Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

woensdag 22 juli 2009 om 21:54
Arme MP... waren de bromsnorren niet gemeen tegen je?
Update;
MT: heeft met MrMagic gepraat, en ze gaan het nu gewoon leuk hebben zonder gedoe
Indi: Is van de camping weggespoeld, maar is nu weer terug. Heeft gister helaas wel Nijn in moeten laten slapen
Xen: Heeft het moeilijk met haar broer (zie vorige pagina)
Erykah; Sport zich nog steeds een ongeluk... Zij en ZB-meneer kunnen pas over een paar weken afspreken
Vleer: Is naar de tandarts geweest. EN is helemaal flieft. MrAap wil zelfs het puppy erbij adopteren (pup mag mee naar zijn huis)
Reiz; Was weer heel erg druk, en is nu denk ik ook in het Zumba-ritme blijven hangen
Mozz; Heb ik al even niet gezien eigenlijk... Waar ben je Mozz??
Ingel: Is net terug van vakantie uit Bulgarije en heeft het geweldig gehad!
LM: Gaat nu op vakantie
Appel: Is en blijft lieve Appel
WM: is nog steeds in India/Nepal
Pop: Voelt zich weer iets beter!
Ben ik nou iemand vergeten?
Ow... zijn we Miran ook onderweg kwijt geraakt?
Update;
MT: heeft met MrMagic gepraat, en ze gaan het nu gewoon leuk hebben zonder gedoe
Indi: Is van de camping weggespoeld, maar is nu weer terug. Heeft gister helaas wel Nijn in moeten laten slapen
Xen: Heeft het moeilijk met haar broer (zie vorige pagina)
Erykah; Sport zich nog steeds een ongeluk... Zij en ZB-meneer kunnen pas over een paar weken afspreken
Vleer: Is naar de tandarts geweest. EN is helemaal flieft. MrAap wil zelfs het puppy erbij adopteren (pup mag mee naar zijn huis)
Reiz; Was weer heel erg druk, en is nu denk ik ook in het Zumba-ritme blijven hangen
Mozz; Heb ik al even niet gezien eigenlijk... Waar ben je Mozz??
Ingel: Is net terug van vakantie uit Bulgarije en heeft het geweldig gehad!
LM: Gaat nu op vakantie
Appel: Is en blijft lieve Appel
WM: is nog steeds in India/Nepal
Pop: Voelt zich weer iets beter!
Ben ik nou iemand vergeten?
Ow... zijn we Miran ook onderweg kwijt geraakt?

woensdag 22 juli 2009 om 22:17
Rent ie van schrik alsnog weg.....
Maar dat denk ik wel vaker, hoor, als al die mensen eens wisten wat hier allemaal besproken wordt over ze.
Zou er nou nooit eens een man toevallig op dit forum belanden, beginnen te lezen, en halverwege een topic opeens realiseren dat het over hem gaat?
Maar dat denk ik wel vaker, hoor, als al die mensen eens wisten wat hier allemaal besproken wordt over ze.
Zou er nou nooit eens een man toevallig op dit forum belanden, beginnen te lezen, en halverwege een topic opeens realiseren dat het over hem gaat?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 22 juli 2009 om 22:24
Hahahaha, nee, niet echt. En als Mr. Magic zich denkt te herkennen, dan lijkt zijn bijnaam me toch een grote opsteker...
Anyway, babe ik ga nog even op de bank hangen, dat was ik al 1,5 uur geleden van plan, maar nu kan ik met een gerust hart het forum afsluiten, nu we weten dat supermarktman 27 is en haar echt wel ziet zitten.
Sleep well ! X
Anyway, babe ik ga nog even op de bank hangen, dat was ik al 1,5 uur geleden van plan, maar nu kan ik met een gerust hart het forum afsluiten, nu we weten dat supermarktman 27 is en haar echt wel ziet zitten.
Sleep well ! X
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 22 juli 2009 om 23:02
joehoe daar ben ik weer... koffer is zo goed als ingepakt, op 1 strijk item na dan en toiletspullen, kreeg daarna mot met mijn computer, maar nu weer online gelukkig!
Dank voor de update!! Helpt mij ook weer even met bijlezen!
Volgens mij moet ik hier wel een paar knuffels uitdelen dus hierbij...!!
Olive, met jou gaat ook niet zo lekker he?!
Xen, vervelend allemaal weer met je broer!
Vleer, vlinders??
Miran, hoe was de tennus?!
Indi, wel aan het genieten van je vakantie, ondanks de regen?
Ingel, klinkt als een topvakantie!!
Pop, gaat weer wat beter? Volgens mij las ik ergens dat je ziek was geweest?
Miss Thang, hi!!
Erykah, pas over een paar weken een date? ;-(
duurt nog zo lannggung
Iemand vergeten?? Oh ja Mozz, where are u?
Miss Poez, jij was net als ik verdwaald
Ik ga morgen inderdaad richting de zon, heerlijk!!
Dank voor de update!! Helpt mij ook weer even met bijlezen!
Volgens mij moet ik hier wel een paar knuffels uitdelen dus hierbij...!!
Olive, met jou gaat ook niet zo lekker he?!
Xen, vervelend allemaal weer met je broer!
Vleer, vlinders??
Miran, hoe was de tennus?!
Indi, wel aan het genieten van je vakantie, ondanks de regen?
Ingel, klinkt als een topvakantie!!
Pop, gaat weer wat beter? Volgens mij las ik ergens dat je ziek was geweest?
Miss Thang, hi!!
Erykah, pas over een paar weken een date? ;-(
duurt nog zo lannggung
Iemand vergeten?? Oh ja Mozz, where are u?
Miss Poez, jij was net als ik verdwaald
Ik ga morgen inderdaad richting de zon, heerlijk!!
woensdag 22 juli 2009 om 23:11
LM... Geniet van de zon! Heeeeeerlijk! Lekker ontspannen jij!
Ik zit inderdaad ff kl*te in mijn vel... alle stress/verdriet/frustratie/vermoeidheid komt los nu ik vrij ben. Op aanraden van de lieve meissies hier geef ik er nu aan toe, hoewel dat niet meevalt. Morgen en vrijdag een dagje 'lummelen' (dat moest mijn pa tijdens zijn burn-out)... Hopelijk kan ik wat rust vinden. Komt wel weer goed.
Hoe lang ga je eigenlijk weg LM?
Ik zit inderdaad ff kl*te in mijn vel... alle stress/verdriet/frustratie/vermoeidheid komt los nu ik vrij ben. Op aanraden van de lieve meissies hier geef ik er nu aan toe, hoewel dat niet meevalt. Morgen en vrijdag een dagje 'lummelen' (dat moest mijn pa tijdens zijn burn-out)... Hopelijk kan ik wat rust vinden. Komt wel weer goed.
Hoe lang ga je eigenlijk weg LM?
woensdag 22 juli 2009 om 23:18
Vervelend Olive. Ik herken het wel, dat alles er uit komt als je eindelijk een moment van rust inlast... maar ja blijkbaar heb je het nodig en wordt je even op de rem gezet. Je kunt je er enorm rot door voelen, maar uiteindelijk komt die stijgende lijn vanzelf weer.... Dikke knuffel voor jou!!
Ben maar een weekje weg, dus niet zo lang, maar wel lekker (hoop ik).
Ben maar een weekje weg, dus niet zo lang, maar wel lekker (hoop ik).
woensdag 22 juli 2009 om 23:18
Hey ik ben ook nieuw op het forum en ook single dus ik vul het ook even in!
- Leeftijd? 24
- Hoe lang al single? 4,5 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 7 maanden
- Kortste relatie? 7 maanden
- Regio? Gelderland
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens: dat verschilt nogal, op dit moment een 6
- Sterrenbeeld ? tweelingen
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, ook geen echte kinderwens
- Hobby's ? reizen, lezen, uit eten, shoppen
Ben nu weer sinds lange tijd aan het daten met een erg leuk persoon en dat vind ik spannender dan gedacht!!
- Leeftijd? 24
- Hoe lang al single? 4,5 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 7 maanden
- Kortste relatie? 7 maanden
- Regio? Gelderland
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens: dat verschilt nogal, op dit moment een 6
- Sterrenbeeld ? tweelingen
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, ook geen echte kinderwens
- Hobby's ? reizen, lezen, uit eten, shoppen
Ben nu weer sinds lange tijd aan het daten met een erg leuk persoon en dat vind ik spannender dan gedacht!!
woensdag 22 juli 2009 om 23:27
woensdag 22 juli 2009 om 23:29
Hi meisjes!!
Ik ben net thuis, gezellig bij vriendin geweest en lekker bijgekletst!
Olive...fijn dat je leuke dag hebt gehad vandaag en morgen lekker toegeven aan je moeheid. Gelukkig is het geen 30 graden, dan is dagje lummelen niet zo zonde. Heb je fijn met je mams kunnen praten?
Xen...wat heftig met je broer! Ik hoop dat hij wat doet met je wijze raad. Ik hoop dat hij althans met jou erover gaat praten!
LM...lekker zeg weekje weg, have fun en geniet ervan!
MissT...wat goed dat je het hebt aangekaart bij Mr. Magic. Het kan maar duidelijk zijn voor jezelf, geeft wel rust tussen de oortjes denk ik?
MP...was je ons kwijt?? Ik heb even naar je nieuwe coupe gekeken! Staat je goed!!!
Monroe....gezellig de Nijmeegse vierdaagse...dat is toch gegarandeerd scoren...heb ik gehoord?
Ik ben net thuis, gezellig bij vriendin geweest en lekker bijgekletst!
Olive...fijn dat je leuke dag hebt gehad vandaag en morgen lekker toegeven aan je moeheid. Gelukkig is het geen 30 graden, dan is dagje lummelen niet zo zonde. Heb je fijn met je mams kunnen praten?
Xen...wat heftig met je broer! Ik hoop dat hij wat doet met je wijze raad. Ik hoop dat hij althans met jou erover gaat praten!
LM...lekker zeg weekje weg, have fun en geniet ervan!
MissT...wat goed dat je het hebt aangekaart bij Mr. Magic. Het kan maar duidelijk zijn voor jezelf, geeft wel rust tussen de oortjes denk ik?
MP...was je ons kwijt?? Ik heb even naar je nieuwe coupe gekeken! Staat je goed!!!
Monroe....gezellig de Nijmeegse vierdaagse...dat is toch gegarandeerd scoren...heb ik gehoord?
woensdag 22 juli 2009 om 23:31
Hallo allemaal,
Dit lijkt mij een leuke topic, dus ik schuif even virtueel aan
...
Ben een tijdje vrijgezel en maak af en toe de gekste dingen mee... (voelsprieten werken bij mij nog niet optimaal haha).....
Maar hieronder eerst het vragenlijstje en de volgende keer ga ik de pagina's eens doorlezen
....
Tot snel en welterusten
...
- Leeftijd? 30 jaar
- Hoe lang al single? 3 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 3 jaar
- Kortste relatie? 3 maanden
- Regio? zuid holland
- Aan het daten? niet echt
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7
- Sterrenbeeld ? Ram
- Kinderen of kinderwens ? Kinderwens
- Hobby's ? Lekker eten, gezelligheid, tennissen, hardlopen, boek lezen, van de natuur genieten, reizen, hangen op de bank, muziek luisteren
Dit lijkt mij een leuke topic, dus ik schuif even virtueel aan

Ben een tijdje vrijgezel en maak af en toe de gekste dingen mee... (voelsprieten werken bij mij nog niet optimaal haha).....
Maar hieronder eerst het vragenlijstje en de volgende keer ga ik de pagina's eens doorlezen

Tot snel en welterusten

- Leeftijd? 30 jaar
- Hoe lang al single? 3 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 3 jaar
- Kortste relatie? 3 maanden
- Regio? zuid holland
- Aan het daten? niet echt

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7
- Sterrenbeeld ? Ram
- Kinderen of kinderwens ? Kinderwens
- Hobby's ? Lekker eten, gezelligheid, tennissen, hardlopen, boek lezen, van de natuur genieten, reizen, hangen op de bank, muziek luisteren