Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
vrijdag 27 juni 2025 om 12:05
Toch maar een tweede nick aangemaakt ivm herkenbaarheid om gedoe of anders worden benaderd in andere topics te voorkomen.
Ik, 51 jaar, ben teamleider in een technisch beroep, team van 4 inclusief mezelf.
Hard werken... tja, het is vooral veel , ook in diversitiet, zowel inhoudelijk dus wat we doen en hoe, technisch gezien, we iets gaan doen, de planning ervan, vervwachtings management, stukje kwaliteitscontrole, aansturing, coaching, stukje HRM, team building, etc.
Maar het salaris is zeer goed en ik besef maar al te goed, dat ik het goed heb.
Voor 32 uur:
7200 bruto
12% vakantiegeld
1000 euro per maand bruto reisbudget (leasebudget wat ik bruto laat uitkeren)
In december een aandelenpakket die met de huidige koers van het aandeel zo'n 17000 euro oplevert (bruto dus).
Laptop van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe
Mobiele telefoon van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe.
Die aandelenbonus is voor de aankomende 3 jaar vastgelegd en komt voort uit een overname van een paar jaar geleden. Ik denk niet dat het daarna gecontinueerd wordt. Heel jammer natuurlijk, maar zeer blij dat ik ervan geprofiteerd heb. Ik wil trouwens niet weten hoe hoog deze aandelen bonussen in het hoger management zijn....
Ik, 51 jaar, ben teamleider in een technisch beroep, team van 4 inclusief mezelf.
Hard werken... tja, het is vooral veel , ook in diversitiet, zowel inhoudelijk dus wat we doen en hoe, technisch gezien, we iets gaan doen, de planning ervan, vervwachtings management, stukje kwaliteitscontrole, aansturing, coaching, stukje HRM, team building, etc.
Maar het salaris is zeer goed en ik besef maar al te goed, dat ik het goed heb.
Voor 32 uur:
7200 bruto
12% vakantiegeld
1000 euro per maand bruto reisbudget (leasebudget wat ik bruto laat uitkeren)
In december een aandelenpakket die met de huidige koers van het aandeel zo'n 17000 euro oplevert (bruto dus).
Laptop van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe
Mobiele telefoon van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe.
Die aandelenbonus is voor de aankomende 3 jaar vastgelegd en komt voort uit een overname van een paar jaar geleden. Ik denk niet dat het daarna gecontinueerd wordt. Heel jammer natuurlijk, maar zeer blij dat ik ervan geprofiteerd heb. Ik wil trouwens niet weten hoe hoog deze aandelen bonussen in het hoger management zijn....
annonick wijzigde dit bericht op 27-06-2025 12:17
Reden: Tiepvaut hersteld.
Reden: Tiepvaut hersteld.
0.04% gewijzigd
vrijdag 27 juni 2025 om 15:53
woensdag 2 juli 2025 om 19:56
Per augustus ga ik starten in een nieuwe baan. Ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden, want was echt heel klaar met deze functie. Dat is voor mij uiteindelijk het allerspannendst: de overstap naar een hele andere werkgever en geen ambtenaar meer zijn.
Werkervaring met deze achtergrond inmiddels >10 jaar. Kom daarvoor uit een hele andere richting.
Bruto 4300 voor 28 uur, ex IKB 18,5% en natuurlijk de thuiswerkvergoeding van zo'n €50 per maand. Laptop en mobiel vind ik zo vanzelfsprekend, dat ik dat geen meerwaarde vind voor mijn functie. Wat ik wel een plus vind is het zeer ruime opleidingsbudget.
Werkervaring met deze achtergrond inmiddels >10 jaar. Kom daarvoor uit een hele andere richting.
Bruto 4300 voor 28 uur, ex IKB 18,5% en natuurlijk de thuiswerkvergoeding van zo'n €50 per maand. Laptop en mobiel vind ik zo vanzelfsprekend, dat ik dat geen meerwaarde vind voor mijn functie. Wat ik wel een plus vind is het zeer ruime opleidingsbudget.
woensdag 2 juli 2025 om 23:13
donderdag 3 juli 2025 om 09:52
donderdag 3 juli 2025 om 09:59
donderdag 3 juli 2025 om 09:59
donderdag 3 juli 2025 om 15:28
Ik mag het ook doen, maar vind dat helemaal niet fijn. Ik moet zo vaak wachtwoorden wisselen, heb hele veiligheidsintructies wat ik wel en niet mag en mijn computer wordt om de haverklap uit mijn handen getrokken door iemand, dan wil ik niet net allerlei prive binnenkomende oproepen hebben. Dus dan moet ik mijn computer alweer zo gaan inrichten dat ik twee aparte omgevingen heb en daarvoor ben ik te lui

donderdag 3 juli 2025 om 17:04
Goed lezen! Er staat "worden benaderd", dus in de betekenis van aangesproken worden. Het gaat me erom hoe andere forumleden in de andere topics, waar ik onder mijn bekende nick post, op mij reageren.
.
En hoeveel is dat dan?
(*nieuwsgierig)
donderdag 3 juli 2025 om 22:21
Dat kun je vrij makkelijk online vinden.
Denk je echt dat mensen anders op je reageren vanwege je salaris? Ik vind dat geen reden om iemand leuk of minder leuk te vinden en ik vind dit forum ook niet echt zo bezig met financiële status.
Si abra la puerta hay lobos.
donderdag 3 juli 2025 om 23:20
vrijdag 4 juli 2025 om 12:54
wat werk je dan in het echt Willow? Want op papier en in het echt kan een wereld van verschil maken. Als het op papier 40 uur is, maar feitelijk moet je altijd beschikbaar staan, is een ander verhaal dan wanneer je op papier 40 uur werkt, maar in de praktijk ben je er nooit meer dan 20 uur mee kwijt.
vrijdag 4 juli 2025 om 13:04
vrijdag 4 juli 2025 om 13:40
Er staat netto.
Ik las zelf in eerste instantie bruto en vond dat ook laag.
Maar misschien vind jij het netto nog steeds laag.
vrijdag 4 juli 2025 om 14:20
Voor een full time directeur PO staat een gemiddeld bruto salaris van afgerond 6.000,- per maand, heel grof geschat zou dat 4.000,- netto per maand betekenen. Maar als je twee scholen hebt, zou ik verwachten dat je aardig boven dat gemiddelde zou zitten, dus vandaar dat ik het me afvroeg
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
vrijdag 4 juli 2025 om 15:11
28 jaar, Junior beleidsmedewerker bij een Provinciehuis.
Inclusief IKB is mijn salaris o.b.v. 36 uur (wat ik ook werk) € 5734 bruto per maand.
Ik heb 8 jaar werkervaring, maar niet als beleidsmedewerker.
Ik heb een HBO diploma in de sociale sector.
Verder heb ik ongeveer 9 weken vakantie per jaar door ADV opbouw (ik werk 40 uur per week). Reiskosten met de auto is €0,10 cent per kilometer onbelast, OV is volledig vergoed.
Inclusief IKB is mijn salaris o.b.v. 36 uur (wat ik ook werk) € 5734 bruto per maand.
Ik heb 8 jaar werkervaring, maar niet als beleidsmedewerker.
Ik heb een HBO diploma in de sociale sector.
Verder heb ik ongeveer 9 weken vakantie per jaar door ADV opbouw (ik werk 40 uur per week). Reiskosten met de auto is €0,10 cent per kilometer onbelast, OV is volledig vergoed.
vrijdag 4 juli 2025 om 15:15
Volgens mij is 4400 netto eerder 7.000 bruto per maand. Beetje afhankelijk van je pensioenfonds natuurlijk.MyLittlePony schreef: ↑04-07-2025 14:20Voor een full time directeur PO staat een gemiddeld bruto salaris van afgerond 6.000,- per maand, heel grof geschat zou dat 4.000,- netto per maand betekenen. Maar als je twee scholen hebt, zou ik verwachten dat je aardig boven dat gemiddelde zou zitten, dus vandaar dat ik het me afvroeg
vrijdag 4 juli 2025 om 15:26
Echt? Mijn functie is HBO+, niet bijzonder hoog. Ook niet extreem laag. Maar ik zit er al goed overheen als ik ft zou werken. Dacht dat een directeur wel meer zou verdienen dan alle HBO'ers binnen onze organisatie die nog regelmatig (flink) meer verdienen.MyLittlePony schreef: ↑04-07-2025 14:20Voor een full time directeur PO staat een gemiddeld bruto salaris van afgerond 6.000,- per maand, heel grof geschat zou dat 4.000,- netto per maand betekenen. Maar als je twee scholen hebt, zou ik verwachten dat je aardig boven dat gemiddelde zou zitten, dus vandaar dat ik het me afvroeg
vrijdag 4 juli 2025 om 15:45
Er zitten allemaal aannames en afrondingen in, vandaar dat ik het ook gewoon vroegtortelduif schreef: ↑04-07-2025 15:15Volgens mij is 4400 netto eerder 7.000 bruto per maand. Beetje afhankelijk van je pensioenfonds natuurlijk.

En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
vrijdag 4 juli 2025 om 15:47
Het aardige van onderwijs, in ieder geval PO als ik het goed heb, is dat het best behoorlijk betaalt, maar dat de leerkrachten/docenten aardig beter verzorgd worden dan de managementfuncties.NomenNescio schreef: ↑04-07-2025 15:26Echt? Mijn functie is HBO+, niet bijzonder hoog. Ook niet extreem laag. Maar ik zit er al goed overheen als ik ft zou werken. Dacht dat een directeur wel meer zou verdienen dan alle HBO'ers binnen onze organisatie die nog regelmatig (flink) meer verdienen.
Los daarvan is inkomen in veel functies maar heel losjes te relateren aan opleidingsniveau.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in