Midweekje in oktober
donderdag 11 september 2025 om 15:17
Partner en ik willen in oktober graag een paar dagen weg en we weten even niet wat we willen. Dus graag jullie hulp en ideeën!
Het liefst niet in Nederland, daar hebben we beide al enorm veel van gezien. Londen, Parijs, Berlijn, Stockholm, Noorwegen, Marokko, Egypte hebben we redelijk recent gezien.
Gezien de tijdsduur denk ik aan iets binnen Europa. Eigen vervoer (auto) kan, vliegen ook. We wonen tussen Schiphol en Düsseldorf in. Qua budget niet te wild, we slapen prima in een huisje of eenvoudig hotel.
We vinden leuk: water (bootje varen?), natuur, oude steden, kunst, muziek (rock, metal, hiphop, indie, techno), eten, rommelmarkten, avontuur. Gezonde allergie voor tourist traps, eindeloos kerkbezoek, all inclusives en georganiseerde reizen.
Wie heeft er een leuk idee?
Het liefst niet in Nederland, daar hebben we beide al enorm veel van gezien. Londen, Parijs, Berlijn, Stockholm, Noorwegen, Marokko, Egypte hebben we redelijk recent gezien.
Gezien de tijdsduur denk ik aan iets binnen Europa. Eigen vervoer (auto) kan, vliegen ook. We wonen tussen Schiphol en Düsseldorf in. Qua budget niet te wild, we slapen prima in een huisje of eenvoudig hotel.
We vinden leuk: water (bootje varen?), natuur, oude steden, kunst, muziek (rock, metal, hiphop, indie, techno), eten, rommelmarkten, avontuur. Gezonde allergie voor tourist traps, eindeloos kerkbezoek, all inclusives en georganiseerde reizen.
Wie heeft er een leuk idee?
vrijdag 12 september 2025 om 15:22
Leuk!!angelfish666 schreef: ↑12-09-2025 10:01Heel veel dank voor al jullie reacties!
Bij Malaga ging er een lampje branden en ben nu aan het kijken naar een zelfbedachte mini-rondreis rond Gibraltar met als startpunt Malaga. Denk iets met heenvlucht op Malaga en terugvlucht vanaf Tanger.
vrijdag 12 september 2025 om 17:14
ja maar dan vooral (in elk geval wat ik hoor) omdat ze heel lage verwachtingen hadden. ik zou deze stad zeker niet bovenaan zettenIkhoudvandezon schreef: ↑11-09-2025 16:28Ik heb pas van 2 verschillende mensen gehoord die naar Lille geweest waren en beide eigenlijk heel verrast waren over hoe leuk het was. En ook nog eens niet zo ver weg.
vrijdag 12 september 2025 om 17:15
heb je dan wel genoeg tijd?angelfish666 schreef: ↑12-09-2025 10:01Heel veel dank voor al jullie reacties!
Bij Malaga ging er een lampje branden en ben nu aan het kijken naar een zelfbedachte mini-rondreis rond Gibraltar met als startpunt Malaga. Denk iets met heenvlucht op Malaga en terugvlucht vanaf Tanger.
vrijdag 12 september 2025 om 23:59
Oh, nee. Anders zouden ze er niet heengaan toch.noorderlicht76 schreef: ↑12-09-2025 17:14ja maar dan vooral (in elk geval wat ik hoor) omdat ze heel lage verwachtingen hadden. ik zou deze stad zeker niet bovenaan zetten

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in