Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4176 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahahhaa nee ik denk niet dat ik vrijdag nog op date ga :lol: Hij heeft mijn bericht gelezen en ik geef hem nog eventjes de tijd en anders ga ik dat inderdaad sturen. Communiceren is blijkbaar erg moeilijk🙈
Heel moeilijk ja pfff 🙈
Jammer weer hoor..
Ik ben benieuwd of hij nog gaat reageren..
Misschien had je iets gestuurd waarop hij niet echt iets kon reageren?
Maar hier hetzelfde hoor, als het gesprek stilvalt gaat mijn interesse ook weg. 'Warmhouden' vind ik erg belangrijk...
Al is dat bij Breeze helemaal anders natuurlijk maar dan heb je geen contact omdat dit het concept is, niet omdat je het niet wil.
Ja nou dat vind ik dus ook! Je kent elkaar niet dus er is zoveel waar je over kan kletsen.. Maar hij heeft gereageerd op mijn vraag hoe hij zich het dan voor zich zag tijdens de date. Zijn reactie: “Geen idee maar je stelde geen vraag dus daar kan ik niets mee”. JE KAN ZELF OOK WAT VRAGEN?! Ik heb nu maar gezegd wat ik eerder al dacht; dat er zoveel is wat ‘ie kan vragen en als ik praat en hij zwijgt dat een gesprek dan ook dood loopt en dat communiceren blijkbaar nogal lastig is :lol: Krijg ik heel snel terug “Dat klopt”. Ja, en hier kan ik dus niets mee. Graag of niet. Dááág.
Pupke schreef:
17-05-2025 14:32
Ja nou dat vind ik dus ook! Je kent elkaar niet dus er is zoveel waar je over kan kletsen.. Maar hij heeft gereageerd op mijn vraag hoe hij zich het dan voor zich zag tijdens de date. Zijn reactie: “Geen idee maar je stelde geen vraag dus daar kan ik niets mee”. JE KAN ZELF OOK WAT VRAGEN?! Ik heb nu maar gezegd wat ik eerder al dacht; dat er zoveel is wat ‘ie kan vragen en als ik praat en hij zwijgt dat een gesprek dan ook dood loopt en dat communiceren blijkbaar nogal lastig is :lol: Krijg ik heel snel terug “Dat klopt”. Ja, en hier kan ik dus niets mee. Graag of niet. Dááág.
Het lijkt wel of niemand er meer echt voor wil gaan.. mannen in ons geval dan zal andersom ook voorkomen..
Pupke schreef:
17-05-2025 12:07
We spreken elkaar alleen via Tinder dus nog niet via whatsapp. Maar ik zie wel dat hij mijn bericht gelezen heeft, het was geen vraag maar als je bepaalde interesse in iemand hebt dan kun je toch een bericht terugsturen? Iets om elkaar beter te leren kennen of iets in die richting. Hij is inderdaad diegene die savonds om 22u een drankje wou doen maar hij zoekt wel echt iets serieus (staat in zijn bio maar heeft hij ook gezegd). Misschien een ander slachtoffer gevonden die wél meteen wou afspreken haha. Anyway ik heb hem net een berichtje gestuurd:)
Ik val in herhaling maar deze man lijkt uit te zijn op een spannende date.

Die gaat dus niet investeren.
Pupke schreef:
17-05-2025 14:32
Ik vind je reactie best passief agressief en zou dus ook denken ja doei!

Contact hoort als vanzelf soepel te verlopen en het is nu al beladen.
Ik vond je reactie ook nogal overdreven maar ik moet er meteen aan toevoegen dat ik me daar ook al schuldig aan heb gemaakt.
Je stuurde hem een bericht dat geen reactie vroeg waardoor er ook geen reactie kwam.
Daarna kon je hem zelf een vraag gesteld hebben, het gesprek op gang trekken. Je hebt een beetje snel de conclusie getrokken dat hij slecht communiceert.
Jullie zijn tenslotte vreemden die elkaar nog moeten leren kennen.
Maar hier is het ook soms zo dat ik door alles wat er omgaat bij online daten een beetje een kort lontje krijg en al heel snel in de verdediging ga.
Abby schreef:
17-05-2025 15:18
Ik vind je reactie best passief agressief en zou dus ook denken ja doei!

Contact hoort als vanzelf soepel te verlopen en het is nu al beladen.
Nou als iemand eerst leuk kletst en dan een date met je afspreekt en daarna niks meer laat horen als je een berichtje stuurt, zou ik ook zo reageren hoor..
@ Abby: Ik vind het wel meevallen. Heel aardig is het niet, dat klopt maar ik ben wel duidelijk daar in. En ook wat Mimali zegt: daarvoor kon hij wel leuk kletsen en hier en daar een vraag stellen en als ik niet meteen wil afspreken is hij er klaar mee. Dan is het in mijn ogen vrij logisch dat je daar van baalt.

@ Attraverso: Dat is waar dat ik ook iets had kunnen vragen! Maar goed, we gaan dus weer door met swipen haha.
Succes!!
Ik vind Tinder de laatse tijd echt rampzalig. Een hoop fake profielen, amper matchen/reacties en voor het eerst ooit iemand die in het banale rijtje 'ik hou van reizen, concerten, lekker eten, blablabla.... "intiem geschoren" ' zet o_o
Ik vind elke app rampzalig 🤣
Hoe vaak ik bij lexa al een like heb gehad en gelijk daarna dat profiel verwijderd is omdat het door lexa als verdacht beschouwd is..
Dus overal veel fake en nep..

Intiem geschoren haha, het kan maar duidelijk zijn🙈
Mimali sorry als ik het me niet herinner maar Breeze al getest? Weinig maar wel serieuze profielen.
Attraverso schreef:
17-05-2025 16:39
Mimali sorry als ik het me niet herinner maar Breeze al getest? Weinig maar wel serieuze profielen.
Ja heb het al een tijdje.. maand of 2 denk ik
Nog geen match gehad en steeds vaker geen profielen beschikbaar.
Attraverso schreef:
17-05-2025 16:18
Ik vind Tinder de laatse tijd echt rampzalig. Een hoop fake profielen, amper matchen/reacties en voor het eerst ooit iemand die in het banale rijtje 'ik hou van reizen, concerten, lekker eten, blablabla.... "intiem geschoren" ' zet o_o
Haha dat is het ook! Maar eigenlijk is dat momenteel met alle apps zo, precies wat Mimali zegt. Ik had voor een paar jaar terug echt heel veel matches maar nu amper en als je een match bent, word je in no time weer ontmatcht.

HAHAHAHHAA! ‘Intiem geschoren’🤣 Ik zie ook een hoop rare bio’s voorbij komen!
Ik merk dat ik langzaam aan weer datingapp moe begin te worden..
Het levert toch niks op maar ja niks doen ook niet..
Tja.. ik weet het niet Pupke, maar ms had ik me er niet door laten weerhouden om af te spreken. Maar kan ook zijn dat ik zelf niet zo zit te wachten op ge-app als de date al staat.
Heb ik ook niet met die date van morgen. Al moeten we nog wel afspreken hoe en wat. Maar als hij niet over de brug komt met een voorstel ga ik het ook niet doen. Dan denk ik, ik heb genoeg te doen.
Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar zo in staat.

Als er een eerste date geweest is, en daarna is er geen contact of nieuwe afspraak zou ik me er wel aan ergeren. Maar bij iemand die ik nog nooit gezien heb niet.
Lastig Mimali. Begrijp je overweging. Ms goed om tijdje niets te doen als je je er niet fijn bij voelt. En bij mij hielp het wel dat ik na verloop van tijd alles wat losser zag. Die ene man waarvan ik het vermoeden had dat hij alleen maar bij hem thuis wikde afspreken vraagt nu of we ergens , neutraal terrein, kunnen wandelen. Ik weet nog niet of ik dat ga doen.
@ Mimali: Hier hetzelfde hoor! Het is écht overal niet leuk momenteel.. Maar wat jij ook zegt: Zonder app weet je zeker dat er niets gebeurt.

@ Emmely: Snap ik ook hoor! Maar iedereen is daar anders in:) Zelf heb ik eigenlijk altijd gehad dat de online klik heel leuk was en dat dat ook doorging tot de date. En voor mij zorgt dat er ook voor dat ik zin in de date heb.
Van de ene kant snap ik het wel hoor Pupke, dat je er geen zin meer in had. Maar ik denk ook dat het vaak genoeg onnodig op dit soort dingen al stuk loopt. En zeker omdat je zooo lang moet swipen om een keer tot een date te komen, had ik hem waarschijnlijk het voordeel van de twijfel gegeven.

De 1800-man is duidelijk ook een heel slechte apper. Ik weet inmiddels dat het heel normaal is als het een halve tot een hele dag duurt voordat ik antwoord heb op heel simpele vragen. Hij is blijkbaar zelfs heel vaak uren offine (aan het enkele vinkje te zien) en meestal leest hij berichten ook nog eens uuuren nadat ze zijn aangekomen. En toch zegt dat in zijn geval niks over zijn enthousiasme.
Jeetje, ik vind het echt jammer om te lezen dat dates niet doorgaan omdat er van te voren niet (genoeg) wordt geappt?? Dat appen kan toch als je elkaar hebt gezien en dus ook weet in wie je investeert? Volgens mij staan de mensen er tegenwoordig ook beetje zo in omdat 99% datingapp/swipe moe is.

Plan gewoon een date en in de tussentijd stuur je af en toe iets leuks zoals een foto van wat je aan het doen bent. Puur voor de fun. Gewoon het échte investeren pas doen als je een klik hebt gevoeld in het echt. Dan weet je tenminste ook wie je voor je hebt.

Jammer dat door dat appen (wat lang niet iedereen leuk vindt) er mogelijke connecties in het echt worden misgelopen.

Pupke, ga die kerel gewoon zien volgende week en laat het appen lekker links liggen.

En al zouden jullie jullie duimen helemaal kapot appen nu, het zegt NIETS over de klik in het echt!
Emmely schreef:
17-05-2025 18:30
Lastig Mimali. Begrijp je overweging. Ms goed om tijdje niets te doen als je je er niet fijn bij voelt. En bij mij hielp het wel dat ik na verloop van tijd alles wat losser zag. Die ene man waarvan ik het vermoeden had dat hij alleen maar bij hem thuis wikde afspreken vraagt nu of we ergens , neutraal terrein, kunnen wandelen. Ik weet nog niet of ik dat ga doen.
Ik sta er wel relaxter in dan eerst hoor, maar als er na een maand of twee,drie nog niet eens 1 date uitgekomen is dan denk ik weleens waar doe ik het voor..

Oh dat is misschien wel leuk toch, je hebt niks te verliezen..
Kitty30plus schreef:
17-05-2025 19:15
Jeetje, ik vind het echt jammer om te lezen dat dates niet doorgaan omdat er van te voren niet (genoeg) wordt geappt?? Dat appen kan toch als je elkaar hebt gezien en dus ook weet in wie je investeert? Volgens mij staan de mensen er tegenwoordig ook beetje zo in omdat 99% datingapp/swipe moe is.

Plan gewoon een date en in de tussentijd stuur je af en toe iets leuks zoals een foto van wat je aan het doen bent. Puur voor de fun. Gewoon het échte investeren pas doen als je een klik hebt gevoeld in het echt. Dan weet je tenminste ook wie je voor je hebt.

Jammer dat door dat appen (wat lang niet iedereen leuk vindt) er mogelijke connecties in het echt worden misgelopen.

Pupke, ga die kerel gewoon zien volgende week en laat het appen lekker links liggen.

En al zouden jullie jullie duimen helemaal kapot appen nu, het zegt NIETS over de klik in het echt!
Zo werkt het voor mij niet hoor, wat Pupke ook zegt, juist door leuk app contact krijg ik zin om iemand te zien..
Het zegt niks over de klik in het echt nee, maar ik wil wel eerst een beetje enthousiast worden op de app..
Mimali schreef:
17-05-2025 19:20
Zo werkt het voor mij niet hoor, wat Pupke ook zegt, juist door leuk app contact krijg ik zin om iemand te zien..
Het zegt niks over de klik in het echt nee, maar ik wil wel eerst een beetje enthousiast worden op de app..

Maar je hebt toch al besloten dat je elkaar wilt zien als de date al staat gepland? In mijn optiek kan appen in het vacuüm tussen een date plannen en de date zelf de boel juist makkelijk verpesten. Wat ook maar weer blijkt uit het verhaal van Pupke.
Avena schreef:
17-05-2025 19:32
Maar je hebt toch al besloten dat je elkaar wilt zien als de date al staat gepland? In mijn optiek kan appen in het vacuüm tussen een date plannen en de date zelf de boel juist makkelijk verpesten. Wat ook maar weer blijkt uit het verhaal van Pupke.
Ja dat zou kunnen, maar de dates die ik gehad heb daar had ik tot de date gewoon leuk app contact mee...
En in het geval van Pupke heeft hij gewoon niet meer gereageerd op haar bericht en hij zegt ook nog dat het gesprek dood liep..ehm ja als je niks terug stuurt dan klopt dat..
Hij had het best een beetje warm kunnen houden..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven