De fantastische reacties van medeforummers
zondag 19 juli 2009 om 19:44
Zow.......
Als tegenhanger van het 'vervelende reacties' topic.
In de afgelopen vijf jaar heb ik - en met mij vele, vele anderen - de meest geweldige, heerlijke, lieve, vriendelijke, meelevende, originele, grappige, mooie reacties gehad op de topics die we openenden of waar we op mee schreven.
Hebben jullie dat ook, dat je soms helemaal ondersteboven bent van de leuke/lieve reacties die je kreeg op wat je schreef? Wat zijn hier toch veel fantastische mensen! Ik ben, in tegenstelling tot de TO van het vervelende reactie topic, vaak juist zo blij en (misschien misplaatst hoor) trots op wat hier geschreven wordt en hoe pal forummers voor elkaar staan.
Hoe ga je om met al die positiviteit?
PS
Ik ben momenteel volkomen mateloos laveloos on a natural high van alle lieve aanbiedingen, steunbetuigingen en ga zo maar door, die ik krijg van mijn medeforumsters omdat ik ergens tussen neus en lippen liet vallen dat ik er even doorheen zit.
Dat mag verdorie ook wel eens gezegd worden!
Als tegenhanger van het 'vervelende reacties' topic.
In de afgelopen vijf jaar heb ik - en met mij vele, vele anderen - de meest geweldige, heerlijke, lieve, vriendelijke, meelevende, originele, grappige, mooie reacties gehad op de topics die we openenden of waar we op mee schreven.
Hebben jullie dat ook, dat je soms helemaal ondersteboven bent van de leuke/lieve reacties die je kreeg op wat je schreef? Wat zijn hier toch veel fantastische mensen! Ik ben, in tegenstelling tot de TO van het vervelende reactie topic, vaak juist zo blij en (misschien misplaatst hoor) trots op wat hier geschreven wordt en hoe pal forummers voor elkaar staan.
Hoe ga je om met al die positiviteit?
PS
Ik ben momenteel volkomen mateloos laveloos on a natural high van alle lieve aanbiedingen, steunbetuigingen en ga zo maar door, die ik krijg van mijn medeforumsters omdat ik ergens tussen neus en lippen liet vallen dat ik er even doorheen zit.
Dat mag verdorie ook wel eens gezegd worden!
zondag 19 juli 2009 om 21:02
zondag 19 juli 2009 om 21:09
quote:Oostvogel schreef op 19 juli 2009 @ 20:00:
En Leo, jij houdt de mensen op een zeer subtiele, eerlijke, duidelijke, heldere wijze een spiegel voor. En ja, dan doet het wat als je weet dat het je even niet zo lekker gaat. Dan wil iedereen wat voor JOU terug doen. Omdat je dat dus klaarblijkelijk dik verdiend hebt! Vraag niet hoe het kan, maar profiteer geniet er van.Helemaal mee eens!
En Leo, jij houdt de mensen op een zeer subtiele, eerlijke, duidelijke, heldere wijze een spiegel voor. En ja, dan doet het wat als je weet dat het je even niet zo lekker gaat. Dan wil iedereen wat voor JOU terug doen. Omdat je dat dus klaarblijkelijk dik verdiend hebt! Vraag niet hoe het kan, maar profiteer geniet er van.Helemaal mee eens!
zondag 19 juli 2009 om 21:11
zondag 19 juli 2009 om 21:43
Nou, ook maar even met de billen bloot.
Alleen voor Leo, uiteraard.
Ik hang hier al heel wat jaren rond. Maar ben in het algemeen niet zo van het advies geven. Ik help wel vaak achter de schermen. Doe liever iets, dan dat ik schrijf.
Dat wordt gelukkig altijd gewaardeerd.
Over dip gesproken. Ik ben niet zo'n vertellerd over mezelf...
Maar een dip? Ja, dat kan ik op dit moment wel zeggen. Mega eigenlijk wel.
Maar dan ga ik dus weer over Beppies zitten posten; ik vind het nog steeds moeilijk om hier mijn persoonlijke sores te schrijven. Komt waarschijnlijk ook omdat ik juist achter de schermen weleens help en daardoor wel wat mensen ken.
Alleen voor Leo, uiteraard.
Ik hang hier al heel wat jaren rond. Maar ben in het algemeen niet zo van het advies geven. Ik help wel vaak achter de schermen. Doe liever iets, dan dat ik schrijf.
Dat wordt gelukkig altijd gewaardeerd.
Over dip gesproken. Ik ben niet zo'n vertellerd over mezelf...
Maar een dip? Ja, dat kan ik op dit moment wel zeggen. Mega eigenlijk wel.
Maar dan ga ik dus weer over Beppies zitten posten; ik vind het nog steeds moeilijk om hier mijn persoonlijke sores te schrijven. Komt waarschijnlijk ook omdat ik juist achter de schermen weleens help en daardoor wel wat mensen ken.
zondag 19 juli 2009 om 21:51
Ik heb ook van zoveel forummers goede raad en een virtuele arm om me heen gehad! Hartverwarmend, echt waar!
Ben zelfs ergens in mei met 2 meiden van hier een dagje Amsterdam in geweest, geweldig!
Heel bijzonder hoe men hier elkaar op allerlei manieren helpt, soms een beetje meehuilie en soms een schop onder je kont!
Helemaal goed!
Ben zelfs ergens in mei met 2 meiden van hier een dagje Amsterdam in geweest, geweldig!
Heel bijzonder hoe men hier elkaar op allerlei manieren helpt, soms een beetje meehuilie en soms een schop onder je kont!
Helemaal goed!
zondag 19 juli 2009 om 22:18
Zoals ik in het andere topic ook al had geschreven, vind ik het over het algemeen een prettig forum.
Ik heb nog niet zoveel topics geopend, maar wat ik heb geopend, daar kreeg ik positieve en constructieve reacties op.
Ik ben geregeld getroffen door het medeleven en de behulpzaamheid van de posters hier. Zoals ik in het andere topic al schreef: ik zit soms met tranen in m'n ogen achter de computer, omdat ik me dan geraakt voel door de lieve en behulpzame adviezen die gegeven worden aan mensen die je IRL niet eens kent.
En ff offtopic, als ik even m'n verhaal kwijt mag, want zit een beetje geschrokken te zijn achter mijn computer....
Ik zou naar de bioscoop vanavond met een vriendin, maar ze kwam niet opdagen. We hadden eerst in een cafeetje afgesproken om wat te gaan drinken.
Dus ik op haar voicemail ingesproken waar ze bleef, en dat ik een uur zou wachten en dan naar huis zou gaan. Belt ze mij zonet, is ze met spoed in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten....
Ben er echt ff een beetje ondersteboven van....
Sorry voor offtopic, maar moest dit ff kwijt!
Ik heb nog niet zoveel topics geopend, maar wat ik heb geopend, daar kreeg ik positieve en constructieve reacties op.
Ik ben geregeld getroffen door het medeleven en de behulpzaamheid van de posters hier. Zoals ik in het andere topic al schreef: ik zit soms met tranen in m'n ogen achter de computer, omdat ik me dan geraakt voel door de lieve en behulpzame adviezen die gegeven worden aan mensen die je IRL niet eens kent.
En ff offtopic, als ik even m'n verhaal kwijt mag, want zit een beetje geschrokken te zijn achter mijn computer....
Ik zou naar de bioscoop vanavond met een vriendin, maar ze kwam niet opdagen. We hadden eerst in een cafeetje afgesproken om wat te gaan drinken.
Dus ik op haar voicemail ingesproken waar ze bleef, en dat ik een uur zou wachten en dan naar huis zou gaan. Belt ze mij zonet, is ze met spoed in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten....
Sorry voor offtopic, maar moest dit ff kwijt!
zondag 19 juli 2009 om 22:26
quote:Verana schreef op 19 juli 2009 @ 22:18:
Sorry voor offtopic, maar moest dit ff kwijt!Jeetje Verana, wat heftig. Denk je een leuke avond te hebben, en dan gebeurt er dit. Hoe is het met vriendin?
Sorry voor offtopic, maar moest dit ff kwijt!Jeetje Verana, wat heftig. Denk je een leuke avond te hebben, en dan gebeurt er dit. Hoe is het met vriendin?
zondag 19 juli 2009 om 22:30
Vriendin belde me zelf, dus dat zie ik als een goed teken. Ze voelt zich iets beter dan eerder, maar heeft druk op haar borst en last van haar linkerarm en linkerschouderblad. Morgen krijgt ze nadere onderzoeken.
Het is inderdaad raar, om eerst te denken dat je een gezellige avond zal hebben, en dan zo'n bericht te krijgen.
Zit me af te vragen of ik mezelf zo een wijntje in zal schenken tegen de schrik. Gewoon maar doen, denk ik.
Het is inderdaad raar, om eerst te denken dat je een gezellige avond zal hebben, en dan zo'n bericht te krijgen.
Zit me af te vragen of ik mezelf zo een wijntje in zal schenken tegen de schrik. Gewoon maar doen, denk ik.
zondag 19 juli 2009 om 22:31
Goed initiatief Leo! Ikzelf heb heel veel steun gehad toen mijn werkgever me op een niet al te subtiele wijze eruit heeft gewerkt. Ik heb heel veel advies gehad van mensen, met verstand van zaken (Wuiles, Rider) en daar ben ik ze nog dankbaar voor. Overigens ook voor de mensen die mij een hart onder de riem staken.
Neemt niet weg dat ik hier ook wel eens de plank volledig heb misgeslagen
Neemt niet weg dat ik hier ook wel eens de plank volledig heb misgeslagen
zondag 19 juli 2009 om 23:03
ik heb nog niet zoveel geschreven maar ik vind dat er zoveel steun is! Heel veel forummers zijn vaak super lief, ondersteunend en bieden goede raad. Soms is het nodig om hard te zijn en soms snappen topic-openers niet dat iemand ze probeert te helpen. Mensen die maar 1 mening willen horen reageren vaak het meest verwaant. Heel soms zijn er een paar reacties bij waarvan je denkt 'waarom?' Maar er zijn altijd genoeg leden die daar dan weer tegenin gaan. het enige waar ik kritiek op kan hebben is dat velen zo kunnen vallen over hoe je iets verwoord als je het niet zo bedoeld. Soms doet iemand dat ietwat onhandig en komen ze er later op terug dat ze het niet zo bedoelden maar dan is vaak de toon al gezet helaas. Bij forummers die redelijk sterk in de schoenen staan komt het vaak nog goed, maar bij de onzekeren wordt het dan vooral onprettig.
Maar over het algemeen vind ik alles wat ik hier zie super! heel gezellig! mijn complimenten aan jullie!
Maar over het algemeen vind ik alles wat ik hier zie super! heel gezellig! mijn complimenten aan jullie!