog nooit zoveel aandacht van mannen gehad als toen ik zwanger was. Heeft iets met hormonen te maken ofzo.Misschien je uitstraling ja. Maar de meeste mannen die ik ken vinden een zwangere buik níet mooi of aantrekkelijk. (ja, wel mooi dat er iets in zit enzo hoor, begrijp me niet verkeerd )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven