Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
dinsdag 21 juli 2009 om 19:49
Is dat bij de 'buren' Mamz, die ballenbak? Fijn dat Oudste ene goede dag heeft!
Zoeb, wat schattig dat ze dan wel vla eet. Zou ik trouwens ook doen
Combinatieklassen hoeven geen probleem te zijn als de leerkracht goed onderwijs kan geven en plannen. Ze worden er als het goed is heel zelfstandig van. Geen overbodige luxe in de hogere groepen. Maar ik kan me voorstellen dat je eerst niet blij bent als je kind huilend uit school komt!
Pfff, moet de vaatwasser nog leeghalen en inruimen, wou ik doen voor Lief hier is maar ik kan even de puf niet vinden. Het werk is altijd zo druk de laatste dagen. Ik kijk uit naar donderdag, lekker werken zonder dat mijn leerlingen er nog zijn. Alles eens goed schoonmaken en uitzoeken
Wel jammer dat ik afscheid moet nemen morgen van 'mijn' kinderen.
oh ja, Zoon is zo gek op AC/DC door zijn moeder haha. Wij hebben een cd waar een heleboel ruigere muziek opstaat en Zoon vindt het dus ook geweldig. Iron Maiden, Osdorp Posse, AC/DC. En dan wil hij de muziek het liefste heeeeel hard! Vooral in de auto. Geweldig, zitten we allemaal om het hardst mee te zingen.
Aaah, als we verhuisd zijn, komen jullie dan eens langs? Ik woon centraal dan, 600 meter van het station, goed te bereiken met eigen vervoer en ook nog dichtbij de stad (en desnoods parkeren we op het schoolplein als het weekend is, dan sta je midden in de stad)
Gedaan:
- werken (even dit lijstje posten en dan begin ik)
- Zoon naar BSO brengen
- werken op het werk
- verjaardagscadeautje voor vriendje Zoon kopen
- koken
- vaatwasser uit en inruimen
- verhuisdingen regelen
Zoeb, wat schattig dat ze dan wel vla eet. Zou ik trouwens ook doen
Combinatieklassen hoeven geen probleem te zijn als de leerkracht goed onderwijs kan geven en plannen. Ze worden er als het goed is heel zelfstandig van. Geen overbodige luxe in de hogere groepen. Maar ik kan me voorstellen dat je eerst niet blij bent als je kind huilend uit school komt!
Pfff, moet de vaatwasser nog leeghalen en inruimen, wou ik doen voor Lief hier is maar ik kan even de puf niet vinden. Het werk is altijd zo druk de laatste dagen. Ik kijk uit naar donderdag, lekker werken zonder dat mijn leerlingen er nog zijn. Alles eens goed schoonmaken en uitzoeken
Wel jammer dat ik afscheid moet nemen morgen van 'mijn' kinderen.
oh ja, Zoon is zo gek op AC/DC door zijn moeder haha. Wij hebben een cd waar een heleboel ruigere muziek opstaat en Zoon vindt het dus ook geweldig. Iron Maiden, Osdorp Posse, AC/DC. En dan wil hij de muziek het liefste heeeeel hard! Vooral in de auto. Geweldig, zitten we allemaal om het hardst mee te zingen.
Aaah, als we verhuisd zijn, komen jullie dan eens langs? Ik woon centraal dan, 600 meter van het station, goed te bereiken met eigen vervoer en ook nog dichtbij de stad (en desnoods parkeren we op het schoolplein als het weekend is, dan sta je midden in de stad)
Gedaan:
- werken (even dit lijstje posten en dan begin ik)
- Zoon naar BSO brengen
- werken op het werk
- verjaardagscadeautje voor vriendje Zoon kopen
- koken
- vaatwasser uit en inruimen
- verhuisdingen regelen
dinsdag 21 juli 2009 om 20:01
Hihi Fuss, als wij in de auto zitten noemen we onszelf altijd de de vonTrapp-familie
Tja en die combiklassen, ik weet het wel hoor, het zit ook wel goed met deze bepaalde leerkracht..denk ik.
Ze is ook al weer een beetje aan het idee gewend. Ze neemt een paar leuke vriendinnetjes mee naar haar nieuwe klasje, dus dat komt wel goed.
Morgen rapportdag! Alweer spannund!
Hoe gaat het met lessen Pips?
O Cool, U2. Veel plezier Itsme!
Jonna, is de kleinezoon niet al te ziekjes van de prikjes?
Fijn zo'n sceneloze dag Mamz.
Hier was de oudste ook wel te pruimen vandaag.
Reden:
Ik ben vanmiddag totaal uit mijn plaat gegaan (niet op een positieve manier) tegen een snotjoch wat niet voor me uit de kant wilde. Hij bleef expres voor me uit fietsen terwijl ik er met de auto langs wilde.
Hij ook nog een gek smoel naar me trekken, dus ik ben even uitgestapt en heb hem even een flinke veeg uit de pan gegeven. Mijn oudste dochter had daarna opeens diep respect voor me
Tja en die combiklassen, ik weet het wel hoor, het zit ook wel goed met deze bepaalde leerkracht..denk ik.
Ze is ook al weer een beetje aan het idee gewend. Ze neemt een paar leuke vriendinnetjes mee naar haar nieuwe klasje, dus dat komt wel goed.
Morgen rapportdag! Alweer spannund!
Hoe gaat het met lessen Pips?
O Cool, U2. Veel plezier Itsme!
Jonna, is de kleinezoon niet al te ziekjes van de prikjes?
Fijn zo'n sceneloze dag Mamz.
Hier was de oudste ook wel te pruimen vandaag.
Reden:
Ik ben vanmiddag totaal uit mijn plaat gegaan (niet op een positieve manier) tegen een snotjoch wat niet voor me uit de kant wilde. Hij bleef expres voor me uit fietsen terwijl ik er met de auto langs wilde.
Hij ook nog een gek smoel naar me trekken, dus ik ben even uitgestapt en heb hem even een flinke veeg uit de pan gegeven. Mijn oudste dochter had daarna opeens diep respect voor me
dinsdag 21 juli 2009 om 20:17
dinsdag 21 juli 2009 om 21:54
Ow en Mamz, het was inderdaad achteraf wel lekker hoor, maar toen ik voor hem stond, stond ik te trillen op mijn benen.
Ik vroeg hem in welke groep hij zat.
Groep 8, zei hij.
Ik zei, dan zou je toch de verkeersregels al wel moeten kennen he? Snotjoch.
Sorry mevrouw, zei hij toen.
Ik zei dat als ik hem ooit nog een keer op zo'n grapje zou betrappen ik hem aan zijn oren mee naar het politiebureau zou sleuren.
Dit alles niet bepaald op vriendelijke toon
Ik vroeg hem in welke groep hij zat.
Groep 8, zei hij.
Ik zei, dan zou je toch de verkeersregels al wel moeten kennen he? Snotjoch.
Sorry mevrouw, zei hij toen.
Ik zei dat als ik hem ooit nog een keer op zo'n grapje zou betrappen ik hem aan zijn oren mee naar het politiebureau zou sleuren.
Dit alles niet bepaald op vriendelijke toon
dinsdag 21 juli 2009 om 23:55
Ohw Gold achteraf is het genieten wat je allemaal tegen hem hebt gezegd, maar op het moment zelf??
Ik ben eens tussen een stel vechtende knullen gestapt. "Kunnen jullie wel met vijf tegen een". Opzouten allemaal". Oei wist niet dat ik zo'n respect af kon dwingen dat ze er allemaal heel snel tussen uit poften. Het jong dat aangevallen was had een blauw oog, maar bedankte me netjes. Achteraf had het ook anders kunnen aflopen. Maar ik was op dat moment zo gloeiend giftig. Stond daarna wel te trillen op mijn benen.
Laatste bezoek is net weg. Pfft het was wel opeens erg druk. Maar wel gezellig. Manliefs baas kwam nog even langs om te kijken hoe het ging. Tsja die wist dus niet dat ik jarig was. Hij vond wel dat hij met zijn kont in de boter viel. In dit geval in de aardbeienvlaai. Maar het was erg gezellig. Zaterdag komen de kinderen nog BBQen. Manlief was wel doodop en zei achteraf dat het wat veel was. Ach ja. Ik kan moeilijk de verjaarsvisite weer de deur wijzen. En hij had natuurlijk ook even op bed kunnen gaan liggen, maar dat vond hij weer ongezellig voor mij.
Ga zo even de rest bijlezen,
Ik ben eens tussen een stel vechtende knullen gestapt. "Kunnen jullie wel met vijf tegen een". Opzouten allemaal". Oei wist niet dat ik zo'n respect af kon dwingen dat ze er allemaal heel snel tussen uit poften. Het jong dat aangevallen was had een blauw oog, maar bedankte me netjes. Achteraf had het ook anders kunnen aflopen. Maar ik was op dat moment zo gloeiend giftig. Stond daarna wel te trillen op mijn benen.
Laatste bezoek is net weg. Pfft het was wel opeens erg druk. Maar wel gezellig. Manliefs baas kwam nog even langs om te kijken hoe het ging. Tsja die wist dus niet dat ik jarig was. Hij vond wel dat hij met zijn kont in de boter viel. In dit geval in de aardbeienvlaai. Maar het was erg gezellig. Zaterdag komen de kinderen nog BBQen. Manlief was wel doodop en zei achteraf dat het wat veel was. Ach ja. Ik kan moeilijk de verjaarsvisite weer de deur wijzen. En hij had natuurlijk ook even op bed kunnen gaan liggen, maar dat vond hij weer ongezellig voor mij.
Ga zo even de rest bijlezen,
woensdag 22 juli 2009 om 06:53
woensdag 22 juli 2009 om 07:19
Goedemorgen!
Zoeb, lekker zo'n dag! Fijn dat man er ook de hele tijd bij was.
Fuss, gezellig!
Ik moet vandaag veel van mezelf, nouja veel.
Ik moet het dakterras leeg maken en dat is best een rot klus.
Morgen gaat Sportman met z'n pa 'nephout' op het terras doen.
We hebben nu van die saaie tegels, wordt een stuk mooier.
Hoop ik...................
- Verder werken.
- Niet snoepen.
- Boodschappen.
- Hardlopen.
- En als het droog is de schutting zwart verven.
Theorie examen, spannend HotPip.
Fijne dag iedereen!
Zoeb, lekker zo'n dag! Fijn dat man er ook de hele tijd bij was.
Fuss, gezellig!
Ik moet vandaag veel van mezelf, nouja veel.
Ik moet het dakterras leeg maken en dat is best een rot klus.
Morgen gaat Sportman met z'n pa 'nephout' op het terras doen.
We hebben nu van die saaie tegels, wordt een stuk mooier.
Hoop ik...................
- Verder werken.
- Niet snoepen.
- Boodschappen.
- Hardlopen.
- En als het droog is de schutting zwart verven.
Theorie examen, spannend HotPip.
Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

woensdag 22 juli 2009 om 08:44
Mogu Dames!
Fuss geniet van je laatste dag met je kinders!En dan een welverdiende vakantie!!
Zoeb..Fijn dat je zo genoten hebt op je verjaardag!En die aardbeienvlaai klinkt goed!!
Rainz..hoest met man en zoon?
Vriend kwam gister thuis met een verrassing..wij gaan lekker een weekje naar Texel...yahoo...gaan we toch nog op vakantie!En als klap op de vuurpijl had hij ook nog een auto voor me gereserveerd dus vandaag even naar garage om te kijken.En rijden,want het is een automaat en dat ben ik niet gewend.
Hoe gaat het met kleinezoon Jonnax?
Nik..succes met dakterras
Ik ga even naar bakker en slager!!
Later meer
Fuss geniet van je laatste dag met je kinders!En dan een welverdiende vakantie!!
Zoeb..Fijn dat je zo genoten hebt op je verjaardag!En die aardbeienvlaai klinkt goed!!
Rainz..hoest met man en zoon?
Vriend kwam gister thuis met een verrassing..wij gaan lekker een weekje naar Texel...yahoo...gaan we toch nog op vakantie!En als klap op de vuurpijl had hij ook nog een auto voor me gereserveerd dus vandaag even naar garage om te kijken.En rijden,want het is een automaat en dat ben ik niet gewend.
Hoe gaat het met kleinezoon Jonnax?
Nik..succes met dakterras
Ik ga even naar bakker en slager!!
Later meer

woensdag 22 juli 2009 om 08:49
Goedemorgen dames!
Gisteren nog even de woonkamer gestofzuigd, gedweiled en gepoetst nadat de kinderen in bed lagen, nooit geweten dat 3 kinderen gewoon echt een verdubbeling van troep geven tov 2 kinderen. Ben er nu wel achter.
Coebergh, met zoon en man gaat het goed, beide hebben nergens last van, alleen dan van dat wat je kunt zien/voelen/ Althans, vanmorgen voelde ik even bij zoon waren zijn bulten opeens een stuk minder. Man is wat dat soort dingen betreft heel laks. Hij gaat voor zichzelf nooit naar de huisarts.
Een jaar of 10 geleden is hij uit het leger gegaan, vorig jaar voor het eerst sinds hij uit het leger is naar de huisarts geweest. De beste man had echt helemaal niets in zijn dossier staan! Helemaal blanco!
Vandaag werken, ben erg moe dus vanavond vroeg naar bed.
Fijne dag allemaal!
Gisteren nog even de woonkamer gestofzuigd, gedweiled en gepoetst nadat de kinderen in bed lagen, nooit geweten dat 3 kinderen gewoon echt een verdubbeling van troep geven tov 2 kinderen. Ben er nu wel achter.
Coebergh, met zoon en man gaat het goed, beide hebben nergens last van, alleen dan van dat wat je kunt zien/voelen/ Althans, vanmorgen voelde ik even bij zoon waren zijn bulten opeens een stuk minder. Man is wat dat soort dingen betreft heel laks. Hij gaat voor zichzelf nooit naar de huisarts.
Een jaar of 10 geleden is hij uit het leger gegaan, vorig jaar voor het eerst sinds hij uit het leger is naar de huisarts geweest. De beste man had echt helemaal niets in zijn dossier staan! Helemaal blanco!
Vandaag werken, ben erg moe dus vanavond vroeg naar bed.
Fijne dag allemaal!

woensdag 22 juli 2009 om 08:59
Fijn Rainz dat bulten al wat minder worden bij zoon!!En ja die mannen he...heb hier ook zo'n eigenwijs exemplaar!
De nintendo ds van zoon is kapot,dwz het klepje is lam waardoor ie steeds dichtvalt.Gister contact gehad met nintendo en nu kan ik hem opsturen en laten maken voor 91,00euro
Daar heb je bijna een nieuwe voor....ben dan ook not amused!
Heb hier een topic geopend,misschien dat iemand een andere tip heeft...
De nintendo ds van zoon is kapot,dwz het klepje is lam waardoor ie steeds dichtvalt.Gister contact gehad met nintendo en nu kan ik hem opsturen en laten maken voor 91,00euro
Daar heb je bijna een nieuwe voor....ben dan ook not amused!
Heb hier een topic geopend,misschien dat iemand een andere tip heeft...
woensdag 22 juli 2009 om 10:13
daar was ik weer
u2 was top
Zoebie, fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad
HPL, dat wordt blokken dus voor je theorie. Ik ben blij dat ik nog de makkelijke theorie heb gehad. Als ik ooit voor mijn motorrijbewijs op ga krijg ik het nog zwaar
JonnaX beterschap lieverd
Mamz, fijn dat oudste zo een goede dag heeft
Goldie, ik bedenk me ook altijd achteraf wat ik eigenlijk had willen zeggen helaas
Voor de rest een dikke knuffel
Mijn lijstje is kort
Werken (daar heb ik mijn eigen bezemlijstje)
de laaste twee vakantie wassen doen
caviakooi en kattenbak verschonen
morgen ben ik vrij dan volgt de grote opruiming
u2 was top
Zoebie, fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad
HPL, dat wordt blokken dus voor je theorie. Ik ben blij dat ik nog de makkelijke theorie heb gehad. Als ik ooit voor mijn motorrijbewijs op ga krijg ik het nog zwaar
JonnaX beterschap lieverd
Mamz, fijn dat oudste zo een goede dag heeft
Goldie, ik bedenk me ook altijd achteraf wat ik eigenlijk had willen zeggen helaas
Voor de rest een dikke knuffel
Mijn lijstje is kort
Werken (daar heb ik mijn eigen bezemlijstje)
de laaste twee vakantie wassen doen
caviakooi en kattenbak verschonen
morgen ben ik vrij dan volgt de grote opruiming
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 22 juli 2009 om 12:31
Hallo meisjes!
Ik geloof je meteen als je zegt dat U2 top was Itsme.
Wauw.
Coebergh, de auto al geprobeerd?
Een automaat rijdt heerlijk! Ik had er eigenlijk ook wel een gewillen, maar die uitvoering was meteen eens tuk duurder.
Het is alleen maar gas geven en remmen joh.
Ik zeg: Doen!
Ik zeg: niet doen wat betreft laten maken van die Ninteno. 91 euro? Zijn ze nou helemaal lekker geworden daar?
Fuss, toch veel plezier vandaag op school.
Als juf mag je ook best een traantje laten hoor, een juf is tenslotte ook maar een mens he?
Kleintje heeft een pracht rapport!
Ze is op niks achteruit, alleen maar gelijkgebleven of vooruit dus erg mooi. Wel blijkt dat ze nooit een rekenwonder (cito-score C) zal worden.
Ik ben heel erg trots op haar.
Bezemen;
Tennissen + koffieleuten
Stofzuigen
Wassen, drogen blablabla...
Lit-jumeaux dekbed overtrek inkorten naar een 200X200 voor oudste haar bed.
Meteen ook het andere naai/verstelwerk doen.
En eigenlijk moet ik ook aan die verfklus beginnen....
Ik geloof je meteen als je zegt dat U2 top was Itsme.
Wauw.
Coebergh, de auto al geprobeerd?
Een automaat rijdt heerlijk! Ik had er eigenlijk ook wel een gewillen, maar die uitvoering was meteen eens tuk duurder.
Het is alleen maar gas geven en remmen joh.
Ik zeg: Doen!
Ik zeg: niet doen wat betreft laten maken van die Ninteno. 91 euro? Zijn ze nou helemaal lekker geworden daar?
Fuss, toch veel plezier vandaag op school.
Als juf mag je ook best een traantje laten hoor, een juf is tenslotte ook maar een mens he?
Kleintje heeft een pracht rapport!
Ze is op niks achteruit, alleen maar gelijkgebleven of vooruit dus erg mooi. Wel blijkt dat ze nooit een rekenwonder (cito-score C) zal worden.
Ik ben heel erg trots op haar.
Bezemen;
Tennissen + koffieleuten
Stofzuigen
Lit-jumeaux dekbed overtrek inkorten naar een 200X200 voor oudste haar bed.
woensdag 22 juli 2009 om 14:30
Coebergh, morgen zijn ze bij de bart smit in de dagprijs, mocht je een niewue willlen kopen. Zit er een spel bij en kosten dan 150 euro. Nog een rib uit je lijf, maar goed, even als tip
Wel zuur zeg 91 euro....
Fijn dat Kleintje een mooi rapport had Goldie. En een C score is mooi voldoende hoor, da's toch prima?
Its, lekker naar U2, gaaf! Is het geluid daar een beetje oke daar waar ik liever niet meer naartoe wil Maar dat ligt aan voetbal hoor haha.
Beterschap Jonna!
Wat een bikkel die man van jou Rainz en fijn ook dat hij zo'n goede gezondheid heeft! Onbetaalbaar, zoiets
Wat zag je zus er trouwens stralend uit op haar bruiloft! Ook leuk om jou nog even weer op foto's te zien
Ik heb genoten van mijn kinders vanmorgen. Op hun manier allemaal even knap! En ik ben toch zo ontzettend verwend door ze! Twee prachtige boeketten, een boek, lekkere chocolade (óók van La B !), douchespulletjes, een prachtige wierookbrander, een tijdschrift. Echt te veel om op te noemen! En ik heb bijna niet hoeven huilen, knap he?
Nu morgen en vrijdag nog lekker omrommelen en dingen doen voor volgend jaar en dan kan de deur voorlopig even dicht. Héérlijk!
Nu mag ik nog even op de bank en dan zometeen:
- vaatwasser uit en inruimen, nu echt...
- tafel leegruimen (echt, ik snap niet hoe dat altijd kan dat het zo weer vol ligt.... * diepe, diepe, diepe zucht * )
- even de garage alvast wat opruimen zodat er dozen kunenn staan.
Wel zuur zeg 91 euro....
Fijn dat Kleintje een mooi rapport had Goldie. En een C score is mooi voldoende hoor, da's toch prima?
Its, lekker naar U2, gaaf! Is het geluid daar een beetje oke daar waar ik liever niet meer naartoe wil Maar dat ligt aan voetbal hoor haha.
Beterschap Jonna!
Wat een bikkel die man van jou Rainz en fijn ook dat hij zo'n goede gezondheid heeft! Onbetaalbaar, zoiets
Wat zag je zus er trouwens stralend uit op haar bruiloft! Ook leuk om jou nog even weer op foto's te zien
Ik heb genoten van mijn kinders vanmorgen. Op hun manier allemaal even knap! En ik ben toch zo ontzettend verwend door ze! Twee prachtige boeketten, een boek, lekkere chocolade (óók van La B !), douchespulletjes, een prachtige wierookbrander, een tijdschrift. Echt te veel om op te noemen! En ik heb bijna niet hoeven huilen, knap he?
Nu morgen en vrijdag nog lekker omrommelen en dingen doen voor volgend jaar en dan kan de deur voorlopig even dicht. Héérlijk!
Nu mag ik nog even op de bank en dan zometeen:
- vaatwasser uit en inruimen, nu echt...
- tafel leegruimen (echt, ik snap niet hoe dat altijd kan dat het zo weer vol ligt.... * diepe, diepe, diepe zucht * )
- even de garage alvast wat opruimen zodat er dozen kunenn staan.

woensdag 22 juli 2009 om 15:45
Jaaa ik heb in de auto gereden!Haha,je had me moeten zien zitten,had mijn linkerbeen onder mijn kont,bang dat ik was dat ik hem toch ongemerkt ging gebruiken...maar het ging goed.Jammer was alleen dat ik mijn auto niet kan inruilen.Heb nu met garage afgesproken dat hij hem 4 weken voor me vasthoudt zodat ik kans krijg om mijn vovootje te verkopen.
