2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Dat komt wel goed; maatje 50, 56, 62 en 68 heb ik in overvloed. Allemaal gekregen, en dan moet het kraambezoek nog komen . Is wel allemaal 'naturel', dus als het een meisje wordt, is het wel leuk om ook 'echte' meisjeskleding te krijgen.
Dat komt dus wel goed missc!

De bloemkool werd hier hilarisch ontvangen. Hap 1 werd kokhalzend uitgespuugt. Daarna had ze waarschijnlijk zoiets van: mam het is dat je zo je best hebt gedaan, dus ik neem wat hapjes, maar dit vind ik niet zo lekker hoor. Ze zat tussendoor hele verhalen te vertellen. Em ze zei steeds jek jek jek. Hmmm dat is niet heel erg positief he? Maar ze heeft haar bakje leeggegeten. Daarna klokte zonder moeite een tuitbeker diksap weg om de smaak weg te spoelen. Hihi ineens snapte toch hoe een tuitbeker werkt. Ik heb nog 2 roosjes over dus morgen mag ze weer.
Nou Teddy, dat klinkt toch heel bemoedigend, ondanks het kokhalzen . Dat jek klinkt trouwens wel erg komisch, heb je gefilmd of foto's gemaakt?

Is dat trouwens alleen wat gepureerde bloemkool, of zit er ook een aardappel bij? Zeker geen jus en gehaktbal?
quote:Teddy82 schreef op 16 juli 2009 @ 08:11:

Mini vond het vanmorgen om 6 uur nodig om filnk in discussie te gaan met kermit. Hele gesprekken had ze met 'm. soms hard, soms zacht. Net of ze probeerde steeds hetzelfde uit te leggen en dan steeds harder ging praten omdat hij zo dom bleef kijken. hahahaha..was heel geestig.

Smelt!!! Volgens mij wordt het ook tijd voor filmpjes op de mail

Fijn dat ze weer goed gegroeid is! Gaat helemaal prima dus op de groentehapjes etc.
Even in sneltreinvaart:

Mimpje jouw mannetje ook goed gegroeid dus. Gaat lekker, fijn is dat! Dat cadeautje uit Kenia... oeps!!

Floortje, ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik duim!

Jobje, hoe is het lieve meid? Ik hoop dat het goed gaat. Hoe lang duurt je verlof nog? Ik hoop dat je nog een flinke tijd te gaan hebt!

Gorgi, zwaai! Goed je even te lezen. Leuk dat het buikje begint te komen!!

Dat kruipen van mini, dat is natuurlijk ook nog veel te vroeg. Het lukt ook nog niet hoor! Dat jullie niet denken dat ze hier als een speer door de kamer schiet Maar je ziet gewoon heel sterk aan haar dat ze wíl, en dat ze de juiste bewegingen al maakt, het frustreert haar vooral enorm dat ze niet alles pakken kan wat in haar gezichtsveld ligt....

Angel sterkte met je tandvlees!! Nog 1 dagje te gaan? Of vergis ik me nu heel erg? Leuk dat mini je roept zeg!!

MissC, gaat goed zo te lezen met het rustig aan doen. Houen zo!!

Rossia, wij gaan naar diezelfde bios. Maar nog niet komende zondag want mijn moeder (oppas) is op vakantie. Wij wonen niet eens zo ver bij elkaar vandaan geloof ik! Had ik mij nooit eerder zo gerealiseerd. Wel een fijne P. vind ik dat - lekker groot. Ook wel veel positiekleding hebben ze daar.

Zo, vanavond na de voeding even met mini aan de wandel geweest naar de grote BP hier in het dorp voor wat nieuwe flessen en daarna naar bed gebracht. Ze slaapt nog steeds niet, maar brult ook niet heel hard. Ik hoor wat gemopper. Nu even doorzetten dus......
Oh ja Teddy, geen interesse voor de draagdoek, sorry! Wij hebben er al 1 en gebruiken hem ook weinig. De eerste weken was het wel prettig bij een paar bezoeken buitenshuis (verjaardagen enzo), ging ze ook niet meteen van hand tot hand. Van de week toen ze echt niet lekker was heb ik hem weer gebruikt, ze vindt het wel lekker volgens mij maar gaat niet echt ontspannen liggen er in, blijft heel rechtop om zich heen kijken. De BabyBjörn gebruik ik wel vaak voor wat boodschappen hier in het dorp. Ben eerlijk gezegd helemaal weg van de Beco Butterfly, die ziet er zo leuk uit! Maar 140 euro is wel een beetje duur..... helaas!
goedemorgen

michigan de beco butterfly is inderdaad prachtig. en erg duur...

missc, het was alleen wat bloemkool met een klein beetje melk erdoor. De potjes die ze altijd krijg zijn natuurlijk helemaal gepureerd, dus dat slurpt ze zo naar binnen. De bloemkool krijg je nooit zo glad dus daar zaten wat stukjes in. Dat vond ze wat vreemd. We gaan zien hoe ze het vanavond ontvangt. Zal er ook wat aardappel door doen.

floortje hoe is het vandaag?

mamadeb vandaag is de kleine man alweer een half jaar! gefeliciteerd.
Floortje????? Ga even op de mail kijken of er nieuws is.

Missc, wat leuk dat je al zoveel kleertjes hebt gekregen, zonder dat je kraamvisite hebt gehad. Wat staat er vandaag op je programma, want het is niet zo heel relaxed weer.

Teddy, bloemkool, jek jek. Nee, niet mijn ding, maar mini heeft het dus toch geaccepteerd. Wel grappig dat ze daarna volledig de smaak heeft weggespoeld met drinken hihi!

Michigan, nu moet ik even heel hard denken waar je ook alweer woont, dat ga ik nog wel even opzoeken. We hebben gisteren nog even een keer de laatste film van Harry gekeken, zodat we weer precies wisten hoe die eindigde. Ga nu maar vast even kaartjes kopen, want het zal er wel druk zijn zondag.
Hoi meiden! Ik had gisteravond een heeeeeeel boekwerk a la michigan getypt, start de laptop ineens opnieuw op . Niet leuk

Dan maar even een snelle zwaai voor iedereen! Prachtige foto's weer op de mail.

Floor, hoe is het met je? Al nieuws?

Jobje, hoe gaat het nu met de kleine meid? En met jullie? Kun je er een beetje mee omgaan?
Nieuws van Floortje op de mail...
Goedemiddag! Rustig hier..

Ik was vanmorgen alweer bijtijds op (voor mijn doen dan he ), want het behangteam stond om half 9 voor de deur. Heb zelf al 2 wasjes gedraaid, een doos babykleertjes uitgeruimd, zitten koffieleuten en boodschappen gedaan. Nu effe lekker zitten, zo een boterham eten en daarna wil ik nog even naar het dorp. Daarna lekker op de bank, pannenkoeken bakken en vanavond de schilderijtjes voor de kinderkamer ophalen! Zal van t weekend, als ze hangen, foto's maken, want dan is de kamer ook vrijwel af!

Michigan, ken de beco butterfly niet, zal eens spieken op internet. Ging meisje gisteravond nog relatief makkelijk slapen, of ging het mopperen over in brullen?

Rossia, nog n middagje en dan heb je weer lekker weekend! Ga je naast Harry Potter en shoppen verder nog leuke dingen doen? Heb je nog last van misselijkheid, vermoeidheid enzo of valt t mee?

Hier is t weer redelijk; droog, niet zonnig, maar je kunt makkelijk zonder jas de fiets op!

Zal de mail eens checken, maar klinkt niet hoopvol...
zo missc, jij bent alweer productief geweest zeg. ik heb werkelijk nog niets gedaan. Heb net gedouched en zit nu aan de koffie. Kan zo door naar de lunch. Vanmiddag wil ik nog wel even de badkamer schoonmaken en boodschappen doen, maar dat ka nog wel even wachten., mini ligt heerlijk te snurken. Ben benieuwd naar het eindresultaat van jullie kamertje. Ben je nou niet vreselijk nieuwsgierig of het een jongetje of een meisje wordt? Nog ongeveer 5 weken en dan weet je het? Hoe is de balans verdeeld qua voorgevoelens van jullie omgeving en jullie zelf? Ik vind het wel weer tijd voor een jochie. Maar heb totaal geen voorgevoel.
Teddy, heerlijk zeg zo'n relaxte ochtend!!

Ik heb werkelijk geen enkel idee wat het zou kunnen zijn! Heel stiekem hoop ik op een meisje, maar natuurlijk ben ik met een knul net zo blij! Ben wel heel nieuwsgierig, en gek genoeg niet eens zo naar het geslacht, maar wel naar mijn kindje in het geheel. Om het dan eindelijk in t echt te zien, knuffelen, ruiken.. (terwijl ik dit typ ligt het ondertussen lekker rond te trappelen ) De meningen in mijn omgeving zijn verdeeld, al neigen de meeste mensen naar een meisje. Inderdaad, nog zo'n 5 weken afwachten!
meisjes zijn leuk!!

vreemd he je kunt je geen voorstelling maken van hoe je kindje eruit ziet. hooguit beetje gissen, maar zodra het dan geboren is is het gelijk helemaal eigen.
Zo, we hebben hier even lekker gelucht. Broodjes kroket en kaassoufle! Jammie!!!

Missc, productief dagje inderdaad. Wat voor een soort schilderijtjes heb je besteld? Gewoon in een winkel of via internet? Ben benieuwd naar je kamertje, dus kom maar op met die foto's straks! Word de zolder ook al mooi?

Ik ben niet misselijk. Eigenlijk maar een paar dagen geweest. Het is gewoon voornamelijk het avondeten. Ik heb er gewoon geen trek in, dus het zijn hele kleine borden. Al gaat het momenteel wel iets beter. Vermoeidheid is er nog wel, maar door lekker op tijd naar bed te gaan, kom ik de dag wel door. Alleen na de lunch tot 17.00 uur een behoorlijke dip. Verder nog niet zoveel plannen. Rossiaman zijn vader is dit weekend jarig, dus daar moeten we nog even heen. Voor de rest moet mijn badkamer ook hoognodig een sopje krijgen.

Teddy, wat heerlijk zo'n lummel ochtendje. Vanmiddag dus aan de bak met een emmertje sop. Ach dan is het weer lekker schoon voor het weekend!
Jongetjes zijn ook gaaf!!! Gaat dus helemaal goedkomen Missc . Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie babypaleisje.

Teddy, badkamer al gepoetst?

Rossia, dat is dan wel een hele lange dip van na de lunch tot 17.00 uur . Werkdip of een Rossiadip?
Ellein. Best wel he, maar af en toe heb ik een opleving hoor. Dan neem ik een Dextro en dan stamp ik weer een paar dossiers weg. Het is de Rossiawerkdip.

Nog wat nuttigs gedaan vandaag?
Waar zal ik beginnen Rossia? Ramen gewassen aan de buitenkant, kastje in de bijkeuken opgehangen, traphekje geplaatst (euh, vriendlief met mijn hulp dan), met uk gespeeld , wasje gedraaid, uurtje studie, boodschappenlijstje gemaakt. Maar dat is nog niks vergeleken bij gisteren..........
Dat is heel wat Ellein. Je hebt meer gedaan dan ik vandaag!
Hoe was het eigenlijk bij de fysio gisteren?
Hey meiden,

wat leven jullie allemaal lief met mij mee zeg. Ik ben er helemaal ontroerd door.

Nog altijd geen bloed hier, ook geen roze afscheiding of iets. Wel nog steeds buikkramp en dat maakt me gewoon heel onzeker. Voelt echt als menstruatiekramp namelijk. Maar normaal zou ik nu echt wel wat gekke afscheiding hebben en dat is er gewoon niet. Vrijdag is de dag dat het normaal echt doorzet, dat ik echt iedere 2 uur naar de wc moet zeg maar. Ik begin nu langzaam wel wat hoop te krijgen.

Waarschijnlijk doe ik morgen een test.......alleen al het schrijven vind ik eng hoor!

zodra ik iets weet horen jullie het!

x Floortje
Floortje, mijn duimen draaien hier overuren. Ik ga gelijk morgen als ik wakker wordt kijken naar je testuitslag. Heb je er nog eentje liggen? Het klinkt inderdaad hoopvol.
rossia nee ik moet ervoor naar de winkel, dus de drempel is extra hoog... zucht
Ik heb ook niet meer voor je liggen

Toch even naar de winkel, maar wie weet ben je morgen wel heeeeeeel blij dat je het gedaan hebt!
rossia kwaqm je hem anders brengen hihi??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven