Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
maandag 15 september 2025 om 07:35
Nou, ik zit nog altijd te wachten op die herfst hoor. Hier in midden Vlaanderen toch nog erg warm de afgelopen dagen. Gisteren had ik zelf weer een zomerjurk aan en voor komend weekend wordt er ook weer 27 graden voorspeld. Ik geniet van de koude ochtenden en avonden, maar man ik kan een potje chagrijnig worden als het 's middags dan toch weer zo warm is.
maandag 15 september 2025 om 12:15
Hier waait het echt hard al een tijdje en af en aan wat regen, vind wel; lekker zo.
Was wel beetje eng rijden in de polder, mijn auto vind heel veel windstoten. Moet zo nog een keer de polder in en uit omdat fietsen voor mijn jongste echt niet te doen is.
Heb beneden wel deur stuk open op de haak, maakt herrie maar het is nu eindelijk onder de 24 graden beneden.
maandag 15 september 2025 om 16:26
Nou dit inderdaad..elena schreef: ↑15-09-2025 07:35Nou, ik zit nog altijd te wachten op die herfst hoor. Hier in midden Vlaanderen toch nog erg warm de afgelopen dagen. Gisteren had ik zelf weer een zomerjurk aan en voor komend weekend wordt er ook weer 27 graden voorspeld. Ik geniet van de koude ochtenden en avonden, maar man ik kan een potje chagrijnig worden als het 's middags dan toch weer zo warm is.
Ik voel 'm ook niet hoor met die lauwe wind.
Heb echt zo'n zin in koudere dagen, écht koudere dagen, ik zal het naar niet hardop zeggen in mijn omgeving want ik zie al mensen in winterjassen het is hier 20 graden
maandag 15 september 2025 om 18:18
Herkenbaar dit! En in de ochtend gaat dst nog maar ik heb het 's middags zo warm. Maar echt ik weiger het gewoon in t shirtjes en met blote benen rond te lopen alsof het een dag aan het strand is in juli.
maandag 15 september 2025 om 19:28
Hai meiden, was ik ook weer even.
Lees nog steeds mee.
Maar wat een heerlijk weertje hè, de REGEN.
Ja as zaterdag kijk ik al weer tegen op, hopelijk 1 dagje maar.
Binnenkort moet ik weer naar de tandarts, en ik kan het stukje niet meer terug vinden dat iemand, was het ZuurSnoepje of Sterrenstof, mij een mevrouw toe wees. Waar ik naar toe kon berichten vanwege mijn angst.
Zou je dat misschien nog even voor me willen noteren, mag ook via PB.
Mijn dank is groot.
Voor nu een fijne avond allemaal.
Lees nog steeds mee.
Maar wat een heerlijk weertje hè, de REGEN.
Ja as zaterdag kijk ik al weer tegen op, hopelijk 1 dagje maar.
Binnenkort moet ik weer naar de tandarts, en ik kan het stukje niet meer terug vinden dat iemand, was het ZuurSnoepje of Sterrenstof, mij een mevrouw toe wees. Waar ik naar toe kon berichten vanwege mijn angst.
Zou je dat misschien nog even voor me willen noteren, mag ook via PB.
Mijn dank is groot.
Voor nu een fijne avond allemaal.
dinsdag 16 september 2025 om 00:07
dinsdag 16 september 2025 om 14:03
Hier zijn de voorspelde temperaturen iets naar beneden bijgesteld tot max 25. Nog steeds te warm. Maar hier is het de laatste week wel aardig herfstig geweest, dus ik kan dit aan.
Het mag van mij wel wat stabieler worden. Graadje of 17, half bewolkt. Niet zo warm als 25 graden maar ook niet zo nat als de afgelopen week.
Het mag van mij wel wat stabieler worden. Graadje of 17, half bewolkt. Niet zo warm als 25 graden maar ook niet zo nat als de afgelopen week.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in