De fantastische reacties van medeforummers

19-07-2009 19:44 131 berichten
Zow.......

Als tegenhanger van het 'vervelende reacties' topic.

In de afgelopen vijf jaar heb ik - en met mij vele, vele anderen - de meest geweldige, heerlijke, lieve, vriendelijke, meelevende, originele, grappige, mooie reacties gehad op de topics die we openenden of waar we op mee schreven.

Hebben jullie dat ook, dat je soms helemaal ondersteboven bent van de leuke/lieve reacties die je kreeg op wat je schreef? Wat zijn hier toch veel fantastische mensen! Ik ben, in tegenstelling tot de TO van het vervelende reactie topic, vaak juist zo blij en (misschien misplaatst hoor) trots op wat hier geschreven wordt en hoe pal forummers voor elkaar staan.

Hoe ga je om met al die positiviteit?

PS

Ik ben momenteel volkomen mateloos laveloos on a natural high van alle lieve aanbiedingen, steunbetuigingen en ga zo maar door, die ik krijg van mijn medeforumsters omdat ik ergens tussen neus en lippen liet vallen dat ik er even doorheen zit.

Dat mag verdorie ook wel eens gezegd worden!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit een prachtig forum!!

Waar zoveel ware forummers rondhangen.

Er gelachen kan worden en mensen begaan zijn met elkaar.

Zijn het groepjes? Hell no!!!

Je kent na lange tijd hier rondhangen elkaar gewoon,de 1 wat beter dan de ander,maar dat "kennen" dat geeft mij altijd een op mijn gemak gevoel.

Dat is denk ik wel wat de lading dekt,ik voel mij op mijn gemak hier en dat zegt veel over de mensen hier.

Ik voel mij vaak tekort schieten omdat ik niet in staat ben op alle forummers te reageren die een zware episode hebben in hun leven.Hoewel ik dan wel mee lees en mee leef.

Alleen soms komt het te hard aan,weet ik dat ik het niet vol ga houden in hun topic mee te draaien,dus blijf ik stil in het topic.

Maar oh wat word ik dan warm van die forummers die dat wel kunnen!!!

De prachtige en meelevende reacties!!!

Zelf ervaar ik dat ook.

Mijn topic de mokerslag....zo,wat een bak meeleven en lieve reacties kreeg ik over mij heen gestort.

Dat topic en vooral de reacties hebben mij in die periode er echt doorheen gesleept.

Wat hoe vaak ik toen met mijn neus op de grond hing,er was altijd iemand die mij op kwam rapen.

Ook het topic wat ik ooit opende over het eten in mijn lastige gezin aan tafel.

Ik kreeg het daar ook heet aan mijn schenen gelegd omdat met mijn eetstoornis de zwaartekracht op mijn invloed gelegd werd.

ik kon mij moeilijk staande houden met de kritiek die ik daar over mij heen kreeg.

Dat BGb daar binnen kwam denderen,om de boel daar even 180 graden om te draaien en het als een veel voorkomend probleem neer zette....daar liet ik opgelucht een traan door.

Hoe ze met haar nuchtere kijk mij bij de hand pakte en vervolgens het topic vol gooide met recepten en tips,wat lief!

Ook Mv met haar lekker recepten en tips kwam mijn probleem aanpakken en zo nog meer lieve forummers.

En nu in het topic de top is onbereikbaar,

Nee ik vind dit forum een warm nest.

Hoe ik omga met de positiviteit?.

Het kan mij erg sterken maar ook met schaamrood op de kaken laten zitten.
quote:Verana schreef op 22 juli 2009 @ 22:04:

Mijn vriendin heeft gebeld!

Ze is afgelopen maandag uitgebreid onderzocht, en ze hebben geen afwijkingen aan haar hart kunnen vinden. Maandagavond mocht ze al naar huis.

Ze was zo moe, dat ze het nog niet eerder had kunnen opbrengen om mij te bellen.

Ze was blij met mijn steun, dus het is goed dat ik het gedaan heb zoals ik het gedaan heb.

Wel krijgt ze over een maand nogmaals onderzoeken in het ziekenhuis, omdat de artsen het zekere voor het onzekere willen nemen, en nogmaals willen controleren of het klopt dat er geen afwijkingen zijn. Goed lijkt me!

Ik ben dus erg opgelucht!

Maar wat wil het toeval..... vandaag een collega in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten. En dit is zeker ernstiger, want hij heeft een paar maanden terug zijn tweede hartoperatie gehad (een jaar geleden de eerste), en heeft nu weer klachten.

Gelukkig houdt zijn vrouw ons goed op de hoogte, dus hierbij geen gissen en onzekerheden.Goed dat het beter gaat met je vriendin en sterkte met je colega! (f)
Misschicken,ook van mij van harte gefeliciteerd!
Kip, nog gefeliciteerd!

Ik vind het forum een plek waar mensen echt betrokken zijn bij elkaar. Ik heb zoveel lieve berichten gehad tijdens het begin van mijn burn-out. Ik heb goede adviezen gehad met betrekking tot stuiterbal en ik ken inmiddels heel wat forummers IRL en zijn er goede vriendschappen uit ontstaan.

En ja: je kan ook gewoon enorm lachen op het forum.
Duo penotti post
quote:Zwieber schreef op 23 juli 2009 @ 23:18:

En ja: je kan ook gewoon enorm lachen op het forum.Ja, in dit kader wil ik nog even een speciale eervolle vermelding toevoegen voor Willem1959. Over 'fantastische reacties' gesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven