Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 22 maart 2025 om 21:34

zaterdag 22 maart 2025 om 21:37
OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:32Ok. Ik reageerde vanuit mijn bewondering voor de acteerprestaties, regie en belichting.
Sorry dat ik er aan voorbij ging dat niet iedereen deze waargebeurde casus die een uitkomst kreeg voor de opnames begonnen, kende.
De docu gaat dan ook niet over de schuldvraag rond dit misdrijf. Maar over triggers, over oorzaak en gevolg in menselijk handelen en nog zoveel meer.
Ach hou toch op.
Ik zeg dat het voor mij al verkudt is door irritant gespoiler en dan nog moet je even vertellen hoe het afloopt. Verkudt voor nog meer mensen hier
Echt...

zaterdag 22 maart 2025 om 21:38
OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:32Ok. Ik reageerde vanuit mijn bewondering voor de acteerprestaties, regie en belichting.
Sorry dat ik er aan voorbij ging dat niet iedereen deze waargebeurde casus die een uitkomst kreeg voor de opnames begonnen, kende.
De docu gaat dan ook niet over de schuldvraag rond dit misdrijf. Maar over triggers, over oorzaak en gevolg in menselijk handelen en nog zoveel meer.
Oh jee, zou dit niet alsnog spoileren zijn

zaterdag 22 maart 2025 om 21:39
Dat is echt een flauwe smoes en bovendien onzin. Het is niet gebaseerd op één specifieke waargebeurde zaak, het is alleen geïnspireerd door berichten die in het nieuws kwamen. Dus nu al antwoord geven op die schuldvraag is gewoon de grootste spoiler die de hele serie verpest die ik nog wilde gaan kijken. Je wordt bedankt.OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:32Ok. Ik reageerde vanuit mijn bewondering voor de acteerprestaties, regie en belichting.

zaterdag 22 maart 2025 om 21:46
Dan had je het daar toch gewoon bij kunnen houden? Mij maakt het niet uit hoor, ik ben niet zo'n seriemens en als ik er dan toch eentje kijk vind ik het niet zo erg om tevoren te weten hoe het afloopt. Maar het zal je inmiddels toch genoegzaam bekend zijn dat er hier genoeg mensen rondlopen die spoilers niet op prijs stellen. Dus waarom je dan toch zo nodig moet is mij een raadsel. Ik bedoel je kunt je bewondering voor de belichting ook best uitspreken zonder meteen het hele verhaal erbij te vertellen.OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:32Ok. Ik reageerde vanuit mijn bewondering voor de acteerprestaties, regie en belichting.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
zaterdag 22 maart 2025 om 21:52
Lady*Voldemort schreef: ↑22-03-2025 21:46Dan had je het daar toch gewoon bij kunnen houden? Mij maakt het niet uit hoor, ik ben niet zo'n seriemens en als ik er dan toch eentje kijk vind ik het niet zo erg om tevoren te weten hoe het afloopt. Maar het zal je inmiddels toch genoegzaam bekend zijn dat er hier genoeg mensen rondlopen die spoilers niet op prijs stellen. Dus waarom je dan toch zo nodig moet is mij een raadsel. Ik bedoel je kunt je bewondering voor de belichting ook best uitspreken zonder meteen het hele verhaal erbij te vertellen.
Nu in elk geval wel, vermoed ik zo

zaterdag 22 maart 2025 om 22:00
Nog even een opgewekt 'wat leven we toch in een mooie tijd': door de mobiele telefoon was het bij de demonstratie een eitje om elkaar te vinden.
In de bus naar het station zaten een paar vrouwen die ook naar Amsterdam gingen en eentje vertelde dat ze met een vriendin had afgesproken bij het monument op de Dam.
Waar iedereen dus stond.
Mijn vriendin appte gewoon op een gegeven moment: ik sta voor de H&M en hoppa, we vonden elkaar.
In de bus naar het station zaten een paar vrouwen die ook naar Amsterdam gingen en eentje vertelde dat ze met een vriendin had afgesproken bij het monument op de Dam.
Waar iedereen dus stond.

Mijn vriendin appte gewoon op een gegeven moment: ik sta voor de H&M en hoppa, we vonden elkaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 22 maart 2025 om 22:01
Solomio schreef: ↑22-03-2025 22:00Nog even een opgewekt 'wat leven we toch in een mooie tijd': door de mobiele telefoon was het bij de demonstratie een eitje om elkaar te vinden.
Waar iedereen dus stond.![]()

zaterdag 22 maart 2025 om 22:05
Je hebt helemaal gelijk. Ik was me gewoon niet bewust van 'spoiler' omdat het hoofdonderwerp van deze serie echt niet 'schuldig of niet' is. Met mijn achtergrond en manier van kijken heb ik dat verkeerd ingeschat.Lady*Voldemort schreef: ↑22-03-2025 21:46Dan had je het daar toch gewoon bij kunnen houden? Mij maakt het niet uit hoor, ik ben niet zo'n seriemens en als ik er dan toch eentje kijk vind ik het niet zo erg om tevoren te weten hoe het afloopt. Maar het zal je inmiddels toch genoegzaam bekend zijn dat er hier genoeg mensen rondlopen die spoilers niet op prijs stellen. Dus waarom je dan toch zo nodig moet is mij een raadsel. Ik bedoel je kunt je bewondering voor de belichting ook best uitspreken zonder meteen het hele verhaal erbij te vertellen.
En daarvoor bied ik echt mijn excuses aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zaterdag 22 maart 2025 om 22:16
zaterdag 22 maart 2025 om 22:34
zaterdag 22 maart 2025 om 22:41
Haha... oehhhh dat brengt me op een ander idee! Ik ga Cluedo nog eens een keer afstoffen! Leuk!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard