Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zaterdag 7 juni 2025 om 09:34
zaterdag 7 juni 2025 om 09:47
Ja daar sluit ik me bij aan..
Bij iemand die rijk is en alles kan veroorloven zou ik me ook niet op mijn gemak voelen omdat ik dat zelf niet kan.
zaterdag 7 juni 2025 om 09:57
Ja eens. En het fijnste is idd als het een beetje gelijk is en dan heb ik het niet perse wat iemand achter de hand heeft maar meer het bestedingspatroon.
Mimali, jammer die date maar fijn dat het gezellig was. En ook duidelijk! Ik kan soms wel eens twijfelen, dat vind ik lastig. Dat grijze gebied…
Blijf je nu nog even hangen aan een dating app?
Mimali, jammer die date maar fijn dat het gezellig was. En ook duidelijk! Ik kan soms wel eens twijfelen, dat vind ik lastig. Dat grijze gebied…
zaterdag 7 juni 2025 om 09:58
Wat fijn dat jullie dit onderwerp aansnijden..
Met date en mij gaat het heel goed.
We zien elkaar veel, en we hebben het dan ontzettend fijn samen.
Maar date heeft inderdaad een goeie baan, geld in overvloed. Zijn ouders trouwens ook. Het is niet zo dat hij er te koop mee loopt.
En toch voel ik mij minder bij hem, ik heb best een aardige baan. Maar het maakt mij wel onzeker.
Mijn radars draaien soms overuren.. soms wel vermoeiend om een vrouw te zijn.
Maar date heeft inderdaad een goeie baan, geld in overvloed. Zijn ouders trouwens ook. Het is niet zo dat hij er te koop mee loopt.
En toch voel ik mij minder bij hem, ik heb best een aardige baan. Maar het maakt mij wel onzeker.
Mijn radars draaien soms overuren.. soms wel vermoeiend om een vrouw te zijn.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:07
Dat vind ik ook niet oppervlakkig hoor Lemon_Pledge! Ik snap wel dat het overmacht is en dat hij hier zelf niet voor gekozen heeft. Ik bedoel ik heb ook twee jaar bij mijn moeder gewoond door een relatiebreuk maar ik kan mij ook heel goed voorstellen dat dit niet meteen iets is waar je op zit te wachten. Maar het zou voor mij wel uitmaken of hij perse iets wil kopen of huren omdat je met huren heel snel iets kan hebben en wat ik zo lees heeft hij er geen haast mee.
Mijn date van vanmiddag wordt geen wandeldate meer (iets met veel regen haha) dus we gaan nu glow golfen
Mijn date van vanmiddag wordt geen wandeldate meer (iets met veel regen haha) dus we gaan nu glow golfen

zaterdag 7 juni 2025 om 10:26
Ja precies dat, het bestedingspatroon vind ik fijn als dat een beetje op hetzelfde level zit..Emmely schreef: ↑07-06-2025 09:57Ja eens. En het fijnste is idd als het een beetje gelijk is en dan heb ik het niet perse wat iemand achter de hand heeft maar meer het bestedingspatroon.
Wat dat betreft zat het met deze date wel goed maar ja er moet meer zijn hé..
En twijfel had ik ook wel hoor, dacht moet ik het toch geen kans geven.. maar het is goed zo en hij denkt er hetzelfde over al was het wel een beetje dubbel wat hij zei..
Ik vroeg wat hij ervan vond , toen zei hij vond het leuk en relaxed met je, een leuke eerste date toch.. en toen ik dat beaamde maar zei dat ik denkdat we niet bij elkaar passen beaamde hij dat ook..
Dat woordje eerste blijft dan een beetje hangen bij mij haha..
Maar het is goed zo...
Heb de apps nog wel ja.. .
Ben jij actief op de apps?
zaterdag 7 juni 2025 om 10:28
Ik snap dat gevoel heel goed..Siep schreef: ↑07-06-2025 09:58Wat fijn dat jullie dit onderwerp aansnijden..
Mijn radars draaien soms overuren.. soms wel vermoeiend om een vrouw te zijn.![]()
Praat je daar ook over met hem?
zaterdag 7 juni 2025 om 10:29
Dat is ook leuk! Sowieso iets actiefs is leuker dan meteen tegenover elkaar zitten.Pupke schreef: ↑07-06-2025 10:07Dat vind ik ook niet oppervlakkig hoor Lemon_Pledge! Ik snap wel dat het overmacht is en dat hij hier zelf niet voor gekozen heeft. Ik bedoel ik heb ook twee jaar bij mijn moeder gewoond door een relatiebreuk maar ik kan mij ook heel goed voorstellen dat dit niet meteen iets is waar je op zit te wachten. Maar het zou voor mij wel uitmaken of hij perse iets wil kopen of huren omdat je met huren heel snel iets kan hebben en wat ik zo lees heeft hij er geen haast mee.
Mijn date van vanmiddag wordt geen wandeldate meer (iets met veel regen haha) dus we gaan nu glow golfen![]()
Hoe staat het met de zenuwen?
zaterdag 7 juni 2025 om 10:49
Lemon_Pledge schreef: ↑07-06-2025 05:34Precies. Hij was trouwens hiervoor ook geen huiseigenaar maar ingetrokken bij zijn ex, en ik zit er voorlopig niet op te wachten dat er hier iemand in komt trekken (ik heb genoeg aan mijn eigen kinderen)
Het klonk ook niet alsof er snel verandering in zou komen.
Dus ik vrees dat dat m ook niet gaat worden.
Ik vind het niet oppervlakkig van je hoor, als dit een dealbreaker voor je is. Het is echt niet aantrekkelijk als een man van bijna 40 bij zijn ouders woont (en niet om voor ze mantelzorgen bijvoorbeeld).
Het klinkt voor mij ook teveel alsof hij de zaken slecht regelt/geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen leven. Bij een ex intrekken is natuurlijk ook niet zo handig zonder enig safety net. En in twee jaar tijd moet je toch een betere oplossing kunnen vinden dan wonen bij je ouders. Ook in de Nederlandse huizenmarkt.
The impossible just takes a little longer.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:53
Kan hij niet gewoon bedoeld hebben dat het voor een eerste date leuk was? Als in: eerste dates zijn natuurlijk altijd onwennig en vaak een beetje stroef. En dat hij vond dat jullie het gezien deze omstandigheden er heel aardig vanaf brachten?
zaterdag 7 juni 2025 om 10:54
Siep schreef: ↑07-06-2025 09:58Wat fijn dat jullie dit onderwerp aansnijden..
Mijn radars draaien soms overuren.. soms wel vermoeiend om een vrouw te zijn.![]()
Leuk dat jullie het zo fijn hebben samen! En ja, mijn advies zou ook zijn om erover te praten. Leg gewoon uit dat je dat best een beetje ingewikkeld vind en kijk dan hoe hij hierop reageert.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:55
Ah leuk! Heel goed, gewoon iets gaan doen. En ik vind het ook wel positief dat jullie dus meteen een ander plan hebben bedacht en niet van de date af hebben gezien door het weer. Heel veel plezier!
zaterdag 7 juni 2025 om 11:00
Jaa dat zal het zijn idd..
Ik heb altijd een beetje moeite met het anders te lezen.. op app sowieso weleens lastig..
Mooi kan dat ook weer uit mijn hoofd haha
zaterdag 7 juni 2025 om 11:20
Op en af haha! Ik heb vanmorgen gesport en toen dacht ik ‘YESSS IK GA OP DATE EN IK GA HET ROCKEN’
Dankje Avena! Het is niet zo dat je met regen niets kan haha dus we hadden allebei zoiets van ‘Dan gaan we binnen iets doen’ en kwam ik met het idee van glow golfen. Ik heb dat vaker gedaan en hij nog nooit dus dat is wel leuk! En bijna in het donker
zaterdag 7 juni 2025 om 11:31
Ohhh zo herkenbaar haha.Pupke schreef: ↑07-06-2025 11:20Op en af haha! Ik heb vanmorgen gesport en toen dacht ik ‘YESSS IK GA OP DATE EN IK GA HET ROCKEN’maar dan een half uur later kan ik denken ‘Kan ik afzeggen? Ik kan dit niet blablabla’.
Dankje Avena! Het is niet zo dat je met regen niets kan haha dus we hadden allebei zoiets van ‘Dan gaan we binnen iets doen’ en kwam ik met het idee van glow golfen. Ik heb dat vaker gedaan en hij nog nooit dus dat is wel leuk! En bijna in het donker![]()
Maar je kan dit!
In het donker ja, kan je stiekem naar hem kijken zonder dat het opvalt
zaterdag 7 juni 2025 om 11:53
Misschien wilde hij nog wel een tweede date, maar omdat jij direct zei niet bij elkaar te passen beaamde hij dat.Mimali schreef: ↑07-06-2025 10:26Ja precies dat, het bestedingspatroon vind ik fijn als dat een beetje op hetzelfde level zit..
En twijfel had ik ook wel hoor, dacht moet ik het toch geen kans geven.. maar het is goed zo en hij denkt er hetzelfde over al was het wel een beetje dubbel wat hij zei..
Ik vroeg wat hij ervan vond , toen zei hij vond het leuk en relaxed met je, een leuke eerste date toch.. en toen ik dat beaamde maar zei dat ik denkdat we niet bij elkaar passen beaamde hij dat ook..
Maar het is goed zo...
Want wat voor nut heeft het dan om te zeggen dat hij een tweede ook nog wel zag zitten. Hij was zojuist afgewezen.
Maar als jij echt vond dat je dat jullie niet bij elkaar pasten moet dat dat loslaten .
zaterdag 7 juni 2025 om 12:00
Waarom? Ik heb me enkel onzeker gevoeld bij een man die vermogend is wanneer hij me het gevoel geeft minder waard te zijn.Siep schreef: ↑07-06-2025 09:58Wat fijn dat jullie dit onderwerp aansnijden..
zaterdag 7 juni 2025 om 12:04
Dan staat hij er in zoals ik. Wanneer de eerste date zo 'leuk en relaxed' is brei ik er graag nog een date achteraan want vaak moet het gewoon groeien... Zoals bij Avena. Was het een date van een uur of 3 geweest dan was er niets van gekomen... En mijn date en ik doen het ook zo. Leuke eerste date, elke dag leuk app contact en wie weet slaat de vonk over...Mimali schreef: ↑07-06-2025 10:26Ja precies dat, het bestedingspatroon vind ik fijn als dat een beetje op hetzelfde level zit..
Maar het is goed zo...
Ik denk ook dat hij graag een 2de date wou...
Maar als jij dat niet zo ziet Mimali is dat uiteraard je goed recht.
attraverso wijzigde dit bericht op 07-06-2025 12:07
1.98% gewijzigd
zaterdag 7 juni 2025 om 12:05
Zo las ik het ook ja..Julia_20 schreef: ↑07-06-2025 11:53Misschien wilde hij nog wel een tweede date, maar omdat jij direct zei niet bij elkaar te passen beaamde hij dat.
Want wat voor nut heeft het dan om te zeggen dat hij een tweede ook nog wel zag zitten. Hij was zojuist afgewezen.
Maar als jij echt vond dat je dat jullie niet bij elkaar pasten moet dat dat loslaten .
Dat zei ik niet, ik zei ik weet niet of we bij elkaar passen.. ik dacht ik laat het een beetje in het midden...
Hij vertelde dat hij recht voor zijn raap is en alles zegt en niet kan liegen..
Hij gaf er ook uitleg bij toen hij het beaamde, dus ik denk wel dat we hetzelfde erin staan..
Dus loslaten idd..
Ik zou dat trouwens ook gewoon zeggen hoor, als een ander geen tweede date wil en ik wel..
Ik ga niet iets beamen waar ik niet achter sta .
Dan zou ik zeggen jammer ik had het wel een kans willen geven of zoiets.
zaterdag 7 juni 2025 om 13:10
Maar recht voor zijn raap is iets anders denk ik.
Dat kan ik ook zijn, maar niet op alle gebied.
Als ik iemand zie zitten en de ander zou zeggen "ik weet niet of we bij elkaar passen" het toch als een afwijzing te zien en ter niet tegen in gaan.
Dan "moet" ik de ander overtuigen waarom het wel zou passen of waarom we toch een tweede keer zouden moeten afspreken.
Overigens iets wat in mij opkwam (Vanwege je toch dacht aan zijn "eerste date".)...zei je het ook niet een beetje uit zelfbescherming?
Om zijn afwijzing voor te zijn of hoopte op een reactie jou zou overtuigen.
Maar nogmaals als je het niet zag zitten is dat ook helemaal prima.
Als ik iemand zie zitten en de ander zou zeggen "ik weet niet of we bij elkaar passen" het toch als een afwijzing te zien en ter niet tegen in gaan.
Dan "moet" ik de ander overtuigen waarom het wel zou passen of waarom we toch een tweede keer zouden moeten afspreken.
Overigens iets wat in mij opkwam (Vanwege je toch dacht aan zijn "eerste date".)...zei je het ook niet een beetje uit zelfbescherming?
zaterdag 7 juni 2025 om 13:42
Je hoeft er ook niet tegenin te gaan of iemand te overtuigen dat er een tweede date moet komen..Julia_20 schreef: ↑07-06-2025 13:10Maar recht voor zijn raap is iets anders denk ik.
Ik zou dan zeggen jammer het had mij wel leuk geleken..
Nee zeker niet uit zelfbescherming....
zaterdag 7 juni 2025 om 13:45
Nee als ik zijn reactie zo terug lees denk ik niet dat hij wel een tweede date wilde..Attraverso schreef: ↑07-06-2025 12:04Dan staat hij er in zoals ik. Wanneer de eerste date zo 'leuk en relaxed' is brei ik er graag nog een date achteraan want vaak moet het gewoon groeien... Zoals bij Avena. Was het een date van een uur of 3 geweest dan was er niets van gekomen... En mijn date en ik doen het ook zo. Leuke eerste date, elke dag leuk app contact en wie weet slaat de vonk over...
Ik denk ook dat hij graag een 2de date wou...
Maar als jij dat niet zo ziet Mimali is dat uiteraard je goed recht.
Als je je afgewezen voelt ga je er niet een hele uitleg bij geven dat je er ook zo instaat, maar dat is mijn gevoel erbij..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in