MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
maandag 28 april 2025 om 21:24
Dat ze niet aan heel Nederland uit de doeken wil doen dat ze aan haar uiterlijk heeft laten sleutelen, zegt toch niets over of ze in een relatie echt is over haar gevoel?GeweldigWeer schreef: ↑28-04-2025 20:36Ik vind Femke helemaal niet oprecht overkomen, geloof Olof ook wel als hij zegt dat zij zichzelf heel anders gedraagt met camera’s erbij. Want hoe hard zij ook roept dat alles aan haar naturel is, is het meer dan duidelijk dat dit absoluut niet het geval is. Ook niet erg, maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over!
maandag 28 april 2025 om 21:29
Daar ging het dan ook niet over natuurlijk. Als je al moet liegen over het feit dat je niet zo naturel bent als je beweert te zijn, dan is het nogal logisch dat mensen haar niet zo serieus nemen. Vrij logisch gevolg lijkt mij!?
Live Life to the fullest
maandag 28 april 2025 om 21:41
Dat dacht ik dus ook. Ik vind die Olof een vreselijk ventje. Maar wie weet gedraagt die Femke zich zonder camera's echt wel heel anders. En doet ze mee voor de fame. Nu wordt het allemaal zo geframed alsof Olof de jaloerse gekke man is. Maar wie weet heeft hij gewoon gelijk. Dan reageert ie alsnog wel overdreven overigensGeweldigWeer schreef: ↑28-04-2025 20:36Ik vind Femke helemaal niet oprecht overkomen, geloof Olof ook wel als hij zegt dat zij zichzelf heel anders gedraagt met camera’s erbij. Want hoe hard zij ook roept dat alles aan haar naturel is, is het meer dan duidelijk dat dit absoluut niet het geval is. Ook niet erg, maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over!
dinsdag 29 april 2025 om 05:46
dinsdag 29 april 2025 om 06:57
Nou echt ja.Streepjeskat schreef: ↑28-04-2025 21:22Maar ook allebei he? Even onnozel, en dat geeft dan je kinderen les.....![]()
dinsdag 29 april 2025 om 07:27
Ja echt he.Streepjeskat schreef: ↑28-04-2025 21:22Ja dat was echt bizar
Maar ook allebei he? Even onnozel, en dat geeft dan je kinderen les.....![]()

dinsdag 29 april 2025 om 07:42
Björn leeft alsof hij in een studentenhuis woont. Hij kan zijn eigen bed niet eens verschonen en zijn moeder moet komen poetsen. Bizar! Een man met knuffels vind ik ook niet echt aantrekkelijk hoor. Ik vind dat Marcella nog haar best doet om het gezellig te houden. Hij voelt ook totaal niet aan wat de situatie is. Heel apart.
dinsdag 29 april 2025 om 07:48
Hij kwam de eerste paar dagen heel anders over. Dit zijn allemaal afknappers.Mintel88 schreef: ↑29-04-2025 07:42Björn leeft alsof hij in een studentenhuis woont. Hij kan zijn eigen bed niet eens verschonen en zijn moeder moet komen poetsen. Bizar! Een man met knuffels vind ik ook niet echt aantrekkelijk hoor. Ik vind dat Marcella nog haar best doet om het gezellig te houden. Hij voelt ook totaal niet aan wat de situatie is. Heel apart.
dinsdag 29 april 2025 om 09:26
ik vind ze allebei redelijk overdreven reageren op alles.. hij is heel kinderachtig en continu op zoek naar bevestiging. Zij reageert enorm kinderachtig op alles door overal om te gaan huilen. Ze gedraagt zich als een verwend prinsesje.. Dan is ze de hele tijd boos, en krijgt dan koffie met chocolaatjes op bed en dan is het weer lieffie en schatje.. echt hou op zegmuts87 schreef: ↑28-04-2025 21:41Dat dacht ik dus ook. Ik vind die Olof een vreselijk ventje. Maar wie weet gedraagt die Femke zich zonder camera's echt wel heel anders. En doet ze mee voor de fame. Nu wordt het allemaal zo geframed alsof Olof de jaloerse gekke man is. Maar wie weet heeft hij gewoon gelijk. Dan reageert ie alsnog wel overdreven overigens
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 29 april 2025 om 09:49
dinsdag 29 april 2025 om 10:02
Nou ja om het weekend bij hun vader is ook niet echt een grote rol in hun leven spelen. Dus wat dat betreft voedt zij ze alleen op in mijn ogen .
dinsdag 29 april 2025 om 10:44
Ik vind het ook verregaand om Olof direct een narcist te noemen. In het begin is aangegeven dat (meen ik mij te herinneren) hij uit een moeilijke gezinssituatie komt. Volgens mij geen vader aanwezig. Mij lijkt eerder dat daar een oorzaak ligt voor extreem zoeken naar bevestiging en aantrekken/afstoten.LieveMona schreef: ↑27-04-2025 22:08Om hem maar meteen een diagnose op te plakken, vind ik wel ver gaan. Maar dat zijn onzekerheid en geldingsdrang in een relatie snel voor problemen zouden zorgen, moeten ze gezien hebben. Die experts hebben deze match handenwringend gemaakt joh, het blijft spektakel. Integere televisie m'n hoela!
dinsdag 29 april 2025 om 12:56
Ik vind Olof wat manipulatief overkomen.
Doet me beetje denken aan dat stel uit een eerder seizoen...waarbij hij blijkbaar zodra de camera's uitgingen ook begon te schreeuwen (hij heeft haar toen een keer uit de auto gezet enzo...ben de namen kwijt, maar dat was ook zo'n eng mannetje).
Hij zal heus zijn goede kanten hebben, maar ik vind het een man die achter de voordeur opeens een totaal ander gezicht krijgt.
Op wat ik er van zie he? Geen idee of dat klopt natuurlijk, maar dat roept hij bij mij op
Doet me beetje denken aan dat stel uit een eerder seizoen...waarbij hij blijkbaar zodra de camera's uitgingen ook begon te schreeuwen (hij heeft haar toen een keer uit de auto gezet enzo...ben de namen kwijt, maar dat was ook zo'n eng mannetje).
Hij zal heus zijn goede kanten hebben, maar ik vind het een man die achter de voordeur opeens een totaal ander gezicht krijgt.
Op wat ik er van zie he? Geen idee of dat klopt natuurlijk, maar dat roept hij bij mij op
dinsdag 29 april 2025 om 13:15
Tegenwoordig wordt iedereen die wat afwijkend is door de massa gediagnosticeerd als zijnde een narcist of autist.zwembad84 schreef: ↑29-04-2025 10:44Ik vind het ook verregaand om Olof direct een narcist te noemen. In het begin is aangegeven dat (meen ik mij te herinneren) hij uit een moeilijke gezinssituatie komt. Volgens mij geen vader aanwezig. Mij lijkt eerder dat daar een oorzaak ligt voor extreem zoeken naar bevestiging en aantrekken/afstoten.
dinsdag 29 april 2025 om 13:26
Marcella wil een man die initiatief neemt en daadkrachtig handelt omdat ze zelf dat niet doet. En ipv zelf daadkrachtig en initiatief op te treden, gaat ze afwachten en verwijt ze hem iets wat ze zelf niet doet. Bjorn is geen man die je zomaar even op de dansvloer trekt. Hij is veel te bang om iets fout te doen, maar denk als hij vertrouwd is, dat er wel in zit. Ze passen niet bij elkaar.Vivamensje schreef: ↑29-04-2025 05:46Arme Björn, hij maakt toch wel cruciale fouten: geen koffie of thee voor Marcella maken, haar aan haar lot overlaten, ook niet doorhebben dat ze de kat een beetje eng vind, enz. Aan de andere kant vind ik dat Marcella dat wel tegen hem kan zeggen, want nu denkt hij dat het allemaal prima gaat.
dinsdag 29 april 2025 om 13:27
En daarnaast heeft hij ook een aantal jaren in het buitenland gespeeld toen ze al uit elkaar waren, in die periode zal hij ook niet zo veel hebben bijgrdragen aan het opvoeden denk ik.Yildizlar2 schreef: ↑29-04-2025 10:02Nou ja om het weekend bij hun vader is ook niet echt een grote rol in hun leven spelen. Dus wat dat betreft voedt zij ze alleen op in mijn ogen .
dinsdag 29 april 2025 om 17:09
dinsdag 29 april 2025 om 17:24
Ik vind Hinke en Gio ook leuk. Zij stelt zich open voor zijn interesses en hoeft hij leeft en hij ook voor haar bijv met die kleding. Ik denk wel dat het vriendschappelijk blijft.
Marcella en Bjorn idd tenenkrommend. Hij heeft niks door en zij zegt ook gewoon niks. Niet met die kat op tafel, niet over de thee. Je kan toch gewoon zeggen dat je de kat op tafel onhygiënisch vindt en dat een kopje thee wel gewaardeerd zou worden. Zoals Svea en die jongen is toch veel normaler. Zo leer je elkaar kennen.
Marcella en Bjorn idd tenenkrommend. Hij heeft niks door en zij zegt ook gewoon niks. Niet met die kat op tafel, niet over de thee. Je kan toch gewoon zeggen dat je de kat op tafel onhygiënisch vindt en dat een kopje thee wel gewaardeerd zou worden. Zoals Svea en die jongen is toch veel normaler. Zo leer je elkaar kennen.
dinsdag 29 april 2025 om 17:26
Ik vind dat niet logisch, eerder ontzettend kortzichtig.GeweldigWeer schreef: ↑28-04-2025 21:29Daar ging het dan ook niet over natuurlijk. Als je al moet liegen over het feit dat je niet zo naturel bent als je beweert te zijn, dan is het nogal logisch dat mensen haar niet zo serieus nemen. Vrij logisch gevolg lijkt mij!?
dinsdag 29 april 2025 om 18:08
Maar we weten toch niet of ze daar over liegt. Volgens Olof heeft zij ‘echt eigen haar, echt eigen tanden en echte lippen’. En zij beaamde dat en wilde verder juist de aandacht over uiterlijk een beetje verleggen. Die tanden zullen vast wel gebleekt zijn en ik denk ook dat er wat botox en/of fillers zijn gebruikt, maar daar hebben ze het verder ook helemaal niet over gehad. Dus of daar al dan niet over liegt weten we toch niet?GeweldigWeer schreef: ↑28-04-2025 21:29Daar ging het dan ook niet over natuurlijk. Als je al moet liegen over het feit dat je niet zo naturel bent als je beweert te zijn, dan is het nogal logisch dat mensen haar niet zo serieus nemen. Vrij logisch gevolg lijkt mij!?
dinsdag 29 april 2025 om 18:10
Ik vond Hinke nu ook stukken leuker dan op de huwelijksreis, wat losser en relaxter. En Gio lijkt nu ook wat relaxter en minder nerveus.zwembad84 schreef: ↑29-04-2025 17:24Ik vind Hinke en Gio ook leuk. Zij stelt zich open voor zijn interesses en hoeft hij leeft en hij ook voor haar bijv met die kleding. Ik denk wel dat het vriendschappelijk blijft.
dinsdag 29 april 2025 om 19:34
Svea is wel een giecheltje valt me op.
Gio, ach wat een schat van een jongen is dat toch, ik hoop zo dat het iets met ze wordt. Hinke is wel echt lief voor hem ook. Vond het wel grappig in de kledingszaak, dat zij in zwarte trui met spijkerbroek tegen hem zei dat ze zijn outfit (zwarte trui met spijkerbroek) een beetje te casuel was. Maar wat zijn ze leuk samen.
Gio, ach wat een schat van een jongen is dat toch, ik hoop zo dat het iets met ze wordt. Hinke is wel echt lief voor hem ook. Vond het wel grappig in de kledingszaak, dat zij in zwarte trui met spijkerbroek tegen hem zei dat ze zijn outfit (zwarte trui met spijkerbroek) een beetje te casuel was. Maar wat zijn ze leuk samen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in