!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Mara: Veel plezier! I. helemaal opgeknapt?

Ibbel: Leuk een webwinkeltje! Met wat voor spullen?

Bokito: Wat een gezellig bericht zo midden in de nacht. Heb je daarna nog wel een beetje kunnen slapen? Gelukkig dat zoon nog wel wil drinken. Zielig he die zieke kindjes... Leuk dat zoontje zo aan het kletsen is.

Frans: Haha wel lief bedoeld van man, maar een beetje verkeerd uitgepakt.. Wat leuk zeg afspreken in de dierentuin.

Barrel: Petje af voor jou! Gewoon een heel bedrijf runnen en daarnaast ook nog super moeder zijn! Knap hoor.
Frans. luister en huiver.

Gisteravond hadden vriend en ik het gezellig in bed. Maar, op het moment dat hij zijn orgasme ging uitstellen dacht ik dus aan jou met je knakworsten. ja echt. En toen begon ik te lachten, wilde vriend weten wat het was en zat ik dus ineens over jou te vertellen met vriend binnenboord. Dit was echt heeeeel raar.

@ Ringel: Supergoed dat je je baan hebt opgezegd. Er valt een last van je af denk ik. Ik vind het echt goed van je dat je voor je meiden kiest. En voor jezelf natuurlijk.

@Bluester: Fijn dat het al weer een beetje lukt met kolven. Je hebt er nog een flinke kluif aan begrijp ik. Zelfs weer nachtvoedingen. respect hoor.

@Bokito, hoe gaat het met je kacheltje? Zo zielig als hij ziek is. Wel leuk dat zoontje nu steeds actiever wordt. Klinkt zijn stemmetje ook anders dan bij zijn grote broer? (toen he,nu sowieso natuurlijk). En buikpijn van de mac. Ik vind mac eten heel lekker, wat natuurlijk raar is, want het is net plastic. Maar goed, ik ben echt een culinair barbaar. De meeste van mijn smaakpappillen zijn al jaaaaren met vakantie

@Ibbel: leuk om je webwinkel te beginnen! Draagdoeken zou een schot in de roos zijn, want jij weet er echt veel vanaf. Ik ben net voor mezelf begonnen als journalist en heb dus ontdekt dat je KvK nummer, BTW nummer allemaal moet hebben. BTW kan via site va de belastingdienst en voor KvK nummer moet je even langs gaan. Plan het wel vroeg op de dag, dat bezoekje, want het is daar heeeeel druk. het lijkt wel alsof heel nederland voor zichzelf begint. Maarre... brainstormen is leuk he! Mijn vriend is trouwens designer, dus als je wilt kan hij wel een mooi logo voor je freubelen.

Mara: fijne vakantie en succes met je scriptie!

Frans: ben je echt jarig? Dan een dikke proficiat voor jou!

Sjaan: Wat zag het er toch knus uit in jouw woonkamer vorige week. We hebben trouwens dezelfde box. Zilver toch?

Afgelopen donderdag lekker met Guus gepronkt op de Braai. Zo leuk! Iedereen vond hem heel knap.
Mientje
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Leuk trouwens, met Guus pronken!

Ibbel leuk een webwinkeltje! Haha ik dacht ook meteen aamn draagdoeken.

Mijn zusje is aan het overwegen om katoenen luiers te kopen. Floor bevallen ze goed, heb ik begrepen. Maar Freek doet natuurlijk n iet al zijn plasjes in de luier. Hoe bevallen ze jou?

\Mara, veel plezier en succes met je scriptie!!

Ik ben trouwens nog niet jarig hoor, maandag ben ik jarig. Dan word ik 30, brrr. Ik voel me oud. Kan de blog van Bagheera zo overnemen en mijn naam eronder schrijven . Maar alvast bedankt voor de felicitaties. Morgen vier ik mijn feestje. Had dit jaar geen zin oim zelf met dingen te sjouwen, dus ik geef een high tea ergens anders. Ik heb er wel zin in!

Bojan heeft zijn dag niet vandaag. Hij wil eten en dan steeds een paar slokken. Hij wil op schoot en dan toch weer niet, hij wil zelf spelen en dan toch ook niet, hij wil slapen en dan toch maar weer niet. Zucht.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Whaaahaaahaaa!!!

Heb net een Wii gekregen van vriend... ben dus de rest van het weekend "druk"... hahahahaha

Kom morgen nog wel even langs.
Aaaaiii Skoemp.. Wij hebben m ook, echt lekker soms, ff tijdverdrijven zonder nadenken..

Al ben ik momenteel iedere vrije minuut te vinden in de nieuwe Karin Slaughter.. Behalve deze dan..

Oh Frans, dan heb ik me vergist. Gebeurt wel vaker sinds ik mama ben.. :-)

Eh Mientje, dat is niet zo sexy he?! Moest je vriend ook lachen of dacht hij: nu ban ik definitief dat forum van de laptop.. ??
Foto's staan (eindelijk) op hyves!!
ff gauw, zoon is weer beter gelukkig! Hij heeft gewoon goed gegeten en heerlijk buiten gespeeld.

Ohja Mientje hun stemmetjes lijken wel heel erg op elkaar! M'n zusje heeft zo'n bluetoothding zodat je je filmpjes en foto's van je mobiel op de pc kan zetten. Kijk ff of ik hem kan lenen en dan zet ik wel een filmpje van de jongens op hyves!

Ik ga nu echt plat, het is alweer veel te laat!
Mientje, whahahahaaaa, dat Frans haar verhaal opbiecht vind ik al wat maar dit verhaal van jou..... pff, ik ben echt een preutse kip....

Ik ga een webwinkel maken met kinderkleding. Ik verkoop hier en daar al wat via het d en v forum en mp. Ik ben een sucker voor deense kinderkleertjes en die ga ik dan ook verkopen. Dank voor het meedenken allemaal.

Frans, hier bevallen de wasbare luiers erg goed. Het scheelt zo;n berg afval. We wassen niet echt meer door de luiers. Mila heeft zelden ongelukjes. Ze poept eigenlijk maar een keer in de week, maar de pampers konden haar ontploffingen nooit aan en de Flexitots wel. Bij Seppe heb ik vaker ongelukjes. Maar hij heeft ook zo'n raar lijf. Hij heeft een kippenkontje en spekbenen en een bierbumper, tja op welke stand stel je die luier dan af... Maar, het gaat vaker goed dan fout en ik hoop dat hij nu eerder zindelijk is dan dat ie zou zijn met de pampers. Vriendlief werkt er overigens niet aan mee. Afdoen wil hij nog wel, maar dat gefrot met inlegdoekjes en drukknoopjes gaat hem te ver.
Fans@ Een hele fijne verjaardag alvast. .30 valt wel mee hoor. Ik doe er al 5 in mee. Ik moest toen zelf ook effe slikken. Je voelt je gewoon in je hoofd nog veel jonger.

Mijn zus is ook de 20e jarig. En die houd het ook vandaag met bbq. Ik ben benieuwd met het weer.

Ibbel @ heel veel succes met je webwinkel.

Bokito@ gelukkig is zoon weer opgeknapt.

Zelf van de week druk gehad. 3 avonden achter elkaar feest.

En gister kwamen vrienden hebben we gecatand. Was het weer half 2 voor dat we op bed lagen. Dus ik duik nu mijn nestje nog effe in
geniet nooit met mate
Mientje hebben de knakworsten om nog meer sexlevens invloed haha.

Mara, heerlijk drie weekjes met vakantie. Heel veel plezier!! Vind het wel dapper dat je ook nog aan je scriptie wilt werken...petje af hoor!

Kabouter, drie feesten in 1 week. Pff hoe hou je het vol? Maar wel leuk toch. Ik heb me gisteravond laten verleiden om een late film te kijken (terwijl ik de hele dag al moe was, stom he) en zou er nu ook graag weer even in willen duiken.

Ibbeltje, deense merken zijn leuk!! Niet alleen voor kindertjes maar zeker ook voor mama's. Wat ontzettend gaaf dat je dat gaat oppakken. Volgens mij krijg je daar heel veel energie van (toch Konela?)

Barrel, een gezin, een huishouden en een hotel runnen. Ik doe het je niet na en lees je verhalen de afgelopen maanden al met bewpndering. Hopelijk kom je hier snel weer even langs als het ietsjes minder druk is.

Frans, Bojan is dus lekker aan het spelen met jouw melkproductie... lekker jong Tja kolfen is echt niet leuk maar nu kun je redelijk makkelijk je vriezer weer volgooien. Soms is het lastig maar meestal zo mooi dat je kindje echt bepaald hoe het gaat lopen. Met forceren (wat ik even moest doen) haal je hem helemaal uit z'n doen en krijg je zelf de rekening. Dus lekker overgeven aan de je ventje, dan is hij het meest tevreden en jij dus ook.

Hier gaat het inmiddels weer een stuk beter. Mijn lijf is zich nu druk aan het aanpassen aan de nieuwe vraag en geeft nu ook al meer melk. Dus moet nog wel voeden en kolfen maar heb nu tenminste een opbrengst die mij voldoending geeft. En dan is kolfen direct ook iets minder erg. Gevolg dat zoon ook vannacht lekker doorgeslapen heeft en dus waarschijnlijk is zijn heerlijk ritme komt. Pff was even afzien maar mijn lijf en zoon en (niet onbelangrijk de vriezer) zijn weer in balans. JIPPIE!!!

Nu eerst maar even posten...
Bluester, fijn dat het kolven beter gaat. Gelukkig helpt Moeder Natuur je een handje..

Mientje!!! Whaaa, dat meen je niet... mijn vriend zou nooit weer zin krijgen denk ik.

Ibbel, leuk zo'n webwinkel met kinderkleertjes, spannend ook... het heeft ook wel door mijn hoofd gespeeld, zoiets te gaan doen, maar ik zou niet weten in wat en ik ben ook niet zo handig met de comp.

Hier spierpijn van het Wii-en... nu maar even rustig op de bank..
Mientje! Hahaha geweldig verhaal!

Ibbel: Oh leuk! Zag op het dragen en voeden forum al wat kleertjes voorbij komen. Erg leuk en vrolijk!

Bluester: Fijn dat jullie allemaal weer wat meer in balans zijn.

Kabouter: 3 feestjes!? Daar had ik voor mn zwangerschap m'n hand niet voor omgedraair, maar tegenwoordig probeer ik toch maar 1 ding per week te plannen...

Net verjaardag van schoonvader gevierd met alle neefjes en nichtjes erbij. Merk steeds meer dat Y. toch wel erg prikkelgevoelig is. Ze at slecht, spuugde veel meer dan anders, was onrustig en was erg veel aan het strekken enzo. Uiteindelijk de draagdoek omgedaan en daarin viel ze in slaap. Echt een superding, ben er erg blij mee! Maar goed al met al weinig gegeten (het was met soep en broodjes) dus ga nu heel ongezond maar de frituurpan eventjes aanzetten voor een snack.

Sjaan: Super foto trouwens van de meiden!
Ibbel, als je idd een webwinkel in scandinavische kinderkleding begint, word ik zeker je eerste klant. Zo mooi allemaal. En volgens mij is kleine Guus ook een echt 'wintertype' (van de kapper ooit geleerd, jaja). Kleuren als grijs, wit, blauw staan hem het beste.

Bluester, wat heerlijk dat je balans weer terug is.

Haha, vriend kon er gelukkig wel om lachen. Ik voelde me best schuldig, maar ik moest zo lachen dat ik het al niet meer kon verstoppen. Daarna heb ik me maar even heel goed geconcentreerd.

Vandaag visite gehad en die was zo saai dat ik nu met een soort katergevoel zit. Jammer is dat.
Zo, benedenverdieping is geverfd op de plinten na. En Noah's kamer is ook klaar quaa verf. Ook alle plofonds gewit. We komen er wel. Ben wel giga moe nu.

Thomas was do bij ka. Weegt nu 6040 en 65 cm. Bungelt dus ergens onderaan in de curve, maar zag er volgens de ka best goed uit. Tja, geen bayvet te bekennen, maar ja. Frans, mogwn wij wat van Bojan zijn onderkinnen lenen?

Ff een vraagje. Yhomas leek de papflessen beter te drinken. Gaf m altijd 1 papfles voor het slapen gaan. Heb nu vandaag alle flessen met rijstebloem gegeven en heeft 3 flessen helemaal op en 2 wat minder. Bij elkaar 850 ml en dat is meer dan ie in tijden gedaan heeft. Kan het kwaad om de rijstebloem bij iedere fles te geven??
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goed bezig DN! Komt het einde al in zicht?

Over die papflessen: ik heb gehoord (van wie? geloof mijn moeder, of de buurvrouw, of een ander niet medisch medium) dat papflessen kindjes dik kunnen maken, doordat de pap zorgt voor de productie van vetcellen. Nu weet ik niet of die mensen gelijk hebben hoor. En zo te zien kan Thomas een beetje vet wel gebruiken> Misschien kun je het eens een weekje proberen?
hahahahaha waar je al niet aan denkt het tijdens het sexen....

moet niet veel gekker worden.

mijn kleine meisje sluit zich aan bij de "anti flessen club"

Met geen mogelijkheid krijg ik er een fles bij haar in pfffff

We gaan toch nog maar even door met de bv. Wilde eigenlijk een beetje gaan afbouwen, maar mevrouw beslist anders.

Wil eigenlijk nog veel vertellen en overal op reageren maar ben zooooo moe dus gaan maar slapen. Lijkt me toch verstandiger.

*kus en zwaai*
bah. ligt mijn kindje lekker te slapen, man te snurken en ik zit hier klaarwakker. Waarom? geen idee. zal wel werkstress zijn. Waar haal ik nieuwe opdrachten vandaan? Waarom moet ik zo nodig journalist # 405672 worden? Zal ik dinsdag of woensdag gaan sporten? Wanneer lust ik nou eens koffie? Juist, dat soort levensvragen.

Gisteren had ik speciaal voor Guus bloemkool gekookt en gemalen. De dagen ervoor smikkelde hij al een heel potje bruine bonen op, dus ik had goed hoop. Bij de eerste lepel ging zijn snaveltje nog vanzelf open. toen trok hij een heel vies gezicht en na hap twee hield hij zijn mondje gewoon pot dicht. Dat wordt nog even trainen dus...
hey Ibbel, werkt vriend niet mee?

Hier vriend die juist nog meer voor is dan ik. En ik ben al erg! Hij kan die inleggers netter vouwen dan ik.

Wij zijn inderdaad erg tevreden over de bumgenius en hebben in totaal 3 keer lekkage gehad. Na de nacht is de luier zwaar! Maar het gaat goed. Poepen doet hij dus op het potje maar de luier kan het ook aan, bij de oppas wel een keer gehad.
hahaha, mientje. Ben jij druk en eet hij niet, oeps.

Ik heb kostelijk leuk bijgelezen maar doordat man vakantie heeft geen tijd om meer te reageren dan een beetje een ego-bericht.

freek heeft nu na een maand weer banaan en hij vond het nu heerlijk, in het begin niet, toen over op de peer en nu weer banaan en nu okee. Broccoli en courgette gaat ook goed. Heb nu de vriezer vol gelegd met bruine bonen, peer, wortel en banaan. Elke dag, twee hompen eruit en ik kan nu dus een week vooruit!

Man heeft vrij, we zijn wezen kijken naar een andere auto, de onze is een probleemgeval! Leuk maar daar gaan de spaarcentjes, jammer.

Man gaat deze week boven, bij ons slaapkamerraam zonwering hangen. Allemaal doedingen, erg leuk.

Nu gaan we foto's af laten drukken, doei doei
maximaal 6 eetlepels rijstebloem per dag zei mijn CB
dubbel
Hai,

Mientje man moest er ook errug om lachen (de mijne dan he ). Ach ja en dat zorgen maken snachts. Ik filosofeer ook vaak de belangrijkste levensvragen snachts na een voeding (zal ik vandaag of morgen pasta eten, hoe kom ik aan een vaste baan die nodig is voor hypophoging die weer nodig is voor nieuwe verbouwing, zou man nog van me houden, doe ik Mileen niet tekort, nee morgen toch maar rijst ed zucht). Terwijl vent ligt te snurken.

Ik zal het tegen mjjijn zusje zeggen van de luiers. Ze krijgt nu een gesprek van een luierconsultant. Ik mag er ook bij zijn, ben benieuwd!

Hier vandaag een lekker dagje! Gisteren feestje gegeven en vandaag lekker met mijn man op stap (ik ben vandaag 30 geworden, thanx voor de felicitaties op hyves!). Vanmochtend eers uitslapen, toen in bed (whehehe telefoon in bad laten vallen) , daarna naar het Omniversum geweest en vervolgens mocht ik mijn favoriete maaltijd kiezen (lekker kinderachtig, kip met sla gebakken aardappels en appelmoes ). Leuke dag dus!

Floor, hebben jullie al een auto op het oog?
Bijna iedereen is al bezig is met hapjes he? Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst een beetje rijstebloem in afgekolfde mellk gedaan. In de hoop op een betere nacht. Nouououou helaas, 12 uur rijstebloem, daarna 130-330 en 530. Hij maakt er de laatste paar nachten helemaal een potje van helaas. Daarna niet meer gedaan. Volgende week is hij bijna 6 maanden en dan ga ik denk ik ook beginnen. Ben heel benieuwd wat hij er van vindt!
Effe een kort egoberichtje, heb vluchtig bijgelezen.

We hebben een heel leuk weekend gehad, maar zijn dus wel helemaal weggeregend (voorpagina Volkskrant vandaag: 13 doden door noodweer Europa met een grote foto van de aardverschuiving in Duitsland), wij weten feilloos in het hoogseizoen altijd de slechtste tijd uit te kiezen. We hebben ook 2x eerder een kampeervakantie in Duitsland vroegtijdig afgebroken om het slechte weer. Maar het was knus en gezellig en de kleine man heeft de dagen van zijn leven gehad. Die was helemaal hepperdepeppie. Prima 4-sterren hotel, uitstekend eten (ben een kilo aangekomen, mopperdemopper) en mooie omgeving. Ik ben een beetje op Duitsland.

Oh ja, uiteindelijk heb ik pas de ochtend van vertrek gepakt en waren we wat laat weg waardoor we in de files terecht kwamen. Maar gelukkig waren mijn sandaaltjes lekker ingelopen .

Zo, nu gaan we een Grieks eiland uitzoeken voor september. Al zijn we een jaar of 10 geleden ook compleet weggeregend op Kreta in september. Van de 8 dagen zijn er toen 2 droog geweest ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven