Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 22 maart 2025 om 21:02
Ik was er met een aantal collega's en aansluitend hebben we samen een Iftar maaltijd gevierd waar respectvolle gesprekken gevoerd werden tussen allerlei 'gepluimden'. Ben net thuis en best onder de indruk maar ook triestig over de wereld in deze staat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.

zaterdag 22 maart 2025 om 21:17
Kom op. Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal dat uitgebreid in de media belicht werd. Dit kan je met geen mogelijkheid een spoiler noemen. En daar gaat de docu ook niet over. Die gaat over alles wat dit gebeuren veroorzaakt en hoe het tot dit gebeuren kwam.
zaterdag 22 maart 2025 om 21:18
OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:17Kom op. Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal dat uitgebreid in de media belicht werd.
zaterdag 22 maart 2025 om 21:20
Op het feit na dat je het dus voor 3 personen verziekt hebt....OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:19Ik heb mijn berichten weggehaald. Als jullie dan de quootes ook even wissen kunnen we weer verder.

zaterdag 22 maart 2025 om 21:22
OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:17Kom op. Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal dat uitgebreid in de media belicht werd. Dit kan je met geen mogelijkheid een spoiler noemen. En daar gaat de docu ook niet over. Die gaat over alles wat dit gebeuren veroorzaakt en hoe het tot dit gebeuren kwam.
Nee dus.
https://www.humo.be/tv/onzin-adolescenc ... gle.com%2F
zaterdag 22 maart 2025 om 21:25
OlleGrieze schreef: ↑22-03-2025 21:19Ik heb mijn berichten weggehaald. Als jullie dan de quootes ook even wissen kunnen we weer verder.
Een ‘shit wat stom SORRY’ zou het beter doen dan dit hoor.
•
zaterdag 22 maart 2025 om 21:32
Ok. Ik reageerde vanuit mijn bewondering voor de acteerprestaties, regie en belichting.
Sorry dat ik er aan voorbij ging dat niet iedereen deze waargebeurde casus die een uitkomst kreeg voor de opnames begonnen, kende.
De docu gaat dan ook niet over de schuldvraag rond dit misdrijf. Maar over triggers, over oorzaak en gevolg in menselijk handelen en nog zoveel meer.
Sorry dat ik er aan voorbij ging dat niet iedereen deze waargebeurde casus die een uitkomst kreeg voor de opnames begonnen, kende.
De docu gaat dan ook niet over de schuldvraag rond dit misdrijf. Maar over triggers, over oorzaak en gevolg in menselijk handelen en nog zoveel meer.
zaterdag 22 maart 2025 om 21:33
Ja heb de verkeerde post verwijderd. Dat was echt stom van mij... sorry voor wat er door in gang is gezet.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard