Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
woensdag 1 juli 2009 om 11:37
Ik wilde gister van die heerlijke zakjes Frappé van Nestle kopen. Krijg je een heerlijke koude koffie van.
Zowel bij de AH als de Super de Boer wordt het niet meer verkocht, tenminste niet bij die bij mij in de buurt.
Er liggen nog twee zakjes van vorig jaar in mijn keukenkastje....daar ga ik heel erg van genieten!
(tenzij iemand nu met een goede tip komt, dan kan ik nog heel vaak genieten!)
Zowel bij de AH als de Super de Boer wordt het niet meer verkocht, tenminste niet bij die bij mij in de buurt.
Er liggen nog twee zakjes van vorig jaar in mijn keukenkastje....daar ga ik heel erg van genieten!
(tenzij iemand nu met een goede tip komt, dan kan ik nog heel vaak genieten!)
woensdag 1 juli 2009 om 11:39
"Vroeger" was bij mij amper een week of wat geleden. Bij de Hoogvliet hadden ze echt de ALLERLEKKERSTE chocokoekjes ter wereld (in het 'warme bakker' assortiment). Maar nu hebben ze ineens een andere leverancier... En die heeft niet DEZE koekjes!! Asociaal gewoon, om dat zo maar te veranderen zonder de consument te waarschuwen!!
woensdag 1 juli 2009 om 11:44
Chocopasta van Gouda's Glorie
Tot een maandje of 2 geleden kon ik dat halen bij de C1000, maar nu.................... heb ik een andere, helmaal niet zo lekker als die, in mijn kast staan.
Ben al overal aan het zoeken, maar tot nu toe nog steeds niet.
En vna heeeel vroeger Tang limonadezakjes........kocht dat altijd op de camping in de winkel. Was een zakje poeder, water erbj en je had limo!!!
Tot een maandje of 2 geleden kon ik dat halen bij de C1000, maar nu.................... heb ik een andere, helmaal niet zo lekker als die, in mijn kast staan.
Ben al overal aan het zoeken, maar tot nu toe nog steeds niet.
En vna heeeel vroeger Tang limonadezakjes........kocht dat altijd op de camping in de winkel. Was een zakje poeder, water erbj en je had limo!!!
woensdag 1 juli 2009 om 21:53
Lalie: opzetkoekjes hebben ze bij de appie en volgens mij ook bij de lidl
Selle: de Jumbo adverteert ermee dat ze producten voor je inkopen als ze niet standaard in het assortiment zitten. Dat zou je dus kunnen proberen. Als het echter uit het assortiment gehaald is door de producent zelf, dan is het helaas.......
Selle: de Jumbo adverteert ermee dat ze producten voor je inkopen als ze niet standaard in het assortiment zitten. Dat zou je dus kunnen proberen. Als het echter uit het assortiment gehaald is door de producent zelf, dan is het helaas.......
zaterdag 4 juli 2009 om 22:50
Helaas zit hier geen Jumbo in de buurt
Had nog een mailtje gestuurd, naar coca cola voor de fanta apple.
Kreeg netjes een berichtje terug :
Helaas moeten wij u melden, dat het product Fanta fresh apple niet meer in Nederland te koop is. Het spijt ons dat wij u - als liefhebber van dit product - moeten teleurstellen.
Had nog een mailtje gestuurd, naar coca cola voor de fanta apple.
Kreeg netjes een berichtje terug :
Helaas moeten wij u melden, dat het product Fanta fresh apple niet meer in Nederland te koop is. Het spijt ons dat wij u - als liefhebber van dit product - moeten teleurstellen.
zondag 12 juli 2009 om 21:46
eindelijk een afbeelding gevonden, deze waren echt superlekker.
http://1.bp.blogspot.com/ ... s/s1600-h/01ster01672.jpg
http://1.bp.blogspot.com/ ... s/s1600-h/01ster01672.jpg
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 15 juli 2009 om 18:00
Geen idee of het al genoemd is maar:
- "paarse" zak croky chips. Weet niet meer wat voor smaak het was maar superlekker!
- Superchips Mexicano
- Cheez'it van Friko
- Van die kleine lollies in verschillende kleuren met suiker eromheen (bijna niemand weet wat ik bedoel)
- Sherbert fountain (geel buisje met poeder en een dropstaaf)
- Thaise groentesoep (Unox soep in zak, zaten champignons in)
- Tjolk
- Iglo Pza shoarma
- Coca cola Vanilla
- Pepsi blue
- 7-up ice cola
Vast nog wel meer, maar dit is in ieder geval wat me tot nu toe te binnen schiet
- "paarse" zak croky chips. Weet niet meer wat voor smaak het was maar superlekker!
- Superchips Mexicano
- Cheez'it van Friko
- Van die kleine lollies in verschillende kleuren met suiker eromheen (bijna niemand weet wat ik bedoel)
- Sherbert fountain (geel buisje met poeder en een dropstaaf)
- Thaise groentesoep (Unox soep in zak, zaten champignons in)
- Tjolk
- Iglo Pza shoarma
- Coca cola Vanilla
- Pepsi blue
- 7-up ice cola
Vast nog wel meer, maar dit is in ieder geval wat me tot nu toe te binnen schiet

woensdag 15 juli 2009 om 18:16

woensdag 15 juli 2009 om 18:17
quote:mylenevalerie schreef op 13 maart 2008 @ 17:17:
In mijn woonplaats heb je een AH XL, voorheen verkochten ze nog van die mini bakjes met kaasfondue voor 1 persoon. Ik ben er gek op maar een groot pak is teveel voor mij alleen. Helaas is het uit het assortiment. Erg jammer. Bij diverse AH gekeken, niet meer te vinden.Ja, die mis ik ook!
In mijn woonplaats heb je een AH XL, voorheen verkochten ze nog van die mini bakjes met kaasfondue voor 1 persoon. Ik ben er gek op maar een groot pak is teveel voor mij alleen. Helaas is het uit het assortiment. Erg jammer. Bij diverse AH gekeken, niet meer te vinden.Ja, die mis ik ook!

donderdag 16 juli 2009 om 22:34
"Brod in de melk, chocoladeversie" van Bolletje. Mixte ik altijd met een andere cruesli en daarbij wat magere yoghurt ... heerlijk!
Ik heb er onlangs een mailtje aan gewaagd of het idd klopt dat het niet meer te koop is en ja hoor ... pech voor mij. Vanwege tegenvallend resultaat is het uit het assortiment gehaald.
Dus hierbij een oproep ... heb je nog een paar pakken staan ... schrijf me!
Ik heb er onlangs een mailtje aan gewaagd of het idd klopt dat het niet meer te koop is en ja hoor ... pech voor mij. Vanwege tegenvallend resultaat is het uit het assortiment gehaald.
Dus hierbij een oproep ... heb je nog een paar pakken staan ... schrijf me!

donderdag 16 juli 2009 om 22:59
Bosbloemen, volgens de pickwick-site zijn ze er nog wel: http://www.pickwick.nl/ElementsWater.aspx .
Druifje76: bedoel je de Almighurt yoghurt?
Druifje76: bedoel je de Almighurt yoghurt?

vrijdag 17 juli 2009 om 09:22
quote:Leona1981 schreef op 16 juli 2009 @ 22:04:
[...]
Ja, die !!! Weet 1 van jullie of deze ook nog ergens te koop zijn?Online te bestellen. Misschien kan je de site nog via het plaatje achterhalen maar ik heb gegoogled op lollies suiker. Ik heb 2 sites iig gevonden waar je zo online kon bestellen. Maar een Jamin in de buurt? Of een grote supermarkt met een groot assortiment met snoep?
[...]
Ja, die !!! Weet 1 van jullie of deze ook nog ergens te koop zijn?Online te bestellen. Misschien kan je de site nog via het plaatje achterhalen maar ik heb gegoogled op lollies suiker. Ik heb 2 sites iig gevonden waar je zo online kon bestellen. Maar een Jamin in de buurt? Of een grote supermarkt met een groot assortiment met snoep?
vrijdag 17 juli 2009 om 22:34
vrijdag 17 juli 2009 om 23:07
Die Almighurt yoghurt met hazelnoten, jumjum...
En bij die suikerlollies werd het stokje altijd zo zompig als je er lang mee deed... Misschien nog op de markt bij de snoepkraam??
Vroeger kon je bobotimix in een zakje krijgen. Die was echt heerlijk... de wereldgerechtenversie van knorr valt daarbij helemaal in het niet.
En bij die suikerlollies werd het stokje altijd zo zompig als je er lang mee deed... Misschien nog op de markt bij de snoepkraam??
Vroeger kon je bobotimix in een zakje krijgen. Die was echt heerlijk... de wereldgerechtenversie van knorr valt daarbij helemaal in het niet.