Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
vrijdag 27 juni 2025 om 12:05
Toch maar een tweede nick aangemaakt ivm herkenbaarheid om gedoe of anders worden benaderd in andere topics te voorkomen.
Ik, 51 jaar, ben teamleider in een technisch beroep, team van 4 inclusief mezelf.
Hard werken... tja, het is vooral veel , ook in diversitiet, zowel inhoudelijk dus wat we doen en hoe, technisch gezien, we iets gaan doen, de planning ervan, vervwachtings management, stukje kwaliteitscontrole, aansturing, coaching, stukje HRM, team building, etc.
Maar het salaris is zeer goed en ik besef maar al te goed, dat ik het goed heb.
Voor 32 uur:
7200 bruto
12% vakantiegeld
1000 euro per maand bruto reisbudget (leasebudget wat ik bruto laat uitkeren)
In december een aandelenpakket die met de huidige koers van het aandeel zo'n 17000 euro oplevert (bruto dus).
Laptop van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe
Mobiele telefoon van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe.
Die aandelenbonus is voor de aankomende 3 jaar vastgelegd en komt voort uit een overname van een paar jaar geleden. Ik denk niet dat het daarna gecontinueerd wordt. Heel jammer natuurlijk, maar zeer blij dat ik ervan geprofiteerd heb. Ik wil trouwens niet weten hoe hoog deze aandelen bonussen in het hoger management zijn....
Ik, 51 jaar, ben teamleider in een technisch beroep, team van 4 inclusief mezelf.
Hard werken... tja, het is vooral veel , ook in diversitiet, zowel inhoudelijk dus wat we doen en hoe, technisch gezien, we iets gaan doen, de planning ervan, vervwachtings management, stukje kwaliteitscontrole, aansturing, coaching, stukje HRM, team building, etc.
Maar het salaris is zeer goed en ik besef maar al te goed, dat ik het goed heb.
Voor 32 uur:
7200 bruto
12% vakantiegeld
1000 euro per maand bruto reisbudget (leasebudget wat ik bruto laat uitkeren)
In december een aandelenpakket die met de huidige koers van het aandeel zo'n 17000 euro oplevert (bruto dus).
Laptop van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe
Mobiele telefoon van de zaak, elke 3 jaar een nieuwe.
Die aandelenbonus is voor de aankomende 3 jaar vastgelegd en komt voort uit een overname van een paar jaar geleden. Ik denk niet dat het daarna gecontinueerd wordt. Heel jammer natuurlijk, maar zeer blij dat ik ervan geprofiteerd heb. Ik wil trouwens niet weten hoe hoog deze aandelen bonussen in het hoger management zijn....
annonick wijzigde dit bericht op 27-06-2025 12:17
Reden: Tiepvaut hersteld.
Reden: Tiepvaut hersteld.
0.04% gewijzigd
vrijdag 27 juni 2025 om 15:53

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in