2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
he rossia, cross!

mini heeft er weer 2 vlkejs bij sinds vanmorgen, Maar wel in haar gezicht en dat had ze de vorige keer niet. dit zijn ook een soort pukkeltjes. Op haar arm heeft ze wel een zelfde vlekje.

We houden het in de gaten.

Ik ben hier al een tijdje bezig vanmorgen met de cursus: terugrollen. Mini rolt heel vrolijk op haar buik, maar is dan glad vergeten hoe ze treug moet. Het gaar steeds beter, maar af en toe heeft ze wat hulo nodig en dan krijgt ze stap voor stap uitleg hahaha.

veel plezier bij harry
Goedemorgen dames! (mag nog net zie ik)

Wat een heerlijke avond was dat, zo genoten en gelachen. Voor alle vier was dit het eerste echte uitje na de bevalling zonder kids wat ook niets met werk te maken had en zonder mannen. Veel gepraat en gelachen vooral na de mojito's

Nu voel ik me prima, mini werd om 7.30 wakker, daarna heb ik met hem gespeeld van 8.00 tot 9.00 en nu slaapt hij nog...hihi wel funest voor het ritme vandaag maar wat heerlijk om even lekker lang uit te slapen. Ik denk dat hij alleen zo goed sliep omdat hij tussen ons in lag. Daar geniet hij volgens mij echt van, en wij ook hoor!

Teddy je bent dus weer goed aan het coachen, wat vervelend van die plekjes. Wat zou het nou kunnen zijn he? Kun je afleiden of het van iets van groente of fruit kan komen?

Rossia veel plezier!!!

Floortje nogmaals een dikke wat een verdriet. En dat mag ook, en gelukkig kan dat bij jullie ook. Ik vind jullie samen wel sterk hoor!!

Ellein ik zal zwaaien al denk ik niet dat je onze kant op komt.

Vera succes vanavond, ik denk dat het wel lukt hoor! Helemaal als je al zo weinig drinkt.

Zo ik ga even ontbijten.
mimpje wijzigde dit bericht op 19-07-2009 11:59
Reden: hmmm toch moeier dan ik dacht..
% gewijzigd
Rossia, dat weet je niet! Daar heb je ons voor! Nee, serieus, je kunt een hoop vinden op internet, je kunt met vragen terecht bij het CB en dan natuurlijk op het forum. Maar je zal overal tegenstrijdige adviezen krijgen, dus voor het grote deel gewoon doen wat je goed lijkt. Voor voor borstgevoede babies (maar ook flesgevoed geloof ik) wordt aangeraden om pas met 6 maanden bij te voeden, maar het mag al vanaf 4 maanden. Omdat de darmen schijnbaar met 6 maanden goed ontwikkeld zijn en om allergien te voorkomen heb ik gewacht tot 6 maanden. Voor de rest ben ik ook een nitwit en kom ik dus met veel vragen hier!

Ik heb er nog een: gebruiken de flesvoedende mama's uitgekookt water of gewoon leidingwater? En dan vooral na 6 maanden.. Ook hier vind ik verschillende info over. Mijn zus deed altijd een deel gekookt water en dan aanlengen met koud water zodat het netjes op temperatuur is. Leek mij wel handig eigenlijk.

Ik zat toevallig gisteren in bed te bedenken of we Missc gisteren niet gemist hadden. MISSC??? Je bent toch niet stiekem aan het puffen he? Hopelijk gaat alles goed met je!

Teddy, je mag mij die cursus even doorsturen. Onze mini snapt ook nog steeds niet dat ze terug kan rollen...

Mimpje, klinkt als een leuke avond. Ik heb ook al 15 maanden geen alcohol gedronken. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat, mijn eerste wijntje...

We krijgen zo een collega op visite met dochtertje van een week jonger. Leuk!
Vera, wij gebruiken voor de fles meestal koud leidingwater en warmen het dan op in de magnetron. Maar als het zo uitkomt gebruik ik ook weleens gekookt water of gewoon warm leiding water. Mag allemaal tegenwoordig. Wel zo handig!

