Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

13-01-2014 12:39 2604 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!

Het oude deel is hier te vinden; Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
Bonny schreef:
04-07-2025 15:11
28 jaar, Junior beleidsmedewerker bij een Provinciehuis.
Inclusief IKB is mijn salaris o.b.v. 36 uur (wat ik ook werk) € 5734 bruto per maand.
Ik heb 8 jaar werkervaring, maar niet als beleidsmedewerker.
Ik heb een HBO diploma in de sociale sector.

Verder heb ik ongeveer 9 weken vakantie per jaar door ADV opbouw (ik werk 40 uur per week). Reiskosten met de auto is €0,10 cent per kilometer onbelast, OV is volledig vergoed.
Jeetje wat een geld. Ik ben 54, docent LC, laatste schaal en verdien 5.909 p.m. Fulltime. Ik ga ook maar eens bij de provincie kijken.
venessa schreef:
04-07-2025 16:02
Jeetje wat een geld. Ik ben 54, docent LC, laatste schaal en verdien 5.909 p.m. Fulltime. Ik ga ook maar eens bij de provincie kijken.
dan verdien je nu toch meer, of lees ik slecht?
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
venessa schreef:
Dit is dus wel inclusief IKB van 22%.
Daar zit ook het vakantiegeld in opgenomen.

Zonder vakantiegeld en dertiende maand (want ongeveer samen het IKB is) gerekend is het 4700 bruto. Daar zit je dan ruim boven.
Bonny schreef:
04-07-2025 16:21
Dit is dus wel inclusief IKB van 22%.
Daar zit ook het vakantiegeld in opgenomen.

Zonder vakantiegeld en dertiende maand (want ongeveer samen het IKB is) gerekend is het 4700 bruto. Daar zit je dan ruim boven.
22% IKB, dat is hoog! Wij hebben maar 16,5%.
Wat verdient iedereen hier enorm veel 🙈
Airysuit schreef:
04-07-2025 16:26
1. Wie weet of het waar is?
2. Mensen die niet veel verdienen posten veel minder vaak in dit soort topics.
Si abra la puerta hay lobos.