Wat lief Fuss van de kids!!Geniet maar lekker van je chocolade..mmmm!Ik heb voor de juffen en meester ook La B gekocht..telkens als ik koelkast openmaak schreeuwen ze me toe...pak mij,pak mij,pak mij!!
Verder aanvaring met middelste,die was maandag zijn fietssleutel kwijt geraakt op school,kan gebeuren.Komt hij dinsdag tussen middag thuis met het verhaal dat meisje uit zijn klas zijn sleutel bij vriendje in het laatje had gestopt.Meisje had straf gehad van juf.Vanmiddag was hij weer zijn sleutel kwijt,dus ik terug naar school met hem om zijn fiets op te halen,blijkt dat ie het hele verhaal heeft gelogen want de juf had zijn sleutel gevonden op het plein.Hij vertelde me dat hij vanochtend zijn sleutel aan de juf had gegeven dus ik vraag waar hij dan was...blijkt dus dat ie hem helemaal niet aan juf heeft gegeven...grrrrrr.Ik vond het vooral erg dat hij dus zonder blikken of blozen kan liegen tegen me en dat ik dat dan niet doorheb..Hij mag nu dus een middag op zn kamer doorbrengen(zonder nintendo!)
Zoeb..zijn jullie al wat wijzer wat operatie betreft?
Jonna Beterschap!met veel knuffels van kleinezoon zal het vast snel beter gaan.
Mamz..ik reageer van de week nog even op BH,maar als het goed is is alles rond!!
Gl..Fijn dat kleintje het zo goed doet!Hier zijn het ook geen rekenwonders.Taal daarentegen schudden ze zo uit hun mauw..
Wat lief Fuss van de kids!!Geniet maar lekker van je chocolade..mmmm!Ik heb voor de juffen en meester ook La B gekocht..telkens als ik koelkast openmaak schreeuwen ze me toe...pak mij,pak mij,pak mij!!
Verder aanvaring met middelste,die was maandag zijn fietssleutel kwijt geraakt op school,kan gebeuren.Komt hij dinsdag tussen middag thuis met het verhaal dat meisje uit zijn klas zijn sleutel bij vriendje in het laatje had gestopt.Meisje had straf gehad van juf.Vanmiddag was hij weer zijn sleutel kwijt,dus ik terug naar school met hem om zijn fiets op te halen,blijkt dat ie het hele verhaal heeft gelogen want de juf had zijn sleutel gevonden op het plein.Hij vertelde me dat hij vanochtend zijn sleutel aan de juf had gegeven dus ik vraag waar hij dan was...blijkt dus dat ie hem helemaal niet aan juf heeft gegeven...grrrrrr.Ik vond het vooral erg dat hij dus zonder blikken of blozen kan liegen tegen me en dat ik dat dan niet doorheb..Hij mag nu dus een middag op zn kamer doorbrengen(zonder nintendo!)
Zoeb..zijn jullie al wat wijzer wat operatie betreft?
Jonna Beterschap!met veel knuffels van kleinezoon zal het vast snel beter gaan.
Mamz..ik reageer van de week nog even op BH,maar als het goed is is alles rond!!
Gl..Fijn dat kleintje het zo goed doet!Hier zijn het ook geen rekenwonders.Taal daarentegen schudden ze zo uit hun mauw..
woensdag 22 juli 2009 om 17:08
Coebergh, ik herken het jammer genoeg! Dat glashard liegen, recht in je gezicht. Ik vin het echt zo erg als mijn meiden dat doen!
Lekker he, automaat rijden? Wat is je nieuwe auto er voor een?
Jonna, beterschap!
Zoeb? Al nieuws van het ZH? En al bekomen van je drukke verjaardag?
Bezemen;
Tennissen + koffieleuten
Stofzuigen
Lit-jumeaux dekbedovertrek inkorten naar een 200X200 voor oudste haar bed.
Koken (stoofpannetje met sperziebonen. een beetje van mezelf en een beetje van Maggie.)
Lekker he, automaat rijden? Wat is je nieuwe auto er voor een?
Jonna, beterschap!
Zoeb? Al nieuws van het ZH? En al bekomen van je drukke verjaardag?
Bezemen;
Tennissen + koffieleuten
Stofzuigen
Lit-jumeaux dekbedovertrek inkorten naar een 200X200 voor oudste haar bed.
Koken (stoofpannetje met sperziebonen. een beetje van mezelf en een beetje van Maggie.)
woensdag 22 juli 2009 om 17:13
Liegen is zó irritant! In mijn klasje houd ik de kinderen altijd voor dat ze minder of geen straf krijgen als ze maar eerlijk zijn. Helpt meestal wel gelukkig.
Heb je de sleutel nog wel gevonden?
Goed bezig geweest met je lijstje Gold!
Aanrecht is hier weer leeg, en ik heb ook nog wat dingen voor de verhuis gedaan. Steeds alles in kleine stapjes, dan is het te overzien en ook nog een beetje leuk. Zo had ik al wekenlang een stapel dozen in de woonkamer staan. Zwaar irritant maar ja, ik moest ze ergens kwijt. Nu heb ik lekker opgeruimd in de garage en was daar plaats. Heerlijk.
Alle spelletjes zijn intussen ook al uitgezocht. Ik wist werkelijk waar niet dat we zoveel spelletjes hebben! Laat de winter maar komen.... Grapje, want eerst lekker weer, lekker genieten en dna mag de herfst komen!
Ik kan me wel verheugen op straks in het nieuwe huis na het eten een spelletje te doen met Zoon, of met vrienden aan tafel.
Heb je de sleutel nog wel gevonden?
Goed bezig geweest met je lijstje Gold!
Aanrecht is hier weer leeg, en ik heb ook nog wat dingen voor de verhuis gedaan. Steeds alles in kleine stapjes, dan is het te overzien en ook nog een beetje leuk. Zo had ik al wekenlang een stapel dozen in de woonkamer staan. Zwaar irritant maar ja, ik moest ze ergens kwijt. Nu heb ik lekker opgeruimd in de garage en was daar plaats. Heerlijk.
Alle spelletjes zijn intussen ook al uitgezocht. Ik wist werkelijk waar niet dat we zoveel spelletjes hebben! Laat de winter maar komen.... Grapje, want eerst lekker weer, lekker genieten en dna mag de herfst komen!
Ik kan me wel verheugen op straks in het nieuwe huis na het eten een spelletje te doen met Zoon, of met vrienden aan tafel.
woensdag 22 juli 2009 om 17:20
Ja Fuss,dat zeggen wij hier ook altijd, dat ze geen of minder straf krijgen als ze maar eerlijk zijn. Maar dat helpt jammer genoeg dus ook niet altijd (meer).
Kijk maar naar de recente geschiedenis met oudste.....
Leuk die verhuisperikelen.
Al verhuis ik liever nooit van ze lang zal ze leven meer.
Fuss, Coebergh of Mamz, Donderdag (volgende week dus) ben ik een dag in B!
We beginnen de dag natuurlijk met ontbijt bij Ikea en gaan daarna de stad in.
Hoe staat het met de uitverkoop? Is er nog wat of zijn we al aan de late kant?
Vorig jaar ben ik voor het kleintje heel goed geslaagd bij V&D.
Kijk maar naar de recente geschiedenis met oudste.....
Leuk die verhuisperikelen.
Al verhuis ik liever nooit van ze lang zal ze leven meer.
Fuss, Coebergh of Mamz, Donderdag (volgende week dus) ben ik een dag in B!
We beginnen de dag natuurlijk met ontbijt bij Ikea en gaan daarna de stad in.
Hoe staat het met de uitverkoop? Is er nog wat of zijn we al aan de late kant?
Vorig jaar ben ik voor het kleintje heel goed geslaagd bij V&D.