Veel plezier met je visite.
het nederlandse kraanwater is prima voor flesvoeding. Wij hebben zelfs nog een filtersysteem op het water dus hier komt als het ware spa blauw uit de kraan, maar in principe kun je alle water gebruiken. Gewoon handwarm doe ik. In het buitenland kook ik het water wel eerst. Je kan dat evt aanvullen met flesjes water.

cursus: armpje naar voren, beentje onhoog, koppie opzij en komt u maar!
Meld! (Vanaf wanneer geldt dat eigenlijk?)

Met mij alles goed hoor, maar toch wel wat druk geweest. Tussendoor veel gezeten en gisteren even een hazenslaapje aan het eind van de middag.. geen puf/zin om de laptop open te klappen, sorry!

Allereerst een mega voor Floor; meid, wat ontzettend balen dat je toch ongesteld gaat worden, ik had echt goede hoop en bovenal hoop ik het zo voor jou en je man!! En dan ook nog het nieuws dat die vriendin zwanger is.. dat is dan effe zuur he?

Mimpje, klinkt erg gezellig je avond gister. En jammie... tapas! Ben ik ook echt gek op. Wat leuk zeg dat ie nu omrolt!

Teddy, leuk zeg die cursus.. waar kunnen we het Teleac-cursusboek en instructie video bestellen?

Hoe gaat t met de vlekjes van mini?

Ellein, jammer dat je vakantie inderdaad om is. Geen zin om morgen weer aan de slag te gaan? Gezellige verjaardag gehad?

Meiden, wat een info trouwens over de eerste hapjes enzo.. superhandig hoor, ik voel de neiging het ergens op te slaan, zodat ik het 'later' kan teruglezen!

Michigan, lastig zeg die eenkennigheid. Vooral als ze echt jou wil hebben en zelfs je vriend haar niet kan troosten. Egostrelend, maar verre van ideaal zeg maar hihi... Hopelijk is het een fase die snel voorbij gaat!

Vera, gezellige middag gehad? Hopelijk slaapt de kleine lekker door, met het skippen van die laatste fles.. heerlijk, kun je zelf ook weer wat eerder gaan slapen, toch? Enne, nog gefeliciteerd met de eerste 6 mnd van de kleine!!

Rossia, hoe was Harry Potter? En nog geslaagd bij de P?

Gisteren diverse klusjes in en om het huis gedaan en vanmorgen lag ik om 11.00 u weer aan de ctg in t zkh. t Was er een uit t boekje, helemaal prima. Dus ga woensdag aan de gyn vragen of de zondagochtend ctg geschrapt kan worden; t kindje is zo beweeglijk en de ctg's zijn steeds zo goed.

Daarna lekker weer in de babykamer bezig geweest (zal morgen foto's maken!) en vervolgens kwamen vrienden op de thee met hun 6 mnd oude dochter.. gezellig!
wat goed zeg missc! houden zo.

mini's vlekjes verdenkt ik toch van muggen of zelfs vlooien beten. Krijg al jeuk als ik dit intyp. Het zijn er maar een paar en het zijn echt bultjes. morgen het hele huis maar eens goed stofzuigen. alhoewel onze kat nergens last van heeft. Miscchien toch een mug geweest.

De zelfdegemaakte hapjes zijn hier een enorm succes. Net smulde ze van wortel met brocolli. En ik heb nog 3 maaltijden in de vriezer. Vanmorgen banaan met perzik. ook voor herhaling vatbaar.

Mini is trouwens van half 2 tot kwart over 8 wakker geweest. We waren bij mijn ouders en das natuurlijk heel erg gezellig. Slapen is er dan niet bij. Ze had er geen last van. nu is ze wel in dromeland.
Jammie, banaan met perzik.. dat zou mij ook wel smaken haha..

Ik heb nog 2 koude pannenkoeken liggen van gisteravond, denk dat ik die nu maar ga opeten. Ik heb ondanks t avondeten nu alweer trek.

Teddy, denk dat jullie meisje na zo'n middag wel lekker tot morgenochtend door zal slapen!
hmmm pannekoeken ook niet verkeerd. Moet toegeven dat ik zelf ook een paar hapjes heb genomen vanmorgen hihi
Ah Missc, gelukkig! Daar ben je! Ik begon me al een beetje zorgen te maken. Mooi dat alles goed was in het zkh. Maar hou je je wel een beetje rustig?

Teddy, vervelend die bultjes. De broccoli gemengd met wortels is dus wel een succes? Om te onthouden dus. Heb je al bakjes gescoord? Wij willen ergens volgende week ofzo starten met fruit.

Onze mini heeft weer gesmuld van de wortels, alleen begon ze op een gegeven moment hele drukke bewegingen te maken met haar bovenlijf. Toen zijn we maar gestopt. Net na de voeding om kwart voor 9 begon ze weer zo vreemd te bewegen en ineens gaf ze over. Over mij heen wel te verstaan. Echt een beetje oranje vocht. Daarna was ze weer vrolijk. We hebben haar getempt maar die was okee. Ze ligt nu al ruim een uur te slapen. Ik heb het best wel een beetje zwaar.... dat ik haar straks niet meer voed. Ons momentje zeg maar. Maar ja, het kan niet eeuwig doorgaan toch?
Vera nu sluit je weer wat af he, blijft moeilijk!

Missc fijn dat alles goed was, ben benieuwd naar jullie kamertje.

Teddy wat lekker dat mini zo smult van de hapjes, die is blij met je kookkunsten.

Ik zit op de bank en mini ligt naast me, zo kan ik hem even goed observeren. Om de zoveel minuten vertrekt zijn gezicht en huilt hij heel even. Hij heeft zichtbaar pijn. Ben ergens wel blij dat ik het nu zo goed kan zien bij hem, morgen bel ik de kinderafdeling. En bij welke arts ik een afspraak krijg interesseert me niet, ik eis gewoon dat ik deze week nog iemand te zien krijg.

Wordt vervolgt dus...
Goed zo mimpje. Ga maar op je strepen staan hoor! Arme vent...

Vera dat speciale momentje hebben we hier gewoon naar voren gehaald. Na dr groente lekker knuffelen en spelen op de bank. Dan slaapzakje aan, gordijnen dicht en heerlijk warm een schoot een flesje. Dan vallen haar oogjes langzaam dicht en geniet ik van haar koppie. Dan nog een dikke knuffel en kus en lekker slapen. En 's morgens vind ik ook heerlijk. Allebei nog wat slaperig, lekker knus in bed.

Wat sneu dat mini zo moest spugen. Misschien was hef wat te veel? Mijn moeder had nog een tupperware verzameling in de kelder. Van mij van vroegah. Dus ik kan achter het fornuis morgen. Helemaal leuk.
Hoi allemaal,

Allereerst een dikke aan Floortje. Ik heb gelezen dat tot de laatste dag het spannend is geweest en dan toch weer bloed...balen!!! En dan nog een berichtje van die vriendin....goh, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...Wel goed dat je de pijn een plek geeft..lekker even een potje huilen kan goed zijn. En ik lees dat je toch weer 2 mnd doorgaat met clomid. Dat vind ik ook sterk, Floortje. Niet opgeven,hoor.

Missc: binnenkort verlof...heerlijk,hoor. Volgens mij gaat alles goed met jou. Lees dat de echo's goede resultaten geven.

Er werd een vraag gesteld of wij willen weten wat het wordt. Ik wil het wel graag weten, maar manlief niet. Misschien laten we het zo en dan blijft het tot het laatste moment een verrasssing voor ons...

Verder gaat het hier goed...heel erg warm...we zijn nu in het zuiden van Thailand. Dank je wel voor het advies met duiken...ga lekker snorkelen.

Succes met de groeiende kleintjes....

Tot gauw.

Gr,

Gorgi
Even snel voor ik richting werk vertrek: vera hoe is het gegaan vanacht?

Mimpje hoest nu bij jou?

Gorgi lekker genieten daar! Klinkt goed.

Fijne dag allemaal!
Gorgi het klinkt goed jullie vakantie. Geniet ervan!

Teddy fijn he die momentjes samen met je kleintje. Ik geniet daar ook zo van!

De nacht was onrustig, vanaf 3 uur is mini wel 4 keer geweest. Gewoon voor troost of een speen, erg sneu. Om 7 uur werd hij wakker voor een fles maar eigenlijk was hij nog bekaf, net als zijn moeder. Ik ga nu de afdelingbellen, en daarna weer even mijn bedje in denk ik.

update: We hebben iniedergeval woensdagmiddag telefonisch een afspraak met onze kinderarts, maar waarschijnlijjk worden we vanavond gebeld als ze haar avonddienst in gaat. We wachten het af.

Fijne dag!
Goedemorgen meiden!

Mimpje, wat zielig zeg dat de kleine zo'n pijn heeft. Erg goed dat je staat op een afspraak, al is het dan telefonisch. Duik nog maar even lekker je bedje in!

Vera, kan me voorstellen dat t effe moeilijk is, de bv periode afsluiten. Is toch bijzonder he, je kind zelf te kunnen voeden. Maar daar komen vast weer andere bijzondere momenten voor terug, wat Teddy al zegt..

Enne, ik doe rustig aan hoor. Nu weer lekker t rijk alleen, maak er vandaag een heel lui dagje van! Dat lukt toch beter zonder hyperactieve vriend in huis

Teddy, werkse vandaag!!

Gorgi, klinkt heerlijk hoor, veel plezier met snorkelen.
Goedemorgen,

Teddy, kan zomaar zijn natuurlijk dat het wat muggebultjes zijn geweest. Trekken de vlekjes nu weer een beetje weg? Tupperware in huis en straks dus lekker aan de kook voor mini. Ik hoop dat je een grote vriezer hebt. Wellicht een idee voor als we ooit een meeting gaan houden. Maken we er gelijk een tupperwareparty van

Mimpje, heldin! Wat goed dat je zo hebt aangedrongen bij het ziekenhuis voor een afspraak. Het is echt hartverscheurend om je kleine man zo te zien. Het is ook echt zielig. Rust maar even lekker uit vandaag.

Ellein, succes op je eerste werkdag na je vakantie. Is altijd even een zwaar baalmomentje!

Vera, dat weet je dus niet en je moet het zelf maar een beetje gokken dus. Ben zo blij dat ik jullie dan heb om al mijn vragen te stellen. Hoop dat julie het tegen die tijd allemaal nog weten dan. Ik snap dat je het moeilijk vindt om je speciale momentje kwijt te zijn. Er komen vast nog hele mooie nieuwe momenten aan.

Missc, volgens mij ging de meldplicht in vanaf 5 weken. Dus volgens mij ben je dan deze week redelijk goed met je meldplicht. Heb je de pannekoeken nog opgesmikkeld. Fijn dat alles weer goed was in het ziekenhuis en dat je mini lekker voelt bewegen. Kennelijk heeft hij het weer heerlijk naar zijn zin bij jou.

Gorgi, klinkt nog steeds heel goed die vakantie van jou. Lekker snorkelen is ook heel leuk. Volgens mij kun je genoeg zien daar. Heerlijk, geniet er nog maar even lekker van.

Harry Potter was spannend en leuk om te zien. De eerste 20 minuten in 3d, dus dat was helemaal grappig. Bios was alleen super druk, dat was wat minder. Nog even door de P gelopen. Ideetjes op gedaan, maar niets gekocht. Goed he! Ga nu maar even aan de slag en vanmiddag weer even naar Seabert kijken. Ben zo benieuwd hoe hij er nu uitziet!

Fijne dag allemaal!!
quote:Rossia schreef op 20 juli 2009 @ 09:42:

vanmiddag weer even naar Seabert kijken. Ben zo benieuwd hoe hij er nu uitziet!

hij zwaait vast even naar je....hihi
En als je dan t hartje hoort Rossia, dan denk je: er zit echt een zeehond! Dat waren de woorden van mijn vriend toen we het hartje voor t eerst hoorden: t lijkt wel een kuchende zeehond! Ja, t is een heel gevoelige, romantische jongen..

Maar veel plezier in ieder geval, altijd weer leuk zo'n echo!! Ik mag woensdag weer..

Leuk dat Harry Potter zo spannend was, we gaan er ook snel heen!
Hi hi Teddy
Cross Missc, toen we vorige keer het hartje hoorde en het beeld zagen, zei Rossiaman: het lijkt net slecht beeld en geluid van UPC !!!
hmmm.. toch typisch een mannending dus om grappen te maken op zo'n moment
Ik denk het

Ben benieuwd wat Rossiaman er vanmiddag van maakt.
Teddyman zei: de trein doet het.....
quote:Teddy82 schreef op 20 juli 2009 @ 10:44:

Teddyman zei: de trein doet het.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven