Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zaterdag 14 juni 2025 om 13:16
Ik weet niet of het te kritisch is.. iemand aantrekkelijk vinden is gewoon iets wat er is of niet is.
Verliefd worden is ook zoiets. Ik ben niet vaak verliefd geweest, maar als ik verliefd werd dan was het ook wel meteen raak. En objectief gezien waren dat geen bijzonder knappe mannen ofzo.
Ik val ook niet op een bepaald type ofzo. Hoewel ik nog nooit voor een lange man ben gevallen gek genoeg.
zaterdag 14 juni 2025 om 13:18
zaterdag 14 juni 2025 om 14:52
Hier sluit ik mij bij aan, bij het eerste stukje! Maar ik denk ook dat je niet veel kan zeggen van alleen een foto. Ik zag een paar dagen geleden een stuk voorbij komen over online daten waar een coach zei dat je vooral moet kijken of er iets is dat je aanspreekt in het profiel. En ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Al blijft het wel lastig. Ik merk dat ik wel een bepaald type hebPeertjes schreef: ↑14-06-2025 13:16Ik weet niet of het te kritisch is.. iemand aantrekkelijk vinden is gewoon iets wat er is of niet is.
Verliefd worden is ook zoiets. Ik ben niet vaak verliefd geweest, maar als ik verliefd werd dan was het ook wel meteen raak. En objectief gezien waren dat geen bijzonder knappe mannen ofzo.
Ik val ook niet op een bepaald type ofzo. Hoewel ik nog nooit voor een lange man ben gevallen gek genoeg.

Hahaha magnetron-man Mimali

Pff vermoeiend Idd_!
zaterdag 14 juni 2025 om 16:13
Ach gats, wat zijn er toch een hoop smakeloze mannen out there...
The impossible only takes a little longer
zaterdag 14 juni 2025 om 16:13
Online daten blijft gewoon lastig..Pupke schreef: ↑14-06-2025 14:52Hier sluit ik mij bij aan, bij het eerste stukje! Maar ik denk ook dat je niet veel kan zeggen van alleen een foto. Ik zag een paar dagen geleden een stuk voorbij komen over online daten waar een coach zei dat je vooral moet kijken of er iets is dat je aanspreekt in het profiel. En ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Al blijft het wel lastig. Ik merk dat ik wel een bepaald type hebDonker haar, lichte ogen en volle lippen.. Ik bedacht mij vandaag dat ook al mijn exen dit hadden dus of dat perse positief is weet ik niet haha!
Hahaha magnetron-man MimaliDie is nog wel in the picture! Maar ondertussen ook met iemand anders in gesprek (die wel kan koken haha) en waar ik ook een stuk enthousiaster van wordt
Hoe is het bij jou?
Pff vermoeiend Idd_!
Jij bent lekker bezig hé de afgelopen week haha..
Al zegt in gesprek nog niet veel maar dat je er enthousiast van wordt is al heel leuk..
Bij mij rustig maar swipe ook niet veel..
En nee een type heb ik ook niet..
zaterdag 14 juni 2025 om 16:19
Wat erg!
Ja, het is wel leuk Mimali maar aan de andere kant word ik er ook lichtelijk nerveus van. Want een leuk gesprek betekend vaak ook binnenkort een date.. En daten vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar ja ik wil aan de man en die belt niet aan zoals de bezorger van PostNL
zaterdag 14 juni 2025 om 16:36
zaterdag 14 juni 2025 om 16:39
Ja dat snap ik wel.. die eerste date is het ergste eigenlijk...Pupke schreef: ↑14-06-2025 16:19
Wat erg!
Ja, het is wel leuk Mimali maar aan de andere kant word ik er ook lichtelijk nerveus van. Want een leuk gesprek betekend vaak ook binnenkort een date.. En daten vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar ja ik wil aan de man en die belt niet aan zoals de bezorger van PostNLMaar helemaal prima toch dat je niet swiped! Ik vind swipen ook stom hoor!
Ik zet de voordeur weleens open maar ook dan komen ze niet
Heb er ff geen zin in en twijfel nog steeds of ik date van vorige week nog ga appen.. misschien morgen dan kan ik vragen hoe zijn feestje was..
zaterdag 14 juni 2025 om 16:57
zaterdag 14 juni 2025 om 17:21
Kat dat is gewoon zielig!!
Online daten is zo onnatuurlijk... Je spreekt echt af om te zien of er chemie is terwijl je in het echte leven gewoon elkaar regelmatig tegenkomt omdat je toevallig samen werkt ,naar dezelfde gym gaat, in dezelfde macramé-club zit,... Je bent er niet om de ander te leren kennen maar omdat je er toevallig beide moet zijn en daar leer je elkaar kennen en kan er iets groeien...
Maar afspreken enkel en alleen om te kijken of er iets bloeit is zo geforceerd...
Mimali gewoon felicitaties sturen dan, zonder meer? Geen verplichtingen.
Online daten is zo onnatuurlijk... Je spreekt echt af om te zien of er chemie is terwijl je in het echte leven gewoon elkaar regelmatig tegenkomt omdat je toevallig samen werkt ,naar dezelfde gym gaat, in dezelfde macramé-club zit,... Je bent er niet om de ander te leren kennen maar omdat je er toevallig beide moet zijn en daar leer je elkaar kennen en kan er iets groeien...
Maar afspreken enkel en alleen om te kijken of er iets bloeit is zo geforceerd...
zaterdag 14 juni 2025 om 17:26
Hij was vorige week al jarig en viert het vanavond met zijn vrienden..Attraverso schreef: ↑14-06-2025 17:21Kat dat is gewoon zielig!!
En mannen kunnen maar op 1 ding tegelijk focussen dus ik dacht misschien beter morgen haha
zaterdag 14 juni 2025 om 17:30
zaterdag 14 juni 2025 om 18:15
Ik heb het chatcpt gevraagd:
Die kwam met oa deze opties.
1. "Laten we het anders doen: ik ga op je ego zitten en kijk hoe snel het leegloopt."
2. "Grappig… ik wist niet dat slechte openingszinnen ook een spelletje waren."
Zou dan nog niet direct blokkeren, maar kijken hoe hij reageert.
Blokkeren kan daarna nog.
Die kwam met oa deze opties.
1. "Laten we het anders doen: ik ga op je ego zitten en kijk hoe snel het leegloopt."
2. "Grappig… ik wist niet dat slechte openingszinnen ook een spelletje waren."
Zou dan nog niet direct blokkeren, maar kijken hoe hij reageert.
Blokkeren kan daarna nog.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in