Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
zaterdag 26 april 2025 om 09:22
zaterdag 26 april 2025 om 09:36
Hoe kan dat dan, dat de één info ziet en de ander niet? Ik zag niets, toen ik uurtje geleden ofzo dat stuk las van Robbie. Is het dan onvoorspelbaar om iets te delen van Insta?
Overigens interessant wat Robbie schrijft. Was altijd wel fan van hem en hij heeft het bepaald niet makkelijk gehad. Dubbel gevoel wat hij er ook bij heeft.
Overigens interessant wat Robbie schrijft. Was altijd wel fan van hem en hij heeft het bepaald niet makkelijk gehad. Dubbel gevoel wat hij er ook bij heeft.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 26 april 2025 om 09:53
zaterdag 26 april 2025 om 09:56
Dat denk ik. Ik heb geen Insta en via een Instalink hier al van heel wat mensen volledige naam en foto gezien. En vervolgens het bericht niet kunnen lezen.
(Edit: in die gevallen werd de poster overigens wel altijd gewaarschuwd, voordat ik nu een rare namenverzamelaar lijk).
Als ik wél Insta had zou ik om die reden geen Instalinks plaatsen.
zaterdag 26 april 2025 om 10:03
ldp schreef: ↑26-04-2025 09:56Dat denk ik. Ik heb geen Insta en via een Instalink hier al van heel wat mensen volledige naam en foto gezien. En vervolgens het bericht niet kunnen lezen.
(Edit: in die gevallen werd de poster overigens wel altijd gewaarschuwd, voordat ik nu een rare namenverzamelaar lijk).
Als ik wél Insta had zou ik om die reden geen Instalinks plaatsen.
Dit bericht heb ik net per ongeluk gestaft i. p.v. het te quoten.
Was niet de bedoeling.
Heal the world, make it a better place.
zaterdag 26 april 2025 om 10:07
zaterdag 26 april 2025 om 10:13
Ja. Ik deel ook nooit iets van youtube, Facebook of insta, omdat het mis gaat.
Op mijn telefoon sta ik standaard ingelogd op socials. Op laptop en tablet niet.
Heal the world, make it a better place.
zaterdag 26 april 2025 om 10:23
Dank voor de uitleg, dat zal het idd zijn, ik sta standaard ingelogd (al ben ik geen gebruiker) en zie dan niets vreemds.
Heb de post met link gestaft, maar dat was al gebeurd, dus hopelijk is er een mod die niet van Koningsdag houdt en gewoon lekker wil werken.
Heb de post met link gestaft, maar dat was al gebeurd, dus hopelijk is er een mod die niet van Koningsdag houdt en gewoon lekker wil werken.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 26 april 2025 om 21:36
zaterdag 26 april 2025 om 21:51
Daar ben ik nog nooit op geweest.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in