De fantastische reacties van medeforummers

19-07-2009 19:44 131 berichten
Zow.......

Als tegenhanger van het 'vervelende reacties' topic.

In de afgelopen vijf jaar heb ik - en met mij vele, vele anderen - de meest geweldige, heerlijke, lieve, vriendelijke, meelevende, originele, grappige, mooie reacties gehad op de topics die we openenden of waar we op mee schreven.

Hebben jullie dat ook, dat je soms helemaal ondersteboven bent van de leuke/lieve reacties die je kreeg op wat je schreef? Wat zijn hier toch veel fantastische mensen! Ik ben, in tegenstelling tot de TO van het vervelende reactie topic, vaak juist zo blij en (misschien misplaatst hoor) trots op wat hier geschreven wordt en hoe pal forummers voor elkaar staan.

Hoe ga je om met al die positiviteit?

PS

Ik ben momenteel volkomen mateloos laveloos on a natural high van alle lieve aanbiedingen, steunbetuigingen en ga zo maar door, die ik krijg van mijn medeforumsters omdat ik ergens tussen neus en lippen liet vallen dat ik er even doorheen zit.

Dat mag verdorie ook wel eens gezegd worden!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar jij hoort bij den 'groep'

Ik heb hier onwijs veel steun gehad na het overlijden van mijn zus.

Oja en forummer van de maand worden, daar was ik heel erg verrast over
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Zo flauw om het altijd een 'groep' te noemen. Ik hoor helemaal niet bij een groep (ja alleen op de kinderpijler) en toch heb ik het zelden aan de stok met mensen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Veel steun gehad bij hartkwaal, bij verhuizen naar buitenland, bij kinders krijgen en weer terug verhuizen
Ik wil jullie ook allemaal bedanken die in mijn topics steunende reacties hebben gegeven. Reacties met een vleugje kritiek (die je soms gewoon liever niet hoort) zijn juist een sterk punt van dit forum. Zeker als er daarbij oplossingen worden aangedragen.
Ik hoor gewoon bij mezelf hoor.

Ik 'ken' wel veel mensen zo langzamerhand maar dat is geen verdienste, dat gaat vanzelf.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 19:44:Hoe ga je om met al die positiviteit?

Als het me te veel wordt, ga ik naar het Geert Wilders-forum.

Altijd goed voor wat negativiteit ter compensatie. ;)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Heb heel veel aan heel veel lieve reacties en steun ontvangen toen ik het verlies van mijn vader een plekje probeerde te geven. Ik hoor niet bij een groep (?!), zwerf al bijna 8 jaar rond op viva forum, ookal reageer ik niet vaak en soms zelfs een jaar of langer niet. Voel me altijd welkom!
anoniem_45685 wijzigde dit bericht op 19-07-2009 19:52
Reden: typo
% gewijzigd
Leo ben jij je eigen clubje? *wow*

Ik heb hier veel steun gehad in het verleden toen ik nog een steuntrekker was
Veel steun gehad en nog steeds als het gaat om de ziekte van mijn zoontje. Ik ben jullie daarvoor erg dankbaar!

Bij deze een handkus

voor jullie allemaal!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zeg Suus, hoe is het met jouw kids?
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 19:50:

Ik hoor gewoon bij mezelf hoor.

Ik 'ken' wel veel mensen zo langzamerhand maar dat is geen verdienste, dat gaat vanzelf.

Weet ik

Maar deze term word zo vaak gegooid en eigenlijk ben jij perfecte persoon om deze opmerking bij te gooien om te laten zien hoe absurd die opmerking is
nou... ze leven nog net....

Het gaat goed met ze!
Ik zit nog maar pas maar vind het hier fijn! Wat een hoop lieve forummers die een hóóp voor elkaar over hebben!
Leuk topic Leo!

Ik zie heel veel mooie reacties. Durf zelf nog steeds niet echt mijn ruimte in te nemen of echt persoonlijk te worden. Deed het wel een keer en dat was heel positief maar begeef me over het algemeen toch wat meer op wat oppervlakkigere topics. Hangt af van mijn stemming. Bovendien vind ik zoveel mensen bepaalde zaken zoveel beter onder woorden brengen dan ik dat ik soms liever mee lees.

Geniet van de warme woorden en hulp naar anderen toe, moet vaak lachen om bepaalde gevatte reacties.

Ook jouw reacties vind ik prettig om te lezen maar er zijn zoveel meer bekende en minder bekende forummers die nuttige en minder nuttige maar wel leuke bijdragen leveren. Ik ben ervan overtuigd dat het forum voor heel veel mensen steun en plezier biedt.
quote:dangeensuus schreef op 19 juli 2009 @ 19:56:

nou... ze leven nog net....

Het gaat goed met ze!Fijn
Het is net het echte leven: soms geinen, soms hardtegenhard maar vooral veel steun en lieve woorden.

Viva is mijn tweede vriendenkring.

(nee familie meer, want ook deze mensen kies ik niet zelf en er zitten een paar tussen waar ik niks mee heb, mot mee heb of heel erg de kriebels van krijg net als in mijn familie.

Toch kan ik niet zonder mijn familie, in het geheel niet!

*Nee, ik ben niet dronken!*
Dankzij dit forum, heb ik hele lieve mensen ontmoet, die mij inzichten hebben gegeven, waar ik zelf bij lange naaaaa nog niet aan gedacht had. Inmiddels heb ik met een handvol van deze lieve vrouwen schriftelijk contact. En dat is mij hééel dierbaar. Maar het is niet alleen nemen, maar ook zeker geven. Je levenservaring kunnen delen met mensen die je steun kunnen gebruiken en hard nodig hebben. Zo wast de ene hand de andere, nou is dát niet geweldig???

En Leo, jij houdt de mensen op een zeer subtiele, eerlijke, duidelijke, heldere wijze een spiegel voor. En ja, dan doet het wat als je weet dat het je even niet zo lekker gaat. Dan wil iedereen wat voor JOU terug doen. Omdat je dat dus klaarblijkelijk dik verdiend hebt! Vraag niet hoe het kan, maar profiteer geniet er van.
anoniem_80704 wijzigde dit bericht op 19-07-2009 20:04
Reden: zat foutje in (misschien nog wel...)
% gewijzigd
Ik heb ook heel veel steun gekregen op dit forum. En dan ook nog eens in topics die best wel controversieel zijn, zeg maar.

Vooral een petje af voor de forummers die over een periode van jaaaaren nog kans zien om betrokken te reageren op issues die voor henzelf allang voltooid verleden tijd zijn. Zoals TO in dit geval dus. Dat zijn die forummers die dit forum zo'n warm nest gevoel bezorgen. Waardoor steeds weer nieuwe forummers zich veilig genoeg voelen om zeer persoonlijke onderwerpen op het internet te plempen.

Dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden.
Ik kreeg net een compliment van Rosanna, daar ben ik echt blij verrast van. (mee?) (door?)
ik lees al jaaaaaaren mee

nu reageer ik af en toe

ik vind sommige reacties erg ontroerend..........

en das heel mooi
Misschien voor veel mensen geen big deal, maar een paar maanden geleden ging mijn lieve konijntje dood, waar ik helemaal leip van was. En de mensen die toen zo lief voor me waren, waren mijn forumdinnetjes...
Kreeg net meteen hulp in mijn huilie topic van Muis66..hardtverwarmend. Bedankt daarvoor.

Even serieus, heb erg veel respect voor een aantal forummers zoals TO die altijd weer klaar staan voor anderen met grote en kleine pijntjes.

Dat enkelen dat niet zien en meteen gaan zeuren over alles wat er niet goed gaat vind ik jammer. Kijk eerst goed voor je gaat zeuren.

Over het algemeen is het gewoon een hele leuk club, die veel lol met elkaar kan maken.

Eleonora, begreep dat je een dipje hebt. Je kent me waarschijnlijk niet, maar hoop dat de zon snel weer voor je gaat schijnen
Haha ik heb net geschreven in dat andere topic dat het eigenlijk jammer is dat topics over forummers vaak een negatieve lading ipv. een positieve.

Ik heb veel uit het topic dagbehandeling gehaald op psyche.

Ik was erg ontroerd dat er de dag voor mijn trouwen een topic voor me was geopend door zoete!

Ik vind het altijd zo leuk om te lezen dat mensen hulp/spullen en zelfs liefde aanbieden aan forummers.

En wat ik ook geweldig vond bv was het topic waarin gevraagd werd hoe andere forummers toch coupe a soupe klaar konden maken zonder klonten. Dit lukte to al jaren niet.

Binnen een uur las ik dat to coup a soupe had gedronken zonder klonten door een tip. (ik dacht miss c)

Heerlijk toch dat dat allemaal kan hier!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven